قیمت فلاورباکس چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
دیوارپوش 18*200 (F3) دیوارپوش 18*200 (F3) (200*18) دکینگ وود 215.000 تومان 1.075.000 تومان
تایل 12*160 (F7) تایل 12*160 (F7) (160*12) دکینگ وود 185.000 تومان 1.155.000 تومان
تایل 12*70 (F9) تایل 12*70 (F9) (70*12) دکینگ وود 79.000 تومان 1.130.000 تومان
دك سبک 20*120 (F6) دك سبک 20*120 (F6) (120*20) دکینگ وود 125.000 تومان 1.040.000 تومان
دك سبک 21*100 (F2) دك سبک 21*100 (F2) (100*21) دکینگ وود 99.000 تومان 990.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت فلاورباکس چوبی

فلاور باکس یکی از تجهیزاتی است که امروزه تمامی گل فروشی ها و فروشگاه های تولید لوازم تزئینی با گل به آن نیاز دارند. فلاور باکس چوبی کاربرد بسیار گسترده ای در تولیدات لوازم تزئینی در بازار امروزی دارد و افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. اما این سوال به وجود می آید که قیمت فلاور باکس چوبی به چه صورتی می باشد و این محصول با چه قیمتی خریداری می شود ؟ بدیهی است که قیمت فلاور باکس چوبی از فاکتور های زیادی تاثیر می گیرد و این فاکتور ها تا حدودی بسته به انتخاب شما می باشد.

قیمت فلاورباکس چوبی

ما در این مطلب قصد داریم تا تمامی اطلاعات مورد نظر شما را در مورد فلاور باکس چوبی در اختیارتان قرار دهیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نظر خود در مورد این محصول با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره با کارشناسان ما و کسب اطلاعات لازم به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

 

فروشگاه چوبست ارائه دهنده انواع تجهیزات چوبی با بهترین کیفیت و قیمت اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد پس با ما تماس بگیرید و لوازم چوبی مورد نظر خود را تهیه نمایید.

منظور از فلاور باکس چوبی چیست ؟

فلاورباکس چوبی یک نوع ظروف یا سبد چوبی است که در باغ، حیاط و فضای سبز برای کاشت گل‌ها، گیاهان و گلدان‌ها استفاده می‌شود. این باکس‌ها اغلب از چوب‌های مقاومی مثل ترمووود (Thermowood) ساخته می‌شوند. ترمووود چوبی است که به روش حرارتی در دمای بالا و با انحراف اکسیژن (بدون حضور هوا) تصفیه می‌شود تا مقاومت و دوام طولانی‌تری در برابر رطوبت، آفت‌ها، تغییرات جوی و فعالیت میکروارگانیسم‌ها به دست آید.

از زیبایی، مقاومت و استحکام ترمووود برای ساخت فلاورباکس‌ها استفاده می‌شود. اما به دلیل قیمت بالای چوب‌های مرغوب، ترمووود معمولاً گزینه‌ای گران‌تر برای فلاورباکس‌ها به حساب می‌آید. این مسئله ممکن است افرادی که بودجه محدودی برای فضای سبز خود در نظر دارند محدودیت‌هایی ایجاد کند.

قیمت فلاورباکس چوبی

در این موقعیت، چوب پلاست به عنوان یک جایگزین مناسب برای فلاورباکس‌ها مطرح می‌شود. چوب پلاست واقعیتاً چوب نیست و متشکل از ترکیبی از چوب و مواد پلاستیکی است. این محصول معمولاً با استفاده از ضایعات چوب و مواد قابل بازیافت تولید می‌شود که به وسیله فشار و حرارت به هم متصل می‌شوند.

چوب پلاست به افراد اجازه می‌دهد تا به نحو اقتصادی‌تری از فلاورباکس‌ها استفاده کنند، زیرا قیمت آن کمتر از قیمت ترمووود یا چوب‌های دیگر مرغوب است. همچنین، از آنجا که این چوب ترکیبی از مواد پلاستیکی و چوب است، دارای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت، آفت‌ها و تغییرات جوی است، که باعث می‌شود فلاورباکس‌ها تا مدت طولانی‌تری مقاومت کنند و قابلیت استفاده برای مدت طولانی‌تری داشته باشند.

