حصار دور باغچه

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست پرتابل نرده چوب پلاست پرتابل (300*300) مهدی مغاری 1.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

حصار دور باغچه

قیمت حصار دور باغچه

باغچه را می توان یکی زیبا ترین قسمت های هر خانه یا ویلایی محسوب نمود که متاسفانه امروزه با رشد آپارتمان نشینی ، به مراتب کمتر می توان آن را مشاهده کرد. اما بدون شما که از یک باغچه زیبا در خانه خود برخوردار می باشید باید با استفاده از تجهیزات مناسب مانند نرده یا حصار آن را از سایر قسمت های خانه خود جدا کنید. اگر می خواهید اولا یک فضا سازی مناسب و زیبا داشته باشید و دوما به بهترین شکل باغچه خود را جدا کنید با ما در این مطلب همراه باشید و در مورد قیمت حصار باغچه به کسب اطلاعات بپردازید.

خوب است بدانید اگر پس از مطالعه این مطلب همچنان در مورد خرید این محصولات ابهاماتی داشتید به سادگی می توانید با تماس با گروه چوبست و انجام مشاوره رایگان به کسب اطلاعات لازم بپردازید. همچنین شما از طریق این تماس می توانید به لیست دقیق قیمت ها نیز دسترسی داشته باشید.

حصار یا نرده دور باغچه ؟

ابتدا شایان ذکر است که شما هم از حصار و هم از نرده می توانید برای دور باغچه خود استفاده کنید. اما با این وجود استفاده از نرده چندان متداول نمی باشد و این حصار دور باغچه است که استفاده بسیار زیادی دارد. اما به چه علت ؟ شما برای مرز بندی باغچه خود به ارتفاع نیاز دارید. در حقیقت نرده که از حصار بلند تر می باشد برای دور باغ یا بالکن مورد استفاده قرار می گیرد که حفاظت بهتری داشته باشد. اما برای باغچه که تنها مرز بندی برای ما اهمیت دارد طبیعتا حصار بهتر است.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که نرده کشی دور باغچه هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت چرا که از ارتفاع بیشتری برخوردار می باشد و طبیعتا نرده بلند تری را می طلبد. این درحالی است که حصار ها کوچک ، زیبا و با قیمت کمتری ساخته می شوند و برای باغچه مناسب تر می باشند. اما عوامل تاثیر گذار در قیمت حصار دور باغچه چیست ؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ سوال خود دست پیدا کنید.

حصار دور باغچه

عوامل تاثیر گذار در قیمت حصار دور باغچه

در زمان خرید حصار مورد نظر خود به این موارد توجه داشته باشید چرا که تاثیر قابل توجهی در هزینه های شما دارند.

جنس حصار

بدون شک تاثیر گذار ترین عامل در تعیین قیمت حصار دور باغچه جنس آن می باشد. این محصولات در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که بر اساس قیمت مواد اولیه و هزینه خرید آن ، حصار کشی نیز در هزینه های مختلفی برای شما صورت می گیرد. انواع حصار که شما می توانید برای دور باغچه از آن استفاده کنید به این شرح می باشد :

حصار ترموود

از پر استفاده ترین انواع حصار می باشد چرا که هم از چوب طبیعی می باشد و هم از کیفیت بالاتری نسبت به چوب طبیعی برخوردار می باشد. این محصول کاملا ضد آب و ضد گرد غبار می باشد پس در استفاده از آن در محیط نزدیک باغچه که هم خاکی می باشد و هم در معرض رطوبت است هیچ آسیبی به آن نمی زند. چوب طبیعی در محیط کارخانه به کار گرفته می شود و طی یک فرایند گرمایشی ، بهبود پیدا کرده و معایب خود را از دست می دهد. اما در نظر داشته باشید که قیمت حصار دور باغچه ترموود به علت کیفیت بالا و چوبی بودن ممکن است کمی بالاتر از سایر متریال ها باشد.

حصار چوب پلاست

از دیگر محصولات با کیفیتی که می توانید در ساخت حصار دور باغچه از آن استفاده کنید می توان به چوب پلاست اشاره کرد. این محصول کاملا مشابه چوب می باشد اما پلاستیکی است. به همین علت قیمت حصار دور باغچه چوب پلاست مناسب تر از انواع دیگر حصار ها می باشد و با هزینه کمتری قابل خریداری است. مانند ترموود ، چوب پلاست نیز به علت پلاستیکی بودن ضد اب و گرد و غبار می باشد و همچنین از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و از نظر ظاهری شباهتی بسیار زیاد به چوب دارد.

