قیمت ترموود

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 140*42 میل ساده – shb ترموود 140*42 میل ساده – shb (140*42) معماریکا - 1.400.000 تومان
ترموود 42*92 میل ساده – shb ترموود 42*92 میل ساده – shb (92*42) معماریکا - 1.630.000 تومان
ترموود 42*68 میل ساده – shb ترموود 42*68 میل ساده – shb (68*42) معماریکا - 1.470.000 تومان
ترموود 42*42 میل ساده – shb ترموود 42*42 میل ساده – shb (42*42) معماریکا - 1.430.000 تومان
ترموود 26 میل گره پروانه – shb ترموود 26 میل گره پروانه – shb () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 26 میل ساده – shb ترموود 26 میل ساده – shb () معماریکا - 850.000 تومان
ترموود 19*42 میل ساده – shb ترموود 19*42 میل ساده – shb (42*19) معماریکا - 950.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

مقایسه قیمت ترموود در بازار

استفاده از پروفیل های چوبی امروزه برای دکوراسیون داخلی و حتی خارجی بسیار رایج شده است و به هر کسی امکان ساختن یک محیط کار، خانه، منزل، فروشگاه و… حرفه ای را می دهد. تولید کنندگان نیز با افزایش فروش این پروفیل ها، تولیدات خود را بیش از پیش به سمت محصولات چوبی برده اند و امروزه پروفیل های چوبی در تنوع بالا قابل خریداری و استفاده می باشند. ترموود یکی از همان محصولات پر طرفدار است که برای خرید این متریال فوق العاده و اطلاع از قیمت ترمووود و مقایسه انواع قیمت ترمو چوب می توانید به چوبست اعتماد کنید و خریدی فوق العاده داشته باشید. قیمت ترموود پیش از برسی این محصول خوب است بدانید شما همین حالا نیز می توانید از طریق تماس با گروه چوبست به کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت ترموود و ترموود ارزان بپردازید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به خرید انواع محصولات مورد نیاز خود اعم از پرگولا، آلاچیق، کفپوش، نما پوش، نیمکت چوبی، فلاور باکس و سایر محصولات چوبی بپردازید. گروه چوبست با ارائه با کیفیت ترین محصولات با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. با ما تماس حاصل نمایید.

ترموود چیست؟

بدون شک شما پیش از آن که تمایل داشته باشید به کسب اطلاعات در مورد قیمت ترموود بپردازید، می خواهید بدانید که ترموود چیست و مزایا و معایب ترموود چه می باشد. ترموود را می توانید در نماپوش ها، کفپوش ها و حتی فلاور باکس ها مشاهده کنید. این محصول یکی از تولیدات تمام چوب می باشد که در ساخت آن تماما از چوب و مشتقات آن استفاده شده است. همین موضوع نیز باعث می شود که شما با استفاده از ترموود تماما از مزایا چوب بهره مند شوید و یک دکوراسیون حرفه ای چوبی برای خو بسازید. ترموود از طریق یک فرایند صنعتی ساخته و تولید می شود. مشتقات چوب در محیط کارخانه جمع آوری می شود و طی یک فرآیند گرمایشی و حرارتی باعث تولید و ساخت این محصول می شود که می توانید برای به دست آوردن این متریال دست به خرید اینترنتی ترمووود بزنید. بدیهی است که قیمت ترموود در بازار به علت تمام چوب بودن از بقیه پروفیل ها کمی گران تر می باشد اما خوب است شما با خرید این محصول نه تنها می توانید تمامی خواص چوب را یکجا داشته باشید بلکه به علت کیفیت و مرغوبیت این محصول از طول عمر بالای آن بهره ببرید و تا سال ها بدون شکل از محصولات آن استفاده کنید. قیمت ترموود در مقایسه با چوب خوب است بدانید که ترموود یک نسخه ارتقا یافته از چوب محسوب می شود و بهترین چوب برای فضای باز نیز می تواند باشد. در حالی که چوب طبیعی نسبت به رطوبت و گرد و خاک از خود مقاومت کمتری نشان می دهد، ترموود در محیط کارخانه به شکل قابل توجهی بهبود پیدا می کند و از نظر مقاومت و کیفیت بهتر از محصولات طبیعی چوبی عمل می کند. به همین علت امروزه بدون دغدغه از ترموود در ساخت نما های ساختمانی و کف سازی بالکن استفاده می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ترموود به خصوص قیمت هر متر مربع  ترموود همین حالا با گروه چوبست تماس حاصل نمایید.

