قیمت پرگولا پیش ساخته

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت پرگولا پیش ساخته

به یک فضای اختصاصی و زیبا برای گرد همایی و دورهمایی خود در فضای آزاد نیاز دارید ؟ بدین منظور می توانید از آلاچیق یا طاق بست استفاده کنید اما فراموش نکنید پرگولا نیز می تواند از یکی از همان محصول هایی باشد که شما به آن نیاز دارید. اگر می خواهید در مورد پرگولا به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید با ما در این مطلب همراه باشید چرا که قصد داریم ضمن پرداختن به قیمت پرگولا پیش ساخته اطلاعات مورد نظر شما در مورد این محصول را نیز در اختیارتان قرار دهیم. 

شما می توانید پیش از خواندن این مطلب برای خرید و کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت پرگولا پیش ساخته با چوبست تماس بگیرید. امکان مشاوره  رایگان با کارشناسان ما نیز برای شما میسر شده است پس تعلل نکنید و با ما تماس حاصل فرمایید.

پرگولا چیست ؟

شاید تا کنون در طول زندگی خود پرگولا را به وفور دیده باشد و تصور کرده باشید که این آلاچیق یا طاق بست است اما بدون این که بدانید چیزی که آن را دیده یا از آن استفاده کرده اید پرگولا بوده که اتفاقا در زندگی امروزی کاربرد بسیار زیادی دارد. از نظر ظاهری اگر بخواهیم بگوییم آلاچیق پرگولا شباهت هایی زیادی دارند اما این ساختار و البته متریال مورد استفاده است که این دو محصول را از هم تمییز داده و البته قیمت پرگولا پیش ساخته را نیز متفاوت می کند.

پرگولا به طور معمول به سقف طراحی شده چوبی اطلاق می شود. البته منظور از این سقف سقفی مانند خانه نیست بلکه چیزی شبیه به سقف آلاچیق است که در فضای باز ساخته یا قرار می گیرد. این سقف ها از طراجی های مختلفی برخوردار می باشند و به دو شکل از پیش ساخته و غیر آماده تهیه می شوند که البته در تاثیراتی نیز در قیمت این محصول دارند. اما در مورد متریال ساخت این محصول و تفاوت های این دو باید به این شکل گفت :

  • آلاچیق قابل سفارش در هر جنسی است و این اعم از فلزی ، چوبی ، ترموود ، چوب پلاست و … می باشد و تنوع بیشتری نیز دارد. در حالی که به طور کلی پرگولا به محصولات چوبی اطلاق می شود و شاید به همین علت است که قیمت پرگولا پیش ساخته به نسبت آلاچیق و سایر محصولات مشابه آن بیشتر می باشد. البته نباید فراموش کرد که طراحی پرگولا موجب می شود که قیمت آن به نوعی تعدیل شود.
  • در حقیقت هرچند که پرگولا می تواند از سقف بسیار وسیعی برخوردار باشد اما از نظر کف سازی مانند آلاچیق نیاز به استفاده از کفپوش و طراحی کف ندارد به همین علت است که قیمت آن به نسبت آلاچیق می تواند کمتر باشد. همچنین هرچند که در ساخت پرگولا استفاده چوب متداول است اما استفاده چوب پلاست نیز امکان پذیر است که قیمت پرگولا پیش ساخته را بسیار بهتر می نماید.

شما می توانید برای خرید این محصول با بهترین قیمت و کیفیت با گروه چوبست تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

قیمت پرگولا پیش ساخته چوب پلاست

همه ما با چوب طبیعی آشنایی داریم و بدیهی است که نیاز نیست جنس چوب طبیعی را برایتان شرح دهیم. اما در این قسمت قصد داریم تا قیمت پرگولا پیش ساخته چوب پلاست و مزایا و معایب آن را برای شما شرح دهیم. به طور کلی اگر بخواهیم به توضیح این محصول و متریال ساخت آن بپردازید باید گفت که :

چوب پلاست از دو واژه چوب به معنی چوب طبیعی و پلاست به معنی پلاستیک ساخته می شود و خبر آن می دهد که این محصول به طور طبیعی از چوب و پلاستیک ساخته شده است. در حقیقت در ساخت این محصول چوب طبیعی و فراورده های آن که معمولا خرده های چوب می باشد طی یک فرایند صنعتی با پلاستیک ترکیب می شود و چوب پلاست را به عنوان یک محصول فوق العاده به بازار عرضه می کند که از محصولات زیادی نظیر پرگولا ساخته می شود.

