قیمت چوب ترمو دیجی کالا

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 140*42 میل ساده – shb ترموود 140*42 میل ساده – shb (140*42) معماریکا - 1.400.000 تومان
ترموود 42*92 میل ساده – shb ترموود 42*92 میل ساده – shb (92*42) معماریکا - 1.630.000 تومان
ترموود 42*68 میل ساده – shb ترموود 42*68 میل ساده – shb (68*42) معماریکا - 1.470.000 تومان
ترموود 42*42 میل ساده – shb ترموود 42*42 میل ساده – shb (42*42) معماریکا - 1.430.000 تومان
ترموود 26 میل گره پروانه – shb ترموود 26 میل گره پروانه – shb () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 26 میل ساده – shb ترموود 26 میل ساده – shb () معماریکا - 850.000 تومان
ترموود 19*42 میل ساده – shb ترموود 19*42 میل ساده – shb (42*19) معماریکا - 950.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بررسی قیمت چوب ترمو دیجی کالا

یکی از موضوعاتی که در عصر امروزی به خصوص در ساخت و ساز ها اهمیت دارد، استفاده از چوب برای دکوراسیون و دیزاین داخلی و نمای آپارتمان می باشد‌. اما به خاطر آن که چوب ها در برابر نم و یا تغییرات اب و هوایی ضعیف هستند، این استفاده را محدود می کند.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

چوب ترمو یکی از چوب هایی است که به خاطر شرایطی که ساخته می شود، مقاوم تر است. قیمت چوب ترمو دیجی کالا نیز یکی از مراجعی است که می توان قیمت را سنجید.

چوب ترمو یا ترمووود چیست؟

به طور کل می توان به چوب های طبیعی که فرآوری می شوند و در نهایت با روش ها و مکانیسم های پیشرفته حرارتی، ساخته می شوند، چوب ترمووود یا چوب ترمو گفت. این چوب ها نسبت به بقیه چوب ها استحکام و ماندگاری بیشتری دارند، به همین دلیل نسبت به بقیه چوب ها محبوب تر هستند.

چوب ترمو یکی از برترین انواع چوب ها می باشد که از آن به خاطر مقاومت و پایداری که دارد، در طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین نما استفاده می شود. به خاطر پایداری، استحکام و مقاومتی که در برابر تغییرات آب و هوایی و نم و رطوبت دارد، بیشتر در خانه های ویلایی شمالی و یا پروژه هایی که نیاز به چوب های مستحکم تر نیاز دارند، استفاده می گردد.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

چوب ترمو بعد از برش خوردن در یک شرایط خاص قرار می گیرد و با استفاده از دستگاه هایی که مخصوص خشک کردن چوب های ترمو هستند، خشک می شوند. (رطوبت این چوب ها تا کمتر از 8 درصد گرفته می شود.) در این دستگاه ها و فرآیند تولید، مواد قندی و شیره آن گرفته شده و رنگ چوب ترمو از رنگ سفید به قهوه ای تغییر می کنند.

با توجه به شرایط و مراحلی که در تولید طی می کند، کاربرد ها و خاصیت های متفاوتی را شامل می شوند که هر کدام توانایی کارایی و کاربرد مختلف به آن ها می دهد. در نتیجه برخی از چوب های ترمو برای نما به کار برده می شود و برخی دیگر در دیزاین داخلی و دکوراسیون خانه ها استفاده می شود.

چوب ترمو را از کجا بخریم؟

قیمت چوب ترمو که یکی از چوب های با ارزش درون بازار است، با نوسانات ارزی بالا و پایین می شود و به طور کل ثبات قیمت ندارد. برای آن که افراد بتوانند خرید اینترنتی انجام دهند، باید به نکات و خصوصیاتی توجه داشته باشند. قیمت ترموود نسبت به سایر چوب هایی که مقاومت کمتری دارند به طور کل بیشتر است.

افراد می توانند برای مثال در دیجی کالا قیمت چوب ترمو دیجی کالا را سرچ کنند و یا در سایت چوبست، به مقایسه و بررسی انواع قیمت ها بپردازند تا بتوانند به راحتی دست به خرید و انتخاب چوب بزنند.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

افراد در خرید این چوب باید به ضخامت و سطح مقطع چوبی که برای نما و دیزاین می خواهند، دقت کنند. یکی دیگر از مواردی که باید در خرید چوب ترمو دقت کرد، منطقه مورد استفاده از این چوب است. یکی از دغدغه های افراد جهت خرید چوب ترمو و استفاده آن در مناطق مختلف، مناسب بودن این چوب برای آن منطقه می باشد.

افراد می توانند با چوبست تماس گیرند و در نتیجه از کارشناسان آن ها درباره مناسب بودن چوب ترمو برای مناطق مختلف پرسو جو کنند و از راهنمایی آن ها استفاده کنند.

