قیمت تایل ترموود

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست پرتابل نرده چوب پلاست پرتابل (300*300) مهدی مغاری 1.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

میزان قیمت تایل ترموود چقدر است؟

کفسازی مناسب همیشه در زمان انجام طراحی داخلی و دکوراسیون مورد توجه قرار گرفته است .

استفاده از متریال مناسب بر اساس تم و دکوراسیون داخلی و همچنین به کار بردن جنس مناسب بر اساس شرایط محیط و کاربرد محیط از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یکی از بهترین کفپوش هایی که می توانید جهت دکوراسیون داخلی از آن بهره ببرید تایل ترموود می باشد.

این محصول از مزایای فراوانی برخوردار می باشد که ما در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به میزان هزینه و قیمت تایل ترموود ، در مورد آن توضیحات مورد نظر شما را ارائه کنیم.

پس برای کسب اطلاعات لازم در مورد تعرفه و قیمت تایل ترموود و سایر ویژگی های این محصول این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر نیز کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت نیز تماس حاصل نمایید.

چرا که مهم است پیش از تهیه و نصب ترموود نیز اطلاعات کافی را از این محصول داشته باشیم.

 

قیمت تایل ترموود

منظور از تایل ترموود چیست ؟

ممکن است در مورد چیستی این سوال و اینکه قیمت تایل ترموود بر اساس چه ویژگی هایی تعیین می شود سوالاتی در ذهن شما به وجود بیاید. در این قسمت ما به آن پاسخ خواهیم داد. به طور کلی تایل را می توان این گونه تعریف نمود :

کفپوش هایی که به شکل برش هایی از چوب با طولی دراز و عرضی کوتاه می باشند که برای کفسازی در محیط های کلاسیک و محیط های چوبی بسیار ایده آل می باشد. 

این تایل ها از طریق برش ترموود ساخته می شود. برای برش ترموود نیاز به اره ها و تجهیزات تخصصی برش ترموود نیاز است که به شکلی تمیز و به نحوی که جای برش مشخص نباشد بتوانید از این محصول استفاده کنید.

استفاده از ترموود در ساخت این تایل ها موجب می شود که کفسازی شما با بهترین کیفیت صورت بگیرد و از مزایای بسیار زیادی بهره مند شوید. اما ترموود که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است چه محصولی می باشد ؟ در حقیقت قیمت تایل ترموود به چه علت نسبت به سایر کفپوش ها بالاتر می باشد ؟

ترموود یکی از بهترین متریال هایی است که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته می شود و شاید به همین علت در بازار قیمت تایل ترموود کمی بیشتر سایر کفپوش ها می باشد.

با این وجود استفاده از چوب طبیعی در ساخت این محصول موجب می شود که هم مقاومت این تایل ها بالا برود هم در حفظ گرمای محیط نقش بسزایی داشته باشد و هم حسی از طبیعی بودن به محیط شما القا کند. به همین علت است که این محصول یک انتخاب ایده ال برای خانه محسوب می شود.

ترموود از خرده چوب های طبیعی ساخته می شود و طی یک فرآیند صنعتی در محیط کارخانه در معرض گرما و حرارت قرار میگیرد و به صورت چوب ترموود درآورده می شود. در نهایت چوب های ترموود با برش زده شدن در محیط کاراگاهی به صورت کفپوش در آمده و تایل ترموود را می سازد.

خوب است بدانید علاوه بر چوبی بودن این محصول عوامل بسیار زیاد بیشتری در قیمت تایل ترموود تاثیر گذار می باشد. در ادامه برخی از این عوامل را برای شما شرح خواهیم داد.

قیمت تایل ترموود

اما پیش از آن کافیست برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت این محصول بی نظیر با فروشگاه چوبست تماس بگیرید و به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید چرا که متخصین چوبست به سبب تخصص بالایی که در زمینه فروش ترموود دارند می توانند اطلاعات لازم را به خریداران ارائه دهند..

