قیمت سقف کاذب چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
تایل 12*160 (F7) تایل 12*160 (F7) (160*12) دکینگ وود 185.000 تومان 1.155.000 تومان
تایل 12*70 (F9) تایل 12*70 (F9) (70*12) دکینگ وود 79.000 تومان 1.130.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت سقف کاذب چوب پلاست

سقف را می توان از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به شمار آورد که تاثیر بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی دارد و طراحی آن همیشه جزئی از مهم ترین قسمت های خانه می باشد. به همین علت طراحی درست و مناسب سقف امری است که باید به آن توجه شود. شاید بنا به علاقه ی خود دوست داشته باشید از چوب در ساخت سقف خود استفاده کنید اما به علت قیمت آن نتوانید. به همین علت است که ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت سقف کاذب چوب پلاست بپردازیم و شما را از دغدغه قیمت سقف کاذب چوبی راحت کنیم.

پس برای کسب اطلاعات در مورد قیمت سقف کاذب چوبی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین شما می توانید پیش از مطالعه این مطلب برای مشاوره با کارشناسان چوبست تماس بگیرید و در مورد انواع محصولات چوبی به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

منظور از سقف کاذب چوب پلاست چیست ؟

پیش از آنکه به عوامل موثر در قیمت سقف کاذب چوب پلاست بپردازیم لازم است که به تفصیل در مورد این محصول و متریال مورد استفاده در آن بپردازیم. فوقا ذکر کردیم که این محصول برای افرادی که نگران قیمت سقف کاذب چوبی می باشند یک انتخاب ایده آل محسوب می شود اما چه ویژگی ای در این محصول است که موجب می شود قیمت این محصول در مقایسه با سایر انواع سقف کاذب چوبی کمتر باشد. ممکن است این نگرانی برای شما به وجود بیاید که کیفیت این محصول و طول عمر آن کم باشد که یک ویژگی بسیار منفی برای سقف محسوب می شود.

باید گفت که این ویژگی ها هیچ کدام در مورد این محصول صادق نمی باشد و نحوه ساخت این محصول است که موجب می شود قیمت سقف کاذب چوب پلاست به نسبت سایر انواع سقف کاذب های چوبی کمتر باشد. 

چوب یک متریال کمیاب در کشور ایران محسوب می شود و به همین علت قسمت اعظمی از محصولات چوبی ما  از طریق چوب وارداتی از روسیه و … ساخته می شود. بدیهی است که کمیابی چوب و وارداتی بودن آن در قیمت محصولات چوبی در ایران تاثیر زیادی دارد و موجب بالا بودن آن در بازار داخلی می شود. در نتیجه محصولاتی که کاملا از چوب ساخته می شوند به طور معمول قیمت بالایی نیز دارند. اما قیمت سقف کاذب چوب پلاست به نسبت محصولات تمام چوب پایین تر می باشد چرا که ساخت آن به صورت تمام چوب نمی باشد و ماده ای دیگر به آن اضافه می گردد.

قیمت سقف کاذب چوب پلاست

در فرآیند ساخت چوب پلاست مشتقات چوب طبیعی مانند پودر چوب و … با پلاستیک ترکیب می شود و استفاده از پلاستیک در ساخت آن است که باعث می شود قیمت آن در بازار ایران مناسب تر باشد. البته تصور نکنید که استفاده از پلاستیک و قیمت سقف کاذب چوب پلاست موجب کاهش کیفیت آن می شود کاملا اشتباه است چرا که ویژگی های پلاستیک برخی از معایب چوب طبیعی را کاهش می دهد و در نهایت موجب می شود که برای سقف کاذب یک انتخاب ایده آل محسوب شود.

شما می توانید برای خری سقف کاذب چوب پلاست با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید و در صورت تمایل ضمن کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره با کارشناسان به خرید انواع محصولات چوبی بپردازید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف کاذب چوبی ادامه ی این مطلب را از دست ندهید و در مورد عوامل تاثیر گذار در قیمت آن اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

قیمت سقف کاذب چوبی به چه صورت می باشد ؟

با اینکه فوقا ذکر کردیم که این محصول از قیمت به صرفه ای برخوردار می باشد اما با این وجود خود این محصولات بر اساس برخی از ویژگی ها و فاکتور از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. ما در این مطلب به برخی از این ویژگی ها می پردازیم :

کیفیت چوب پلاست :

اولین نکته ای در قیمت سقف کاذب چوب پلاست تاثیر قابل توجهی دارد کیفیت آن می باشد. کیفیت بالا تر مستلزم استفاده از مواد اولیه با کیفیت تر و البته گران تری می باشد که در قیمت این مصحول تاثیر گذار می باشد. علاوه بر آن به طور معمول محصولات با کیفیت در بازار با قیمت بالاتری نیز معامله می شوند که در نهایت موجب می شود قیمت خرید این محصول نیز برای شما بالاتر باشد.

