قیمت فلاورباکس چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
تایل 12*160 (F7) تایل 12*160 (F7) (160*12) دکینگ وود 185.000 تومان 1.155.000 تومان
تایل 12*70 (F9) تایل 12*70 (F9) (70*12) دکینگ وود 79.000 تومان 1.130.000 تومان
دك سبک 20*120 (F6) دك سبک 20*120 (F6) (120*20) دکینگ وود 125.000 تومان 1.040.000 تومان
دك سبک 21*100 (F2) دك سبک 21*100 (F2) (100*21) دکینگ وود 99.000 تومان 990.000 تومان
دك سنگين 25*145 (D1) دك سنگين 25*145 (D1) (145*25) دکینگ وود 199.000 تومان 1.340.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

گل ویکی از مرسوم ترین کادو های موجود می باشد که سال هاست در مناسبت های دیگر برای ابراز علاقه هدیه داده می شود. به همین علت روش های متنوعی برای هدیه دادن گل ابداع شد که فلاورباکس یکی از آن ها می باشدو فلاور باکس دسته گل شما را به یک هدیه ارزنده تبدیل می کند و امکان نگاه داری از گل ها را در مدت زمان طولانی را نیز فراهم می کند. فلاورباکس از انواع متریال ساخته می شود که می شود که چوب پلاست یکی از انواع آن می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت فلاورباکس چوب پلاست بپردازیم . پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

همچنین شما می توانید با تماس با ما علاوه بر کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت فلاورباکس چوب پلاست به خرید محصول مورد نظر خود با بهترین قیمت و کیفیت نیز بپردازید. چوبست با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات چوبی در خدمت شماست. کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. 

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

منظور از فلاورباکس چوب پلاست چیست ؟

حتما این سوال برای شما به وجود می آید که قیمت فلاورباکس چوب پلاست از چه عواملی تاثیر می گیرد. اما پیش از آن این سوال به وجود می آید که این محصول چیست و از جه متریالی ساخته می شود ؟

به طور کلی فلاورباکس یا جعبه گل یک فضای طراحی شده برای قرار گیری و نگهداری گل ها می باشد که به طور معمول جنس بدنه آن از چوب می باشد و به طور مکعبی طراحی می شود. هر چند که شکل مکعب این باکس از یک وجه برخوردار نمی باشد که از طریق آن گل ها قرار داده شده و به نمایش گذاشته می شوند. البته در جعبه گل های ابدی یا دایمی که مدت زمان طولانی سالم می ماند معمولا وجوهی از این فلاورباکس به صورت شیشه ای طراحی می شود که بدون شک در قیمت فلاورباکس چوب پلاست تاثیراتی خواهد داشت.

اما بیشتر از طراحی جنسی که در این محصول به کار می رود در قیمت فلاورباکس چوب پلاست تاثیر گذار است. در حقیقت همانطور که از اسم این محصول مشخص است ، چوب و پلاستیک متریال تشکیل دهنده ی این محصول می باشند. چوب پلاست به نسبت سایر مواد اولیه ساخت فلاور باکس نه تنها از قیمت بهتری برخوردار می باشد بلکه کیفیت و طول عمر بسیار بالایی نیز دارد و از این نظر یک انتخاب ایده ال برای ساخت فلاور باکس محسوب می شود.

اما این سوال به وجود می آید چرا چوب پلاست هم از قیمت خوبی برخوردار می باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید منابع چوب در کشور ما کم می باشد این متریال در بسیاری از مواقع به صورت وارداتی از کشور هایی مانند روسیه وارد کشور می شوند. همین موضوع نیز باعث می گردد تا قیمت چوب در بازار داخلی ایران بالا باشد و محصولاتی که به طور تمام چوب ساخته می شوند با قیمت  در بازار عرضه شوند.

دقیقا همین موضوع است که باعث می شود قیمت فلاورباکس چوب پلاست نسبت به سایر انواع این محصول بسیار بهتر و مناسب تر باشد. چرا که متریال مورد استفاده در ساخت این محصول تمام چوب نمی باشد و به صورت ترکیبی از پلاستیک و چوب می باشد. در حقیقت خرده ها و تکه های چوب طی یک فرآیند صنعتی با پلاستیک ترکیب می شوند و چوب پلاست را می سازند. سپس چوب پلاست به عنوان ماده اولیه در ساخت انواع محصول به کار می رود که فلاورباکس نیز یکی از آن ها می باشد.

از مزایا به کار رفتن پلاستیک در ساخت این محصول ، علاوه بر مناسب تر کردن قیمت می توان به بالا بردن کیفیت آن اشاره کرد. در حقیقت پلاستیک هر چند که قیمت بالایی دارد از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد و کاملا ضد اب نیز می باشد. همین موضوع نیز باعث می شود که این فلاورباکس علاوه بر اینکه از بهترین قیمت برخوردار می باشد کیفیت بالایی را نیز به خود اختصاص دهد و از این نظر یک انتخاب ایده آل برای هر کسی محسوب گردد.

