قیمت تایل چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل چوب پلاست 30*30 کد DT30 تایل چوب پلاست 30*30 کد DT30 (300*30) پلاستوود - 1.595.000 تومان
تایل چوب پلاست 30*30 کد FT400 تایل چوب پلاست 30*30 کد FT400 (30*30) افرا پلاست - 1.750.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

 

بررسی قیمت تایل چوب پلاست WPC

هرچند که در گذشته چوب به عنوان یکی از پر مصرف ترین متریال ها مورد استفاده قرار می گرفت اما گذر زمان باعث شد که به کمک صنعت چوب سازی ، محصولات بسیار بهتری بدون معایبی که چوب از آن برخوردار می باشد به وجود آمده اند که یکی از انواع آن چوب پلاست می باشد. چوب پلاست امروزه در ساخت محصولات بسیار متنوعی به خاطر قیمت چوب پلاست که بسیار مقرون به صرفه است، به کار گرفته می شود که تمامی آن ها چه در دکوراسیون داخلی و چه در دکوراسیون خارجی پر استفاده و پر کاربرد می باشند. یکی از این محصولات تایل چوب پلاست است که ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت آن بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تایل چوب پلاست با ما در این مطلب همراه باشید.

همچنین خوب است بدانید که امکان کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت تایل چوب پلاست از طریق این صفحه امکان پذیر شده است پس این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.

قیمت تایل چوب پلاست

تایل چوب پلاست به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای تایل‌ های چوبی یا پارکت در محیط‌ های خارجی مانند تراس‌ ها، فضاهای آزاد و یا حیاط‌ها استفاده می‌ شود. همچنین برخی از این تایل‌ ها به‌ صورت محدود در داخل محیط‌ های خانگی هم مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

قبل از خرید تایل چوب پلاست یا هر نوع کف‌پوش دیگر، بهتر است از منابع قابل اعتماد مطلع شده و نمونه‌ های مختلف را بررسی کنید تا از کیفیت و مطابقت با نیازهای شما اطمینان حاصل کنید. چوبست یکی از سایت‌ های معتبر در زمینه ترمووود و چوب پلاست است که امکان مقایسه قیمت تایل چوب پلاست را به کاربران می‌ دهد، می‌ توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات دقیق‌ تری در مورد محصولات چوب پلاست و قیمت‌ ها به دست آورید. از این طریق، می‌ توانید با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید.

تایل چوب پلاست چیست ؟

قطعا یکی از مواردی که در قیمت تایل چوب پلاست تاثیر گذار می باشد ماهیت این محصول و مواد اولیه سازنده چوب پلاست می باشد. به همین علت بدون شک این سوال برای شما به وجود می آید که تایل چوب پلاست چیست و از چه چیزی ساخته می شود ؟ ما در این قسمت از این مطلب به طور کامل به این سوال پاسخ می دهیم.

در ابتدا شایان ذکر است که چوب پلاست یک متریال چوبی به حساب نمی آید و کاملا از ویژگی های چوب برخوردار نمی باشد. باید بدانید که ماهیت چوب پلاست با چوب خام تفاوت زیادی دارد و البته این موضوع باعث افت کیفیت آن نشده است. اینبار در ساخت چوب پلاست به جای استفاده از چوب خام ، از پلاستیک استفاده می شود که طی یک فرآیند صنعتی در محیط کارخانه بهبود پیدا می کند و ورق های چوب پلاست را می سازد. در حقیقت چوب پلاست نوعی پلاستیک است و به همین علت قیمت تایل چوب پلاست به نسبت سایر محصولات کمی ارزان می باشد.

قیمت تایل چوب پلاست

در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های تایل چوب پلاست می پردازیم.

مزایا تایل چوب پلاست

  • تایل چوب پلاست کاملا ضد اب می باشد و در برابر رطوبت از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.
  • این محصول کاملا ضد گرد و غبار می باشد و از این رو در دکوراسیون داخلی و خارجی قابل استفاده است.
  • به طور کلی چوب پلاست عایق صدا و حرارت می باشد و به عنوان کفپوش از یک ویژگی بسیار خوب برخوردار می باشد.
  • تایل چوب پلاست از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار می باشد و کاملا بر اساس سلیقه شما قابل انتخاب است.
  • این محصول در برابر اشعه خورشید از خود مقاومت نشان می دهد و به همین علت در ساخت روف گاردن و … قابل استفاده است.

قیمت تایل چوب پلاست

با وجود این مزایا بدون شک قیمت تایل چوب پلاست برای شما بسیار مهم می باشد تا راحت تر به انتخاب بپردازید. در ادامه به طور کامل در مورد تایل چوب پلاست و قیمت آن توضیح خواهیم داد.

 

قیمت تایل چوب پلاست یا تایل ترموود ؟

یکی از رقبا همیشگی چوب پلاست ، ترموود می باشد و این به خاطر ظاهر مشابه آن ها و البته قیمت ارزان تر چوب پلاست می باشد. اما چرا قیمت تایل ترموود از قیمت چوب پلاست بیشتر می باشد ؟ قطعا پاسخ این سوال در تفاوت اساسی این دو محصول با یکدیگر می باشد.

قیمت تایل چوب پلاست

همانطور که فوقا گفتیم چوب پلاست یک محصول کاملا پلاستیکی محسوب می شود که حتی به نسبت چوب از کیفیت بهتری نیز برخوردار می باشد. با این وجود ترموود یک محصول کاملا چوبی می باشد و در ساخت این محصول از خورده های چوب استفاده می شود. نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا قیمت چوب به نسبت پلاستیک بیشتر می باشد. فلذا بدیهی است که قیمت تایل چوب پلاست به نسبت چوب پلاست کمتر می باشد.

