قیمت کفپوش چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست پرتابل نرده چوب پلاست پرتابل (300*300) مهدی مغاری 1.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت کفپوش چوبی

قیمت کفپوش چوبی

کفپوش یکی از مهم ترین جزییات هر خانه ، مغازه ، فروشگاه یا … می باشد و در نگاه اول توجه زیادی را به خود پیدا می کند. همچنین کفپوش تاثیر زیادی در شیک بودن محیط سکونت شما دارد و حتی در حال و هوا و فضای محل قرار گیری نیز تاثیرات زیادی دارد و به همین علت انتخاب یک کفپوش مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در زمان خرید کفپوش یکی از پیشنهادات هر کسی کفپوش چوبی می باشد اما در این زمان قیمت کفپوش چوبی است که دغدغه ی هر کسی قرار می گیرد.

ما در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات لازم در مورد کفپوش چوبی و قیمت آن در اختیار شما قرار دهیم پس جهت کسب اطلاعات لازم در این مورد این مطلب را از دست ندهید.

منظور از کفپوش چوبی چیست ؟

کفپوش همانطور که از اسم آن ها مشخص است متریالی هستند که به عنوان کف ساز نصب می شود و بسته به نیاز افراد از متریال های مختلفی ساخته می شود. یکی از بهترین متریال هایی که می توان کفپوش را از آن ساخت بدون شک چوب طبیعی می باشد. در نتیجه به کفپوشی که از جنس چوب طبیعی ساخته می شود کفپوش چوبی می گویند. البته شایان توجه است که برخی دیگر از کفپوش ها مانند لمینت هم در برخی از دسته بندی ها زیر مجموعه کفپوش چوبی قرار میگیرند.

اما با این وجود وقتی از قیمت کفپوش چوبی صحبت می کنیم بیشتر از چوب طبیعی حرف می زنیم چرا که به طور کلی قیمت این نوع کفپوش هاست که دغدغه های زیادی را ایجاد می کند.

ما در این مطلب قصد داریم تا به طور کلی عوامل تاثیر گذار را در قیمت انواع کفپوش چوبی مورد برسی قرار دهیم پس برای کسب اطلاعات لازم این مطلب را از دست ندهید. شما همچنین می توانید برای کسب دقیق اطلاعات در مورد قیمت و همچنین خرید انواع کفپوش با بهترین کیفیت و قیمت طریق سایت چوبست اقدام نمایید.

قیمت کفپوش چوبی

قیمت انواع کفپوش

به طور کلی در دسته بندی کفپوش های چوبی می توان دو نوع کفپوش تمام چوب و پارکت چند لایه یا لمینت را جا داد. قیمت این دو نوع کفپوش تفاوت فاحشی دارند که نمی توان از آن در خرید چشم پوشی کرد. با این وجود هر کفپوش نیز مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. ما در ادامه به مزایا و معایب و علت گران بودن یا ارزان تر بودن کفپوش ها می پردازیم اما در این قسمت قصد داریم تا این کفپوش ها را به شما معرفی کنیم :

1-کفپوش تمام چوب

کفپوش تمام چوب را می توان گران ترین نوع کفپوش بازار معرفی کرد که جنس بدنه آن به طور کامل از چوب می باشد. قیمت کفپوش چوبی که کاملا از چوب ساخته شده باشد بر اساس نوع جنس چوب ، میزان خالصی آن ، کیفیت چوب و استحکام آن ، طرح ، رنگ و تعداد گره متفاوت می باشد. اما در نهایت باید خاطر نشان کرد که بیشتر از هر مورد دیگری این تمام چوب بودن این کفپوش هاست که در قیمت آن تاثیر گذار است و نه طرح و … آن.

توجه داشته باشید که جنس چوب یکی از مهم ترین مولفه ها در قیمت کفپوش چوبی می باشد که البته از مقاومت و مزایا آن نشئت می گیرد.

باید به این مورد نیز توجه کنید که کفپوش تمام چوب علاوه بر هزینه ی خرید هزینه نصب متفاوتی نیز دارد. این کفپوش ها به علت قیمت بالایی که دارند باید توسط نیروی متخصص تری نیز نصب شوند. علاوه بر آن از آنجا که نصب کفپوش چوبی سخت تر از سایر کفپوش هاست اجرت نصب آن ها نیز کمی بالا تر می باشد. با این وجود برخی ها ترجیح می دهند که قیمت کفپوش چوبی را بپردازند اما از مزای فراوان و البته اصالتی که این کفپوش نیز دارد استفاده نمایند.

قیمت کفپوش چوبی

2-کفپوش چوبی تمام لایه

کفپوش چوبی تمام لایه همان لمینت نام دارد که که علت نام گذاری آن تحت عنوان لمینت این است که این کفپوش باید مطابق استاندارد از چهار لایه برخوردار باشد. جنس کفپوش چوبی لمینت بر خلاف جنس تمام چوب از HDF یا تخته فیبر با چگالی بالا ساخته  می شود که از نظر استحکام هر چند از چوب کم کیفیت تر است اما همچنان برای خانه و منزل و فروشگاه و … شما یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. با توجه به قیمت کفپوش چوبی چهار لایه این محصول بسیار پر فروش محسوب می شود.

