قیمت نرده چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 25*70) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 25*70) (70*25) ون وود 92.000 تومان 1.244.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توپر ( 25*70) پروفیل چوب پلاست توپر ( 25*70) (70*25) ون وود 143.000 تومان 1.933.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 12*70) پروفیل چوب پلاست ( 12*70) (70*12) ون وود 85.000 تومان 1.250.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 25*95) پروفیل چوب پلاست ( 25*95) (95*25) ون وود 140.000 تومان 1.429.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نرده چوب پلاست

قیمت نرده چوب پلاست به عوامل زیادی همچون نوع چوب پلاست، نوع پایه و میله ای که برای آن انتخاب می شود، جنس مورد نظر و حتی مدل آن بستگی دارد. در واقع مهم ترین مواردی که باید درباره خرید چوب پلاست دقت کنید، کیفیت آن می باشد. کیفیت چوب پلاست در کاربرد آن تاثیر می گذارد.

قیمت نرده چوب پلاست

برای مثال وقتی کیفیت آن خوب باشد می توان از آن برای ایجاد نرده های دور باغچه یا باغ استفاده کرد. چرا که اگر کیفیت آن خوب باشد، نگران پوسیدگی نخواهیم بود. نرده چوب پلاست در سال های اخیر بسیار مورد استفاده همگان قرار گرفته است. چرا که هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد و هم کیفیت خوبی را شامل می شود.

جنس نرده چوب پلاست

یکی از عوامل موثر بر قیمت نرده چوب پلاست جنس آن است. چوب پلاست در واقع همان چوب پلاستیک است که بیشتر کامپوزیت چوب پلاستیک شناخته می شود. به آن وودپلاست و یا Wood Plastic Composite گفته می شود. این نوع چوب از ترکیب متریال های زیادی همچون پلاستیک پی وی سی (pvc)، آرد و یا خرده های چوب، پلاستیک PP، پلاستیک RE چه سبک چه سنگین و لینگو سلولزی ساخته می شود.

در ساخت چوب پلاست از مواد زیادی نیز استفاده می شود که می توان از این مواد به رنگدانه، ضد اکسید کننده، ضد قارچ، جفت کننده و کند سوز کننده اشاره کرد. چوب پلاست یک نوع محصول دوست دار محیط زیست است، چرا که برای ساخت آن درختی قطع نمی شود و برای ساختش از پسماند و مواد قابل بازیافت، پسماند کشاورزی، خرده چوب ها و یا دور ریز های چوب و انواع پلاستیک استفاده می شود.

قیمت نرده چوب پلاست

نکته حائز اهمیت درباره چوب پلاست آن است که در روند ساخت هیچ پسماندی باقی نمی ماند تا به محیط زیست آسیب نرساند. به طوری که حتی کربن دی اکسیدی که در طی روند ساخت تولید می شود، با روش فیلتراسیون آلاینده ها تا حد چشمگیری قابل کنترل است. انواع نرده چوب پلاست چیست؟ به طور کلی می توانیم نرده چوب پلاست را از نظر ظاهری در دسته قرار دهیم. چوب پلاست ها یا توپر و یا تو خالی هستند که به نوع توپر آن ها ماسیو نیز گفته می شود.

مزایای نرده چوب پلاست

نرده چوب پلاست کاملا ضد آب و ضد رطوبت است که در تولیدشان این گونه طراحی شده اند که در برابر آب و رطوبت مقاومت خوبی داشته باشند. نرده چوب پلاست از ویژگی آنتی باکتریال یا همان ضد باکتری و میکروب برخوردار می باشد. به این منظور که در برابر نفوذ باکتری ها و میکروب ها مقاوم می باشد.

از مزایای دیگر آن می توان به مقاومت خوب در برابر چربی اشاره کرد. در کل می توان گفت نرده چوب پلاست به خاطر جنسی که دارد، در برابر تمامی عوامل آسیب زننده بیرونی بسیار مقاومت خوبی را دارا می باشد. برای مثال در هر شرایط آب و هوایی منعطف است و با تغییر آب و هوا منبسط یا منقبض نمی شود.

