ترمووود نمای ساختمان

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

تابحال ترمووود نمای ساختمان را در ساختمان‌های اطرافتان دیده‌اید؟ آیا از ویژگی‌های ترمووود نمای ساختمان آگاه هستید؟ برای پی بردن به پاسخ این سوالات و همچنین سوالات دیگر در رابطه با ترمووود نمای ساختمان می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

ترموود چیست؟

ترموود چیست؟

ترمووود نامی آشنا در عرصه چوب و دکوراسیون و ساختمان است. این فرآورده چوبی با استفاده از روش ترمو از یک سری معایب چوب طبیعی جدا و ویژگی‌های جدیدی بدست آورد. فرآیند ترمو سبب توسعه افزایش کاربرد چوب ترمووود شد. از جمله‌ کاربری‌هایش ترمووود نمای ساختمان می‌باشد.

از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای ترمووود نمای ساختمان نام برد شامل موارد زیر می‌شود:

  • کمترین مقدار رطوبت
  • افزایش مقاومت چوب در برابر پوسیدگی
  • در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است
  • ترمووود نمای ساختمان بدلیل نداشتن هیچگونه صمغ و مواد خوراکی حشرات در داخل خود از نفوذ حشرات موذی به داخل خود جلوگیری می‌کند.
  • عدم پوسیدگی چوب ترمووود
  • مقاومت در برابر خمش و تاب خوردگی
  • کمترین انبساط و انقباض در ترمووود نمای ساختمان

در ادامه به قیمت ترمووود نمای ساختمان همچنین نحوه رنگ آمیزی ترمووود نمای ساختمان پرداخته خواهد شد تا به هنگام نیاز با دیدی باز خریدتان را انجام دهید.

ترمووود نمای ساختمان چیست؟

ترمووود نمای ساختمان از جمله کاربرد های چوب ترمووود است که امروز نظرات مثبت بسیاری از کارفرما ها و فعالان حوزه دکوراسیون و ساخت و ساز را به خود جلب کرده است. همانطور که بالاتر ذکر شد ترمووود نمای ساختمان با چوب معمولی تفاوت‌های بسیاری مانند مقاومت در برابر نفوذ حشرات، عدم خوردگی و پوسیدگی، مقاومت در برابر خمش و تاب دیدگی و… . تنوع بالای رنگی  ترمووود نمای ساختمان همچنین ابعاد مختلفش به افزایش کاربرد آن کمک کرده است.

چوب از دیرباز جز متریال‌های ساختمانی چه در داخل و خارج ساختمان و چه در ساره بوده است؛ امروزه اما فرآورده‌های چوبی مثل ترمووود نمای ساختمان به خاطر زیبایی و جذابیت‌شان و وجود متریال های قوی‌تر و ویژه تر برای سازه صرفا در دکوراسیون داخلی ، کف پوش، نما پوش و… استفاده می‌شوند.

دلیل استفاده از ترمووود در نمای ساختمان

دلیل استفاده از ترمووود در نمای ساختمان

پیشتر درباره ترمووود نمای ساختمان توضیح داده شد اما استفاده از این متریال در نمای ساختمان علاوه بر مزایایی که خود ترمووود دارد، استفاده از ترمووود نمای ساختمان مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

به خاطر سازگاری که چوب با اکثر سبک‌های معماری به خصوص سبک‌های طراحی نما دارد نمی‌توان آن را کنار گذاشت و روز به روز به کاربردهایش افزوده می‌شود.

مزایا استفاده از ترمووود نمای ساختمان:

  • تنوع رنگی بالا
  • تنوع ابعادی بالای ترمووود نمای ساختمان
  • تناسب با انواع سبک‌های معماری
  • ترمووود نمای ساختمان سبب انتقال حس طبیعی بودن می‌شود
  • نگهداری و نظافت ترمووود آسان است
  • ترمووود نمای ساختمان انعطاف پذیری بالایی دارد
  • ترمووود قابلی رنگ آمیزی دارد
  • نصب و اجرای ترمووود نمای ساختمان راحت است
  • ترمووود در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم است
  • ترمووود نمای ساختمان را به آسانی  جدا کرد و انتقال داد به مکان دیگر
  • چوب ترمووود مقاوم در برابر خوردگی، کپک و قارچ است
  • ترمووود نمای ساختمان در برابر تغییرات دمایی، گرما و رطوبت مقاومت بالایی دارد.
  • طول عمر، پایداری و دوام بالا
  • وزن کم و سبک بودن ترمووود نمای ساختمان نسبت به سایر متریال های ساختمانی
  • زیبایی و جذابیت منحصر بفرد
  • تولید ترمووود نمای ساختمان اشکال مختلف و منحنی برای مناطق و محیط های هلالی

کاربرهای ترمووود نمای ساختمان در صنعت ساخت و ساز

کاربرهای ترمووود نمای ساختمان در صنعت ساخت و ساز

به خاطر برخوردار بودن ترمووود از استانداردهای بالا، ترمووود نمای ساختمان کاربردهای بسیاری در ساخت و ساز دارد. جذابیت چوب ترمووود را در نمای انوع ساختمان ها، صنعت مبلمان، استخر، درب های ترمووود، آلاچیق و پرگولا و … می‌توان دید. ترمووود نمای ساختمان به خاطر خارجی بودنش برای همه ملموس است و با گشتی در خیابان‌ها یا به طور اتفاقی می‌توان تعداد زیادی ترمووود نمای ساختمان را مشاهده کرد.