قیمت ترموود در بازار به چه صورت است؟

فوقا ذکر کردیم که قیمت ترموود به نسبت سایر پروفیل ها کمی بالاتر می باشد و این به علت کیفیت بالا و البته تمام چوب بودن آن می باشد. اما فراموش نکنید که هزینه ای که برای خرید این متریال می پردازید در دراز مدت به نفع شما خواهد بود چرا که نیاز به تعویض آن نخواهید داشت و به راحتی خراب نمی شود. در نتیجه امکان استفاده از آن تا سال ها میسر می شود و در نهایت با این ویژگی ها خرید این محصول از نظر مالی به نفع شما خواهد بود. در زمان خرید این محصول چوب پلاست یکی دیگر از همان محصولات است که در خرید ترموود شما را دچار شک و تردید می کند. از آنجا که چوب پلاست از قیمت بهترین برخوردار می باشد ممکن است از خرید ترموود منصرفتان کند. ما در این قسمت مطلب به این می پردازیم که با وجود قیمت ترموود ، خرید آن یک انتخاب بهتر می باشد. قیمت ترموود چوب پلاست شاید ظاهری کاملا شبیه به چوب داشته باشد اما در حقیقت یک متریال پلاستیکی محسوب می شود که به چوب مصنوعی شهرت دارد. در حقیقت شما با خرید این محصول از چوب برخوردار نمی شوید و متریالی پلاستیکی دریافت می کنید که به هیچ عنوان ویژگی های چوب را ندارد. در مقابل ترموود از همان ظاهر و همان زیبایی برخوردار می باشد و کاملا چوبی نیز می باشد ، با این تفاوت که از چوب نیز مقاومت بهتر و قابل قبول تری دارد.

بدیهی است که در مقایسه با قیمت ترموود و چوب پلاست ، چوب پلاستیکی پیشی می گیرد اما در مقایسه کیفیت و مزایا ، اگر به دنبال یک محصول چوبی می گردید ترموود انتخاب به قطع بهتری می باشد به هیچ عنوان نمی توان چوب پلاست را به آن ترجیح داد.

برای خرید ترموود با بهترین قیمت و کیفیت همین حالا با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به خرید انواع نماپوش ، کفپوش ، نیمکت ، آلاچیق و پرگولا ، فلاورباکس و … ترموود بپردازید. قیمت ترموود

چرا قیمت ترموود به نسبت سایر پروفیل ها بیشتر است؟

هزینه تولید این محصول است که در حقیقت در قیمت ترموود تاثیر گذار است. قیمت بالاتر این محصول در بازار بدون شک در درجه اول از هزینه تولید آن نشئت می گیرد چرا که تولید کننده ناچار به صرف هزینه بیشتر برای تولید این محصول می باشد. ایران به عنوان یک کشور با منابع چوبی کم طبیعتا برای تامین چوب خود یا دست به واردات می زند یا از منابع داخلی استفاده می کند. منابع داخلی به علت کم بودن قیمت خرید را کمی بالا می برد. در واردات نیز با توجه به هزینه حمل و نقل ، ارز و ورود آن به محیط کارخانه موجب می شود که هزینه تولید و در نتیجه قیمت ترموود به نسبت بالا برود. اما موضوع به همینجا ختم نمی شود و این نحوه ساخت این محصول نیز می باشد که در قیمت تاثیر گذار است. قیمت ترموود همان طور که فوقا گفتیم ترموود به نسبت چوب بهبود کیفیت کرده است. این بهبود کیفیت در نتیجه فعل و انفعالاتی است که در محیط کارخانه صورت می گیرد. این فعل و انفعالات صنعتی هزینه تولید را بالا می برد و در حقیقت موجب ارزش افزوده می گردد. طبیعتا بالا رفتن هزینه های تولید در قیمت ترموود به طور مستقیم تاثیر گذار می باشد.  در آخر یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد میزان فروش ترموود در بازار است. این محصول پر طرفدار می باشد و همیشه از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. جلب مشتریان به سمت خریداری این محصول موجب شده است تا قیمت آن به نحوی در بازار افزایش پیدا کند. همچنین تمایل مصرف کننده به خرید محصولی با کیفیت تر موجب شده است تا تولید کنندگان با افزایش کیفیت و استفاده از متریال درجه یک هزینه های تولید خود را حتی به مراتب بالاتر ببرند که این موضوع نیز در قیمت ترموود تاثیر گذار می باشد. قیمت ترموود

با توجه به این دلایل باید در نظر داشته باشید که قیمت ترموود به معنی گران بودن آن نیست. بلکه این محصول کاملا به صرفه است یعنی شما با هزینه بیشتر یک محصول با کیفیت تر و با طول عمر بیشتری تهیه می کنید که بدون شک در دراز مدت به نفع شما خواهد بود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ترموود با بهترین کیفیت و قیمت در بازار همین حالا با گروه چوبست تماس حاصل کنید و به کسب اطلاعات بیشتر بپردازید.