تعرفه و قیمت تایل ترموود به چه صورت می باشد ؟

می دانیم که هزینه نهایی تایل ترموود نیز بر اساس برخی عوامل تعیین می شوند که مهم ترین عواملی که در قیمت تایل ترموود تاثیر زیادی دارند به این شرح می باشد :

  • چوب تایل ترموود
  • برند 
  • سبک و روش ساخت تایل ترموود
  • رنگ و طرح
  • متراژ تایل ترموود
  • فروشگاه
  • و..

در ادامه نیز هر یک از عناصر موثر بر تعرفه تایل ترموود را به صورت مختصر توضیح می دهیم.

چوب به کار گرفته در تایل ترموود :

همانطور که فوقا ذکر کردیم این محصول خرده ها و فراورده های چوبی ساخته می شود. جنس چوبی که در ساخت این تایل به کار گرفته می شود در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. این که این چوب وارداتی هستند یا از داخل کشور تامین می شوند نیز در قیمت تایل ترموود تاثیر گذار می باشد.

بدیهی است که چوب های کم یاب تر یا محکم تر و با کیفیت تر در بالا یا پایین بودن قیمت تعیین کننده است با این وجود استفاده از جنس چوب با کیفیت تر در نهایت به صرفه تر می باشد.

برند تایل ترموود :

کارخانه های بسیار زیادی به ساخت این محصولات می پردازند که برخی از آن ها شناخته شده تر و برخی دیگر بی نام و نشان تر می باشند. برند های مشهور تر طبیعتا قیمت محصولات خود را در بازار بالاتر ارائه می کنند.

همچنین برخی از این برند ها کیفیت بسیار خوبی را دارا می باشند و چون در فرایند تولید این محصولات هزینه ی بیشتری کرده اند بدیهی است که نمی توانند قیمت تایل ترموود را در بازار کمتر از یک میزان مشخص ارائه کنند.

باید اشاره کنیم برخی از برند های موجود در بازار ایران خارجی می باشند و از کشور هایی مانند ترکیه یا آلمان وارد شده اند که موجب می شود عوامل همچون وضعیت ارز خارجی در آن ها تاثیر گذار باشد.

روش ساخت و فناوری ساخت آن :

همانطور که گفتیم این محصولات طی یک فرایند صنعتی ساخته می شوند. برخی از روش های ساخت تایل ترموود پیشرفته تر می باشد و موجب می شود که کیفیت نهایی این محصول تا حد بسیار زیادی بالا برود و طول عمر بالاتری داشته باشد.

فناوری پیشرفته تر مستلزم صرف هزینه های تولید بیشتر می باشد که در نهایت در قیمت تایل ترموود تاثیر گذار می باشد. اما فراموش نکنید که صرف هزینه بیشتر برای کیفیت بالاتر انتخاب بسیار بهتری می باشد.

رنگ و طرح تایل ترموود :

هرچند که به نظر می آید طرح و رنگ چوب همیشه یک شکل می باشد اما در عمل و در زمان خرید تایل ترموود با تنوع بسیار زیادی رو به رو می شوید که بدیهی است که در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. به طور کلی رنگ هایی که از رنگ طبیعی چوب فاصله می گیرند هزینه ی بیشتری را برای تولید به خود اختصاص می دهند که موجب می شود قیمت نهایی آن در بازار تایل ترموود بالاتر برود.

همچنین رنگ هایی که ترند و جدید می باشند یا از فروش بالایی برخوردار می باشند نیز طبیعتا از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

متراژ :

همانطور که می دانید قیمت تایل ترموود به صورت متری محاسبه می شود. اما در برخی از فروشگاه ها بر حسب متراژ بالاتر قیمت نهایی کمتر می باشد. البته این موضوع در متراژ های بالا صادق می باشد و در مقدار خرید کمتر نمی تواند چندان در قیمت تایل ترموود تاثیر گذار باشد.