قیمت نرده چوب پلاست

به این منظور که در شرایط بسیار سخت آب و هوایی نیز بسیار مقاوم است. نرده های چوب پلاست از وزن سبکی برخوردار هستند و در عین سبک بودن، استحکام و مقاومت خوبی را در برابر ضربه شامل می شوند. در برابر اتصالات برقی و یا حریق مقاوم می باشد. عمر مفید نرده های چوب پلاست را 30 سال تخمین زده اند.

به این منظور که در 30 سال شاهد آسیب های جدی و تغییر شکل و یا پوسیدگی نخواهید بود. از موارد دیگری که خیلی جالب است، شستشوی آن با انواع محصولات می باشد. افراد می توانند برای تمیز کردن نرده های خود از هر پاک کننده و یا شوینده ای که دارند استفاده کنند و نگران تغییر ظاهر یا خراب شدن آن نباشند.

قیمت نرده چوب پلاست

به طور کل نرده چوب پلاست به خاطر جنسی که دارد قیمت نرده چوب پلاست نیز مقرون به صرفه است و نکته حائز اهمیت آن است که مزایای زیادی را شامل می شود و البته معایبی نیز دارد.

مزایای نرده چوب پلاست را به طور کل می توان به 9 مورد دسته بندی کرد:

  • 1- ضد آب و ضد رطوبت (مقاوم در برابر رطوبت)
  • 2- آنتی باکتریال و مقاوم در برابر نفوذ باکتری و میکروب و کپک زدن
  • 3- منعطف در هر شرایط آب و هوایی
  • 4- در هر شرایطی منبسط و منقبض نمی شود.
  • 5- وزن بسیار سبک
  • 6- استقامت و استحکام بالا در برابر ضربه
  • 7- مقاوم در برابر اتصال برق و حریق
  • 8- تمیز کردن آسان و راحت
  • 9- قیمت مقرون به صرفه

معایب نرده چوب پلاست

به طور کل مزایای نرده چوب پلاست نسبت به معایب آن خیلی بیشتر است. اما از معایب اصلی نرده چوب پلاست می توان به طبیعی نبودن آن به اندازه چوب طبیعی و هزینه بر بودن بازیافت آن اشاره کرد.

قیمت نرده چوب پلاست

در واقع چوب پلاست قابل بازیافت است و می توانند مجدد ذوب شده و دوباره به محصولی جدید تبدیل گردد، اما این بازیافت و تبدیل به محصول جدید هم بسیار زمان بر و هم بسیار هزینه بر می باشد. نرده چوب پلاست را باید از جنس با کیفیت ساخت، چرا که اگر جنس آن بی کیفیت و یا کم کیفیت باشد، دربرابر کپک، پوسیدگی، باکتری و مرطوب و حتی در برابر نور خورشید مقاومت آنچنانی نخواهد داشت.

کاربرد نرده چوب پلاست

یکی از عواملی که روی قیمت نرده چوب پلاست تاثیر دارد، کاربرد آن می باشد. برای مثال قیمت نهایی نرده آن در حصار باغ و یا باغچه و استفاده از آن در راه پله متفاوت است.

1- فضای سبز

به طور کل امروزه در فضای سبز از خود جنس چوب پلاست بسیار در استفاده می شود. برای مثال از فلاورباکس های چوب پلاست که به خاطر به صرفه بودن قیمت فلاورباکس چوب پلاست بیشتر استفاده می شوند. حال از نرده های چوب پلاست در فضای سبز به عنوان دیواره حفاظتی استفاده می شود و در اشکال و مدل های مختلف ساخته می شوند.

قیمت نرده چوب پلاست

گرچه نرده های چوب پلاست در فضای سبز نقش حفاظتی خوبی دارند، اما تنها برای حفاظت ساخته نمی شوند. در واقع برای زیباسازی و حصار کشی نیز کاربرد دارند. به جز موارد گفته شده نرده چوب پلاست در باغ و پارک به صورت دیواره های منقطع یا پاراوان برای گیاهان رونده در نزدیک دیوار ساختمان یا به صورت وسط چمن به کار برده می شود.

2- راه پله ها

راه پله ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که بستگی به معماری خانه نیز دارد. قیمت نرده چوب پلاست و کیفیت آن برای راه پله عالی است. بیشتر راه پله هایی که از نرده های چوب پلاست در ساخت آن استفاده می شود، راه پله های گرد یا همان مارپیچ می باشند.

