قیمت نماپوش چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نماپوش چوبی

قیمت نماپوش چوبی

یکی از مهم ترین جلوه های یک ساختمان ، محل زندگی ، محل کار و … نمای آن می باشد. این نما ها بنا به کاربری و ویژگی های آن نما از جنس های مختلف و طرح ها و شکل متعددی ساخته می شوند که یکی از مهم ترین های آن طرح چوب می باشد. چوب را می توان یکی از زبیا ترین و شیک ترین نماپوش های امروزی معرفی کرد که کاربردی مدرن دارد. اما در کنار این زیبایی بدون شک قیمت نماپوش چوبی نیز مد نظر قرار میگیرد.

ما در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به قیمت نماپوش چوبی و فاکتور های تاثیر گذار در آن بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نما پوش چوبی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. شما همچنین می توانید جهت خرید انواع نماپوش با بهترین قیمت و کیفت با گروه چوبست تماس بگیرید و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

منظور از نماپوش چوبی چیست ؟

پیش از آنکه به قیمت نماپوش چوبی بپردازیم جا دارد که در مورد این محصول و طرح آن صحبت کنیم تا برای شما شفاف شود که این هزینه را برای خرید چه محصولی می پردازید.

دکوراسیون ساختمان ها ، خانه ها ، منزل ها و… تنها وابسته به کفپوش آن نمی باشد بلکه امروزه یک امر موثر در زیبایی دکوراسیون ظاهر نما یا دیوار های بنا می باشد. شکل و جنس این نما ها می تواند متفاوت باشد که امروزه یک انتخاب شیک و زیبا برای این نما ها همان نماپوش چوبی می باشد. به همین علت افراد زیادی ترجیح می دهند قیمت نماپوش چوبی را بپردازند و هزینه ای که در دست دارند را صرف خرید این نوع نما بکنند.

شکل ظاهری این نما بسیار متفاوت می باشد به گونه ای که ساختمان های نما چوبی از دور جلوه ای متفاوت دارند و هر چشمی را به خود جلب می کنند. به همین علت بدیهی است که شما نیز به استفاده از این نماپوش چوبی متمایل باشید. ما در ادامه قصد دارید تا به عاومل موثر در قیمت نماپوش چوبی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

همچنین در قسمتی از این مطلب به مزایا و معایب انواع این نماپوش ها خواهیم پرداخت که به وجود قیمت و کیفیت و مزایا بتوانید انتخاب آگاهانه تر برای این محصولات داشته باشید. ادامه ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

قیمت انواع نماپوش چوبی

قیمت نماپوش چوبی را می توان در دو دسته ی نماپوش چوب پلاست و ترمووود مورد برسی قرار داد. هر کدام از این محصولات از قیمت های مربوط به خود برخوردار می باشند و البته هر کدام از مزایا و معایب مربوطه را به خود اختصاص داده اند که در قیمت و البته انتخاب شما نقش خواهند داشت. این دو محصول به این شرح می باشند.

قیمت نماپوش چوبی

قیمت نماپوش چوبی چوب پلاست

این نماپوش را میتوان ترکیبی از چوب و پلاستیک دانست. در حقیقت در ساخت ترموپلاست چوب را طی فرایندی به الوار تبدیل و پلاستیک ترکیب می کنند و در نهایت یک محصول ایده آل برای نمای ساختمانی و بیرونی می سازند. علاوه بر قیمت نماپوش پوش چوبی ترموپلاست که بسیار مقرون به صرفه است این نصب آسان و راحت آن است که مجددا باعث کاهش هزینه های ناشی از خرید آن می گردد. باید در نظر داشته باشید که این محصول به علت ضد آب بودن برای نماها بیرونی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

مزایا نماپوش چوبی ترموپلاست

مهترین مزایا این محصول که قیمت نماپوش چوبی ترموپلاست را به صرفه می کند به این شرح می باشد :

  • این محصول به علت ترکیب با پلاستیک کاملا ضد آب می باشد و علی الخصوص برای شهر های و محیط های مرطوب ایده ال می باشد
  • از نظر اقتصادی به صرف است و قیمت نماپوش چوبی ترموپلاست را به راحتی می توانید از نقاط قوت آن تلقی کنید.
  • نصب آن اسان است و به راحتی و با سرعت بالایی انجام می گیرد. به همین علت شما در مصرف زمانی نیز صرفه جویی می کنید.
  • نگهداری از این محصول آسان است.
  • مقاومت بالا این محصول موجب می شود که به راحتی بتوانید در نمای بیرون از آن استفاده نمایید.
  • رنگ چوب پلاست در اثر شرایط محیطی تغییر نمی کند و ثابت می ماند در نتیجه ظاهر نمای شما در دراز مدت حفظ می گردد.
  • شیوه ساخت این محصول به گونه ای می باشد که گرد و غبار و رطوبت و … از آن نفوذ نمی کند و در نتیجه طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • این محصول به خوبی می توان عایق خوبی برای نماهای داخلی باشد چرا که از درز برخوردار نیست در آن از پلاستیک و چوب به طور همزمان استفاده شده است.
  • در نهایت طراح نما با استفاده از این محصول می تواند یک طراحی شیک و منحصر به فرد را داشته باشد.

