قیمت سقف کاذب چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
دیوارپوش 18*200 (F3) دیوارپوش 18*200 (F3) (200*18) دکینگ وود 215.000 تومان 1.075.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت سقف کاذب چوبی

قیمت سقف کاذب چوبی

سقف همیشه یکی از تعیین کننده ترین متریال های دکوراسیون داخلی بوده است که تاثیر زیادی در فضا و محیط داخلی داشته است. استفاده از سقف نا مناسب می توان فضا را کوچک تر و خس بدی را به فرد حاضر القا کند. و برعکس استفاده از متریال و سقف درست می تواند هم محیط بهتری را ایجاد هم محیط را به کاربری که شما مد نظر دارید نزدیک تر کند. یکی از روش های ساخت یک سقف زیبا استفاده از سقف کاذب چوبی است که افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. اما در زمان خرید آن همیشه قیمت سقف کاذب چوبی یکی از فاکتور های مهم انتخاب این متریال بوده است که ما قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف کاذب چوبی در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

 

منظور از سقف کاذب چوبی چیست ؟

باید بدانید که می خواهید قیمت سقف کاذب چوبی را برای خرید چه محصولی بپردازید و سقف شما از چه متریالی ساخته می شود. به طور کلی سقف کاذب انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن به این شرح می باشد :

  • طلقی
  • ترکیبی
  • گچی
  • رابیتس
  • های گلاس
  • چوبی

سقف کاذب چوبی که موضوع ما در این مقاله است متریال و ماده اصلی ساخت آن چوب یا فرآورده های چوبی می باشد که به همین علت مزایای زیادی مانند مستحکم بودن را دارد. اما بدیهی است که استفاده از چوب در ساخت این محصول موجب افزایش قیمت سقف کاذب چوبی می باشد و این محصول نسبت به سایر انواع سقف از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. خود سقف های چوبی نیز انواع مشخصی دارند که هر کدام از قیمت مخصوص به خود برخوردارند و البته ویژگی و مزایا و معایب مزبوط به خود را دارند.

در ادامه می توانید در مورد انواع سقف چوبی و قیمت آن ها اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمایید.

قیمت انواع سقف کاذب چوبی

مهم ترین انواع سقف کاذب چوبی که در بازار موجود می باشد و شما می توانید به خرید آن ها بپردازید به این شرح می باشد :

روکش چوب :

استفاده از روکش چوب طبیعی در این محصولات همان مورد است که این سقف را برای خانه های کلاسیک که می خواهند گرمای و حس بهتری را به محیط القا کنند یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. استفاده از روکش طبیعی چوب در این محصولات باعث می شود که یک محیط کامل بی خطر و مناسب با روحیه انسان ساخته شود. اما در هر صورت استفاده از روکش طبیعی چوب موجب می شود که قیمت سقف کاذب چوبی از نوع روکش چوب از قیمت نسبتا متوسط رو به بالایی برخوردار باشد.

روکش هایی که برای ساخت این محصولات به کار می رود به این شرح می باشد :

  • توسکا
  • سرو
  • صنوبر
  • بلوط
  • گنجشک
  • کاج

بر اساس قیمت این چوب ها در بازار قیمت سقف کاذب چوبی در بازار با روکش های مختلف نیز متفاوت می باشد. این نیاز ، علاقه و سلیقه شماست که موجب می شود یکی از این محصولات بر دیگری ارجحیت داشته باشد. خوب است بدانید که قیمت برخی از سقف های کاذب به علت خواصی است که روکش چوب آن دارد. برای مثال کاج یکی از پر فایده ترین نوع روکش های چوبی می باشد که هم به علت داشتن تعداد گره مناسب انتخاب مناسبی می باشد و هم خاصیت ضدعفونی دارد.

چوب نراد روسی :

یکی دیگر از متریال هایی که جهت ساخت این محصول به کار می رود چوب نراد روسی است. علت استفاده از صفت روسی برای چوب واردات این چوب از روسیه است البته این چوب ها در داخل ایران نیز وجود دارد. قیمت سقف کاذب چوبی که با نراد روسی ساخته می شود به طور معمول از قیمت معقولی برخوردار می باشد. چرا که قیمت این چوب وارداتی به نسبت سایر چوب ها بهتر و معقول تر م می باشد و به همان نسبت نیز با قیمت بهترین در بازار عرضه می شود. رنگ این چوب به طور معمول سفید می باشد و می تواند فضای روشنی را محیط القا کند.