عوامل موثر در قیمت ترموود

طبیعتا در هر محصولی عواملی در نوسانات و بالا و پایین بودن قیمت تاثیر گذار می باشند. شما در زمان خرید این محصول با یک قیمت رو به رو نیستید و ممکن است با لیستی از قیمت ترموود مواجه شوید که به علت فاکتور هایی است که در این قسمت از مطلب به آن می پردازیم: قیمت ترموود

نوع چوب به کار رفته

این محصول به طور کامل از چوب ساخته شده است. اما چه چوبی در ساخت آن به کار گرفته شده است ؟جواب این سوال در قیمت ترموود تاثیر گذار است. هرچند که چوب همیشه یک متریال با کیفیت بوده است اما انواع چوب نیز از مقاومت و طول عمر متفاوتی برخوردار می باشند. بر اساس نوع چوبی که در این ساخت ترموود به کار رفته است ، وارداتی یا داخلی بودن آن ، ارزش خود چوب در بازار و … قیمت این محصول نیز متفاوت می باشد.

برند

برند های مختلفی در بازار وجود دارند که به تولید این محصول می پردازند. بدیهی است که هر برند از کیفیت مخصوص به خود برخوردار است و هزینه های مربوط به خود را برای تولید ترموود صرف کرده است. برند ها بر اساس هزینه تولیدات خود قیمت ترموود را به طور متفاوتی در بازار تعیین می کنند. همچنین برند های مشهور که در طول سال ها اعتبار کسب کرده اند طبیعتا محصولات خود را با با کمی قیمت بالاتر در بازار عرضه می نمایند. قیمت ترموود

کشور مبدا تولید کننده

اگر برند تولید کننده داخل باشد طبیعتا قیمت ترموود نیز پایین تر می باشد. اما اگر از برند های وارداتی مانند ترک استفاده کنید، عواملی همچون قیمت ارز ، هزینه حمل و نقل و… به قیمت اصلی محصول اضافه می شود. شما برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید از برند های با کیفیت ایرانی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات در مورد این برند ها با گروه چوبست تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان به اطلاعات دقیق دست پیدا کنید.

طرح و رنگ

همانطور که میدانید ترموود در طرح ها و نقش های متنوعی تولید و در بازار عرضه می شود. برخی از این رنگ ها و طرح ها برای تولید هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهند و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند. مزید بر آن در نظر داشته باشید که به طور طبیعی رنگ های پر فروش ، ترند و جدید یک محصول از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. با این وجود از آنجا که محصول خریداری شده تا سال ها مورد استفاده قرار می گیرد به شما پیشنهاد می کنیم رنگ مورد علاقه خود را حتی در صورت گران تر بودن تهیه کنید. قیمت ترموود

محصول مورد نظر

ترموود یک متریال است که در ساخت محصولات مختلفی اعم از نما پوش، کفپوش، فلاور باکس، آلاچیق و… مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این محصولات با اینکه از ترموود ساخته شده اند اما بر اساس هزینه ساخت خود از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. برای مثال قیمت نما پوش با قیمت فلاور باکس متفاوت می باشد. همچنین فلاور باکس بر اساس ابعاد خود و میزان متریال مورد استفاده برای ساخت نیز قیمت متفاوتی را به خود اختصاص می دهد.

قیمت ترمووود

خرید ترموود

در آخر فراموش نکنید که برای خرید ترموود از یک فروشگاه معتبر و مطمئن اقدام به خریداری کنید تا با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری و مورد استفاده قرار دهید. بدین منظور پیشنهاد ما به شما گروه چوبست است که با سال ها فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات چوبی، می توان یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. امکان سفارش انواع محصولات چوبی همین حالا از طریق چوبست برای شما امکان پذیر می باشد و سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن آماده سازی و به شما تقدیم می گردد. قیمت ترموود

قیمت و خرید ترموود

ما در این مطلب سعی کردیم که تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در رابطه با قیمت ترموود و ویژگی های این محصول در اختیارتان قرار دهیم و یک راهنمای جامع و کاربردی خرید ترموود را به شما ارائه دهیم. خرید این محصول با خاصیتی ضد رطوبت، ضد گرد و غبار و مناسب برای به کار گیری در زمینه دکوراسیون داخلی و خارجی از طریق این سایت و گروه ما ممکن شده است.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.