قیمت کفپوش روف گاردن

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
دك سنگين 25*70 (F4) دك سنگين 25*70 (F4) (70*25) دکینگ وود 94.000 تومان 1.340.000 تومان
دك سنگين 25*145 (D1) دك سنگين 25*145 (D1) (145*25) دکینگ وود 199.000 تومان 1.340.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH13.5 پروفیل چوب پلاست DH13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D2H13.5 پروفیل چوب پلاست D2H13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH15 پروفیل چوب پلاست DH15 (150*25) پلاستوود 240.000 تومان 1.600.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D13 پروفیل چوب پلاست D13 (130*23) پلاستوود 170.000 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D14 پروفیل چوب پلاست D14 (140*165) پلاستوود 180.600 تومان 1.290.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت کفپوش روف گاردن

روف گاردن و داشتن آن یکی از بهترین مزیت هایی است که هر کسی می تواند از آن بهره مند شود. اما برای اینکه استفاده از روف گاردن برای هر کسی میسر باشد در درجه اول اهمیت دارد که این مکان به خوبی دیزاین شده و دکور سازی آن به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. یکی از مهم ترین عواملی که در دیزان و دکور روف گاردن تاثیر قابل توجهی دارد بدون شک کفپوش است. اما کفپوش کردن این مکان هزینه هایی دارد که هرکسی را دغدغه مند می کند و به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت کفپوش روف گاردن بپردازیم.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد کفپوش روف گاردن این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. شما می توانید همچنین برای خرید این محصول با بهترین قیمت و کیفیت با گروه ما تماس گرفته و ضمن انجام مشاوره و کسب اطلاعات مورد نیاز خود به ثبت سفارش و خرید محصولات چوبی مورد نظر خود بپردازید.

منظور از کفپوش روف گاردن چیست ؟

منظور از روف گاردن همان روف یا سقف آپارتمان ها و ساختمان و ها برج ها می باشد که با یک طراحی و دکور سازی متفاوت به یک مکان عالی برای جمع شدن و استراحت و گذراندن اوقات فراقت تبدیل شده است. بدیهی است که کف ساختمان ها که به طور معمول از سیمان یا … ساخته می شود برای این کاربری مناسب نمی باشد. به همین علت است که از انواع کفپوش روف گاردن برای تغییر کف این مکان استفاده می شود. قیمت کفپوش روف گادرن نیز بر اساس نوع کفپوش که انتخاب می کنید متفاوت می باشد که ما در این مطلب مهم ترین های آن را برای شما شرح می دهیم.

قیمت انواع کفپوش روف گاردن

به طور کلی مهم ترین کفپوش های روف گاردن که شما می توانید از آن ها در دکور سازی روف خود از آن استفاده کنید به این شرح می باشد. توجه داشته باشید که شما باید بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی روف گاردن خود جنس و متریال را نیز در نظر بگیرید و تنها به قیمت کفپوش روف گاردن توجه نکنید. در این صورت باید هزینه ی زیادی را صرف تعمیر ، باز سازی و نو سازی فضا ی روف نمایید که هزینه ی بیشتری بر روی دست شما خواهد گذاشت.

کفپوش چوبی روف گاردن

یکی از بهترین جنس هایی که می توانید برای ساخت کفپوش روف گاردن از آن استفاده کنید بدون شک کفپوش چوبی می باشد. این کفپوش به علت رنگ و جنس و حالتی که دارد برای طراحی دکوراسیون نیز یک انتخاب ایده آل محسوب می شود و در نهایت حسی از متفاوت بودن به شما القا می کند. اما به علت قیمت کفپوش روف گاردن چوبی بهتر است برای ابعاد و وسعت های کوچک تر از این محصول استفاده کنید. انواع کفپوش های چوبی که شما می توانید برای روف گاردن از آن استفاده کنید به این شرح می باشد :

  • ترموود : نوعی چوب طبیعی می باشد که در طی یک فرایند گرمایشی به کفپوش تبدیل شده و می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید که در ساخت این محصول از چوب استفاده شده و قیمت آن می تواند بالاتر باشد.
  • چوب پلاست : در فرایند ساخت این محصول پلاستیک بو چوب تبدیل می شود و یک محصول عالی و ضد آب برای کفپوش بودن تولید می گردد. قیمت این محصول برای استفاده به عنوان کفپوش بسیار مناسب می باشد.

