قیمت آلاچیق مدرن

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت آلاچیق مدرن

آلاچیق یکی از بهترین فضا سازی ها برای جمع شدن و گرد هم آمدن و سپری کردن اوقات خوش در محیط باز می باشد. در حقیقت کاربرد اصلی این محصول به این است که در محیط های فضایی برای استفاده عموم ، استراحت ، گذراندن اوقات و … فراهم باشد. به همین علت با توجه به این کاربرد که بسیار نیاز آن علی الخصوص در محیط های باز حس می شود می توانید این آلاچیق ها را ببینید. آلاچیق ها از نظر طراحی مدل های مختلفی دارد که یکی از آن ها آلاچیق مدرن می باشد. اگر شما نیز می خواهید از این محصول استفاده کنید و به دنبال قیمت آلاچیق مدرن هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

آلاچیق مدرن به شما این امکان را می دهد که در فضا های باز چه برای فضا های اختصاصی خود و چه برای محیطی عمومی یک دکور سازی عالی و با استفاده کاربردی داشته باشید تنها کافیست برای خرید آلاچیق مدرن با گروه چوبست تماس بگیرید و اقدام به دریافت اطلاعات مورد نظر خود کنید. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آلاچیق مدرن در این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت آلاچیق مدرن

قیمت آلاچیق مدرن بر چه اساسی تعیین می شود ؟

در ابتدا باید برسی کنیم که از چه جنسی می خواهید برای ساخت آلاچیق مدرن استفاده نمایید. بدون شک متریال مورد استفاده شما تاثیر اصلی را در قیمت آلاچیق مدرن می گذارد و بیشترین تاثیر را بر روی هزینه ساخت آن می گذارد. به طور کلی متریالی که شما می توانید برای ساخت این محصول استفاده کنید به دو دسته چوب و فلز تبدیل می شود.

آلاچیق مدرن چوبی

چوب یکی از متریال های پر استفاده جهت ساخت آلاچیق می باشد علی الخصوص در فضا سازی ها و دکور سازی های شخصی از این جنس برای ساخت آلاچیق مدرن استفاده می شود. البته به علت اینکه این محصول برای محیط های عمومی کمی ضعیف تر محسوب می شود یا از آن استفاده نمی شود و یا به طور ترکیبی با فلز ساخته می گردد. برای قیمت آلاچیق مدرن چوبی از نوع چوبی که در ساخت این محصول استفاده می شود تاثیر میگیرد. به طور کلی از دو نوع جنس چوب پلاست و ترموود می توان برای ساخت آلاچیق استفاده نمود :

آلاچیق مدرن ترموود

ترموود یکی از بهترین متریال هایی است که می توانید جهت ساخت آلاچیق مدرن از آن استفاده کنید. این محصول دقیقا حس استفاده از چوب طبیعی را به شما القا می کند چرا که در حقیقت از مشتقات چوبی برای ساخت استفاده شده است. در حقیقت در ساخت آلاچیق ترموود خرده ها و پودر و خاک چوب را طی یک فرایند گرمایشی به یکدیگر می چسبانند و سپس از آن برای ساخت انواع آلاچیق و تایل و کفپوش و… استفاده می کنند. باید در نظر داشته باشید که قیمت آلاچیق مدرن ترموود به نسبت چوب پلاست گران تر می باشد چرا که ساخت آن پر هزینه تر محسوب می شود.

آلاچیق مدرن چوب پلاست

علاوه بر ترموود یک محصول با کیفیت و عالی دیگر نیز هست که با وجود قیمت کمتری که دارد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و برای محصولات مانند آلاچیق که در فضای باز قرار دارند یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. در ساخت چوب پلاست ، مشتقات چوبی مانند خرده های چوب طی یک فرایند صنعتی با پلاستیک ترکیب شده و در نهایت چوب پلاست را می سازند. استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول موجب می شود که نه تنها قیمت آلاچیق مدرن کمتر شود بلکه این محصول خاصیت ضد آب پیدا کند و در برابر عوامل فرساینده دیر تر خراب شود.

شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه چوبست انواع آلاچیق مدرن چوبی را با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آلاچیق مدرن فلزی ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

آلاچیق مدرن فلزی

در کنار ساخت آلاجیق چوبی می توان از انواع فلز برای ساخت آلاچیق مدرن نیز استفاده کرد. به طور کلی استفاده از فلزاتی مانند آهن یا آلومینیوم برای بدنه های آلاچیق مدرن پیشنهاد می شود چرا که مقاومت این محصول را بالا می برد و در برابر عوامل اسیب کمتر دچار خرابی و شکستگی می شود. با این وجود فلزاتی مانند آهن را در برابر عوامل خورنده مانند رطوبت باید مقاوم شوند تا طول عمر آن ها بالا رفته و در طول مدت استفاده از آن دچار خرابی و پوسیدگی نشوند.

