قیمت چوب پلاست دیجی کالا

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بررسی قیمت چوب پلاست دیجی کالا

یکی از متریال هایی که امروزه بسیار استفاده می شود و به طور کل کارایی بالایی دارد، چوب پلاست یا همان چوب پلاستیک می باشد. این چوب با وجود تفاوت هایی که با چوب طبیعی دارد، جلوه و زیبایی خاصی دارد و هارمونی زیبایی با فضا می سازد.

قیمت چوب پلاست دیجی کالا

به چوب پلاست ها یا همان چوب پلاستیک WPC نیز می‌گویند. این نوع چوب ها در گروه کامپوزیت ها قرار می گیرند و از خرده های چوب و پلاستیک و مواد افزودنی تشکیل می شوند.

در حال حاضر نوسانات زیادی در بازار وجود دارد و عوامل مختلفی قیمت های چوب پلاست را جا به جا می کند. حتی قیمت چوب پلاست دیجی کالا نیز ثابت نیست و عوامل مختلفی آن را متغیر می کند. برای مثال به خاطر آن که در دیجی کالا نیز فروشندگان مختلفی وجود دارند، قیمت چوب پلاست در دیجی کالا هم متغیر است.

عوامل مختلفی همچون کیفیت، اندازه و مرکز فروش در قیمت چوب پلاست ها بسیار موثر است و باعث تغییر قیمت چوب پلاست ها می شود. به طور کل چوب پلاست ها قیمت ثابتی ندارند ولی به نسبت قیمت ترموود مفرون به صرفه تر هستند و مناسب تر می باشند.

قیمت چوب پلاست دیجی کالا

به غیر از دیجی کالا و ترب، یکی دیگر از نمایندگان رسمی فروش چوب پلاست ها، چوبست می باشد. در چوبست نیز می توانید از تمامی قیمت های فروشندگان مختلف با خبر شوید و قیمت های آن ها را با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. چوب پلاست ها از نظر کیفیت هم با هم متغیر هستند که به سلیقه و کاربردی که افراد دارند، می توانند به راحتی انتخاب کنند.

چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست ها یا همان چوب پلاستیک در واقع یک نوع پلاستیک است که آمیخته با خرده های چوب شده و از مواد افزودنی دیگری نیز تشکیل شده است‌. چوب پلاست ها (Wood Plastic Composite) از مواردی همچون آرد چوب، لیگنو سلولزی با انواع پلاستیک (از جمله پلاستیک ها می توان به مواردی همچون پی وی سی، PE، و PP اشاره کرد.) چوب پلاست ها در اوازن مختلف و به صورت سبک و سنگین ساخته می شوند.

قیمت چوب پلاست دیجی کالا

موارد دیگری که در چوب پلاست به کاری می رود مواردی همچون رنگدانه، کند سوز کننده، ضد اکسید کننده، ضد قارچ و جفت کننده می باشند. طی فرآیند ساخت چوب پلاست هیچ درختی قطع نمی شود و جز آن پسماند و مواد مضر تولید نمی شود که برای محیط زیست خطرناک باشد‌.

(جالب این است که حتی کربن دی اکسید حاصل از تولید این محصول با استفاده از روش های مختلف (برای مثال فیلتراسیون آلاینده ها) حدودا کنترل می شود.

کاربرد چوب پلاست چیست؟

یکی از مواردی که هزینه و قیمت چوب پلاست ها را جا به جا می کند، کارایی آن ها می باشد.برای مثال قیمت چوب پلاست در دیجی کالا نسبت به مواردی همچون کیفیت، اندازه و ابعاد، کارایی و مرکز فروش آن متغیر خواهد بود. البته نه تنها در دیجی کالا بلکه در خیلی از موارد دیگر این موضوع وجود دارد.

1. کفپوش چوب پلاست

چوب پلاست به خاطر کارایی و کاربردهای مهمی که دارد، باعث شده که بتوان از آن به عنوان کفپوش نیز استفاده کرد. قیمت کفپوش تایل چوب پلاست نیز از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت چوب پلاست دیجی کالا

کفپوش های چوب پلاست هم ظاهر زیبایی دارند و هم مقاومت خوبی در برابر نم و رطوبت و مواردی همچون آسیب و خراش را شامل می شوند. کفپوش های چوب پلاست در دو نوع عرضه می شوند. یکی از آن ها توپر و دیگری تو خالی می باشد. کفپوش های چوب پلاست را می توان در مکان های مختلفی همچون منزل، تراس، بالکن، روف گاردن، هوم گاردن و… استفاده کرد.

