قیمت نرده تراس

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست پرتابل نرده چوب پلاست پرتابل (300*300) مهدی مغاری 1.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نرده تراس

تراس یکی از مزیت هایی است که هر خانه ای می تواند از آن برخوردار باشد و امروزه خانه هایی زیادی به همراه تراس ساخته می شوند. اما به علت اینکه تراس در ارتفاع ساخته می شود نرده یکی از قسمت های ضروری برای هر تراسی محسوب می باشد. اما نرده تراس علاوه بر اینکه ضروری باشد می تواند تاثیری بسیار مثبتی در دکوراسیون تراس شما داشته شده است. به همین علت است که شایسته است از یک متریال مناسب برای نرده تراس استفاده کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا قیمت نرده تراس را برسی کنیم و شما در انتخاب بهترین محصول یاری کنیم.

قیمت نرده تراس

علاوه بر مطالعه ی مطلب شما می توانید از طریق تماس با گروه چوبست به مشاوره رایگان بپردازید اطلاعات مورد نظر خود را در مورد قیمت نرده تراس به دست بیاورید. همچنین از طریق این گروه امکان خرید انواع نرده تراس با بهترین قیمت و کیفیت برای شما میسر شده است که می توانید به سادگی محصول مورد نظر خود را تامین نمایید.

برای تراس کدام نرده مناسب تر است ؟

به طور معمول نمی توان به طور دقیق تعیین کرد که بهترین نرده برای تراس چیست. هر کسی بر اساس دکوراسیون تراس خود و همچنین بودجه ای که برای ساخت نرده در نظر دارد می تواند از انواع مختلفی از نرده ها استفاده می کند. ما در این مطلب ویژگی ها و قیمت نرده تراس را برای شما شرح می دهیم و در نهایت این شمایید که انتخاب می کنید بر اساس قیمت و ویژگی و شکل و شمایل کدام برای شما بهتر و مناسب تر می باشد.

قیمت کدام نوع از نرده برای تراس مناسب تر است ؟

شما می توانید از نرده های پلاستیکی ، فلزی و چوبی برای ساخت نرده بالکن استفاده کنید. از بین این سه متریال ، در کشور ما قیمت چوب را می توان گران تر از ما بقی دانست. چرا که به طور کلی چوب در کشور ما کمیاب تر است و هزینه تولید محصولات گرفته شده از چوب بالاتر می باشد. اما سپس آهن در رده دوم قرار میگرد. نرده های آهنی یکی از متداول ترین نرده هایی است که برای تراس استفاده می شوند چرا که هم از مقاومت خوبی برخوردار می باشند و هم قیمت مناسبی دارند.

در آخر پلاستیک و نرده پلاستیکی را می توان ارزان ترین نوع نرده معرفی کرد. در حقیقت قیمت نرده تراس پلاستیکی کمتر از آهن و چوب در می آید. ممکن است تصور خوبی از نرده پلاستیکی نداشته باشید اما ما در ادامه این مطلب یکی از بهترین انواع نرده های پلاستیکی با بهترین کیفیت را به شما معرفی می کنیم که می تواند یک انتخاب ایده آل برای استفاده در تراس باشد. پس با ما در این صفحه همراه باشید

قیمت انواع نرده تراس

در این قسمت از مطلب قصد داریم که کمی دقیق تر به انواع نرده های تراس بپردازیم. شما از انواع این محصول می توانید در ساخت نرده برای تراس خود استفاده کنید :

قیمت نرده تراس چوب پلاست

فوقا ذکر کردیم که شما می توانید از پلاستیک برای ساخت نرده تراس استفاده کنید. محصول پلاستیکی که فوقا ذکر کردیم از قیمت بهتری برخوردار می باشد و کیفیتی بالایی نیز دارد همان چوب پلاست است. اگر چوب پلاست را از نزدیک مشاهده کنید شاید در نگاه اول متوجه نشوید که محصول منتخب شما پلاستیک می باشد چرا  که این نوع از انواع نرده ها شاید از پلاستیک باشد اما در طرح چوب ساخته می شود و شباهت بسیار زیادی با چوب طبیعی دارد.