اما فراموش نکنید که پلاستیکی بودن این محصول به هیچ عنوان در کیفیت آن تاثیر منفی ندارد و به هیچ عنوان نیاز نیست نگران کیفیت تایل چوب پلاست باشید.

قیمت تایل چوب پلاست

با این وجود نباید فراموش کنید که چوب پلاست شاید ظاهری شبیه به چوب داشته باشد اما ویژگی های پلاستیک را دارد اما تایل ترموود کاملا چوبی است اما با اینکه چوبی می باشد شاید به علت قیمت بالایی که دارد چندان انتخاب خوبی نباشد.

قیمت تایل چوب پلاست چگونه تعیین می شود؟

تا اینجا در مورد چوب پلاست و قیمت آن به طور کلی صحبت کرده ایم. اما در بین خود تایل های چوب پلاست نیز قیمت های متفاوتی وجود دارد. چرا که عوامل تعیین کننده قیمت تایل چوب پلاست متفاوت می باشد که ما در ادامه به طور کامل آن ها را مورد برسی قرار می دهیم :

برند

برند های مختلفی در جهان وجود دارند که تایل های چوب پلاست را تولید می کنند. این برند ها هرچند در تعیین قیمت تایل چوب پلاست رقابتی عمل می کنند اما تحت شرایط مختلف قیمت های متفاوتی را ارائه می کنند که تحت دو عامل متفاوت می باشد : برخی برند ها از شهرت بیشتری برخوردار می باشند و به همین علت محصولات خود را گران تر ارائه می کنند.  همچنین هزینه تولید برخی از این برند ها نیز بیشتر می باشد و به همین علت قیمت محصولات آن ها در بازار بالاتر است.

کشور تولید کننده برند

همانطور که گفتیم تایل چوب پلاست یک محصول جهانی است و برند های مختلف در کشور های متفاوت آن را تولید می کنند. در بازار ما نیز بسیاری از این برند ها موجود می باشند اما ممکن است قیمت آن ها تفاوت زیادی داشته باشد. چرا که اولا قیمت ارز کشور های مختلف در قیمت تایل چوب پلاست تاثیر گذار می باشد و دوما شیوه وارد کردن این محصولات و همچنین هزینه های مربوط به گمرک در قیمت محصول تاثیر گذار است. به همین علت اگر به دنبال صرفه جویی هستید بهتر است از برند های داخلی استفاده کنید.

قیمت تایل چوب پلاست

کیفیت تایل چوب پلاست

همیشه یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین عامل ها در قیمت محصولات ، کیفیت آن ها می باشد. چرا که محصولات با کیفیت تر اولا از مواد اولیه با کیفیت تر تهیه شده اند که این مواد از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. و دوما در ساخت آن ها پروسه طولانی تر و هزینه بردار تری به کار گرفته شده است که همه و همه در قیمت تایل چوب پلاست تاثیر گذارند. با این وجود بهتر است برای طول عمر بالاتر از محصولات با کیفیت تر استفاده کنید.

طرح و رنگ و مدل

همانطور که فوقا نیز گفتیم تایل چوب پلاست از تنوع قابل قبولی برخوردار می باشد و این محصول در رنگ و مدل و طرح های متنوعی ساخته می شود. اما هزینه تولید همه رنگ ها به صورت یکسان نمی باشد. برخی از رنگ ها در یک شرکت یا برند ترند و پر فروش می باشند که شرکت تولید کننده ترجیح می دهد محصول را با قیمت بیشتری به بازار عرضه کند. همچنین هزینه تولید برخی رنگ ها و مدل ها بیشتر می باشد که در نهایت در قیمت تایل چوب پلاست تاثیر گذار است.

 

فروشگاه معتبر تایل چوب پلاست

در آخر نباید از تاثیر فروشگاه منتخب شما در قیمت تایل چوب پلاست غافل بمانیم. برخی از فروشگاه تحت عوامل مختلف قیمت محصولات خود را بالا تر ارائه می کنند و بر عکس ! برخی دیگر برای کسب رضایت صد در صدی شما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسبی ارائه می کنند. به همین علت برای خرید محصولی با قیمت مناسب تر فروشگاه خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت تایل چوب پلاست را در این مطلب برای شما شرح دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا خرید آسان تری نیز داشته باشید.

مقایسه قیمت تایل چوب پلاست

ممکن است اکنون دچار سردرگمی شده باشید که با وجود عوامل تعیین کننده قیمت تایل چوب پلاست از کجا باید قیمت محصولات مختلف را مشاهده کنیم. خوب است بدانید که ما در چوبست این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. در صفحه و سایت چوبست انواع محصولات تایل چوب پلاست در انواع برند مشخص شده است و قیمت دقیق آن ها نیز ذکر گردیده است. به سادگی این امکان برای شما میسر شده است که از طریق این سایت به کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت این محصولات و مقایسه آن ها بپردازید.

خرید تایل چوب پلاست با بهترین قیمت

اگر اکنون در خرید تایل چوب پلاست مطمن هستید و می خواهید اکنون این محصول را با بالاترین تنوع و بهترین کیفیت و البته با قیمتی مناسب تهیه کنید ، این سایت و فروشگاه چوبست را از دست ندهید. ما در چوبست این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا ضمن مقایسه قیمت تایل چوب پلاست به صورت آنلاین به خریداری محصولات مورد نظر خود با بهترین کیفیت و قیمت بپردازید و خریدی رضایت بخش داشته باشید. پس برای خرید تایل چوب پلاست از سایت و گروه چوبست غافل نمانید.

خوب است بدانید که امکان مشاوره با کارشناسان ما نیز از طریق تماس میسر شده است و شما می توانید از طریق شماره تماس این گروه به کسب اطلاعات درباره قیمت تایل چوب پلاست دقیق تر بپردازید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.