قیمت نیمکت چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نیمکت چوبی

نیمکت یکی از پایه ثبت های انواع پارک ها و فضا های سبز و باغ ها و … می باشد و در حقیقت وجود آن یک از اجزای اصلی محیط های طبیعی می باشد. ممکن است شما نیز برای محیط های بیدون شخصی یا غیر شخصی به دنبال خرید یک نیمکت چوبی باشید که تکمیل کننده ی فضا و دکوراسیون شما باشد. متریال های مختلفی برای ساخت نیمکت به کار گرفته می شود که نیمکت چوبی یکی از آن ها می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت نیمکت چوبی و نکات ذیل آن بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات لازم در این مورد با ما در این مطلب همراه باشید.

شما می توانید پیش از کسب اطلاعات در مورد قیمت نیمکت چوبی ، با ما تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورید و ضمن آن به ثبت سفارش و خرید نیمکت چوبی بپردازید.

قیمت نیمکت چوبی

منظور از نیمکت چوبی چیست ؟

نیمکت های نوعی مکان برای نشستن هستند که برای نشستن بیش از یک نفر تهیه شده اند. به طور کلی نیمکت ها از چوب ساخته می شوند اما با توجه به مقاومت و استحکام و طول عمر بالا گاها برای مکان های عمومی نیمکت های فلزی نیز ساخته می شود. قیمت نیمکت چوبی و غیر چوبی از موارد زیادی تاثیر میگیرد که بسته به سفارش شما تغییر می کند. اما در هر صورت شما در زمان سفارش نیمکت چوبی می توانید این محصول را در دو نوع سفارش دهید :

نیمکت چوبی با تکیه گاه :

مطمنا مشابه این نیمکت ها را در پارک دیده اید و از آن ها استفاده نیز کرده اید. در استفاده از این نیمکت ها امکان تکیه زدن بر بدنه این نیمکت وجود دارد و از این نظر نشیمنگاه راحتی محسوب می شود. طراحی این نیمکت ها را می توان به طور کلاسیک طراحی کرد که دکوری جذاب برای فضای طبیعی شما می باشد. با این وجود استفاده از متریال بیشتر برای ساخت این سازه ها موجب می شود قیمت نیمکت چوبی با تکیه گاه بیشتر از نوع دیگر آن باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

نیمکت چوبی بدون تکیه گاه :

این نیمکت ها که ظاهری ساده تر دارند با هزینه کمتری ساخته می شوند و بیشتر شکل ساده ی آن ها دیده می شود. بدون تکیه گاه بودن این نیمکت ها موجب می شود که استفاده از آن ها کمی دشوار تر باشد با این وجود قرار دادن این نیمکت ها در کنار دیوار و … موجب می شود که از نظر کاربردی دقیقا مانند نیمکت های با تکیه گاه باشند. استفاده متریال کمتر و ساخت ساده تر موجب می شود که هزینه و قیمت نیمکت چوبی بدون تکیه گاه ارزان تر باشد.

شما می توانید برای خرید هر دو نوع نیمکت های چوبی با ما تماس بگیرید و با ارائه طرح مد نظر خود اقدام به سفارش سازه خود با بهترین کیفیت و در طرح و مدل مختلف نمایید. فراموش نکنید که کیفیت نیمکت های چوبی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد پس برای سفارش آن ها به یک فروشگاه مطمن مراجعه نمایید.

قیمت نیمکت چوبی

تفاوت قیمت نیمکت چوبی به چه علتی می باشد ؟

در جواب این سوال باید گفت که چه متریالی در ساخت نیمکت به کار می رود که موجب می شود قیمت این محصولات با سایر متریال ها متفاوت باشد. همانطور که از اسم این محصول بر می آید متریال به کار رفته در این نیمت ها از چوب می باشد که موجب می شود که قیمت آن در زمان سفارش کمی متفاوت باشد. البته هر نیمکتی بر اساس طرح و ابعاد آن از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد اما با این وجود مهم ترین ویژگی های تاثیر گذار در قیمت نیمکت چوبی و سازه های چوبی به این شرح می باشد :

متریال تمام چوب :

برای ساخت نیمکت های چوبی بیشتر از این متریال استفاده می شود و علت آن نیز مشخص است. کیفیت بالا و مستحکم بودن چوب موجب می شود که برای بالا تر بودن مقاومت و استحکام نیمکت و همچنین داشتن طول عمر بیشتر از چوب طبیعی استفاده شود. همچنین نشستن بر روی متریال و جنس چوب طبیعی از خستگی زودرس جلوگیری می کند و موجب می شود که تجربه دلنشینی از استفاده نیمکت چوبی به شما داشته باشد. با این وجود قیمت نیمکت چوبی تمام چوب در زمان سفارش این محصول باید مد نظر شما قرار بگیرد.