قیمت تایل ترموود

فروشگاه تایل ترموود :

در نهایت مهم است که برای خرید تایل ترموود به چه فروشگاهی مراجعه می کنید. برای خرید این محصول باید به فروشگاهی مراجعه کنید که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت تایل ترموود در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر این نکات فروشگاه منتخب شما باید به خوبی بتواند تنوع بالایی از طرح و مدل را در برند های مختلف برای خرید در دسترس شما قرار دهد که انتخاب آزادانه و راحت تری داشته باشید.

پیدا کردن چنین فروشگاه چندان کار اسانی نمی باشد و ممکن است وقت و زمان زیادی را از شما بگیرد. ما انجاییم تا به شما در پیدا کردن چنین فروشگاه کمک کنیم. فروشگاه چوبست با ارائه بهترین و با کیفیت محصولات چوبی آماده است تا تمامی تجهیزات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره با کارشناسان ما محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید.

کاربردهای تایل ترموود چیست؟

مسلما تایل ترموود دارای کاربردهایی است که سبب گشته تا به امروز فروش بالایی نیز داشته باشد بنابراین قصد داریم به برخی کاربردهای تایل ترموود اشاره کنیم..

از تایل ترموود می توان در بخش هایی از منزل و حتی محیط بیرون از خانه استفاده نمود..

فرضا از تایل ترموود می توان در بهار خواب، دیوار، بخش های خالی بین فضای سبز و چمن در محیط، کفپوش، راهرو، تراس و..استفاده نمود..

از تایل ترموود می توان به عنوان دیوار پوش و حتی کفپوش استفاده نمود تا زیبایی محیط چندین برابر گردد.

چه بسا برخی افراد نیز از تایل ترموود برای کناره های استخر و حتی روف گاردن برای زیباتر ساختن بام پشت بام خود استفاده می نمایند و فضایی صمیمی و دنج را فراهم می سازند.

به طور کل زمانی می توان از تایل ترموود استفاده نمود که افراد قصد زیباتر ساختن محیط و دکوراسیون را داشته باشند..

مزایای بهره گیری از تایل ترموود چیست؟

تایل ترموود نیز مزایایی دارد که سبب می گردند بخواهیم برای زیباتر ساختن محیط خانه یا حیاط محل کار و..خود از ترموود استفاده نماییم تا جذابیت محیط را افزایش داده و از حضور در محل نیز لذت کافی را ببریم..

چه بسا قصد داریم در این بخش به برخی مزایای بهره گیری از تایل ترموود اشاره نماییم..

  • تایل ترموود نیز به آسانی قابل نصب و حتی جمع آوری می باشد.
  • این تایل نیازی به زیرسازی ندارد و می توان آن را به راحتی با زیره های پلاستیکی در محل مورد نظر نصب نمود.
  • در نصب ترموود نیازی به استفاده از ابزارآلات نجاری نیست.
  • نصب تایل ترموود نیازی به تخصص ندارد و افراد می توانند خودشان به تنهایی به نصب تایل های ترموود بپردازند.
  • و..

چگونه به تهیه تایل ترموود بپردازیم؟

تنها کافیست با چوبست تماس حاصل گردد و به تهیه تایل ترموود با توجه به نوع نیاز پرداخت..چه بسا می توان اطلاعات مورد نیاز از تایل ترموود را هم از کارشناسان چوبست دریافت نمود.

همانطور که پیشتر اشاره گردید مهم است که تایل ترموود از کدام فروشگاه تهیه می گردد چرا که مهم است کیفیت تایل ترموود بالا بوده و از مقاومت بسیاری برخوردار باشد..

به همین سبب پیشنهاد می کنیم از تهیه تایل ترموود از چوبست غافل نشوید چرا که تمامی محصولات چوبست دارای کیفیت بالایی بوده و از مقاومت بسیاری برخوردار هستند..

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.