قیمت آلاچیق آماده

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت آلاچیق آماده

تا کنون احساس نیاز به یک فضا سازی زیبا برای گرد ه مایی ها و دور همی ها در محیط باز کرده اید ؟ هر چند که افراد زیادی ترجیح می دهند خود را به محیط خاصی محدود نکنند اما با این وجود تهیه کردن یک فضای اختصاصی یا یک دکور زیبا در فضای باز و باغ ها یا حتی بالکن می تواند کاربرد بسیار زیادی برای هر کسی داشته باشد. بدین منظور آلاچیق آماده یکی از پر از استفاده ترین لوازم در این زمینه می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا در مورد قیمت آلاچیق آماده ، عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول و … اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهیم.

این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید به اطلاعات مورد نظر خود در مورد قیمت آلاچیق آماده دست پیدا کنید. همچنین امکان مشاوره رایگان از طریق تماس با گروه چوبست نیز برای شما میسر شده است و می توانید پیش از خرید محصول مورد نظر خود به طور کاملا دقیق به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

آلاچیق آماده بهتر است یا سفارشی ؟

پیش از آنکه به قیمت آلاچیق آماده بپردازیم قصد داریم تا به شما در انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازیم. ممکن است در زمان خرید آلاچیق این سوال برای شما به وجود آمده باشد که آلاچیق آماده بهتر است یا آلاچیق سفارشی ؟

آلاچیق سفارشی کاملا مطابق با نظر شما ساخته می شود و برای محیط هایی که نا موزون می باشند و به شکل مرتبی طراحی نشده اند انتخاب بهتری می باشد چرا که به طور سفارشی برای محیط شما طراحی می شود.همچنین شما در ساخت آلاچیق سفارشی از نظر جنس و کیفیت کاملا مختار هستید و حتی می توانید به طور ترکیبی نیز عمل کنید. البته باید در نظر داشته باشد که در این صورت به نسبت قیمت آلاچیق آماده باید هزینه های بیشتری صرف کنید. علاوه بر آن ابعاد آلاچیق سفارشی نیز مطابق خواست شما صورت میگیرد و می تواند در هر سایزی باشد.

در نقطه مقابل آلاچیق آماده برای مکان هایی هایی موزون مناسب می باشد که به خوبی بتوان آلاچیق را در جایی مناسب قرار داد و آن را نصب کرد. قیمت آلاچیق آماده به طور معمول بهتر می باشد چرا که نیاز به طراحی ندارد و سفارشی ساز نمی باشد. با وجود اینکه در آلاچیق آماده جنس را نمی توان خود تعیین کرد اما با این وجود تنوع بالا این محصول امکان خرید آلاچیق مورد نظر شما در جنس مناسب را فراهم می کند. همچنین آلاچیق آماده بسیار سریع تحویل شما داده می شود و در مکان مناسب خود نصب می گردد. در آخر شایان ذکر است که آلاچیق آماده برای ساخت محیط شما را کثیف نمی کند و به طور آماده قرار میگیرد.

خرید هر دو نوع آلاچیق آماده و سفارشی از طریق گروه چوبست برای شما ممکن شده است کافیست با ما تماس بگیرید و با بهترین قیمت و کیفیت به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

قیمت انواع آلاچیق آماده

آلاچیق از جنس ها و متریال های مختلفی می تواند ساخته شود که پر کاربرد ترین آن را در این قسمت توضیح می دهیم و قیمت آن را نیز شرح می دهیم.

قیمت الاچیق آماده چوبی

به طور قطع می توان گفت که آلاچیق چوبی در کنار آلاچیق فلزی یکی از پر استفاده ترین محصولات بازار می باشد و به علت زیبایی و طبیعی بودن این محصول افراد تمایل دارند تا آلاچیق آماده را به طور چوبی سفارش دهند. این که قیمت آلاچیق آماده چوبی چقدر می باشد بسته به نوع چوب و کیفیتی که متریال اولیه دارد می باشد. در ساخت آلاچیق شما می توانید از دو متریال بسیار پر کاربرد و زیبا استفاده نمایید :

