قیمت ترموود خارجی

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی

متاسفانه محصولی یافت نشد.لطفا با فیلتر دیگری امتحان کنید

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت ترموود خارجی

قیمت ترموود خارجی

ترموود یکی از مهم ترین متریال هایی است که امروزه در زمینه دکوراسیون خارجی یا داخلی به شما می رود و شما می توانید این محصول را به سادگی در نمای خارجی ، نمای داخلی ، کف های ساختمان ها و… مشاهده کنید. بدون شک این کیفیت بالای این محصول است که باعث می  شود کاربرد آن بسیار بالا باشد. اما در زمان خرید این محصول رو به رو بودن با دو انتخاب ترموود خارجی و ایرانی و البته قیمت ترموود داخلی و خارجی ما را در خرید محصول و برند مناسب دو دل می کند.

ما در این مطلب قصد داریم تا در حد امکان ابهامات شما را در خصوص ترموود خارجی از بین ببریم. پس با ما همراه باشید در مورد قیمت ترموود خارجی اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیارید. خوب است بدانید که در آخر این لیستی که در این صفحه می باشد می تواند قیمت روز ترموود خارجی را در اختیار شما قرار دهد پس این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

منظور از ترموود خارجی چیست ؟

قطعا قیمت ترموود خارجی مهم است اما پیش از آن مهم است که بدانیم این محصول چیست و چگونه ساخته می شود ! ترموود همانطور که گفتیم یکی از با کیفیت ترین و البته پرطرفدار ترین محصولات موجود می باشد که علت اصلی آن یک موضوع است : ترموود کاملا چوبی است اما از چوب طبیعی نیز با کیفیت تر است.

در حقیقت همانطور که می دانید چوب طبیعی از عیب هایی برخوردار می باشد که عدم مقاومت در برابر رطوبت یا گرد و غبار و … از آن ها می باشد. اما ترموود که از تکه های چوب ساخته می شود در محیط کارخانه کاملا ی فرآیند گرمایشی قرار میگیرد به نوعی از کیفیت بالایی برخوردار می شود و معایب چوب در آن از بین می رود. از این روست که ترموود از یکی از پر طرفدار ترین محصولات می باشد.

اما بدیهی است که شرکت های زیادی به ساخت ترموود می پردازند که برخی از آن ها ایرانی و برخی دیگر خارجی می باشند. در این زمان دو عامل باعث انتخاب بین ترموود خارجی و ایران می شود :

  • مقایسه قیمت ترموود خارجی و ایرانی
  • کیفیت ترموود ایرانی و خارجی

در ادامه سعی می کنیم تا حدودی در خصوص این موارد ابهامات شما را بر طرف کنیم پس با ما همراه باشید. خوب است بدانید که شما می توانید به کمک گروه چوبست به مشاوره بپردازید و اطلاعات مورد نیاز خود در این مورد را از متخصصان آن به دست بیاورید.

قیمت ترموود خارجی چگونه تعیین می شود ؟

مواردی است که در تعیین قیمت ترموود خارجی تاثیرات زیادی دارد. این موارد به این شرح می باشد :

  • کشور مبدا تولید کننده
  • هزینه تولید
  • نوع مواد اولیه مورد استفاده
  • رنگ و مدل
  • قیمت ارز و نوسانات آن
  • شیوه وارد کردن این محصولات

تمامی این موارد در قیمت ترموود خارجی تغییراتی ایجاد می کند اما در نهایت باید در نظر بگیرید که قیمت این محصول به نسبت نمونه های داخلی آن به مراتب بیشتر می باشد و علت آن را در ادامه برسی می کنیم.اما بر اساس فاکتور هایی که فوقا گفتیم این محصولات می توانند گران یا گران تر شود.

قیمت ترموود خارجی

چرا قیمت ترموود خارجی گران تر است ؟

همانطور که می دانید ایران هم اکنون هم با نوسانات ارز رو به رو می باشد. همچنین تحریم بودن ایران باعث می شود که وارد کردن محصولات خارجی پر هزینه باشد و عملا قیمت ترموود خارجی گران تر از نمونه های داخل ایران باشد. البته نباید موارد کیفی را نادیده بگیریم. می توان انتظار داشت که نمونه های خارجی ترموود از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و طول عمر بیشتری نسبت به نمونه های ایرانی داشته باشد.

اما در آخر بیشتر مواردی مانند تحریم ها و ارز کشور ماست که در بالا بودن قیمت این محصولات تاثیر دارد نه کیفیت بالاتر !

مقایسه قیمت ترموود خارجی با ایرانی

در مورد قیمت این محصولات ، عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها به تفصیل صحبت کردیم اما باید در نظر داشته باشیم که چیزی که برای شما اهمیت دارد قیمت دقیق این محصولات می باشد. ما در چوبست سعی کرده ایم تا محصولات مورد نظر شما را از بهترین برند های ایرانی و خارجی در اختیارتان قرار دهیم اما قیمت این محصولات را نیز به طورت روز و دقیق برای شما قرار دهیم. در نتیجه شما به سادگی می توانید قیمت این محصولات را از طریق سایت چوبست در برند های مختلف ایرانی و خارجی مشاهده نمایید.

ترموود ایرانی یا خارجی ؟ کیفیت کدام بهتر است ؟

همانطور که فوقا نیز گفتیم ساخت ترموود در محیط کارخانه صورت می گیرد و در ساخت آن تجهیزات زیادی علاوه بر مواد اولیه با کیفیت نیاز می باشد. بدیهی است که هر چه تکنولوژی ساخت بالاتر باشد محصولاتی که در دست ما می آید نیز با کیفیت تر است. برخی از کشور های خارجی مانند فنلاند در ساخت محصولات خود از بهترین تجهیزات و البته بهترین مواد اولیه استفاده می کنند.

به همین علت نه همه محصولات اما برخی از برند های خارجی از کیفیت بالایی به نسبت نمونه های داخلی برخوردار می باشند که بدیهی است در این حالت قیمت ترموود خارجی نیز بیشتر است و شما برای خرید محصول با کیفیت تر باید هزینه بیشتری نیز صرف نمایید.

قیمت ترموود خارجی

خرید ترموود خارجی

در این مطلب سعی کردیم تا در مورد قیمت ترموود خارجی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. اما خوب است بدانید که شما به کمک این صفحه نه تنها می توانید در مورد قیمت دقیق و روز این محصولات به کسب اطلاعات بپردازید بلکه امکان خرید انواع ترموود در انواع برند های موجود ایرانی و خارجی بپردازید. به شما پیشنهاد می کنیم تماس با گروه چوبست بگیرید ، به مشاوره اولیه بپردازید و در صورت تمایل به خرید محصولات مورد نظر خود با بهترین کیفیت و قیمت بپردازید.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.