قیمت کفپوش چوبی تراس

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
دك سنگين 25*70 (F4) دك سنگين 25*70 (F4) (70*25) دکینگ وود 94.000 تومان 1.340.000 تومان
دك سنگين 25*145 (D1) دك سنگين 25*145 (D1) (145*25) دکینگ وود 199.000 تومان 1.340.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH13.5 پروفیل چوب پلاست DH13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D2H13.5 پروفیل چوب پلاست D2H13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH15 پروفیل چوب پلاست DH15 (150*25) پلاستوود 240.000 تومان 1.600.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D13 پروفیل چوب پلاست D13 (130*23) پلاستوود 170.000 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D14 پروفیل چوب پلاست D14 (140*165) پلاستوود 180.600 تومان 1.290.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت کفپوش چوبی تراس

استفاده از کفپوش برای تراس سالهاست که یکی از روش های دکوراسیون می باشد و مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد. اما همیشه در زمان انتخاب کفپوش مناسب برای تراس این سوال به وجود می آید که کدام محصول با کدام جنس و … بهترین انتخاب می باشد. جنس های زیادی است که شما می توانید به عنوان کفپوش برای تراس استفاده کنید که یکی از آن ها چوب می باشد. بدیهی است که در این زمان قیمت کفپوش چوبی تراس یکی از دغدغه های شما محسوب می شود به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به قیمت کفپوش چوبی تراس بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مطلب همراه باشید. شما همچنین می توانید برای خرید کفپوش چوب تراس با بهترین قیمت و کیفیت با ما در این مطلب همراه باشید.

انواع کفپوش چوبی تراس به چه صورت می باشد ؟

پیش از آنکه به قیمت کفپوش چوبی تراس بپردازیم جا دارد که در مورد انواع آن به اختصار توضیحاتی را به شما ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که انواع کفپوش در قیمت کفپوش چوبی تراس تاثیر قابل توجهی دارد و در حقیقت بخش عمده ای از قیمت توسط این موارد تعیین می شود. علاوه بر آن کسب اطلاعات لازم در مورد تنوع کفپوش ها و ویژگی های آن به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتر و آگاهانه تری جهت خرید محصول مورد نظر داشته باشید.

کفپوش چوبی تراس تمام چوب

اولین و مهم ترین نوع کفپوش ها در ماین کفپوش های چوبی تراس بدون شک پارکت یا نوع تمام چوب آن می باشد که اولا حس طبیعی بودن فوق العاده ای به شما اعطا می کند و دوما با کیفیت و مقاومت بسیار بالای خود امکان استفاده از آن را در طولانی مدت می دهد. البته باید قیمت کفپوش چوبی تراس از نوع پارکت را مد نظر خود قرار دهید چرا که استفاده از متریال تمامی چوب در ساخت این کفپوش ها موجب بالا رفتن قیمت آن می شود. 

علاوه بر آن باید این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر قیمت این محصولات هزینه نصب نیز باید در نظر گرفته شود. پارکت و شیوه ساخت آن باعث می شود که نصب آن نسبت به سایر کفپوش های کمی دشوار تر می باشد و اجرت نصب آن نیز بالاتر می باشد. علاوه بر ان بهتر است برای نصب کفپوش چوبی تراس از نوع پارکت از بهترین نصاب ها و یک متخصص در این زمینه استفاده کنید تا مشکلی برای آن به وجود نیاید.

کفپوش چوبی تراس چند لایه یا لمینت

کفپوش چوبی چند لایه یا لمینت که به پارکت اقتصادی معروف است نوع ارزان قیمتی برای کفپوش چوبی محسوب می شود که امکان خرید آن راحت تر فراهم است. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت این کفپوش چندان پایین نمی باشد بلکه در مقایسه با قیمت کفپوش چوبی تراس تمام چوب قیمت آن بسیار مناسب تر می باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که در بین خود لمینت ها نیز انواع مختلفی از کفپوش ها وجود دارند که بسته به ویژگی های خود قیمت متفاوتی را نیز نسبت به خود اختصاص داده اند.

در مورد هزینه و قیمت کفپوش چوبی تراس از نوع چند لایه و اجرت نصب آن باید گفت که هزینه ی نصب این محصول نسبت به پارکت بسیار کمتر است چرا که نصب آن بسیار آسان تر می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که دشمن این پارکت ها رطوبت می باشد و به راحتی در اثر برخوردار با آب خراب شده و از بین می رود. به همین علت اگر حس می کنید که با نصب این محصول در تراس خود در معرض رطوبت قرار می گیرد به شما پیشنهاد می کنیم از محصول دیگری استفاده نمایید.

کفپوش چوبی تراس چوب پلاست

یکی از بهترین محصولاتی که شما می توانید برای تراس خود از آن استفاده کنید بدون شک کفپوش چوب پلاست می باشد. در ساخت این محصول به جای استفاده از متریال تمام چوب از چوب پلاستیک استفاده می شود که موجب می شود قیمت این محصول نسبت به سایر انواع کفپوش های از همه بهتر باشد. شما با قیمت بسیار مناسب تر می توانید کفپوش تراس چوب پلاست را سفارش دهید و به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهیم.