از ترمووود در ساخت این بنا ها می‌توان استفاده کرد:

اجرای ترمووود نمای ساختمان را بیشتر در مناطق مرطوب یا مناطقی که آب و هوای گرمی دارند می‌بینید. استقامت و مقاومت بالای چوب ترمووود سبب کاربردش در انواع مناطق می‌شود. چند سال یکبار هزینه‌ای بابت تعمیر و مرمت نمای ساختمان‌ها لحاظ می‌شود اما با استفاده از متریال‌های مقاومی همچون ترمووود نمای ساختمان می‌توان در این هزینه‌ها صرفه جویی نمود.

متاسفانه بسیاری متریال‌های ساختمانی با گذر زمان جذابیت و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند اما ترمووود نمای ساختمان این گونه نیست.

اجرای ترمووود منحنی در نمای ساختمان

مراحل اجرای ترمووود نمای ساختمان

خبر خوش اینکه طراحی و اجرای ترمووود نمای ساختمان بسیار آسان است البته که نکات مهمی در اجرا آن وجود دارد مانند زیر سازی درست ولی شما با پروسه‌ی سختی رو به رو نیستید. بهتر است اجرای ترمووود نمای ساختمان را جز آخرین مراحل اجرایی ساختمان قرار دهید و قبل از آن زیر سازی مناسبش را اجرا کنید. متریال بیشتر ساختمان‌ها سیمان و چوب و بتن است که اجرای ترمووود نمای ساختمان روز این تریال‌های مذکور بسیار آسان است ولی اگر لایه‌ی زیر نمای ساختمان از سایر متریال‌ها باشد لازم است که یک سری محاسبات قبل از طراحی و اجرای ترمووود نمای ساختمان انجام شود.

نکات نصب و اجرای ترمووود نمای ساختمان

نکات نصب و اجرای ترمووود نمای ساختمان

  1. جنس چوب استفاده شده در ترمووود نمای ساختمان از درخت کاج می‌باشد که یک طرفش نرم و دارای حلقه‌های سالانه و طرف دیگرش سخت می‌باشد. هنگام اجرا باید دقت داشت که قسمت سختش در نمای کار و قسمت نرم ترمووود نمای ساختمان در پشت کار قرار گیرد. دلیل انجام این‌ کار این است که قسمت سخت ترمووود نمای ساختمان در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و آسیب های احتمالی مقاوم است.
  2. می‌توان از روش‌های میخ زنی یا پیچ برای اجرا و نصب ترمووود نمای ساختمان استفاده نمود. به خاطر داشته باشید در بهره گیری از هر کدام از روش‌های مذکور نباید میخ از چوب بیرون زده باشد همچنین از کوبیدن بی‌رویه چوب نیز باید خودداری کرد.
  3. برای استحکام بیشتر نما بهتر است از روش پیچی  استفاده کنید.
  4. اگر برای نصب ترمووود نمای ساختمان از روش پیچ بهره گرفتید، از پیچ‌های گالوانیزه و استیل استفاده کنید.
  5. برای تعیین تعداد میخ و پیچ مصرفی در هر کدام از روش‌ها باید به عرض ترمووود نمای ساختمان دقت کنید(با کنار گذاشتن ضخامت چوب ترمووود، تعداد پیچ ​​یا میخ چوب با عرض بیش‌تر از 125 میلی متر، 22 قطعه بر روی هر ردیف نصب خواهد شد).

هزینه اجرای ترمووود نمای ساختمان چقدر است؟

هزینه اجرای ترمووود نمای ساختمان چقدر است؟

عوامل بسیاری در تعیین هزینه‌ی اجرای ترمووود نمای ساختمان موثر هستند از این جهت بدون بررسی شرایط و موقعیت مقدار مورد نیاز شما نمی‌توان قیمت دقیقی تعیین نمود. عواملی که در اداکه ذکر شده‌اند از جمله عوامل موثر در تعیین هزینه‌ی اجرای ترمووود نمای ساختمان هستند:

  • نوع چوب مورد استفاده
  • پانل های چوبی
  • متراژ سطح پیاده سازی نما ( ترمووود در کل نما اجرا نخواهد شد و فقط در قسمت‌هایی از نما و طبیعتا هر قدر آن قسمت‌ها بزرگ تر باشند، هزینه اجرای ترمووود نمای ساختمان افزایش خواهد یافت)
  • متریال به کار رفته
  • مدت زمان لازم برای اجرای ترمووود نمای ساختمان
  • و …

البته که اگر به دنبال قیمت دقیق یا اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه‌ی اجرای ترمووود نمای ساختمان هستید می‌توانید با بخش مشاوره چوبست ارتباط برقرار کنید و از نظر کارشناسان بهره بگیرید.

مشخصات مجری مجرب ترمووود نمای ساختمان

مشخصات مجری مجرب ترمووود نمای ساختمان

لازم است بدانید تمام نکاتی و مزایایی که از ترمووود نمای ساختمان گفته شد زمانی به حقیقت می‌پیوندد که تیم اجرایی ترمووود نمای ساختمان شما تیمی حرفه‌ای و متخصص باشد. عدم اجرای درست علاوه بر خسارت مالی، ظاهر ناخوشایند، پایین آمدن قیمت ساختمان، نداشتن ایمنی در نما و … را در پی خواهد داشت.

مجری متخصص و مجرب باید نسبت به آخرین تکنولوژی های مربوط به متریال و روش نصب و اجرا و همچنین لوازم نصب مطلع باشد و از آن‌ها بهره بگیرد همچنین پروژه را در زمان مشخص و تعیین شده تحویل کارفرما دهد.

پس در این مورد هوشیار باشید و از تیمی حرفه‌ای بهره بگیرید تا شاهد زیبایی، جلوه،مقاومت و استحکام و… از ترمووود نمای ساختمان باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.