قیمت نرده تراس

پلاستیکی بودن این محصول موجب می شود که اولا قیمت نرده تراس بسیار کاهش پیدا کند ، دوما شما بتوانید نرده خود را در طرح ها و رنگ های مختلفی انتخاب کنید ، سوما که یک محصول کاملا ضد آب و ضد خاک تهیه نمایید. ویژگی آخر این محصول موجب شده است برای استفاده در فضای باز که همان تراس می باشد یک انتخاب بسیار مناسب باشد و به راحتی و بدون نگرانی از پوسیدگی و خرابی به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

قیمت نرده تراس ترموود

اگر به استفاده از انواع چوبی تراس علاقه مند هستید ترموود بدون شک بهترین انتخاب شما می باشد. ترموود یک محصول چوبی می باشد که از نظر کیفیت و طول عمر حتی بهتر از چوب طبیعی عمل می کند. اما چرا کیفیت ترموود از چوب طبیعی بیشتر است ؟ هرچند که ترموود از مشتقات چوب ساخته می شود اما فرایند صنعتی و گرمایشی که در کارخانه بر روی انجام می گردد موجب می شود که این محصول اولا از طول عمر بالاتری برخوردار باشد و دوما کیفیت بهتری را به خود اختصاص دهد.

خوب است بدانید که این محصول نیز مانند چوب پلاست ضد آب و ضد گرد و غبار است. اما فراموش نکنید چوبی بودن ترموود موجب می شود که قیمت نرده تراس کمی بالاتر برود و برای ساخت آن هزینه بیشتری صرف کنید. اما در نهایت اگر به استفاده از محصولات چوبی علاقه دارید و می خواهید از مزایای چوب و حس طبیعی بودن آن بهره مند شوید بدون شک بهترین انتخاب برای شما همین ترموود می باشد.

قیمت نرده تراس

قیمت نرده تراس چوب طبیعی

ابتدا شایان ذکر است که در مقایسه با چوب طبیعی و ترموود ، پیشنهاد ما به شما ترموود است به علت اینکه نرده تراس ترموود ، همان چوب بهبود یافته است که از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و معایب چوب مانند پوسیدگی در برابر رطوبت را ندارد. اما در نهایت اگر قصد استفاده از چوب طبیعی را دارید باید بدانید که قیمت نرده تراس چوبی بر اساس چوبی است که در ساخت این محصول به کار می رود که بر اساس قیمت نوع چوب در بازار و همچنین وارداتی یا داخلی بودن آن منفاوت می باشد.

قیمت نرده تراس آهنی

در آخر نوبت به نرده تراس آهنی می باشد که همانطور که فوقا گفتیم یکی از پر طرفدار ترین انواع نرده می باشد. معمولا برای نرده تراس از آهن استفاده می شود که از پلاستیک گران تر و از چوب ارزان تر می باشد. این محصول مقاومت خوبی دارد و به خوبی نمی شکند اما فراموش نکنید که برای جلوگیری از زنگ زدن و پوسیدگی محصول باید حتما به رنگ آمیزی آن ها بپردازید و هزینه آن را نیز در نظر داشته باشید.

قیمت نرده تراس

خرید انواع نرده تراس از طریق فروشگاه چوبست امکان پذیر شده است و شما می توانید محصولات منتخب خود را در تنوع بالا و در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

عوامل موثر در قیمت نرده تراس

اگر از بین محصولات فوق یکی ار انتخاب کرده اید می توانید از عوامل زیر به عنوان راه هایی برای کاهش هزینه ها استفاده  کنید :

  1. برند محصول : به طور کلی برند های خارجی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند در حالی که برند های داخلی از قیمت بهتری برخوردار می باشند.
  2. ارتفاع تراس : هرچقدر نرده تراس شما بلند تر باشد طبیعتا قیمت نرده تراس نیز بیشتر می شود هرچند که به علت امنیت بیشتر بهتر است در این مورد صرفه جویی نکنید.
  3. مدل تراس : مدل نرده شما هر چه پیچیده تر باشد هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهد در حالی که با استفاده از طرح های ساده تر می توانید هزینه خرید نرده تراس را کاهش دهید.
  4. فروشگاه منتخب شما : سعی کنید از فروشگاه مناسب برای تهیه نرده منتخب خود استفاده کنید. فروشگاهی مناسب است که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه کند.

اگر به یک فروشگاه خوب برای خرید نرده تراس نیاز دارید فروشگاه چوبست همان است که به دنبال آن می گردید. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و از طریق کسب اطلاعات لازم  و مشاوره رایگان، به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.