بهترین متریال برای دور استخر

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بهترین متریال برای دور استخر

بهترین متریال برای دور استخر

استخر بدون شک یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین قسمت های هر مکانی می باشد که طرفداران آن کم نمی باشد و تقریبا امروزه در همه جا دیده می شود. برای شیک تر بودن هر چه استخر دکوراسیون آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به همین علت که چه در زمان ساخت و چه در زمان باز سازی این مکان انتخاب بهترین متریال دور استخر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اما چگونه می توان بهترین متریال دور استخر را انتخاب کرد ؟

برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید چرا که ما قصد داریم در انتخاب بهترین نوع متریال برای دور استخر به شما کمک کنیم و امکان یک خرید مطمن را برای شما فراهم کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین متریال دور استخر چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

در زمان انتخاب بهترین متریال برای دور استخر این ویژگی هارا فراموش نکنید.

زیبا بودن

بدون شک دکوراسیون استخر برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و به همین علت ، اولین و مهم ترین ویژگی که متریال دور استخر باید از آن برخوردار باشد بدون شک زیبایی است. البته زیبایی یک معیار نسبی است چرا که هر کسی بر اساس معیار هایی که دارد یک محصول را زیبا و مناسب می باشد با این وجود بر اساس ترند جهانی برخی از متریال ها به عنوان پر طرفدار ترین و زیبا ترین متریال ها شناخته می شوند که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

ضد آب بودن

استخر بدون شک مرطوب ترین جایی است که در یک سازه وجود دارد این مکان در حقیقت با استفاده از آب کار می کند. بدیهی است که استفاده از متریالی که به آب مقاومت ندارد و خراب یا پوسیده می شود به هیچ عنوان فکر و انتخاب منطقی نمی باشد. به همین علت است که در انتخاب بهترین متریال دور استخر باید در نظر داشته باشید که کاملا ضد آب باشد و آب به آن نفوذ نماید. در انتخاب بهترین متریال برای دور استخر این ویژگی باید از مهم ترین ویژگی های متریال مورد خریداری باشد.

بهترین متریال برای دور استخر

مقاومت در برابر گرد و خاک و موادی مانند کلر

البته مقاومت در برابر آب تنها چیزی نیست که این متریال باید از آن برخوردار باشد. همانطور که میدانید اب استخر از یک سری موادی برخوردار می باشد که هر محصولی در برابر آن مقاومت ندارد و ممکن است خراب شود. به همین علت است که بهترین متریال برای شما باید از مقاومت در برابر این مواد برخوردار باشد. همچنان بر خلاف تصور شما ، محیط استخر چه خارجی باشد و چه داخلی عاری از گرد و غبار نیست و به همین علت باید از محصولات مقاوم استفاده کنید.

کیفیت خوب و مناسب

به هر حال محیط دور استخر پر رفت و آمد ترین قسمت آن می باشد و بدیهی است که برای متریال دور استخر ، کیفیت و مقاومت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. وقتی از کیفیت بهترین متریال دور استخر حرف می زنیم منظور آن است که متریال مورد استفاده شما نه تنها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار باشد ، بلکه زیبایی قابل توجهی نیز داشته باشد و در اثر رفت و آمد و ضربه به راحتی از بین نرود.

قیمت به صرفه

محیط دور استخر یک محیط بسیار گسترده می باشد که ممکن است خریداران را برای خرید کفپوش مناسب دچار دغدغه و مشکل کند. به همین علت بدون شک بهترین متریال برای دور استخر محصولی است که ضمن کیفیت بالا خود از قیمت به صرفه ای نیز برخوردار باشد و به نسبت طول عمر خود قیمت مناسبی داشته باشد. البته قیمت هر محصولی از فاکتور های زیادی مانند طرح و رنگ و برند و … تاثیر میگیرد با این وجود کلیات قیمت محصول باید مناسب باشد.

تنوع و رنگ بالا

فوقا گفتیم یکی از ویژگی های مهم متریال مناسب برای دور استخر زیبایی می باشید. یکی از عواملی که بدون شک در زیبایی اهمیت زیادی دارد تنوع بالا می باشد. یعنی بر اساس سلیقه و تم محیط استخر ، محصولات از تنوع قابل قبولی برخوردار باشد که خریدار بتواند بسته به سلیقه مد نظر خود مناسب ترین آن انتخاب و خریداری نمایید.

عرضه زیاد در بازار

ممکن است یک محصول با تمامی ویژگی های بالا را پیدا کنید اما در بازار کم باشد و در حقیقت تهیه آن در اندازه و میزان مناسب غیر ممکن باشد. در این صورت است که بدون شک به مشکل برخواهید خورد. به همین علت است که بهترین متریال برای دور استخر متریالی است که عرضه آن در بازار زیاد باشد و به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل خریداری و دسترسی باشد.