حصار چوبی (طبیعی)

اگر می خواهید ظاهر بکر باغچه خود و طبیعی بودن آن را بیش از پیش حفظ کنید می توانید از چوب طبیعی برای ساخت آن استفاده کنید. البته چوب طبیعی به علت معایبی که دارد مانند آسیب پذیر بودن در برابر رطوبت و گرد و خاک شاید انتخاب درستی برای دور باغچه نباشد اما با این وجود این شمایید که به انتخاب این محصول می پردازید. قیمت حصار دور باغچه چوبی بر اساس نوع چوب تعیین می شود. چرا که چوب های طبیعی موجود در کشور ما ممکن است وارداتی باشند یا از منابع داخلی استخراج شده باشند. همچنین مقاومت و کیفیت چوب نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است.

حصار دور باغچه

حصار فلزی

در آخر حصار فلزی نیز برای دور باغچه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و معمولا از آهن نیز برای ساخت استفاده می کنند. اما نباید فراموش کرد که هرچند آهن به خوبی رنگ آمیزی شود باز هم برای محیط دور باغچه کنی نا مناسب است. چرا که حتی رنگ پس از تماس طولانی با آب و گرد و غبار پوسیده می شود و آهن پس از مدتی زنگ می زند. پیشنهاد ما به شما استفاده از متریال چوبی برای ساخت حصار دور باغچه است اما در هر صورت می توانید به حصار فلزی نیز به عنوان یکی از انتخاب های خود نگاه کنید.

خزید حصار دور باغچه در انواع مدل و جنس از طریق فروشگاه چوبست امکان پذیر شده است و کافیست با ما تماس بگیرید.

کیفیت متریال :

هرچند که فوقا به طور کلی انواع حصار ها را از نظر جنس تفکیک کردیم در مورد قیمت هر کدام توضیح دهیم اما فراموش نکنید این محصولات با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند چرا که کیفیت های مختلفی از هر نوع در بازار موجود می باشد. شمایید که باید بر اساس بودجه خود و همچنین کیفیت مد نظر به انتخاب بپردازید و بر اساس قیمت حصار دور باغچه را تعیین کنید. با این وجود پیشنهاد ما این است که از محصول با کیفیت استفاده کنید چرا که این جصار ها یکبار مصرف نیستند و مدت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

طرح حصار ها :

بر اساس سلیقه خود می توانید طرح های مختلفی از حصار هارا برای باغچه خود انتخاب کنید. اما طبیعتا هرچقدر طرح ها پیچیده تر باشد ، متریال مورد استفاده بیشتر و هزینه ساخت آن ها بالاتر می رود و بالعکس قیمت حصار دور باغچه در طرح های ساده تر ، کمتر بوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. پیشنهاد ما این است که از طرح های ساده تر استفاده کنید تا هم هزینه ها را کاهش دهید و هم باغچه ای زیبا و ساده داشته باشید.

ارتفاع حصار ها

هرچند که فوقا گفتیم حصار در مقایسه با نرده از ارتفاع کمتری برخوردار می باشند اما باز هم امکان ثبت سفارش در ارتفاع های مختلف وجود دارد. هرچه ارتفاع منتخب شما بیشتر باشد ، هزینه ها بالاتر رفته و قیمت به مراتب بیشتر می شود. اما با انتخاب ارتفاع کوتاه تر می توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید و قیمت حصار دور باغچه را کاهش دهید.

فروشگاه منتخب شما :

سعی کنید از فروشگاه و مرکز مناسبی حصار باغچه را سفارش دهید. زمانی می توانید از این موضوع خاطر جمع شوید که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت تهیه نمایید. همچنین فروشگاه منتخب شما باید تنوع بالایی را چه از نظر جنس و چه از نظر طرح و رنگ برایتان آماده سازد تا انتخاب بازتری داشته باشد.

فروشگاه چوبست همان فروشگاهی است که می توانید تمامی ویژگی های فوق را در آن پیدا کنید پس برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت ها و انجام مشاوره اولیه رایگان با ما تماس بگیرید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.