با تمامی این مزایا و قیمت نماپوش چوبی ترموپلاست احتمالا انتخاب خود را برای خرید نمای چوبی کرده اید. اما بهتر است پیش از انتخاب در مورد ترمووود نیز اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

قیمت نماپوش چوبی

قیمت نماپوش چوبی ترمووود

بر خلاف نوع قبلی نما پوش که پلاستیک را در خود جای داده بود این نما به طور کلی از چوب ساخته می شود به همین علت بدیهی است که قیمت نماپوش چوبی ترمووود کمی بالاتر باشد. این محصول با استفاده از روش های همچون بخار آب ، گرما و … ساخته می شود روند و فرایند ساخت آن طبیعی می باشد. با این وجود همانطور که گفتیم جنس این محصول از چوب است و شاید به نسبت پلاستیک مقاومت کمتری داشته باشد.

در نظر داشته باشید که چوب به نسبت پلاستیک ضد آب نیست و بر عکس در برابر آن مقاومت کمتری دارد. به همین علت شرایط رطوبتی و بارندگی محل استفاده از نماپوش ترمووود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. البته در فرآیند ساخت این محصول ویژگی های چوب ارتقا پیدا می کند با این وجود نباید از این نکته غافل ماند که جنس این محصول همچنان تماما از چوب است و نمی توان ویژگی های چوب را به طور کامل از آن سلب کرد.

با این وجود نوع با کیفیت این محصول که البته قیمت نماپوش چوبی را کمی بالاتر می برد توانسته است طی فرایندی معایب چوب را کاهش  دهد و این محصول را برای استفاده در انواع شرایط آب و هوایی مناسب و در برابر پوسیدگی مقاوم کند. در آخر این محصول طراحی بسیار ظریفی دارد و زیبایی چشم گیری را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه با استفاده از این محصول می توانید طراحی بی نظیری به ساختمان بدهید علاوه بر آنکه طراح در طراحی دکور ساختمان دست باز تری خواهد داشت.

مزایا نماپوش ترمووود

مهم ترین مزایا نماپوش ترمووود که آن را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند به این شرح است :

  • این نماپوش از ظاهر بسیار مدرنی برخوردار می باشد و بسیار شیک محسوب می شود.
  • قیمت نماپوش ترمووود در مقایسه با ظاهر و حس خالصی که از چوب القا می کند کاملا مناسب می باشد.
  • با استفاده از نما پوش می توان نما های طبیعی را به خوبی طراحی کرد چرا که دقیقا همان چوب در ساخت آن استفاده شده است.
  • طراحی دکوراسیون سه بعدی با استفاده از این نما امکان پذیر می باشد.
  • استفاده از این نما باعث ایجاد عایق صوتی و گرمایی می شود که از نظر قیمت نماپوش چوبی ، در هزینه های انرژی بسیار موثر می باشد.

قیمت نماپوش چوبی

قیمت نماپوش چوبی چگونه تعیین می شود ؟

ما در این مطلی سعی کردیم که به خوبی اطلاعات مورد نظر شما را در مورد قیمت نماپوش چوبی و موارد تاثیر گذار در آن را برسی کنیم اما این سوال باقیست که قیمت نهایی چگونه تعیین می شود ؟ در قیمت این محصولات موارد همچون جنس چوب به کار رفته بسیار اهمیت پیدا می کند. هرچه کیفیت این محصولات بالاتر باشد قیمت بالا تری را نیز به خود اختصاص می دهند که در نهایت به علت کیفیت و طول عمر بالا به صرفه تر خواهد بود.

نکته دیگر مربوط به طرح منتخب شما می باشد که در قیمت نماپوش چوبی تاثیر گذار است. برخی از طرح ها به طور کلی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند که به علت پر طرفدار بودن آن یا فرایند تولید آن رنگ می باشد. در آخر قابلیت هایی همچون ضد آب بودن یا فرایند مستحکم تر کردن این محصولات می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را جهت خرید و قیمت نماپوش چوبی در اختیارتان قرار دهیم. شما می تواتید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نماپوش چوبی با گروه چوبست تماس بگیرید و محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.