 

در نتیجه، اگر بودجه مهمی برای فضای سبز خود ندارید و می‌خواهید از فلاورباکس‌ها بهره‌برداری کنید، چوب پلاست یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه‌تر نسبت به چوب‌های مرغوب مثل ترمووود است که می‌تواند به شما کمک کند. اما باید توجه داشته باشید که انتخاب بین این دو نوع چوب باید بر اساس نیازها، طراحی محیط و مقدار بودجه موجود در اختیار شما باشد.

قیمت فلاورباکس چوبی

پیش از آنکه به قیمت فلاور باکس چوبی بپردازیم باید بدانیم که در حال خریداری چه محصولی هستیم . این محصولو نام آن از دو کلمه فلاور و باکس تشکیل شده است که هر کدام  تکمیل کننده کاربردی این محصول می باشند. به طور کلی فلاور باکس چوبی را می توان به این شکل تعریف کرد :

منظور از باکس بودن این محصول این است که با استفاده چوب یک مکعب حجم دار ساخته شده است که می توان هر آنچه مد نظر است را در آن قرار داد. به طور کلی فلاور باکس چوبی از یک وجه برخوردار نمی باشد تا به به راحتی بتوان گل را داخل آن قرار داد. البته می توان پس از جایگیری درست گل در این محصول با استفاده از سایر متریال ها همچون شیشه گل را به طور کامل در این محصول محصور کرد و طول عمر آن را بالا برد. قیمت فلاور باکس چوبی نیز بر اساس حجم و ابعاد این محصول متفاوت می باشد.

قیمت فلاورباکس چوبی

وقتی از فلاور باکس حرف می زنیم باید در نظر داشته باشید که طراحی این جعبه چوبی باید کاملا جنبه ی نمایشی و تزیینی بودن آن را حفظ کند. در حقیقت این جعبه چوبی برای قرار گیری گل و طبیعتا ساختن یک مجموعه زیبا از گل آماده می شود به همین علت در عین حال که از چوب می باشد و مقاومت بالایی دارد باید کاملا تزئینی و زیبا و مناسب قرار گیری گل در آن باشد. همین مورد است که می توان در قیمت فلاور باکس چوبی تاثیر گذار باشد چرا که این محصول در طراحی های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

 

تا انجای مطلب سعی کردیم تا اطلاعاتی را در رابطه با فلاور باکس چوبی در اختیارتان قرار دهیم اما همچنان این سوال باقیست که قیمت این محصول از چه عوامل تاثیر می گیرد؟ در ادامه برخی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در قیمت این محصول را برای شما شرح خواهیم داد:

قیمت فلاور باکس چوبی به چه صورت تعیین می شود ؟

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت این محصول متنوع و گسترده می باشند و برخی از اهمیت کمتر و برخی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. با این وجود مهم ترین عوامل در تعیین قیمت فلاور باکس چوبی به این شرح می باشد. در نظر داشته باشید که این عوامل تا حدود زیادی بسته به انتخاب خود شما می باشد :

طرح فلاور باکس چوبی

اولین و تاثیر گذار ترین مورد در تعیین قیمت فلاورباکس چوبی بدون شک طرح منتخب شما می باشد. برخی از طرح هایی که انتخاب می کنید متریال بیشتری را به خود اختصاص می دهند که موجب می شود هزینه خرید مواد اولیه بالاتر رود. همچنین برخی از طرح های خاص که برای فلاورباکس سفارش داده می شود سخت تر ساخته می شوند و همین موجب می شود تا هزینه و اجرت ساخت این باکس ها بالا تر بروند. بدیهی است که هزینه ساخت طرح های ساده تر به مراتب کمتر از طرح های پیچیده تر می باشد.