البته کفپوش های چوبی محدود به این دو مورد نیستند و لمینت و پارکت نیز از کفپوش های چوبی محسوب می شوند اما استفاده از آن ها در روف گاردن به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

کفپوش سرامیکی

سرامیک نیز یکی از محصولاتی است که به عنوان کفپوش در بازار وجود دارد و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. کیفیت و جنس سرامیک به گونه ای است که برای روف گاردن می تواند انتخاب مناسبی باشد با این وجود قیمت کفپوش روف گاردن سرامیکی است که گاهی شما را از خرید این محصول منصرف می کند چرا که سرامیک با کیفیت از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد.

البته نباید مزایا کفپوش سرامیکی یعنی استحکام بالا و مقاومت فوق العاده در برابر رطوبت را نیز نادیده گرفت و همچنین قابلیت تمیز پذیری اسان است که موجب می شود این محصول همچنان بتواند انتخاب مناسبی جهت بهره گیری از آن در ساخت کف روف گاردن محسوب شود.

کفپوش سنگی

از دیگر کفپوش های فوق العاده برای به کار گیری در محیط روف گاردن می توان به کفپوش سنگی اشاره کرد. اولا باید گفت که کفپوش سنگی از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد و در تغییرات اقلیمی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. دوما که استفاده از سنگ از نظر هزینه ای برای شما منطقی تر خواهد بود چرا که وجود معادن سنگ در کشور موجب شده است تا قیمت کفپوش روف گاردن سنگی به نسبت سایر متریال ها کمی پایین تر باشد. 

البته سنگینی و ویژگی های فیزیکی این محصول موجب می شود که حمل و نقل آن تا سقف دشوار و هزینه نصب و کف سازی آن بالاتر باشد.

چمن مصنوعی

امروزه  استفاده از چمن مصنوعی نیز برای استفاده در کف روف گاردن نیز پیشنهاد می شود. از نظر دکور سازی این محصول می تواند یک چشم انداز زیبا را به روف شما هدیه کند. همچنین برای محیط ها و روف های شخصی تر چمن مصنوعی این امکان را به شما و اعضا خانواده می دهد تا راحت تر بتوانید اوقات فراغت خوبی را در این مکان داشته باشید. مصنوعی بودن این محصول موجب می شود  که در زمان بارندگی گل و … تشکیل نشود و محیط شما را کثیف و آلوده نکند.

در نظر داشته باشید که جنس این محصول از پلاستیک است و برای محیط ها بسیار گرم که در معرض تابش مستقیم افتاب هستند این محصول مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. همچنین بنا به جنس و فیزیکی که این محصول دارد بدیهی است که طول عمر آن نیز کمتر می باشد. با توجه به قیمت کفپوش روف گاردن از نوع چمن این محصول برای محیط های کوچک و شخصی پیشنهاد می شود.

قیمت کفپوش روف گاردن

کفپوش روف گاردن کامپوزیت

یکی از محصول های جدیدی که امروزه تازه به بازار آماده و مورد استفاده قرار میگیرد این محصول می باشد که با طرح های مختلفی که دارد برای دکور سازی عالی و بی رقیب محسوب می شود. علاوه بر آن باید در نظر داشته باشید که با توجه به طول عمر و مقاومتی که محصول دارد می تواند با خیال راحت به کار گرفته شود. قیمت کفپوش روف گاردن از نوع کامپوزیت بسیار مناسب می باشد و به نسبت سایر انواع کفپوش ها دغدغه های هزینه ای شما را بدون شک از بین می برد.

در این قسمت ما سعی کردیم لیستی از پر طرفدار ترین انواع کفپوش های روف گاردن را به شما معرفی کنیم و با ذکر نکاتی در مورد قیمت کفپوش روف گاردن به شما در انتخاب آگاهانه تر کمک کنیم. البته باید در نظر داشته باشید که ویژگی های روف گاردن شما می باشد که در نهایت به شما در انجام بهترین انتخاب کمک خواهد کرد. پس با تطبیق دادن ویژگی های مد نظر خود و انواع کفپوش روف گاردن بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید و آن را با خیال راحت استفاده کنید/

خرید کفپوش روف گاردن

اگر به دنبال یک فروشگاه برای خرید کفپوش روف گاردن می گردید کافیست با گروه چوبست تماس بگیرید. ما در چوبست سعی داریم تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم و با تهیه کردن لیستی از متنوع ترین انواع کفپوش ، نماپوش ، آلاچیق ، پرگولا و … به شما در انتخابی آزادانه تر کمک کنیم. تنها کافیست برای خرید محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه و دریافت لیست قیمت کفپوش روف گاردن به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.