تایل ترموود دیجی کالا

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

فیلتر محصولات

تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
تایل چوب پلاست 30*30 با دک 7 تایل چوب پلاست 30*30 با دک 7 (300*300) ون وود - 2.277.000 تومان
تایل چوب پلاست 30*30 با دک 9 تایل چوب پلاست 30*30 با دک 9 (300*300) ون وود - 2.277.000 تومان
تایل چوب پلاست 30*30 کد DT30 تایل چوب پلاست 30*30 کد DT30 (300*30) پلاستوود - 1.595.000 تومان
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
تایل چوب پلاست 30*30 کد FT400 تایل چوب پلاست 30*30 کد FT400 (30*30) افرا پلاست - 1.750.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

تایل چوب ترموود دیجی کالا چگونه است؟

در عصر امروز استفاده از چوب در نمای ساختمان و حتی در دکوراسیون داخلی خانه ها بسیار باب شده است. ترموود یک چوب طبیعی است که در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی خانه ها پرکاربرد شده است. این چوب ها به دلیل داشتن یک لایه رویی رنگ از جنس ترمو، سبب شدند تا در برابر آب و هوای مرطوب و حشرات موذی مقاوم شوند.

از هیمن رو می توان از چوب های ترموود در خانه و یا فضای داخلی استفاده نمود.

تایل چوب ترموود دیجی کالا را می توانید با چوبست مقایسه نموده و برای فضای داخلی منزل خود تهیه کنید و به راحتی نصب نمایید.

تایل ترموود دیجی کالا

تایل چوب ترموود در چه ابعادی ساخته می شود؟

برای راحتی کاربران انواع ابعاد تایل های چوب ترموود تولید شده است تا نسبت به منزل و محل کار خود اقدام به خرید تایل ها کنند. تایل های چوب ترموود دیجی کالا و چوبست از نظر ابعادی هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و می توانید صرفا از نظر قیمت آن ها را مقایسه نمایید.

رایج ترین ابعادی که از تایل ترموود در بازار وجود دارد ابعاد 30*30 و 40*40 است. این تایل ها در عین حالی که طبیعی هستند و حس درختان و جنگل را به فضای داخلی می دهد، در عین حال فضا را شیک و متفاوت می کند.

تایل های ترموود در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که می توانند سلیقه های مختلف را پوشش داده و به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کنند.

مزایای تایل ترموود دیجی کالا نسب به سایر پروفیل ها:

  • در واقع تایل های چوبی ترموود به دلیل داشتن یک زیرساخت از جنس پلاستیک سبب می شود تا نیاز به زیر ساخت محکم از جنس آهن مانند پروفیل های ترموود نداشته باشند
  • تایل های ترموود سبک تر و نصب آسان تری دارند. در واقع این نوع تایل ها به آسانی و در تمامی مکان ها قابل اجرا و نصب هستند.
  • در زمان خرید تایل های ترموود باید به این مسائل دقت داشته باشید که تایل های ترموود باید زیره محکمی برای جایگزین کفپوش ها باشند. در صورتی که تایل ها زیره از جنس پلاستیک محکم نداشته باشند قطعا شاهد سر و صدا از زیر پاهایتان خواهید بود.
  • در هنگام نصب تایل های ترموود از پیچ های گالوانیزه استفاده می گردد که از هر گونه زنگ زدن جلوگیری می شود.
  • تایل های ترموود دیجی کالا را می توانید در تمامی مکان ها اعم از فضای داخلی، روف گاردن و حتی فضای اطراف استخر استفاده کنید زیرا این نوع از تایل ها در برابر رطوبت مقاوم هستند
  • تایل های ترموود این قابلیت را دارد که می توان به صورت خیلی ساده آن ها را جا به جا کرد و از مکانی به مکان دیگر انتقال داد
  • تایل های ترموود سازه های کاملا مقاوم و مستحکم در برابر تمامی آب و هوا است
  • تایل های ترموود در مقایسه با پروفیل های ترمووود دارای وزن کمتری است که باعث می شود حمل و نقل آن بسیار آسان باشد

تایل ترموود دیجی کالا

رنگ های مخصوص تایل ترموود:

در واقع رنگ آمیزی تایل های ترموود می تواند توسط شما صورت بگیرد. رنگ های چوب ترمو در واقع به رنگ طبیعی چوب است. اما شما می توانید رنگ های مخصوص ترموود را تهیه نموده و نسبت به محل زندگیتان آن ها را رنگ بزنید. برای این که بافت چوب تایل های ترموود بهتر دیده شود و ماندگاری ، طول عمر و زیبایی تایل ترموود چند برابر شود ؛ باید برای رنگ آمیزی آن ها حتماً از رنگ های مخصوص تایل ترموود استفاده شود. شما همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت تایل ترموود دیجی کالا اقدام نموده و نسبت به چوبست مقایسه کنید.

لازم است بدانید که بعد از رنگ آمیزی به این دلیل که تایل ها به صورت چپ و راست در کنار هم قرار می گیرند ممکن است شما در آخر ار شاهد یکدست نبودن رنگ آمیزی باشید یا به اصطلاح سطحی را مشاهده خواهید کرد که حالتی سایه و روشن دارد که این موضوع از نظر بسیاری از مشتریان زیبایی تایل های ترموود را چندین برابر می کند.

نگهداری از تایل چوب ترموود دیجی کالا:

  • شستشو: یک سری نکات را در هنگام شستشوی تایل ها باید در نظر داشته باشید در واقع باید با آب و صابون تایل ها را بشویید و حتما در نظر داشته باشید که تایل ها به خوبی خشک شوند.
  • نگهداری از وضعیت رطوبت: درست است که گفته ایم تایل های ترموود در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند اما برای سالم تر ماندن تایل ها بهتر است در زمان طولانی مدت ان ها را خیس نگه ندارید.
  • ضدعفونی کردن: در هنگام خرید تایل های ترموود بهتر است یک سری مشاوره های لازم را در نحوه شست شو و ضدعفونی نمودن تایل ها بگیرید.
  • جلوگیری از خراشیدگی: اگر از تایل های ترموود برای کفپوش داخلی استفاده می کنید می توانید از فرش و یا پوشش های پلاستیکی برای جلوگیری از خراشیدگی استفاده نمایید.
  • تعمیر تایل‌های خراب یا آسیب دیده: در صورتی که بخشی از تایل های ترموود دچار آسیب شوند می توان به راحتی آن قسمت را جدا کرد و به صورت جداگانه به تعمیر آن پرداخت و مانند پروفیل های ترمووود نیازی به تعمیر و تعویض تمامی بخش ها نیست.

 

تایل ترموود دیجی کالا

نکات مهم در هنگام خرید تایل ترموود دیجی کالا:

  • در هنگام خرید دقت داشته باشید که جنس تایل های ترموود با استاندارد دیگر چوب ها مطابقت داشته باشد و از جنس های نا مرغوب در ان استفاده نشده باشد.
  • پیش از خرید بهتر است از چندین سایت معتبر اطلاعات لازم را برای خرید تایل ترموود دیجی کالا بگیرید و در انتها مقایسه قیمت ها را انجام دهید
  • بهتر است تایل های ترموودی که انتخاب می کنید دارای زیره مستحکمی باشند تا بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید.
  • پیچ هایی که در تایل های ترموود استفاده می شود نیز دارای اهمیت است. این پیچ ها باید از جنس گالوانیزه و ضد زنگ باشند تا در شرایط مختلف و در معرض رطوبت دچار زنگ زدگی نشود.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.