قیمت کفپوش تایل چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت کفپوش تایل چوبی

کف سازی یکی از مهم ترین اقدامات جهت نوسازی و بازسازی محیط کار ، منزل و … می باشد و همیشه در زمان دکوراسیون داخلی بحث کف سازی نیز مطرح بوده است. متریال مختلفی جهت ساخت کف به کار می رود اما چوب به علت مزایای فراوانی که دارد همیشه یکی از پر طرفدار ترین انواع کفپوش ها بوده است. ما در این مطلب قصد داریم تا به کفپوش تایل چوبی و اطلاعات مورد نیاز شما در مورد آن بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کفپوش تایل چوبی و سایر اطلاعات مورد نیاز خود با ما در این مطلب همراه باشید.

همچنین شما می توانید جهت خرید کفپوش تایل چوبی یا سایر محصولات چوبی مورد نظر خود با گروه چوبست تماس بگیرید و هر آنچه نیاز دارید را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید.

انواع کفپوش تایل چوبی و قیمت آن

به طور کلی کفپوش های تایل چوبی را می توان به دو دسته تقسیم کرد.

  • کفپوش تایل ترموود
  • کفپوش تایل چوب پلاست

هر کدام از این محصولات ویژگی های مربوط به خود را دارند که ما در ادامه ضمن پرداختن به ویژگی های آن قیمت کفپوش تایل چوبی در هر دو مدل را نیز مورد برسی قرار می دهیم.

قیمت کفپوش تایل چوبی

قیمت کفپوش تایل چوبی مدل چوب پلاست

این محصول ترکیبی از چوب و پلاستیک می باشد و به همین علت به چوب پلاست مشهور است. استفاده از پلاستیک در ساخت این تایل چوبی موجب شده است تا قیمت آن نسبت به سایر انواع کفپوش تایل چوبی بسیار مناسب تر و به صرفه تر شود. همچنین استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول موجب شده است تا خاصیتی کاملا ضد آب پیدا کند و از این نظر برای محیط های مرطوب یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

قیمت کفپوش تایل چوبی مدل ترموود

در ساخت کفپوش تایل ترموود تماما از مشتقات چوبی استفاده می شود و به همین علت این محصول به نسبت کفپوش چوب پلاست از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. با این وجود کیفیت بالای این محصول و همچنین حس طبیعی که از چوب به شما القا می کند موجب شده است تا این محصول انتخاب مناسبی برای محیط های زندگی و خانه تبدیل شود. در آخر در نظر داشته باشید که در محیط هایی که بیش از اندازه در معرض رطوبت قرار دارند این محصول گاها مشکلاتی ایجاد می کند.

شما می توانید برای خرید و دریافت لیست قیمت کفپوش تایل چوبی با گروه چوبست تماس بگیرید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.