با وجود وارداتی بودن این چوب در بازار ایران به فراوانی یافت می شود و ویژگی های مانند کمیاب بودن در قیمت سقف کاذب چوبی نراد تاثیر گذار نمی باشد.

قیمت سقف کاذب چوبی

ام دی اف :

در نهایت نوبت به ام دی اف یعنی پر استفاده ترین  فراورده چوبی می باشد. این محصول که به فیبر چوب نیز مشهور است به علت قیمت مناسب خود بسیار در سقف های چوبی مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر آن فراموش نکنید که این محصول با وجود قیمت مناسب خود از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد بلکه استحکام و مقاومت این محصول نیز در سطح قابل قبولی است اما در هر صورت به نسبت چوب طبیعی کیفیت پایین تری دارد.

قیمت سقف کاذب چوبی ام دی اف بسیار به صرفه می باشد و برای هر قشری مناسب می باشد در حالی که فرآورده های چوب طبیعی توسط هر کسی مورد خریداری قرار نمیگیرد چرا که نسبتا از قیمت بالایی برخوردار می باشد. 

در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید از کدام محصول استفاده کنید. خرید انواع سقف های کاذب چوبی با بهترین قیمت و کیفیت از طریق گروه چوبست امکان پذیر شده است تنها کافیست برای کسب اطلاعات در مورد قیمت سقف کاذب چوبی با ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود کنید.

قیمت سقف کاذب چوبی به چه صورت می باشد ؟

عوامل مختلفی در قیمت سقف کاذب چوبی تاثیر گذار می باشند که موجب می شوند در بازار فروش این محصولات متفاوت عرضه شوند. مهم ترین عوامل تاثیر گذار در مورد قیمت این سقف های کاذب چوبی به این صورت می باشد :

  • نوع سقف : انواع سقف های کاذب چوبی که فوقا برایتان شرح دادیم تاثیر قابل توجهی در قیمت سقف کاذب چوبی دارند. البته در برخی از موارد این تفاوت قیمتی طبیعی است چرا که برخی از مدل های سقف کاذب چوبی از کیفی بسیار بالا تر برخوردار می باشند و خواص و ویژگی های آن باعث می شود در بسیاری از مواقع با وجود قیمت بالا این محصولات از طرفداران مربوط به خود برخوردار باشند.
  • نوع چوب به کار رفته : قیمت چوب های مختلف در بازار ایران تفاوت های زیادی باهم دارند پس بدیهی است که قیمت سقف کاذب چوبی بر اساس نوع چوب متفاوت باشد. اگر چوب ها از نوع وارداتی باشند گاها از قیمت بالای برخوردارند چرا که هزینه باربری و گمرک و … نیز به آن ها اضافه می شود در نهایت موجب افزایش قیمت آن می شود. البته برخی از این چوب ها محکم ترند و برای سقف یک متریال ایده آل محسوب می شود.
  • کیفیت محصول : نباید از کیفیت بالای برخی از محصولات و سقف های کاذب چوبی غافل ماند. برخی از این محصولات از تفاوت کیفیتی فاحشی برخوردار می باشند و بدیهی است که محصول با کیفیت تر در نتیجه ارزش افزوده بیشتر از کیفیت بهتری برخوردار شده است و مواد اولیه با کیفیت تری برای ساخت آن ها به کار گرفته می شود. به همین علت همیشه کیفیت محصول یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت سقف کاذب چوبی بوده است.
  • برند : برند ها معمولا در قیمت مصالح تاثیراتی دارند و این موضوع به دو علت می باشد : 1- برخی از برند ها در نتیجه کسب شهرت زیادی محصولات خود را با قیمت بالاتری در بازار عرضه می کنند که تا حدودی قابل قبول و قابل پیش بینی است. 2- برخی از برند های برای کیفیت محصولات خود ارزش زیادی قائل هستند و سعی می کنند با بهترین کیفیت آن را در بازار عرضه کنند که این موجب تاثیر در قیمت آن ها می باشد و طبیعی است که کیفیت بالاتر قیمت بالاتری نیز داشته باشد.
  • داخلی یا خارجی بودن آن : برخی از سقف های کاذب چوبی در داخل ایران تولید می شوند. در این صورت بدیهی است که از قیمت بهتری نسبت به محصولات وارداتی برخوردار باشند. اما برند های خارجی با ارز وارد می شوند و با توجه به قیمت کنونی ارز بدیهی است که گران به ایران برسند. این موضوع فارغ از هزینه گمرک و باربری می باشد. البته کیفیت برخی از محصولات خارجی بهتر می باشد و طبیعتا قیمت آن ها نیز بالاتر است.
  • طرح و مدل منتخب شما : برای طراحی و ساخت برخی از مدل ها هزینه ی بیشتری صرف شده است و علاوه بر آن ساخت آن مدل ها سخت تر می باشد که موجب می شود قیمت سقف کاذب چوبی در برخی از مدل ها بالاتر باشد. علاوه بر آن برخی از طرح ها با توجه به طرفداران خود در بازار و ترند روز بودن از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.
  • فروشگاه منتخب شما : در آخر فروشگاه منتخب شما نیز تاثیر بسزایی در قیمت سقف کاذب چوبی دارد. برخی از فروشگاه ها با افزایش سود خود قیمت بالاتری را برای محصولات ارائه میکنند اما ما در چوبست سعی خود را کرده ایم تا بهترین محصولات را بهترین کیفیت ارائه کنیم.