متریال نیمه چوبی :

در مواقعی که برای صرف جویی در هزینه ها امکان استفاده از نیمکت تمام چوب نمی باشد می توان از نیمه چوب استفاده کرد. در این جنس نیمکت مهم ترین قسمت های نیمکت مانند پایه که وزن را تحمل می کنند باید از چوب طبیعی باشد و برای قسمت های نمایشی و بی ارزش تر که نیازی به مقاومت چندان زیادی ندارد می توان از حنس های غیر چوبی استفاده کرد. البته از این نظر می توانید از نظر هزینه های صرفه جویی زیادی انجام دهید.

ام دی اف :

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که معمولا در ساخت نیمکت چوبی از ام دی اف استفاده نمی شود. چرا که امکان ساخت یک سازه محکم و مستحکم کاهش پیدا می کند و علاوه بر آن ظرافت که در نیمکت های تمام چوبی یا نیمه چوب دیده می شود در کارهای ام دی اف به هیچ عنوان دیده نمی شود. علاوه بر آن ام دی اف برای تحمل وزن چندین نفر به طور همزمان به هیچ عنوان یک انتخاب منطقی نمی باشد به همین علت است که برای نیمکت چوبی به هیچ عنوان استفاده از ام دی اف پیشنهاد نمی شود.

شما می توانید برای مشاوره با کارشناسان ما با چوبست تماس بگیرید و بر اساس بودجه بهترین قیمت نیمکت چوبی و بهترین متریال را برای ساخت نیمکت مد نظر خود انتخاب کنید.

قیمت نیمکت چوبی

قیمت نیمکت چوبی به چه صورت می باشد ؟

برای تعیین قیمت نیمکت چوبی موارد زیادی تاثیر گذار است که مهم ترین آن به این شرح می باشد :

  • جنس چوب : برای ساخت نیمکت چوبی از چه نوع چوبی استفاده می شود و قیمت آن چوب در بازار به چه صورت می باشد. هر چه از چوب با کیفیت تر و گران تری استفاده شود بدیهی است که قیمت نیمکت چوبی نیز بالا تر می رود. البته شما بسته به نیاز خود می توانید از جنس به صرفه تری استفاده نمایید تا هزینه ساخت این نیمکت برای شما کمتر تمام شود.
  • کیفیت متریال مورد استفاده : در ساخت این محصول علاوه بر چوب از متریال دیگری نیز استفاده می شود که بسته به کیفیت آن در قیمت نیمکت مورد سفارش شما تاثیر گذار می باشد. شایان ذکر است که در برخی از موارد ترجیح بر این است که از برند های خارجی برای افزایش کیفیت استفاده شود که در این صورت قیمت نیز به اندازه کیفیت افزایش پیدا می کند.
  • طرح منتخب شما : طرحی که شما برای ساخت نیمکت چوبی انتخاب می کنید بدون شک در قیمت آن تاثیر می گذارد. هر چه طرحی که انتخاب می کنید پیچیده تر باشد اجرای آن سخت و به مراتب قیمت نیمکت چوبی افزایش پیدا می کند. اما طرح های ساده تر از هزینه ی کمتری برخوردار می باشد. همچنین داشتن تکیه گاه نیز در قیمت نهایی محصول مورد نظر شما تاثیر گذار می باشد.
  • ابعاد نیمکت و ظرفیت آن : بزرگی سایر و ظرفیت نیمکت به طور مستقیم بر متریال مورد استفاده شما تاثیر گذار می باشد. هر چه مقدار متریال کمتر ،هزینه و قیمت نیمکت چوبی ارزان تر می باشد و بر عکس. هرچه ظرفیت بزرگتری داشته باشد طبیعتا قیمت بیشتری را نیز به خود افزایش می دهد.
  • رنگ و طرح نیمکت : برخی از طرح ها و رنگ های نیمکت های چوبی به علت شیوه ساخت و تهیه آن از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. همچنین برخی از طرح های به علت پر طرفدار بودن و پر فروش بودن قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهند.
  • سازنده و فروشنده نیمکت : در آخر فراموش نکنید فروشنده ای که برای خرید به آن مراجعه می کنید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و در قیمت نیمکت چوبی تاثیر دارد. شما به راحتی می توانید فروشگاهی را پیدا کنید که ضمن ارائه بهترین کیفیت ، قیمت مناسبی را نیز ارائه کند. برای پیدا کردن چنین فروشگاهی از این صفحه خارج نشوید. با چوبست همراه باشید و به راحتی بهترین محصولات چوبی را خریداری و سفارش دهید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.