متریال مورد استفاده در این محصول

از چه جنس چوبی در ساخت فلاور باکس چوبی استفاده می کنید ؟ خوب است که بدانید وقتی حرف از چوبی بودن فلاور باکس حرف میزنیم همیشه منظورمان چوب طبیعی نمی باشد و متریال های مختلفی ممکن است در ساخت این جعبه به کار برود. بدیهی است که نوع متریال و جنس و قیمت آن در بازار در قیمت فلاورباکس چوبی تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی این محصول را می توان به دو شکل سفارش داد :

  • فلاور باکس چوب پلاست : این محصول همانطور که از اسم آن بر می آید ترکیبی از چوب و پلاستیک می باشد و به همین علت از خاصیت ضد آب بودن برخوردار می باشد و هم مقاومت بسیار بالایی دارد. با این وجود قیمت این محصول بسیار به صرفه می باشد و می تواند در قیمت فلاورباکس چوبی تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.
  • فلاور باکس چوب طبیعی : این محصول از چوب طبیعی ساخته می شود و به همین علت از نظر زیبایی و حس طبیعی تر بودن یک انتخاب ایده آب محسوب می شود. با این وجود چوب طبیعی از قیمت بالاتری نسبت به سایر متریال ها برخوردار می باشد و قیمت فلاورباکس چوبی را بالاتر می برد. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که هرچند چوب مقاومت بسیار خوبی دارد اما ضد آب محسوب نمی شود.

 

ابعاد و حجم فلاور باکس

برای چه ظرفیت و چه مقداری از گل در حال استفاده و سفارش فلاور باکس می باشید ؟ بدیهی است که هرچه حجم و ابعاد فلاورباکس بالا تر برود مواد اولیه بیشتری باید خریداری شود و هزینه ساخت فلاورباکس را بالاتر می برد. علاوه بر آن ساخت جعبه هایی با حجم و سایز بزرگتر دشوار تر می باشد و موجب می شود که قیمت فلاورباکس چوبی بالاتر برود. اما شما می توانید با سفارش باکس هایی ساده تر با حجم کمتر قیمت محصول مورد سفارش خود را تا حد مطلوبی کاهش دهید.

قیمت فلاورباکس چوبی

رنگ و طرح چوب مورد استفاده شما

در کنار تمامی موارد فوق مهم است که از چه نوع طرح و رنگی برای ساخت فلاور باکس می خواهید استفاده کنید. در حقیقت برخی از رنگ ها و طرح های چوب از قیمت بالاتری به خود برخوردار می باشند که ناشی از دو علت می باشد : 1- ممکن است طرح و رنگ منتخب شما به طور کلی در بازار از فروش خوبی برخوردار باشد و به همین علت با قیمت بالاتری نیز در بازار عرضه گردد. 2- طرح و رنگ منتخب شما طی یک روند دشوار تر در کارخانه ساخته شده باشد که در نهایت موجب بالا رفتن قیمت فلاورباکس چوبی می شود.

فروشگاه منتخب شما برای خرید فلاور باکس چوبی

در آخر از تاثیر فروشگاه منتخب خود در قیمت غافل نشوید. برخی از فروشگاه ها به طور معمول قیمت بالاتری برای محصولات خود ارائه می کنند و این مورد در برخی از موارد صرفا بره علت افزایش سود می باشد. اما فروشگاه منتخب شما باید فروشگاه باشد که بهترین قیمت را ضمن بالاترین کیفیت ارائه کند. در این صورت است که شما می توانید فلاورباکس چوبی را با بهترین قیمت تهیه کنید و ضمن آن از کیفیت بالای ان نیز برخوردار شوید.

فروشگاه چوبست سعی داشته است تا طی سال های فعالیت خود ضمن حفظ کیفیت محصولات بهترین قیمت را نیز برای انواع محصولات چوبی ارائه کند و رضایت مشتری را به طور صد در صدی به دست بیاورید. پس اگر می خواهید با بهترین کیفیت به خرید انواع محصولات و لوازم چوبی بپردازید همین حالا با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره با کارشناسان ما اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

فروشگاه چوبست با ارائه متنوع ترین لوازم و محصولات چوبی با بهترین قیمت و کیفیت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.