با این وجود به شما پیشنهاد می کنیم که در خرید سقف قیمت را فدای کیفیت نکنید و حتما از با کیفیت ترین نوع سقف کاذب های چوب پلاست استفاده نمایید.

متریال مورد استفاده در سقف چوب پلاست :

فوقا ذکر کردیم که که در این محصول از پلاستیک و چوب استفاده می شود . اینکه پلاستیک مورد استفاده در ساخت چوب از چه جنسی باشد و چه کیفیتی داشته باشد در قیمت سقف کاذب چوب پلاست تاثیر گذار می باشد. چرا پلاستیک با کیفیت تر طی یک فرآیند پر هزینه تر و پیچیده تر تولید می شود و بدیهی است که از مواد با کیفیت تری نیز در ساخت آن استفاده می شود به همین علت است که متریال مورد استفاده علاوه بر چوب تاثیر گذار می باشد.

نوع چوب استفاده شده :

علاوه بر پلاستیک مهم می باشد که نوع چوب مورد استفاده در ساخت چوب پلاست چه کیفیتی دارد. برخی از چوب ها به طور معمول از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و به همین علت از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و علاوه بر آن برخی از این چوب ها از خارج از کشور وارد می شوند و به همین علت است که وارد شدن آن در کشور موجب تاثیر گذاری در قیمت سقف کاذب چوب پلاست می باشد.

قیمت سقف کاذب چوب پلاست

برند :

کارخانه های مختلفی به تولید این محصولات می پردازند و همه ی آن ها از کیفیت مختلفی برخوردار می باشند که موجب می شود این محصولات در قیمت های مختلفی در بازار عرضه شوند. همچنین برخی از این برند ها از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشند و به علت همین شهرت است که قیمت سقف کاذب چوب پلاست را از یک مقداری کمتر در بازار عرضه نکنند. البته این برند ها به طور معمول کیفیت بالایی نیز دارند و مردم به همین علت به آن اعتماد دارند.

وارداتی یا خارجی بودن برند :

نباید فراموش کنید که برخی از این برند ها خارجی می شوند. در این صورت وضعیت ارز کشور ما در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. همچنین این محصولات در مرحله گمرک نیز هزینه هایی به خود اختصاص می دهند که موجب می شود قیمت سقف کاذب چوب پلاست خارجی در بازار ایران بالا پایین  شود. در نظر داشته باشید که برخی از این برند های خارجی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند که خریداری ان از هر نظری به نفع شما خواهد بود.

مدل و طرح سقف مورد انتخاب شما :

تا اینجا در مورد ویژگی های فیزیکی این محصول و کیفیت آن صحبت کردیم. اما باید بدانید که مدل و طرح منتخب شما در قیمت سقف کاذب چوب پلاست نیز تاثیر گذار می باشد. برخی از این رنگ ها به علت خاص بودن و پر طرفدار بودن از قیمت بالایی برخوردار می باشند. همچنین برخی از این رنگ ها برای ساخت پر هزینه تر محسوب می شوند و همین باعث می شود قیمت آن ها در بازار کمی افزایش پیدا کند. البته از آنجا که رنگ سقف هر روز در چشمان شما قرار میگیرد پیشنهاد می کنیم از رنگ مورد علاقه خود هرچند گران تر برای سقف کاذب چوب پلاست استفاده کنید.

وسعت و ابعاد مورد نظر شما :

اینکه در چه ابعادی خرید مورد نظر خود را انجام می دهید بدون شک تاثیر قابل توجهی بر قیمت سقف کاذب چوبی می گذارد. برای خرید هایی که حجم بالایی دارند می توانید قیمت محصول مورد نظر خود را تا حد بسیار زیادی پایین تر بیاورید در حالی که اگر حجم مورد خرید شما کمتر باشد چون سود حاصل نیز کمتر است موجب می شود که قیمت فروش بالاتر باشد.

فروشگاه منتخب :

و در آخر فروشگاهی که انتخاب می کنید نیز در قیمت سقف کاذب چوبی تاثیر گذار می باشد. قیمتی که فروشنده برای این محصولات به شما ارائه می کند با قیمتی که کارخانه برای فروش گذاشته است متفاوت می باشد و در حقیقت فروشنده به عنوان واسطه کمی بر قیمت سقف کاذب می افزاید. با این وجود برخی از این فروشنده ها سعی می کنند با بهترین قیمت محصولات مورد نظر خود را ارائه کنند و برخی سعی می کنند بدون توجه به رضایت مشتری با هدف کسب سود بیشتر قیمت بالاتری برای فروش قرار دهند.

ما در چوبست سعی خود را کرده ایم تا بهترین قیمت را برای محصولات چوبی خود ارائه کنیم. پس اگر به دنبال خرید انواع محصولات چوبی با بهترین قیمت و کیفیت می گردید با ما همراه باشید. با ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر به خریداری محصولات مورد نظر خود با بهترین کیفیت و قیمت نیز بپردارید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.