قیمت سقف چوبی تراس

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
دیوارپوش 18*200 (F3) دیوارپوش 18*200 (F3) (200*18) دکینگ وود 215.000 تومان 1.075.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت سقف چوبی تراس

استفاده از یک سقف مناسب برای طراحی دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار می باشد در هر فضایی که قصد طراحی داخلی آن را دارید اهمیت دارد که از سقف مناسبی استتفاده کنید در غیر این صورت همیشه احساس نبود یک عضو مهم را حس می کنید. یکی از این سقف ها که می توانید از آن ها استفاده کنید سقفی چوبی می باشد. سقف های چوبی انواع مختلفی دارند که ما قصد داریم در این مطلب به سقف چوبی تراس بپردازیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف چوبی تراس با ما در این مطلب مطلب همراه باشید و به اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول نیز بپردازید.

همچنین شما می توانید برای خرید سقف چوبی تراس با بهترین قیمت و کیفیت با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات لازم به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

منظور از سقف چوبی تراس چیست ؟

سقف همیشه همان نمای گچی یا سیمانی نیست که به طور طبیعی روی سقف های تراس وجود دارد و در طراحی های داخلی تا حدود بسیار زیادی می توان این سقف را تغییر. اما چگونه ؟ متریال زیادی در بازار وجود دارد که امکان نصب آن ها بر روی سقف وجود دارد که یکی از آن ها سقف چوبی تراس می باشد. سقف چوبی تراس که به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار به فروش می شود از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد که ما در ادامه به آن می پردازیم و ضمن معرفی انواع آن ها به تفصیل در مورد قیمت سقف چوبی تراس نیز صحبت می کنیم.

قیمت سقف چوبی تراس

انواع سقف چوبی تراس

هرچند که چوب به طور کلی یک مدل می باشد و متریالی است که از درخت به وجود می آید و گرفته می شود اما برای به کارگیری برای سقف به نوعی ساخته و پرداخته می شود و از نظر نوع به دو نوع ترموود و چوب پلاست تقسیم می شود. قیمت سقف چوبی تراس نیز بر اساس نوع مورد نظر شما تعیین می شود و می تواند متفاوت باشد. ما در این قسمت سعی داریم تا دو نوع از متداول ترین انواع سقف چوبی تراس را به شما معرفی کنیم که به این شرح می باشد.

1- سقف چوبی تراس ترموود

این نوع از سقف چوبی تراس چزئی از سقف های گران محسوب می شود که به علت طبیعی بودن جنس این چوب می باشد. در حقیقت این نوع سقف تمامی چوبی می باشد و با استفاده از خرده های چوب ساخته می شود. این خرده ها طی یک فرآیند گرمایشی در محیط کارخانه ساخته می شود و به همین علت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف چوبی تراس ترموود  از طریق تماس با گروه چوبست  اقدام نمایید و ضمن انجام مشاوره رایگان به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

2-سقف چوبی تراس چوب پلاست

یکی از بهترین متریال هایی که سقف چوبی تراس می تواند از آن ساخته شود بدون شک چوب پلاست می باشد که از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشد. در ابتدا شایان ذکر است که قیمت سقف چوبی تراس پوب پلاست به نسبت نوع ترموود آن بسیار مناسب تر می باشد و به علت مواد اولیه ای که در ساخت این محصول به کار میرود. همچنین استفاده از این ماده موجب می شود که این محصول به طور کامل ضد اب شود و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سقف تراس می باشد.

همانطور که مشخص است این محصول است از دو ماده چوب یعنی چوب طبیعی و پلاست به معنی پلاستیک می باشد که به این معناست که در ساخت مواد اولیه این محصول از پلاستیک استفاده شده است. استفاده از پلاستیک و ترکیب آن با چوب موجب شده است که اولا کیفیت چوب طبیعی حفظ شود و دوما با اضافه شدن پلاستیک به ان تا حدودی کیفیت آن افزایش پیدا کند چرا که پلاستیک به عنوان یک ماده ضد اب و ضد گرد و غبار این ویژگی ها را نیز به سقف تراس انتقال می دهد.