در بحث قیمت کفپوش های چوبی لمینت تفاوت قیمتی که شاهد هستیم بیشتر می باشد و نقش طرح در آن چشم گیر تر است. اما باید توجه کنید که خود این کفپوش ها هم از کیفیت های مختلفی برخوردار می باشند و بر اساس آن ها قیمت متفاوتی دارند. مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در این قیمت این محصولات به این شرح می باشد :

  • جنس و کیفیت لمینت : برخی از لمینت ها از متریال بسیار با کیفیتی ساخته می شوند که موجب می شود تا در دراز مدت کیفیت خود را حفظ کنند ، صدا تولید نکنند ، لب پر نشوند ، جابه جا نشوند و …. به همین علت باید در نظر گرفت که قیمت این کفپوش ها به نسبت سایر انواع کمی بالا تر باشد.
  • ضد آب بودن یا نبودن لمینت : از مهم ترین مواردی که در قیمت کفپوش چهار لایه تاثیر گذار این مورد می باشد. نوع قدیمی تر این محصولات در برابر آب بسیار حساس بوده و در اثر برخورد با آب مشکلات زیادی برای آن ها به وجود می آمد. اما این نوع از کفپوش ها در لبه های خود از پارافین استفاده کرده است که موجب می شود در برابر آب از خود مقاومت بسیار خوبی نشان دهد. بدیهی است که چنین لمینتی از قیمت بالا تری نیز برخوردار باشد.
  • طرح و تعداد و تعداد گره لمینت : برخی از طرح ها جدید تر و برخی از طرح ها قدیمی تر می باشند و به همین علت بر اساس ترند روز بازار قیمت طرح های جدید کمی گران تر می باشد. علاوه بر آن برخی از رنگ ها و برخی از شکل های پارکت به طور کلی قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند . با این وجود به علت زیبایی آن ها برخی از مردم علی الخصوص کسانی که این نوع کفپوش چوبی را برای خانه خود انتخاب می کنند ترجیح می دهند که با پرداخت بالاتر قیمت کفپوش چوبی ، نوع زیبا تر و رنگ خاص تر آن را بخرند.

مزایا کفپوش تمام چوب

چرا قیمت کفپوش چوبی تمام چوب انقدر بالا می باشد با این وجود همچنان افراد زیادی از آن استفاده می کنند ؟ به علت مزایایی که به این شرح می باشد :

  • مقاومت بسیار بالا : اگر از محصولات چوبی استفاده کرده باشید به کیفیت بسیار بالای آن ها پی برده اید. شما با استفاده از کفپوش های تمام چوب هیچگاه مجبور به تعویض آن ها نمی شوید مگر آنکه از طرح آن ها خسته شوید.
  • گرما بخشی خوب : در زمستان که معمولا کف خانه ها سرد و غیر قابل تحمل می شود چوب حس بسیار خوبی از گرما و البته خانه را به شما می دهد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

خوب است بدانید  کشور های پیشرفته استفاده از پارکت به جای سایر کفپوش ها به عنوان یک توصیه پزشکی پیشنهاد می گردد.

  • یک انتخاب عالی برای طراحی کلاسیک : پارکت تمام چوب با وجود قیمت کفپوش چوبی که از آن برخوردار است برای طراحی داخلی نظیر ندارد و به همین علت زیبایی بسیار زیادی به خانه شما می بخشد.
  • امکان تعمیر و بازسازی آن : در صورت خرابی و شکستگی قسمتی از کفپوش چوبی بر خلاف سایر کفپوش ها مانند سرامیک می توانید آن را مرمت و بازسازی کنید.
  • قابلیت نصب در انواع مکان : شما در هر سطح و مکانی که تمایل داشته باشید می توانید از کفپوش چوبی استفاده نمایید.
  • و…

البته که مزایا کفپوش تمام چوب بسیار بیشتر از این موارد می باشد. اما در نهایت باید در نظر داشته باشید که برای بهره مندی از این مزایا باید قیمت کفپوش چوبی با وجود بالا بودن آن را نیز بپردازید.

قیمت کفپوش چوبی

مزایا کفپوش لمینت

مهم ترین مزایا کفپوش چوبی چهار لایه که آن را بسیار پر مصرف می کند به این شرح است :

  • پایین تر بودن قیمت کفپوش چوبی چهار لایه در مقایسه با تمامی چوب
  • نصب آسان
  • مقاومت خوب و قابل قبول
  • زیبایی و طرح نقش متنوع
  • داشتن مدل های ضد آب
  • قابلیت نظافت آسان
  • نگهداری راحت
  • مقاومت قابل قبول نسبت به چوب
  • عابق گرما

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد قیمت کفپوش چوبی را پوشش دهیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.