2. نمای چوب پلاست

یکی دیگر از کارایی های مهم چوب پلاست، استفاده از آن در نما می باشد. خیلی در عصر امروزی نمای چوبی رایج شده است و چوب خود نیز محبوبیت همیشگی را شامل می شود.

به طور کل چوب حالتی شیک به فضا می دهد و احساس آرامش خاصی را به فرد القا می کند. اما به خاطر قیمت هایی که دارند، استفاده از چوب در نما گران تر از چوب پلاست رقم می خورد.

قیمت چوب پلاست دیجی کالا

قیمت نماپوش چوب پلاست دیجی کالا نیز از قیمت های خوبی برخوردار هستند و به طور کل قیمت چوب پلاست ها در همه مراکز فروش نسبت به خود چوب ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

چوب پلاست به خاطر مقاومتی که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد، گزینه خوبی برای استفاده در نما محسوب می شود. این یک مزیتی است که نسبت به خود چوب مقاومت آن بیشتر است.

قیمت چوب پلاست دیجی کالا

چرا که چوب در گذر زمان آسیب دیده می شود، ولی چوب پلاست مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. (البته چوب های محکمی همچون ترمووود وجود دارند که مقاومت خوبی دارند، ولی قیمت آن ها نسبتا بیشتر است.)

3. نیمکت و مبلمان شهری

همان طور که همه به این موضوع اشراف داریم، نیمکت ها و مبلمان فضاهای سبزی همچون پارک ها هر روز مورد استفاده افراد مختلفی قرار می گیرند. به همین دلیل نیاز است که متریالی که در آن استفاده می شود، مقاوم باشد و زیبایی خود را نیز حفظ کند.

به همین دلیل در این باره چوب پلاست خیلی مورد محبوبیت قرار گرفته است و نسبت به مقاومتی که دارد قیمت چوب پلاست، مقرون به صرفه و مناسب تر است.

4. آلاچیق و پرگولا چوب پلاست

مزایای مختلف این متریال باعث می شود که استفاده آن در ساخت آلاچیق ها و پرگولا مناسب باشد. قیمت آلاچیق چوبی و یا قیمت پرگولا چوبی کمی بیشتر از چوب پلاست ها رقم می خورد.

چرا که چوب یکی از متریال های با ارزش است که برای ساخت آن درختان را قطع می کنند. در نتیجه قیمت بیشتری نیز دارند. اما چوب پلاست ها دوستدار طبیعت و محیط زیست هستند و برای ساخت آن ها نیازی به قطع کردن درختان نیست.

مزایای چوب پلاست چیست؟

این محصول و متریال نسبت به محصولات دیگر از جمله چوب ترمو یا چوب راش و بلوط قیمت مناسب تری را شامل می شود. در نتیجه هزینه ساخت پرگولا، آلاچیق، نیمکت و یا نماپوش و… نیز پایین تر خواهد آمد.

چوب پلاست در برابر ضربه و آسیب مقاومت خوبی دارد و به گونه ای می باشد که با ضربه تغییر شکل پیدا نمی کند. این چوب، خراش بر نمی دارد و طبله نمی کند. چوب پلاست قیمت خوبی نیز دارد و قیمت آن نسبت به متریال های دیگر مقرون به صرفه است. چوب پلاست ها محصولاتی قابل بازیافت هستند، همین امر باعث می شود تا آسیبی به محیط زیست وارد نکنند.

چوب پلاست ها در برابر گرما و سرما و تغییر آب و هوایی عایق هستند و همین امر باعث می شود که انرژی هدر نرود و در مصرف آن، صرفه جویی شود.

چوب پلاست ها از رنگ های خوبی موقع ساخت تشکیل می شوند و همین باعث می شود که افراد نیازی به رنگ های اضافی و پوشش رنگی دیگری ندارند. در واقع از تنوع رنگی خوبی برخوردار می باشند و این یعنی نیازی به رنگ کردن آن ها نیست.

چوب پلاست به مراقبت و یا نگهداری سخت و زیادی نیاز ندارد. به این منظور که برای تمیز کردن آن یک پارچه خشک کافی است و همین راحتی آن باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. چوب پلاست ها با هر شرایط آب و هوایی سازگار هستند و همین ویژگی باعث دوام بالای آن ها شده است.

به طور کل قیمت چوب پلاست در دیجی کالا قابل مشاهده است، چوبست نیز یکی از مرکز های فروشی است که قابلیت مقایسه قیمت ها با هم دیگر را دارد و باعث اطمینان خاطر افراد جهت خرید خود می شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود، قبل از خرید چوب پلاست، قیمت های مختلف تولید کنندگان را با هم مقایسه کنید تا با اطمینانی بیشتر خرید کنید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.