قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
دك سنگين 25*70 (F4) دك سنگين 25*70 (F4) (70*25) دکینگ وود 94.000 تومان 1.340.000 تومان
دك سنگين 25*145 (D1) دك سنگين 25*145 (D1) (145*25) دکینگ وود 199.000 تومان 1.340.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH13.5 پروفیل چوب پلاست DH13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D2H13.5 پروفیل چوب پلاست D2H13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH15 پروفیل چوب پلاست DH15 (150*25) پلاستوود 240.000 تومان 1.600.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D13 پروفیل چوب پلاست D13 (130*23) پلاستوود 170.000 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D14 پروفیل چوب پلاست D14 (140*165) پلاستوود 180.600 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D15 پروفیل چوب پلاست D15 (150*185) پلاستوود 193.500 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست T7 پروفیل چوب پلاست T7 () پلاستوود 69.300 تومان 990.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D11 پروفیل چوب پلاست D11 (110*165) پلاستوود 142.000 تومان 1.290.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

استفاده از کفپوش مناسب برای محیطی مانند استخر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که این فضای مرطوب به متریالی نیاز دارد که در برابر رطوبت دائمی استخر از خود مقاومت قابل قبولی نشان دهد و در اثر تماس با مواد شیمایی مانند کلر که در این محیط مورد استفاده قرار می گیرد به راحتی آسیب ندیده و خراب نشود. اما چه متریالی می توان بهترین مقاومت را در این شرایط داشته باشد ؟ کفپوش چوب پلاست همان چیزی است که شا با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. پس برای کسب اطلاعات در مورد قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر و سایر ویژگی های این محصول با ما در این مطلب همراه باشید.

اما پیش از آن شما به راحتی می توانید با یک تماس به قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر دست پیدا کنید و لیست دقیق انواع این محصول را مشاهده و دست به انتخاب بزنید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و خرید آگاهانه تر از طریق تماس با ما به مشاوره رایگان پرداخته و ضمن بهره مندی از آن ، بهترین محصول را برای استفاده کفپوش دور استخر مورد انتخاب قرار دهید.

کفپوش چوب پلاست چیست ؟

کفپوش چوب پلاست را می توان یکی از پر کاربرد ترین انواع کفپوش ها معرفی کرد که با توجه به مواد مورد استفاده در ساخت و جنس بدنه این محصول ، کاربرد های مخصوص به خود را دارد که به کار گیری به انواع کفپوش دور استخر نیز یکی از کاربرد های مهم و قابل توجه آن محسوب می شود. اما سوال این جاست که کفپوش چوب پلاست از چه متریالی تشکیل شده است ؟ کفپوش چوب پلاست چوبی است ؟ برای دریافت پاسخ خود با ما همراه باشید.

طبیعتا قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر ، به اندازه کیفیت آن برای شما اهمیت ندارد. اما برای خرید این محصول نیاز نیست نگران کیفیت آن باشید. چرا که استفاده از پلاستیک در ساخت آن محصول توانسته است تاثیر قابل توجهی در کیفیت و کاربرد این محصول بگذارد. در حقیقت چوب پلاست را به هیچ عنوان نمی توان یک محصول چوبی به شمار آورد چرا که این کفپوش از پلاستیک ساخته شده است. اما ظاهرا بسیار مشابه آن به چوب موجب شده است که بتوان از کیفیت پلاستیک و زیبایی چوب در کنار هم بهره برد و برای محیط استخر یک دکور زیبا و خاص و طراحی نمود.

اما این سوال بدون شک برای شما به وجود آمده است که استفاده از پلاستیک چگونه باعث افزایش کیفیت آن محصول شده است ؟ پلاستیک نه تنها موجب شده است که قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر بسیار منطقی تر و بهتر از سایر کفپوش ها باشد ، بلکه استفاده از پلاستیک با کیفیت و بهبود یافته در محیط کارخانه موجب می شود تا این محصول از نظر طول عمر مقاومت پا به پای رقبا خود پیش بیاید و از فروش بسیار خوبی  در بازار امروزی برخوردار باشد.

چرا برای کفپوش دور استخر از چوب پلاست استفاده می شود ؟

تا کنون طبیعتا مطمئن شده اید که به نسبت قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر از یک محصول عالی و با کیفیت برخوردار می شوید. اما چرا چوب پلاست برای کفپوش دور استخر بهترین انتخاب است ؟ بدون شک استفاده از چوب در ساخت کفپوش دور استخر به هیچ عنوان فکر منطقی نمی باشد چرا که در تماس با کلر و رطوبت به طور دائمی این محصول از بین می رود و می پوسد. همچنین چوب رطوبت را به خود جذب می کند و مرطوب بودن محیط دور استخر زمینه رشد باکتری و قارچ را فراهم می کند که فضای استخر را آلوده می کند.