1- راه پله های گرد و مارپیچ

این نوع راه پله ها بیشتر برای خانه های دوبلکس یا تریپلکس استفاده می شود. از نظر ظاهری بسیار زیبا می باشند، ولی رفت و آمد و تردد از روی ان ها سخت تر است. انتخاب چوب پلاست در راه پله های گرد و مارپیچ به خود افراد بستگی دارد.

ولی به طور کل نرده های چوب پلاست برای این نوع راه پله نیز مناسب می باشند. نکته حائز اهمیت آن است که رنگ و مدل نرده های چوب پلاست باید به گونه ای باشد که هارمونی مناسبی با خانه ایجاد کند.

2- راه پله های یک بازو

این نوع راه پله ها به صورت پشت هم در یک ارتفاع و یک خط صاف و راست قرار می گیرند و به راحتی می توان از آن ها تردد کرد. به طور کل این راه پله ها در مکانی از خانه ساخته می شوند که تردد کمتری دارند.

قیمت نرده چوب پلاست

3- راه پله های چند بازو

راه پله های چند بازو یعنی راه پله هایی که دو یا بیش از دو بازو داشته باشند. این نوع راه پله ها بیش از یک پاگرد یا استراحت گاه دارند. این پله ها بسیار زیبا می باشند و تردد از آن ها به شدت راحت است.

قیمت نرده چوب پلاست

البته قیمت نرده چوب پلاست در این نوع راه پله ها کمی بیشتر می شود، چرا که نیاز بیشتری به این نوع متریال برای ساخت دارد. این نوع راه پله ها به فضای بیشتری نیاز دارند و در خانه هایی که فضای‌کافی وجود ندارد و یا زمین محدود بوده است، پیشنهاد نمی شود.

3- نرده و حصار باغ و باغچه

وظیفه این نوع نرده ها بیشتر حفاظت از پوشش گیاهی و تعیین مرز می باشد. نرده چوب پلاست برای باغچه و باغ بسیار چشمگیر و متریال مناسبی است. برای فضای باغ و باغچه به خاطر وجود پوشش گیاهی استفاده از نرده های چوبی و یا طرح چوب و نرده چوب پلاست بسیار مناسب تر هستند.

چرا که خود آن ها جزوی از طبیعت هستند و زیبایی این مکان ها را بیشتر می کنند. طرح ها و مدل هایی که برای نرده های باغ و باغچه به کار می رود، بسیار متنوع است. افزاد به راحتی می توانند طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نگران قیمت نرده چوب پلاست نیز نباشند، چرا که قیمت مقرون به صرفه آن دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است.

قیمت نرده چوب پلاست

حائز اهمیت است که نه تنها در در باغ و باغچه می توان از چوب پلاست استفاده کرد، بلکه برای روف گاردن و یا نرده های آلاچیق و پرگولا نیز مناسب است. برای مثال قیمت پرگولا چوب پلاست که می توان در روف گاردن از آن استفاده کرد به نسبت خیلی از متریال های دیگر مقرون به صرفه تر می باشد.

4- تزئین فضا

به غیر از کاربرد های گفته شده، نرده های چوب پلاست برای تزئین و زیبایی فضا نیست، انجام می گیرد. اصولا طراحی نرده هایی که برای تزئین فضا استفاده می شود یا به صورت منبت کاری یا کنده کاری و یا خراطی طراحی می شوند. طراحی آن ها به دو نوع دستی و ماشینی صورت می گیرد.

قیمت نرده چوب پلاست

اگر طراحی به صورت دستی باشد قیمت نرده چوب پلاست کمی افزایش پیدا می کند، ولی زیبایی آن دو چندان می شود. برای انتخاب نوع طراحی آن ها باید به نمای ساختمان و نمای داخلی خانه توجه کنید.

5- کاربرد تجاری نرده چوب پلاست

اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم، نرده ها به دو صورت ساده و پیچ یا همان حلزونی ساخته می شوند. در ساخت این نوع نرده ها بیشتر از چوب های ترموود و راش و روس استفاده می شود. اما به خاطر قیمت حدودا بالای آن ها چوب پلاست پیشنهاد می شود.

به هر صورت وسایلی که با ترمووود ساخته می شوند، نسبت به چوب پلاست قیمت بیشتری را شامل می شود. برای مثال قیمت کفپوش ترمووود بیش از قیمت کفپوش چوب پلاست است.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.