از آنجا که کار برش و استفاده از فلزات برای ساخت کمی دشوار تر می باشد ممکن است در هزینه ساخت و اجرت آلاچیق مدرن تاثیراتی داشته باشد. همچنین نوع فلزی که انتخاب می کنید نیز در قیمت آلاچیق مدرن تاثیر دارد برای مثل آلومینیوم از آهن گران تر می باشد و استفاده از آن هزینه ها را بالا می برد. البته باید در نظر داشت که استفاده از فلزی مانند آهن در ساخت آلاچیق می تواند قیمت آلاچیق را به صرفه تر کند با این وجود برای دکور سازی استفاده از متریال چوبی در محیط های خصوصی پیشنهاد می شود.

از آنجا که فلزات چندان نمی توانند برای نشستن راحت باشند امکان خرید آلاچیق مدرن به طور ترکیبی با چوب و فلز فراهم شده است. در حقیقت شما می توانید طرح مورد نظر خود را به صورت ترکیبی با فلز و چوب سفارش دهید تا هم از مزایا چوب بهره مند شوید و هم بتوانید از مقاومت و استحکام فلزات بهره بگیرید. البته بدون شک قیمت آلاچیق مدرن در این حالت متفاوت خواهد بود و بر اساس طرح مورد نظر شما متفاوت می باشد.

قیمت آلاچیق مدرن

سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت آلاچیق مدرن

علاوه بر جنس که به طور مفصل به آن پرداختیم عوامل دیگری در قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند که مهم ترین آن به این شرح می باشد :

ظرفیت آلاچیق :

ظرفیت آلاچیق را پس از جنس آن ها می توان تاثیر گذار ترین فاکتور در تعیین قیمت آلاچیق چوبی دانست. در حقیقت این محصول هرچه بزرگتر باشد متریال بیشتری را برای ساخت به خود اختصاص می دهد هزینه خرید آن ها بالاتر می رود. همچنین آلاچیقی که بزگتر باشد سخت تر ساخته می شود و در نتیجه اجرت ساخت آن نیز بالاتر می رود. به همین علت ظرفیت این محصول در هزینه های شما تاثیر گذار می باشد.

مدل آن :

به طور کلی آلاچیق های مدرن از طرح های ساده ای برخوردار می باشند که به نسبت طرح های کلاسیک راحت تر ساخته می شوند و در نتیجه اجرت ساخت آن ها پایین تر می آید. علاوه بر آن مدل های ساده تر متریال کمتری را نیز به خود اختصاص می دهند که در نهایت موجب می شود هزینه ی ساخت شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند و بتوانید با قیمت کمتری آلاچیق مدرن را سفارش داده و از آن بهره ببرید.

طرح و رنگ متریال مورد استفاده :

اینکه آلاچیقی که انتخاب می کنید از چه طرح و رنگی برخوردار می باشد نیز در قیمت آن تاثیر دارد. استفاده از برخی از رنگ ها می تواند قیمت را بالاتر ببرد چرا که هزینه ساخت و تولید آن بالاتر می رود و با قیمت بیشتری در بازار عرضه می شود. با این وجود از آنجا که این محصولات در دراز مدت استفاده می شود بهتر است رنگ مورد نظر خود را با طرح دلخواه هرچند گران تر تهیه کنید تا دچار پشیمانی نشوید.

قیمت آلاچیق مدرن

فروشگاه و سازنده آلاچیق :

در نهایت بید در نظر داشته باشید که از چه فروشگاهی آلاچیق خود را سفارش می دهید. فروشگاهی که انتخاب می کنید باید قیمت آلاچیق مدرن را با وجود کیفیت بالا ، منصفانه مشخص کند تا شما از خرید آن احساس رضایت صد در صدی داشته باشید.

اگر به دنبال چنین فروشگاهی می باشید با ما همراه باشید و با گروه چوبست تماس بگیرید. امکان خرید با کیفیت ترین محصولات چوبی با بهترین قیمت برای شما میسر شده است. کافیست برای مشاوره و خرید محصول مورد نظر خود با گروه ما  همراه باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.