قیمت نمای چوبی ساختمان

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نمای چوبی ساختمان

نمای ساختمان همیشه یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین قسمت های ساختمان بوده است که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب می کند. به همین علت است که اهمیت دارد نمای ساختمان از متریال و جنس مناسب هر ساختمانی تهیه و ساخته شود. یکی از بهترین متریال هایی که می توان جهت استفاده در نمای ساختمان به کار برد چوب است. البته بدیهی می باشد که قیمت این متریال برای شما اهمیت دارد. به همین علت است که ما قصد داریم تا در این مطلب به قیمت نمای چوبی ساختمان بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای چوبی ساختمان این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید و با ما در این مطلب همراه باشید. شما می توانید ضمن کسب اطلاعات در مورد قیمت این محصول برای دریافت لیست هزینه های و قیمت دقیق با گروه چوبست تماس بگیرید و به ثبت سفارش و خرید بپردازید.

منظور از نمای چوبی ساختمان چیست ؟

همیشه در کنار نمای داخلی و دکوراسیون  داخلی ساختمان دکوراسیون خارجی یا نمای داخلی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به همین علت برای نمای داخلی ساختمان طراحی و انتخاب متریال مهم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در گذشته سیمان پر استفاده ترین نوع متریال برای نمای خارجی ساختمان ها بوده است تا اینکه متریال چوبی مورد استفاده  قرار گرفت و به مرور در میان سازنده ها به شهرت رسید. با وجود  قیمت نمای چوبی ساختمان همچنان این محصول به علت زیبایی که دارد مورد استفاده ی فراوان علی الخصوص در ساختمان های مهم و ارزشمند می باشد.

خوب است بدانید وقتی از نمای چوبی صحبت می کنیم منظور چوبی نیست که در ساخت در و تخت و … به کار می رود. منظور چوبی است که طی فرایند پیچیده ای در کارخانه و کمپانی ها ساخته می شود و برای قرار گیری در محیط بیرونی آماده شده اند. این محصولات از ویژگی های و البته قیمت مربوط به خود برخوردار هستند که ما در ادامه به تفصیل در مورد آن توضیح خواهیم داد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

قیمت انواع نمای چوبی ساختمان

به طور کلی نماهای ساختمانی به دو دسته تقسیم می شوند. علاوه بر ویژگی های مختلفی که این دو نما با یکدیگر دارند قیمت نمای چوبی ساختمان در این دو مدل مختلف نیز متفاوت می باشد که بدون شک در انتخاب شما تاثیر گذار می باشد. به طور کلی از نظر اسم و جنس نمای ساختمان به دو دسته تقسیم می شود :

  • ترموود
  • چوب پلاست

در این قسمت به تفصیل در مورد هر کدام از این محصولات توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد :

قیمت نمای چوبی ترموود برای ساختمان

ترموود یکی از انواع صنایع چوبی است که در ساخت کفپوش و نماپوش … از آن استفاده می شود. ترموود نسبت به مدل دیگر نمای چوبی ساختمان از قیمت بالاتری برخوردار می باشد چرا که این محصول کاملا از چوب طبیعی در فرایند ساخت خود استفاده می کند و به مقدار بسیار کمی مواد افزودنی به آن اضافه شده است. همانطور اطلاع دارید قیمت بالای چوب طبیعی موجب می شود این قیمت نمای چوبی ساختمان از نوع ترموود نیز از قیمت بالایی برخوردار باشد.

در ساخت این محصول چوب طبیعی و مشتقاتی که از چوب طبیعی گرفته شده اند در یک فرایندی که حرارتی محسوب می شود در کنار یکدیگر قرار گرفته و پس از رنگ زدن و ساخت نهایی آن آماده عرضه به بازار می شود. شایان ذکر است که استفاده از چوب طبیعی در فرایند ساخت این محصول آن را به یک محصول با کیفیت و زیبا تبدیل می کند و به طور کلی نمایی با ارزش به ساختمان شما می دهد. به همین علت است که با وجود قیمت نمای چوبی ساختمان ترموود همچنان افراد زیادی از این محصول استفاده فراوان می کنند.

شما نیز می توانید جهت خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت با گروه ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت نیز تهیه فرمایید.

قیمت نمای چوبی چوب پلاست برای ساختمان

ترموود تنها مدل نمای چوبی برای ساختمان نمی باشد و شما برای نما سازی ساختمان خود از مدل های دیگری نیز می توانید استفاده کنید. یکی از مشهور ترین مدل های چوب در ساخت نمای ساختمان بدون شک چوب پلاست می باشد که از شهرت و طرفداران مخصوص به خود نیز در بازار برخوردار می باشد. بدون  شک قیمت این محصول نیز در فروش بالای آن تاثیری دارد. قیمت نمای چوبی ساختمان چوب پلاست به نسبت بسیار به صرفه می باشد که بی تاثیر از موادی که در آن به کار گرفته شده است نمی باشد.

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که علت قیمت پایین تر چوب پلاست نسبت به سایر مواد چیست و آیا به علت کیفیت پایین آن است ؟ در جواب این سوال باید گفت که خیر ! به هیچ وجه چنین نیست. چوب پلاست از نظر کیفیت و حتی کارایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد اما نوع و قیمت متریال و مواد اولیه این محصول است که در حقیقت تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد و آن را به یک انتخاب ایده آل برای ساختمان های شما تبدیل می کند.

اگر توجه کرده باشید فوقا ذکر کردیم که چوب به علت کمیابی و … در کشور ما از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین علت است که محصولا چوبی در بازار کشور ما به نسبت سایر متریال های قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است. در ساخت چوب پلاست هر چند که از چوب استفاده می شود اما تماما چوبی نمی باشد و به همین علت است که قیمت نمای چوبی ساختمان از نوع چوب پلاست از قیمت بهتری برخوردار می باشد که موجب می شود انتخاب و خرید برای شما راحت تر باشد.

در ساخت نمای چوبی چوب پلاست از پلاستیک استفاده می شود. در حقیقت در فرآیند ساخت این محصول پلاستیک با مشتقات چوبی ترکیب می شود و نمای چوب پلاست را با قیمت مناسبی می سازد. خوب است بدانید که استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول موجب می شود که قیمت آن تا حدی نسبت به محصولات تمام چوب کاهش پیدا کند و با این وجود همچنان برای نمای چوبی ساختمان یک انتخاب عالی باشد.

در نظر داشته باشید که استفاده از پلاستیک موجب شده تا این محصول به طور کامل ضد آب باشد در نتیجه نیاز به نگرانی در مورد عوامل مخرب بیرونی نخواهید داشت.

خرید هر دو نمای فوق با بهترین قیمت نمای چوبی ساختمان از طریق چوبست برای شما میسر شده است. کافیست با ما تماس بگیرید و به خرید محصول مورد نظر خود ضمن انجام مشاوره رایگان و کسب اطلاعات مورد نیاز بپردازید.

خرید نمای چوبی ساختمان

تا اینجا سعی کردیم تا در مورد قیمت نمای چوبی ساختمان و انواع آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. حال این سوال به وجود می آید که چگونه محصول مناسب و با کیفیت را با قیمتی مناسب از فروشگاه مورد نظر خریداری کنیم ؟ ما اینجاییم تا به شما فروشگاه چوبست را معرفی کنیم. ما در چوبست انواع محصولات چوبی را بهترین کیفیت و البته قیمت در اختیار شما قرار داده ایم تا با داشتن لیست متنوعی برای انتخاب و البته قیمت مناسبی برای خرید به راحتی انواع محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید. 

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.