در این قسمت از مطلب مهم ترین ویژگی های بهترین متریال دور استخر را برای شما نام بردیم. حالا بدون شک این سوال برای شما به وجود آمده است که کدام محصولات چنین ویژگی هایی دارند ؟ برای دریافت پاسخ سوال خود در ادامه با ما همراه باشید

بهترین متریال برای دور استخر

بهترین متریال دور استخر چیست ؟

چوب پلاست و ترموود بدون شک یکی از بهترین متریال هایی می باشند که امروزه برای ساخت استخر های شیک و زیبا می توانید از آن استفاده کنید. هر کدام از این محصولات از ویژگی ها منحصر به فرد خود برخوردار می باشند که ما در ادامه علاوه بر توضیح در مورد هر محصول ، به ذکر آن ها می پردازیم.

چوب پلاست

چوب پلاست یک محصول به ظاهر چوبی می باشد اما با کمی دقت می توانید متوجه شوید که در حقیقت متریال رو به رو شما پلاستیکی می باشد. استفاده از پلاستیک تا حد زیادی باعث شده است که چوب پلاست به بهترین متریال برای دور استخر تبدیل شود. در حقیقت چوب پلاست مهم ترین ویژگی های کفپوش دور استخر را در خود جای داده است که به این شرح می باشد :

  • چوب پلاست از پلاستیک تشکیل شده است و به همین علت کاملا ضد آب می باشد.
  • این محصول کاملا ضد گرد و غبار می باشد و از این رو چه برای دکوراسیون داخلی و چه برای دکوراسیون خارجی مناسب است.
  • بسیار مقرون به صرفه است.
  • از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و در طرح و رنگ های مختلفی موجود است.

ترموود

در نقطه مقابل چوب پلاست ترموود قرار دارد که با وجود ظاهری شبیه به چوب پلاست ماهیتی متفاوت دارد. در حقیقت ترموود یک نوع چوب است که به خوبی در محیط کارخانه توانسته است ویژگی های منفی چوب را از بین ببرد و به بهترین متریال برای دور استخر تبدیل شود. برخی از ویژگی های خوب ترموود که آن را برای دور استخر مناسب کرده است به این شرح می باشد :

ترموود کاملا چوبی است و با استفاده از آن می توانید از مزایا چوب بهره مند شوید.

  • نگران نباشید چرا که با وجود چوبی بودن ترموود این محصول در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است.
  • به سادگی در بازار یافت می شود و قابل خریداری است.
  • از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • طرح و رنگ متنوعی نیز دارد.

با وجود این ویژگی هاست که بدون شک شما بسیار راحت تر می توانید بهترین متریال دور استخر را تهیه کنید. با این وجود پیشنهاد ما این است که پیش از خرید هر یک از این محصولات از طریق مشورت با یک کارشناس محصول مناسب تری را برای خود خریداری کنید. این امکان برای شما میسر شده است که از طریق چوبست نه تنها به مشاوره رایگان بپردازید بلکه با مقایسه قیمت چوب پلاست و ترموود در این سایت انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

بهترین متریال برای دور استخر

از کجا بهترین متریال برای دور استخر را خریداری کنیم ؟

همانطور که گفتیم چوبست و ترموود هر دو در بازار به وفور یافت می شوند و نیاز نیست نگران خریداری آن ها باشید. با این وجود شما به سایتی نیاز دارید که بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار دهند. فروشگاه چوبست نیز همان فروشگاه است. چرا که ما ضمن میسر کردن امکان مقایسه قیمت ، امکان خرید بهترین متریال دور استخر را نیز در انواع برند و مدل امکان پذیر کرده ایم که کافیست با یک برسی ساده مناسب ترین محصول را برای خود خریداری کنید.

قیمت بهترین متریال دور استخر

هرچند که تا اینجا بهترین متریال دور استخر را به شما معرفی کرده ایم اما بدون شک قیمت محصولات ترموود و چوب پلاست نیز برای شما مهم می باشد. باید در نظر داشته باشید که به علت فراوان تر بودن پلاستیک از یک طرف و کم  بودن چوب و منابع چوب در طرف دیگر قیمت محصولات چوبی به نسبت محصولات پلاستیکی بالاتر می باشد که این موضوع در قیمت چوب پلاست و ترموود تاثیر گذار می باشد.

با این وجود شما در صورتی که تمایل به استفاده از محصولات چوبی دارید بهتر است از ترموود استفاده کنید و در صورتی که این ویژگی برای شما مهم نیست شاید چوبست بهترین متریال برای دور استخر می باشد. با این وجود امکان مقایسه قیمت این دو محصول از طریق سایت چوبست امکان پذیر شده است و شما می توانید همین حالا اقدام کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.