قیمت نمای چوبی ویلا

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نمای چوبی ویلا

دکوراسیون خارجی ویلا ها دقیقا به اندازه دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و ارزش یک ویلا خوب تا حد بسیار زیادی از نمای خارجی آن تاثیر میگیرد. برای نما سازی ویلا از متریال های بسیار زیادی می توان استفاده کرد اما بدون شک یکی از بهترین متریال چوب می باشد.اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت نمای چوبی ویلا می باشید و می خواهید اطلاعات مورد نظر خود را در این زمینه به دست بیاورید با ما همراه باشید و محصول مورد نظر خود را با آگاهی کامل خریداری کنید.

همچنین امکان خریداری نمای ویلا با بهترین قیمت و کیفیت از طریق گروه چوبست امکان پذیر شده است . کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان محصول مورد نظر خود را خریداری و تهیه نمایید.

منظور از نمای چوبی ویلا چیست ؟

پیش از پرداختن به عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای چوب ویلا خوب است به این بپردازیم که نماپوش چیست و منظور از نمای چوبی چیست. همانطور که میدانید بدنه ساختمان ها از سیمان یا گچ ساخته می شود که هرچند مقاوم اما به هیچ عنوان زیبا نمی باشد… به همین علت برای طراحی سطح دیواره ها بیرونی این ساختمان ها از چیزی به است نما استفاده می شود که از متریال های مختلفی ساخته شده و چوب یکی از آن ها می باشد.

وقتی از چوب حرف می زنیم بدیهی است که چوب طبیعی موجود در طبیعت نیست و طی یک فرایند هایی در محیط صنعتی کارخانه به صورت نماپوش در آمده و برای نصبو قرار گیری بر روی دیوار آماده می شود. این سوال به وجود می آید که آیا این محصولات در روند صنعتی خود تمام چوب بودن خود را از دست می دهند ؟ دو محصول در جواب این سوال معرفی می شود که یکی از آن ها به طور کامل چوبی بوده و دیگری با متریال دیگری ترکیب می شود. در ادامه به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

اما پیش از پرداختن به انواع نما و قیمت نمای چوبی ویلا ، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات مورد نظر خود به خرید بهترین محصولات چوبی با بهترین قیمت بپردازید.

قیمت انواع نمای چوبی ویلا

به طور کلی از نظر جنس می توان انواع نماس چوبی ویلا را به دو دسته تقسیم کرد. بدیهی است که هر دوی این مدل ها در قیمت نمای چوبی ویلا تاثیر زیادی دارند. با این وجود این شما هستید که بر اساس نیاز خود می توانید دست به انتخاب بزنید.

قیمت نمای چوبی ویلا ترموود

یکی از بهترین متریال هایی که می توانید در نمای ویلا از آن استفاده کنید بدون شک ترموود می باشد. ترموود حسی از طبیعی بودن و خاص بودن را به شما القا می کند و از نظر کیفیت نسبت به سایر متریال ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. طراحی سه بعدی این محصول به راحتی امکان پذیر است و صورت می گیرد با این وجود در زمان خرید این محصول باید به قیمت نمای چوبی ویلا ترموود نیز توجه لازم را کرد چرا  که این محصول جزئی از نما های گران تر محسوب می شود.

برای ساخت ترموود تمامی مشتقات چوب طبیعی به محیط کارخانه برده می شود و طی یک فرایند صنعتی حرارت و گرما می بیند و در نهایت ترموود را می سازد که از آن نما پوش ، کفپوش و … ساخته می شود. به علت تمام چوب بودن این محصول بدیهی است که قیمت آن نسبت به سایر نما پوش ها کمی بالاتر باشد با این وجود طبیعی بودن این محصول همچنان آن را به یک انتخاب ایده آل برای نمای ویلا تبدیل می کند.

نمای چوبی ویلا

خرید نمای چوبی ویلا ترموود با بهترین قیمت و کیفیت از طریق چوبست امکان پذیر شده است و کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت نمای چوبی ویلا چوب پلاست

در نقطه مقابل ترموود چوب پلاست قرار میگیرد که از نظر ساختار متفاوت اما از نظر کاربرد کاملا یکی می باشد. ترموود یکی از نما های با کیفیت و البته قیمت مناسبی است که می توانید برای استفاده در نمای ویلا خود در نظر داشته باشید. در حقیقت متریالی که در ساخت این محصول به کار می رود موجب شده است تا قیمت نمای چوبی ویلا چوب پلاست نسبت به ترموود تا حد زیادی بهتر و باشد و انتخاب افراد زیادی قرار بگیرد.

علاوه  بر قیمت مناسب نباید فراموش کرد که دو تا از بهترین ویژگی های که برای نما های خارجی باید در نظر داشته باشید در این محصول وجود دارد. یعنی نمای چوب پلاست نه تنها به طور کامل ضد آب می باشد و بلکه ضد گرد و غبار نیز می باشد.

در حقیقت علت تمام این ویژگی های مثبت ، ماده ای است که در کنار چوب به کار می رود. این محصول از دو ماده چوب طبیعی و پلاستیک ساخته می شود و خرده های چوب در یک فرایند صنعتی با پلاستیک ترکیب می شوند و چوب پلاست را می سازند. به علت قیمت مناسب پلاستیک در بازار ما بدیهی است که چوب پلاست نسبت به متریال های تمام چوب ارزان تر باشد. علاوه بر آن استفاده در پلاستیک که خود کاملا ضد اب و ضد گرد و غبار می باشد موجب انتقال این ویژگی ها به چوب پلاست شده است.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت نمای چوبی ویلا چوب پلاست همین حالا با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید. همچنین شما می توانید برای انجام مشاوره رایگان و انتخاب بهترین محصول برای نمای ویلا خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای چوبی ویلا

عوامل زیادی در تعیین قیمت نمای چوبی ویلا تاثیر گذار می باشند که ما در این قسمت قصد داریم تا به برخی از مهم ترین های آن بپردازیم :

  • 1-کیفیت : بدیهی است که محصولات با کیفیت تر هم پر متقاضی تر می باشند و هم از قیمت بالاتری برخوردار می باشند که البته ارزش خرید دارد.
  • 2-رنگ و مدل : برخی از رنگ ها طی یک فرایند گران تری در کارخانه تولید می شوند و بدیهی است که قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهند. همچنین برخی از رنگ ها به علت جدید تر بودن یا مد بودن پر فروش تر و گران تر می باشند اما از آنجا که نما تا حدودی دائمی است بهتر است رنگ مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید.
  • 3- برند : همانطور که برخی از برند های اهمیتی به کیفیت خود نمی دهند برخی دیگر محصولات خود را بهترین کیفیت تولید کرده و عرضه می کنند و بدیهی است که در چنین شرایطی قیمت نمای چوبی ویلا بالاتر بوده و هزینه اضافی بابت اعتماد و شهرتی است که برند در طول این مدت کسب کرده است.
  • 4-فروشگاه منتخب شما : در آخر نوبت به فروشگاه منتخب شما می باشد که محصولات خود با چه قیمتی ارائه می کند. ما در چوبست همواره بر این بوده ایم که محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به شما عرضه کنیم.

همین حالا برای خرید انواع محصولات چوبی اعم از نما پوش و کفپوش و سقف کاذب و کف کاذب و … و همچنین برای مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید و بدون دغدغه خاطر محصولات خود را تهیه نمایید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.