  • اولا که استفاده از پلاستیک در ساخت پرگولا موجب می شود که قیمت پرگولا چوب پلاست تا حد زیادی کاهش پیدا کند. قیمت پلاستیک در کشور ما به علت کمیابی نفت و زیاد بودن پلاستیک بسیار مناسب می باشد و بدیهی است که استفاده آن به جا متریال تمام چوب از نظر اقتصادی فواید بسیار زیادی دارد. درحالی که اگر از پرگولا تمام چوب استفاده کنید طبیعتا باید هزینه های بیشتری را برای ساخت یا خرید آن بپردازید.
  • دوم اینکه پرگولا یک محصول برای استفاده در فضای باز می باشد. رطوبت در درجه اول و گرد و غبار در درجه دوم به عنوان دو عامل مخرب تا حد زیادی موجب پوسیدگی چوب می شوند این درحالی است که استفاده از چوب پلاست علاوه بر کاهش قیمت پرگولا پیش ساخته ، طول عمر آن را نیز بالاتر می برد. در حقیقت استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول موجب می شود که نه تنها در برابر رطوبت کاملا ضد آب باشد بلکه در برابر گرد و غبار نیز کاملا نفوذ ناپذیر باشد.

خرید پرگولا پیش ساخته با بهترین کیفیت از طریق گروه چوبست میسر شده است و کافیست برای خرید آن در انواع متریال چوب طبیعی و چوب پلاست با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت پرگولا پیش ساخته به چه شکل تعیین می شود ؟

به طور کلی باید گفت که قیمت پرگولا پیش ساخته به نسبت پرگولا سفارش ساز بهتر می باشد. چرا که در همه چیز قیمت کار سفارش بالاتر بوده و هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما به طور کلی قیمت پرگولا آماده به این شکل تعیین می شود :

طرح پرگولا :

از آنجا که این محصول از پیش ساخته شده است طرح آن ثابت و غیر قابل تغییر است. با این وجود بدیهی است که سازنده پرگولا آن را در طرح های متنوعی می سازد که برخی از آن ها پر هزینه تر و برخی کم هزینه تر می باشد. طرح های ساده تر قیمتی ارزان تر و طرح های پیچیده و پر کار تر گران تر می باشد. همچنین و رنگ و طرح و نوع چوب نیز در قیمت پرگولا تاثیراتی دارد که بر اساس انتخاب شما می تواند بیشتر یا کمتر باشد.

جنس به کار رفته در آن :

مهم است که از چه جنسی برای ساخت پرگولا استفاده می کنید. همانطور که فوقا ذکر کردیم استفاده از متریال هایی مانند ترموود و چوب تمام می تواند هزینه های شما را بالا ببرد یا استفاده از چوب پلاست می تواند تاثیر مطلوبی در قیمت پرگولا پیش ساخته داشته باشد. البته امکان استفاده ترکیبی از این محصولات وجود دارد که موجب ترکیب مزایای این دو محصول می شود و هزینه های خریداری آن را کاهش می دهد.

ابعاد آن :

هرچی پرگولا خریداری شده وسیع تر باشد بدیهی است که قیمت بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد. محصولات بزرگتر متریال بیشتری را به خود اختصاص می دهند و از این نظر هزینه ی ساخت آن بیشتر می شود. همچنین ساخت محصولات بزرگتر دشوار تر نیز می باشد و به همین علت است که قیمت پرگولا پیش ساخته که ابعاد بزرگتری دارد به نسبت محصولات کوچک تر از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

فروشگاه منتخب شما برای خرید آن :

در آخر نباید از فروشگاه منتخب شما برای خرید پرگولا پیش ساخته غافل ماند. پیدا کردن یک فروشگاه خوب و مطمن که بهترین محصولات را با بهترین کیفیت به شما عرضه کند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. تنها در صورت پیدا کردن چنین فروشگاهی است که می توانید مطمن شوید قیمت پرگولا پیش ساخته منتخب شما به بهترین شکل ممکن تعیین شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مورد نظر خود با بهترین کیفیت و قیمت با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره رایگان اطلاعات مورد نظر خود را ثبت نمایید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.