خوب است بدانید استفاده پلاستیک در ساخت این محصول نه تنها موجب شده قیمت کفپوش چوبی تراس کمتر از سایر انواع آن باشد و بتوان آن را راحت تر تهیه کرد بلکه موجب شده است تا این محصول کاملا ضد آب باشد و بتوان در محیط های مرطوب نیز از آن استفاده کرد. به همین علت اگر تراس شما شرایط مرطوبی دارد شاید این محصول بهترین محصولی باشد که بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگرانی و دغدغه ی دیگری نداشته باشید.

کفپوش چوبی تراس ترموود

در آخر نوبت به کفپوش چوبی ترموود می رسد که از نظر متریال مورد استفاده در ساخت آن مانند کفپوش تمام چوب می باشد. در ساخت این محصول چوب های طبیعی و مشتقات آن طی یک فرایند حرارتی و گرمایشی در کنار هم قرار میگیرند و به هم می چسبند و در نهایت با طی کردن برخی مراحل دیگر به کفپوش چوبی ترموود تبدیل می شوند. در مورد قیمت کفپوش چوبی تراس ترموود باید گفت که این محصول نسبتا از قیمت بالاتری نسبت به محصولات چوب پلاست برخوردار می باشد. و در عین حال قیمت کمتری را نیز نسبت به پارکت دارا می باشد.

در نظر داشته باشید که این محصول نیز با وجود کیفیت بسیار بالایی خود که از چوبی بودن آن نشئت میگیرد همچنان مانند پارکت و لمینت به رطوبت و آب حساس می شود و استفاده از آن در چنین شرایطی می تواند طول عمر آن را کاهش دهد. پس در نظر داشته باشید که در زمان خرید محصول مورد نظر خود حتما به شرایط محیطی تراس خود کاربری آن توجه کنید و سپس با توجه به ویژگی های بهترین و ایده آل ترین مجصول را برای خود انتخاب کنید.

شما می توانید برای انجام مشاوره در مورد قیمت کفپوش چوبی تراس و خرید آن با بهترین قیمت و کیفیت با ما یعنی گروه چوب پلاست همراه باشید و از طریق تماس با ما یک محصول مناسب را برای تراس خود انتخاب کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوامل تعیین کننده در قیمت این محصولات ادامه ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

قیمت کفپوش چوبی تراس به چه صورت تعیین می شود ؟

در تعیین این کفپوش ها هرچند که از نظر جنس و متریال تفاوت اساسی با یکدیگر داشته باشند اما برخی عوامل مشترک است که به طور کلی در قیمت نهایی این محصولات تاثیر گذار می باشند. این عوامل به این شرح می باشد :

  • نوع چوب به کار رفته : در محصولاتی که چوب از متریال اصلی ساخت آن می باشد چوب به کار رفته تاثیر قابل توجهی در آن دارد. در مورد این محصول نیز این موضوع صادق است و در قیمت کفپوش چوبی تراس تاثیر گذار می باشد.
  • برند : برندی که از آن خرید می کنید در قیمت کفپوش چوبی تراس تاثیر گذاری زیادی دارد. برای مثال اگر از یک برند مشهور خریداری می کنید بدیهی است که به علت شهرت آن برند باید هزینه اضافه تری نیز بپردازید. همچنین برخی از این برند ها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند که در نهایت در قیمت تاثیر گذار است.
  • خارجی یا وارداتی بودن برند : برخی از این برند ها از خارج از کشور وارد می شوند که در نهایت مواردی همچون قیمت ارز و گمرک و هزینه ی حمل و نقل آن تا ایران در قیمت کفپوش چوبی تراس تاثیر زیادی دارد.
  • کیفیت محصول : فراموش نکنید که کیفیت همیشه مهم ترین و تاثیر گذار ترین فاکتور در تعیین قیمت هر محصولی بوده است . با این وجود اگر می خواهید تا سال ها از کیفیت آن بهره مند شوید کیفیت را به هیچ عنوان فدای قیمت نکنید.
  • طرح و نقش آن : برخی از طرح ها و رنگ ها به علت ترند بودن و فروش بالایی که دارند در قیمت کفپوش تراس تاثیر گذار می باشند. با این وجود برای دکوراسیون داخلی انتخاب رنگ مناسب الزامی می شود.
  • فروشگاه منتخب شما : و در آخر در نظر داشته باشید که برای خرید کفپوش چوبی تراس به کدام فروشگاه مراجعه می کنید. فروشگاهی که شما انتخاب می کنید باید بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه کند.

اگر به دنبال چنین فروشگاهی برای خرید کفپوش چوبی تراس می گردید کافیست با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر محصول مورد نظر خود را نیز خریداری نمایید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.