قیمت سقف کاذب چوبی

پس اگر به دنبال خرید سقف کاذب چوبی هستید تعلل نکنید و همین حالا با گروه چوبست برای خرید محصول مورد نظر خود تماس بگیرید.

قیمت سقف کاذب چوبی مصنوعی

یکی از متریال هایی که خوب است در خصوص آن اطلاعات بیشتری داشته باشید سقف کاذب چوبی مصنوعی یا همان سقف کاذب چوب پلاست می باشد که به علت کیفیت بالای و البته قیمت صرفه اقتصادی زیادی برای شما خواهد داشت و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول از پودر چوب و پلاستیک ساخته می شود و ویژگی های چوب و پلاستیک را دارا می باشد از این رو ضد آب و ضد گرد و غبار می باشد.

قیمت سقف کاذب چوبی ترمووود

یکی دیگر از انواع سقف های کاذب که حقیقتا چوبی می باشند اما از چوب جنس بهتری دارند ترمووود می باشد که از پودر طبیعی چوب ساخته می شود و در محیط کارخانه طی تغییراتی که می بیند بسیار کیفیت بهتری پیدا می کند و از این رو هم ضد اب می شود و هم ضد گرد و غبار و در عین حال از تمامی مزایا چوب برخوردار می باشد. از این رو اگر به محصولات تمام چوبی علاقه دارید بدون شک سقف ترمووود می تواند بهترین انتخاب پیش روی شما باشد که از آن بهره مند شوید.

مقایسه قیمت سقف کاذب چوبی

قطعا یکی از دلایلی که در انتخاب شما و محصول مورد خریداری شما تاثیر زیادی دارد قیمت می باشد. قیمتی که به طور دقیق بیان شده باشد و بر اساس تاریخ روز باشد. ما نه تنها در این مطلب این امکان را برای شما میسر کرده ایم تا به قیمت دقیق محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید بلکه این امکان برای شما میسر شده است که با مقایسه انواع برند و انواع مدل این محصول از نظر قیمتی یک انتخاب بهتر داشته باشید.

قیمت سقف کاذب چوبی

خرید قیمت سقف کاذب چوبی

خوب است بدانید که نه تنها این امکان برای شما میسر شده است که از طریق این مطلب به کسب اطلاعات در خصوص قیمت این محصول بپردازید بلکه به سادگی می توانید به خرید آنلاین این محصولات نیز بپردازید و در درگاه امن به خرید سقف کاذب چوبی بپردازید. همچنین در صورتی که در خصوص خرید محصول مورد نظر خود همچنان مطمئن نیستید به سادگی می توانید با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره اولیه رایگان به تمامی اطلاعات مورد نظر خود در این زمینه بپردازید.

سخن آخر قیمت سقف کاذب چوبی

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمامی اطلاعات مورد نظر شما را در خصوص قیمت سقف کاذب چوبی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از ان نهایت استفاده را برده باشید. فراموش نکنید محصولی که برای استفاده در محیط سقف استفاده می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به خوبی با محیط های مرطوب و پر گرد و غبار مرطوب باشد. تماس با گروه چوبست می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.