علاوه بر آن همانطور که میدانید قیمت پلاستیک به نسبت قیمت چوب در ایران ارزان تر می شود و استفاده از پلاستیک است که موجب می شود قیمت سقف چوبی تراس تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا کند. شما می توانید برای خرید انواع سقف چوبی تراس با بهترین قیمت و کیفیت با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات لازم انواع محصولات چوبی را تهیه نمایید. گروه چوبست را از دست ندهید.

قیمت سقف چوبی تراس به چه شکل تعیین می شود ؟

عوامل قابل توجهی در قیمت سقف چوبی تراس تاثیر گذار می باشد که مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

طرح و رنگ سقف : سقف های چوبی نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که این رنگ و نقش ها در قیمت سقف چوبی تراس تاثیر گذار می شود. برخی از این رنگ طی یک فرایند پر هزینه تر ساخته شده اند و به همین علت نیز در بازار از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

  • جنس سقف : همانطور که فوقا گفتیم حتی سقف های چوبی تراس نیز از انواع جنس با قیمت های مختلفی برخوردار می باشند که این انتخاب شماست که در قیمت آن ها تاثیر گذار می باشد. البته بدیهی است که برخی از این جنس ها از کیفیت بهترین نیز برخوردار می باشند و بدیهی است که با قیمت بالاتری مورد خرید و فروش قرار بگیرند.
  • جنس چوب سقف : از آنجا که ما در مورد قیمت سقف کاذب چوبی حرف میزنیم بدیهی است که جنس چوب به کار رفته در قیمت آن ها تاثیر گذار می باشد. هرچه از چوب های محکم تر و با کیفیت تری در ساخت سقف به کار برود قیمت خرید این محصولات نیز بالاتر می رودو همچنین از چوب های وارداتی استفاده شود بدیهی است که عوامل ارزی و بازار اقتصادی کشور نیز در قیمت این این متریال تاثیر گذار می باشد.
  • کیفیت سقف : حتی اگر بخواهید از سقف ترموود یا سقف چوب پلاست برای تراس خود استفاده کنید باید بدانید که همه ی برند های این محصول از کیفیت یکسانی برخوردار نمی باشند. و برخی از این سقف ها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. کیفیت بالاتر به این معنی ست که هم این محصول از فرایند ساخت گران تری برخوردار می باشد و هم در بازار به علت بالاتر بودن تقاضا از قیمت بیشتری برخوردار می باشد و بدیهی است که مرد برای خرید محصول با کیفیت تر هزینه های بیشتری نیز بپردازند و قیمت سقف چوبی تراس با کیفیت تر بالاتر باشد.
  • برند تولید کننده : کارخانه های مختلفی به ساخت این محصول می پردازند. برخی از این برند ها به کیفیت مشهور هستند و بدیهی است که محصولات خود را با قیمت بالاتری در بازار عرضه کنند. علاوه بر آن برخی از این برند ها به علت شهرتی که در بازار دارند با قیمت بالاتری مورد خرید و فروش قرار میگیرند که اگر این برند از کشور های خارجی خریداری شده باشد به علت نوسانات بازار ارز قیمت این محصولات نیز به همین نسبت بالاتر می رود.

فروشگاه منتخب شما برای خرید سقف چوبی تراس : و در آخر اهمتی دارد که از چه فروشگاه اقدام به خریداری این محصول نموده اید. بدیهی است که یک فروشگاه خوب قیمت سقف چوبی تراس را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند و ضمن آن سعی در ارائه بهترین کیفیت نیز دارد.

اگر به دنبال چنین فروشگاهی می گردید فروشگاه چوبست را از دست ندهید. ما در چوبست سعی داریم تا تمامی محصولات مورد نظر شما را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیارتان قرار دهیم. پس برای خرید انواع محصولات چوبی همین حالا با ما تماس بگیرید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.