برای مثال در مناطقی که آب و هوای خشک دارند، (مانند تهران، اصفهان و یزد) باید از چوب هایی که دارای مقطع 16×92 هستند، برای نمای ساختمان استفاده شود و در مناطقی که حدودا آب و هوای سرد دارند و جزو مناطق سردسیر هستند، (مانند ارومیه، تبریز و یا اردبیل) چوب های مورد استفاده باید ضخامت بیشتری داشته باشند تا دوام بهتری در برابر اب و هوا را شامل شوند.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

از موارد دیگر نیز می توان به کیفیت چوب ها اشاره کرد. کیفیت چوب ها با هم متفاوت است و به همین دلیل توصیه می شود برای خرید چوب ترمو به کیفیت آن ها توجه کنید و کیفیت ها را با هم مقایسه کنید. از نکات دیگر نیز بسته بندی محکم و ضد ضربه می باشد. چرا که برای جا به جایی این نکته بسیار حائز اهمیت است و این اطمینان را به فرد می دهد تا از سالم رسیدن چوب های خود مطلع شوند.

عوامل موثر بر قیمت چوب ترمو چیست؟

یکی از دلایلی که قیمت چوب ترمو در دیجی کالا نیز مختلف است و همچنین در چوبست نیز قیمت ها متفاوت می باشد، نوسانات قیمت ارز است. از موارد دیگر نیز قیمت و حجم بر اساس نوع چوب، اره، نوع تراش و… است. یکی دیگر از مواردی که خیلی حائز اهمیت است، نوع الوار است. برای‌ مثال ترموود ایرانی، فنلاند و… می باشد.

قیمت چوب ترمو در دیجی کالا نوع ایرانی

این نوع چوب از لحاظ کیفیت در سطح پایین تری نسبت به فنلاندی قرار دارد. در نتیجه قیمت مقرون به صرفه تری دارد. البته که این قیمت به نفع مصرف کننده است. چرا که این نوع چوب ها را می توان با صرفه جویی در هزینه های پروژه برای نمای داخلی و دیزاین داخلی استفاده کند. به طور کل این نوع چوب ها برای استفاده در محیطی که کمتر در معرض فرسایش قرار دارند، بسیار مناسب است.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

حائز اهمیت است که بدانید، ترمو های ایرانی در سه مدل کیفیت به عرضه می رسند. هر کدام از کیفیت آن ها نیز دارای قیمت های مختلفی می باشند و می توان به دلیل کیفیت متفاوتی که دارند، از آن ها در کاربرد ها و کارایی مختلفی استفاده نمود.

قیمت چوب ترمو در دیجی کالا نوع فنلاندی

یکی از تولید کنندگان اصلی این نوع چوب فنلاندی می باشند و به همین دلیل کیفیت چوب ترمو فنلاندی بسیار بالا است. از ویژگی های چوب ترمو فنلاندی می توان به زیبایی فوق العاده آن اشاره کرد. چوب ترمو فنلاندی از چوب درختان کاج فنلاندی که یکی از مرغوب ترین و برترین چوب ها در نوع خودش می باشد، ساخته می شود.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

به خاطر این که فنلاند شرایط اقلیمی خاصی دارد، چوب ترمویی که از کاج ساخته می شود، مقاومت و سختی بسیار بالایی دارد. در نتیجه یکی از دلایلی که باعث بهترین شدن این نوع چوب می شود، چوب ترمو فنلاندی است.

روش ساخت چوب ترمو فنلاندی

در ساخت ترمو فنلاندی از دو روش استفاده می کنند که یکی از آن ها ترموی مدل D و دیگری ترمو مدل S می باشد. هر یک از این روش ها وابسته به دمایی است که در طی فرآیند تولید بر روی آن ها اجرا می شوند. مثلا در روش ترموی S چوب را با دمای 180 درجه سانتی گراد در شرایط فوق خاصی گرما می دهند و این چوب را بیشتر مختص دکوراسیون داخلی می سازند.

در روش ترموی D چوب را تا 220 درجه سانتی گراد گرما می دهند و به شدت تحت فشار گرما قرار می گیرند. این چوب ها در نهایت رطوبت کمتری دارند و به همین دلیل برای مصارف خارجی برای مثال نمای ساختمان ها استفاده می گردد. این نوع چوب ها بسیار کیفیت خوبی دارند و در مقایسه با چوب ترمو ایرانی قیمت بیشتری را شامل می شوند.

در ساخت چوب ترمو فنلاندی چه مدل D و چه مدل S از مواد شیمیایی و یا مواد غیر استاندارد استفاده نمی گردد و به خاطر آن که تحت فشار گرما قرار می گیرد، درصد هجوم حشرات و یا کپک زدن آن ها به حداقل ترین حالت ممکن می رسد. از ویژگی های دیگر چوب ترمو فنلاندی نیز زیبایی و عایق حرارت بودن آن است. از این چوب ها نیز برای آلاچیق و پرگولا ساخته می شود.

قیمت چوب ترمو دیجی کالا

قیمت آلاچیق ترموود و یا قیمت پرگولا ترموود نیز اگر ترموی ایرانی باشد و یا فنلاندی متفاوت رقم خواهد خورد. به طور کل پیشنهاد می شود برای نمای بیرون و مصادیق خارج از خانه از چوب های فنلاندی و یا کیفیت خوب ایرانی استفاده شود و از چوب های کیفیت پایین تر نیز در نمای داخلی استفاده شود تا آسیب کمتری به آن ها برسد و استفاده از ان ها نیز مقرون به صرفه تر است.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.