این در حالی است که استفاده از پلاستیک در ساخت کفپوش چوب پلاست دور استخر موجب شده است تا این محصول به طور کامل ضد آب شود و نه تنها رطوبت را به خود جذب نکند و زمینه رشد باکتری و قارچ را فراهم نکند ، بلکه طول عمر بالایی نیز خواهد داشت و تا سال ها بدون مشکل مورد استفاده قرار بگیرد.

پس اگر می خواهید بهترین کفپوش را برای دور استخر خود انتخاب کنید برای انتخاب چوب پلاست تعلل نکنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد قیمت کفپوش دور استخر چوب پلاست و خرید آن با بهترین قیمت و کیفیت همین حالا با ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات مورد نظر خود از طریق مشاوره اولیه رایگان ، محصولات مورد نظر خود را در انواع مدل و تنوع تهیه نمایید.

قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر چگونه تعیین می شود ؟

فوقا در مورد این نکته که قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر نسبت به سایر کفپوش ها بهتر می باشد صحبت کردیم. اما تصور نکنید که این قیمت به علت کیفیت پایین آن است. چوب در کشور ما جزئی از مواد اولیه کمیاب و گران می باشد که یا به صورت وارداتی در بازار ایران موجود می باشد و یا از منابع محدودمان تامین می گردد. این در حالی است که منابع ساخت پلاستیک در ایران به وفور یافت می شود و به همین علت چوب پلاست را می توان با قیمت بسیار خوبی در ایران تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

در نظر داشته باشید که با وجود مناسب بودن قیمت این محصول ، همچنان این کفپوش با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود. عوامل تاثیر گذار در قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر به این شهر می باشد :

  • برند منتخب شما : برخی از برند ها به علت کیفیت بالای خود یا شهرتی که در ساخت کفپوش های چوب پلاست دارند قیمت محصولات خود را در بازار ارزان تر یا گران تر عرضه می کنند. به همین علت برند منتخب شما تاثیر قابل توجهی در قیمت این محصول دارد.
  • کشور مبدا برند : در کنار برند باید توجه داشته باشید که محصول منتخب شما از کدام کشور ها وارد می شود. هزینه واردات ، وضعیت ارز کشور و … همه و همه بر قیمت کفپوش دور استخر چوب پلاست تاثیر گذار می باشد.
  • طرح و رنگ : مدل و رنگ منتخب شما در قیمت این محصول تاثیرات زیادی دارد. برخی از رنگ ها با هزینه بسیار زیادی تولید می شوند و این در حالی است که برخی دیگر هزینه کمتری را صرف می کنند و به همین علت است که رنگ در قیمت این محصول تاثیر قابل توجهی دارد.
  • نوع پلاستیک و کیفیت ساخت محصول : کیفیت چوب پلاست بدون شک در همه کارخانه ها به یک شکل نمی باشد و برخی با کیفیت بالاتر و برخی با کیفیت پایین تر تولید می شود. به همین علت است که هزینه های تولید این محصول در کارخانه متفاوت و به طبع قیمت نهایی ان نیز متفاوت می باشد.
  • فروشگاه منتخب شما : در آخر جا دارد که به فروشگاه منتخب شما نیز به عنوان یک عامل تاثیر گذار در قیمت کفپوش دور استخر چوب پلاست اشاره کرد. مهم است فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین محصولات را با بهترین کیفیت ارائه کند. اگر تا کنون فروشگاه مورد نظر خود را در این زمینه پیدا نکرده   اید کافیست با فروشگاه چوبست همراه باشید چرا که می توانید انواع محصولات چوبی از جملات کفپوش دور استخر را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

خرید کفپوش چوب پلاست دور استخر

کافیست برای خرید محصولات مورد نظر خود با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به خرید بهترین محصول مورد نظر خود بپردازید. خوب است بدانید ما در چوبست سعی داریم تا با بهترین برند های موجود در ایران همکاری کنیم و محصولات خود را در بهترین کیفیت ممکن موجود نمایید. همچنین شما می توانید هر حجم از سفارشی را که خریداری کرده اید در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. پس برا خرید محصولات مورد نظر خود از انواع رنگ ها و مدل و در برند های گوناگون همین حالا با ما تماس بگیرید.

چوبست با ارائه انواع کفپوش ، نماپوش ، پرگولا، آلاچیق ، نیمکت ، فلاور باکس و … آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.