شما می توانید برای خرید فلاور باکس چوب پلاست با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اطلاعات مورد نظر خود را نیز به دست بیاورید.

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

قیمت فلاورباکس چوبی به چه صورت تعیین می شود ؟

تا اینجا در مورد فلاور باکس تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دادیم. اکنون این سوال به وجود می آید که چه عواملی در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذارند ؟ به طور کلی این موارد را می توان در قیمت فلاور باکس چوب پلاست تاثیر گذار دانست :

برند چوب پلاست :

همانطور که می دانید کمپانی ها ، کارخانه ها و شرکت های زیادی به تولید چوب پلاست می پردازند و این و محصول را در بازار داخلی عرضه می کنند. این برند ها در قیمت فلاورباکس چوب پلاست تاثیر گذار می باشند. چرا که برخی از برند ها به علت کیفیت بالاتر و برخی دیگر به علت شهرت در بازار ، قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهند. همچنین بدیهی است که خارجی یا داخلی بودن برند مورد خریداری شما نیز در این قیمت تاثیر گذاری زیادی دارد.

خارجی یا داخلی بودن برند :

فوقا ذکر کردیم که خارجی یا داخلی بودن برند مورد نظر شما در قیمت فلاورباکس چوب پلاست تاثیر گذار می باشد. به طور کلی برند ها خارجی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند که موجب می شود قیمت آن ها در بازار نیز بالاتر شوند. اما بیشتر از آن تاثیر ارز خارجی است که در قیمت این محصولات در بازار ایران تاثیر گذار می باشد. همچنین از آنجا که این محصولات از کشور های دیگر وارد می شوند عواملی همچون هزینه های حمل و نقل و گمرک بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد. به همین علت پیشنهاد ما به شما پیدا کردن برند های با کیفیت داخلی می باشد.

طرح و رنگ چوب پلاست :

طرح و رنگ چوب مورد نظر شما کدام است ؟ برخی از این رنگ ها ترند بازار می باشند و به علت جدید بودن قیمت بالاتری نیز به خود اختصاص می دهند. برخی دیگر از این رنگ و طرح ها از پر فروش ترین ها محسوب می شوند که موجب می شود کارخانه تولید کننده این محصولات را با قیمت بیشتری در بازار عرضه کند. همچنین برخی این طرح و رنگ ها نیز با هزینه بیشتری تولید می شود که در نهایت موجب می شود قیمت فلاورباکس چوب پلاست افزایش پیدا کند.

طرح فلاور باکس :

مدل مورد نظر شما برای ساخت فلاور باکس به چه شکل می باشد ؟ هر چه طرح شما از پیچیدگی بیشتری برخوردار باشد متریال بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد که موجب می شود قیمت فلاور باکس چوبی افزایش پیدا کند. مزید بر آن طرح هایی که جنبه تزئینی بیشتری دارند بر خلاف مدل های ساده ،سخت تر ساخته می شوند به همین علت اجرت ساخت آن ها نیز بالاتر می رود. فراموش نکنید که برای گل که خود طرح و رنگ دارد ، انتخاب یک فلاورباکس ساده جلوه و جذابیت بیشتری خواهد داشت.

ابعاد و حجم فلاور باکس :

برای چه تعداد گل فلاور باکس سفارش می دهید ؟ جواب شما در قیمت فلاور باکس چوب پلاست تاثیر گذار می باشد. بدیهی است که هر چه ابعاد و حجم و سایز باکس منتخب شما بزرگتر باشد ، قیمت این محصول نیز بیشتر خواهد بود چرا که اولا متریال بیشتری را به خود اختصاص داده است و دوما ساخت آن دشوار تر می باشد.  با این وجود از آنجا که قیمت چوب پلاست چندان بالا نمی باشد بیشتر خود ساخت این محصول است که در قیمت تاثیر قابل توجهی دارد.

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

فروشگاه منتخب خرید :

در پایان تمامی عوامل تاثیر گذار در قیمت فلاورباکس چوب پلاست جا دارد که به تاثیر فروشگاه منتخب شما نیز بپردازید. بدیهی است که انتخاب یک فروشگاه مناسب که بهترین قیمت را ضمن ارائه ی بالاترین کیفیت ارائه کند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اما چگونه می توان چنین فروشگاهی پیدا کرد ؟ برای مراجعه به چنین فروشگاهی کافیست با گروه چوبست همراه باشید و ضمن انجام مشاوره اولیه به اطلاعات مورد نظر خود نیز دست پیدا کنید.

ما در چوبست در طول سال های فعالیت خود سعی داشته ایم تا با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت و بالاترین تنوع به شما ارائه کنیم. پس به ما اعتماد داشته باشید و برای خرید انواع محصولات چوبی با ما تماس حاصل فرمایید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.