  • آلاچیق آماده ترموود : این محصول از مشتقات چوبی ساخته می شود مه طی یک فرایند صنعتی و گرمایشی ماده ورق خام ترموود را ساخته و سپس به آلاچیق ، کفپوش ، نما پوش و … تبدیل می شوند. در مورد قیمت آلاچیق آماده ترموود باید گفت که چون این محصول کاملا چوبی می باشد طبیعتا قیمت بالایی را نیز به خود اختصاص می دهند.
  • آلاچیق آماده چوب پلاست : این محصول نیز مانند ترموود از مشتقات چوبی برخوردار است با این تفاوت که در یک فرایند صنعتی با پلاستیک ترکیب شده و یک محصول کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار را آماده می کند. به علت استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول قیمت آلاچیق آماده چوب پلاست متعادل تر می باشد و با قیمت مناسبی می توان این محصول را سفارش داد.

چوب طبیعی نیز در ساخت آلاچیق آماده به کار می رود که البته به علت قیمت بالای چوب خالص این کار چندان متداول نمی باشد و بیشتر آلاچیق های سفارشی بدین شکل ساخته و آماده می شوند.

قیمت آلاچیق آماده سرامیکی یا سنگی

در ساخت آلاچیق امکان استفاده از سنگ و سرامیک نیز وجود دارد که بر اساس شکل و تنوع سنگی که در بازار وجود دارد امکان خرید یک محصول زیبا و خاص برای شما وجود دارد. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از آلاچیق سنگی یا سرامیکی در طول پاییز و زمستان بسیار دشوار می باشد چرا که این محصول بر خلاف چوب سرما را به خود جذب می کند و امکان استفاده از آن را از بین می برد در نتیجه در زمان خرید این محصول این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید.

بر اساس جنس ، طرح و البته کیفیت سنگ یا سرامیک قیمت آلاچیق آماده می تواند متفاوت شود.

قیمت آلاچیق آماده فلزی

آلاچیق فلزی را می توان از محکم ترین جنس آلاچیق ها معرفی کرد که با طراحی های زیبا در بازار موجود می باشد. آلاچیق فلزی را به طور معمول ترکیبی با چوب می سازند البته از انجا که این محصولات به طور پیش ساخته به فروش می رساند شاید محصول یافتن ترکیبی از چوب و فلز کمی دشوار باشد. قیمت آلاچیق آماده فلزی نیز مناسب می باشد و به راحتی قابل خریداری است البته اینکه در ساخت این محصول از چه فلزی استفاده می شود نیز در قیمت تاثیراتی دارد.

قیمت آلاچیق آماده شیشه ای

و در نهایت نوبت به آلاچیق شیشه ای می باشد که یک طراحی خاص و ویژه دارد و می تواند یک فضا سازی ویژه برای شما انجام دهد. از آن جا که امکان ساخت آلاچیق تمام شیشه ای وجود ندارد این محصول را به طور ترکیبی می سازند و به طور معمول نیز با فلزی ترکیب می کنند. در ساخت این محصول از شیشه سکوریت استفاده می شود که به راحتی خراب نشده و دچار شکستگی نگردد. قیمت شیشه در مقایسه با چوب یا فلز چندان بالا نمی باشد و به همین علت قیمت آلاچیق آماده شیشه ای بالا نمی باشد به راحتی قابل خریداری است.

خرید آلاچیق آماده

اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن می گردید که به راحتی بتوانید انواع آلاچیق آماده را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید پیشنهاد ما به شما چوبست است که سال در زمینه فروش انواع کفپوش ، نما پوش ، پرگولا ، الاچیق و .. فعالیت دارد. ما در چوبست سعی می کنیم تا ضمن حفظ کیفیت خود محصولات خود را با قیمت مناسبی ارائه کنیم و تنوع بالایی از محصولات را نیز برای فروشی قرار دهیم تا امکان خرید به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم شود.

پس اگر به دنبال یک فروشگاه و مرکز خوب برای خرید آلاچیق آماده می باشید همین حالا با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید. فراموش نکنید امکان خرید آلاچیق و پرگولا به صورت سفارشی نیز در فروشگاه ما امکان پذیر است و تیم ما انواع آن را در طرح و رنگ و شکل مورد نظر شما طراحی و آماده می کند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.