قیمت چوب ترمو ترب

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 140*42 میل ساده – shb ترموود 140*42 میل ساده – shb (140*42) معماریکا - 1.400.000 تومان
ترموود 42*92 میل ساده – shb ترموود 42*92 میل ساده – shb (92*42) معماریکا - 1.630.000 تومان
ترموود 42*68 میل ساده – shb ترموود 42*68 میل ساده – shb (68*42) معماریکا - 1.470.000 تومان
ترموود 42*42 میل ساده – shb ترموود 42*42 میل ساده – shb (42*42) معماریکا - 1.430.000 تومان
ترموود 26 میل گره پروانه – shb ترموود 26 میل گره پروانه – shb () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 26 میل ساده – shb ترموود 26 میل ساده – shb () معماریکا - 850.000 تومان
ترموود 19*42 میل ساده – shb ترموود 19*42 میل ساده – shb (42*19) معماریکا - 950.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بررسی قیمت چوب ترمو ترب 

یکی از متریال هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و به طور کل کارایی جالبی دارد، ترمو چوب یا همان ترموود می باشد. این چوب بسیار زیبا است و در برابر چوب های دیگر مقاومت خوبی دارد، جلوه و زیبایی خاصی را شامل می شود و هارمونی زیبایی با فضا می سازد.

به طور کل در دیزاین های امروزی خیلی سعی می شود که از چوب استفاده کنند، اما به خاطر ضعف خیلی از چوب ها مانند بلوط، راش و… در برابر رطوبت، تغییرات آب و هوا، گرما و سرما و… استفاده از این محصول فوق العاده محدود شده است. نکته مهم درباره چوب ترمو مقاومت آن نسبت به بقیه چوب ها می باشد.

قیمت چوب ترمو ترب 

این چوب به خاطر روش ساختی که دارد، در برابر چوب های دیگر از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. افراد می توانند این نوع چوب را از مراکز مختلف و سایت های مختلفی خریداری کنند، یکی از سایت های معتبر ترب است که افراد می توانند با سرچ قیمت چوب ترمو ترب از قیمت ها و هزینه ها با خبر شوند.

چرا از چوب ترموود استفاده کنیم؟

در کل به چوب های طبیعی که به صورت خاصی تحت فشار و گرما قرار می گیرند و با مکانیسم های پیشرفته خاص حرارتی، تولید می شوند، چوب ترمو یا ترمووود می گویند. چوب های ترمووود (چوب ترمو) نسبت به بقیه چوب ها از مقاومت و پایداری بیشتری برخوردار هستند، همین امر باعث می شود قیمت ترمووود به نسبت بقیه چوب ها محبوبیت بیشتری را شامل شوند.

ترمووود را می توان یکی از برترین انواع چوب ها دانست. چرا که به خاطر مقاومت و ماندگاری بالای این نوع چوب از آن در اجرای انواع طراحی داخلی و یا دیزاین خارجی (مانند نماپوش ها) استفاده می کنند.

قیمت چوب ترمو ترب 

این چوب فوق العاده به خاطر ماندگاری بالا، مستحکم بودن و مقاومت خوبی که در برابر تغییرات آب و هوایی (فصول گرم و فصول سرد) و رطوبت و نم دارد، به طور گسترده تری در ویلا های شمال و یا مکان هایی که نیاز به چوب های مقاوم تری دارند، استفاده می شود.

ترموود بعد از آن که برش می خورد در یک شرایط خاصی (تحت فشار و گرمای زیاد) قرار گرفته و با استفاده کردن از دستگاه هایی که جهت خشک کردن این نوع چوب می باشند، چوب های ترمو را به طوری که رطوبت این چوب ها تا کمتر از 8 درصد گرفته می شود، خشک می کنند. فرآیندی که در این دستگاه ها رخ می دهد آن است که شیره چوب و مواد قندی موجود در آن به طور حدودا کامل گرفته می شود.

همین امر باعث می شود که رنگ ترمووود از سفید به رنگ قهوه ای (البته به طور قطعی نمی توان گفت) تغییر پیدا کنند. این چوب خاص و فوق العاده با توجه به مراحلی که در تولید از آن گذر می کند، کارایی و ویژگی های متنوعی را شامل می شود که هر کدام از این ویژگی‌و کارایی ها باعث می شود که بتوان از آن ها در پروژه های مختلف استفاده کرد.

قیمت چوب ترمو ترب 

همین امر باعث شده که این چوب در کاربرد های مختلفی از جمله نما، کفپوش، دیوارپوش و… را شامل شود. به خاطر ویژگی های فوق العاده این محصول، قیمت چوب ترمو ترب نیز نسبت به قیمت چوب های دیگر کمی بیشتر است.

بهترین مرکز خرید ترمووود

قیمت ترمووود که قبلا به ان اشاره کردیم، این نوع چوب یکی از چوب های با ارزش است که داخل بازار عرضه می شود، با بالا و پایین شدن ارز بالا و پایین می شود، یعنی نوسانات ارزی روی آن تاثیر دارد و همین امر باعث می شود که ثبات آنچنانی نداشته باشد. برای آن که افراد با خیالی آسوده و مطمئن دست به خرید اینترنتی بزنند، باید به موارد مهم و خصوصیاتی دقت کنند.

برای مثال آن که قیمت چوب ترموود به طور کل نسبت به سایر چوب های دیگر بیشتر است، چرا که چوب های دیگر مقاومت کمتری دارند و چوب ترمو از مقاومت بهتری برخوردار می باشد. افراد می توانند برای مثال در ترب قیمت چوب ترمو ترب را سرچ کنند و یا در سایت چوبست، به مقایسه و بررسی انواع قیمت ها بپردازند تا بتوانند به راحتی دست به خرید و انتخاب چوب بزنند.

قیمت چوب ترمو ترب 

مشتریان باید در خرید این چوب به مواردی توجه داشته باشند، آن ها باید برای مثال به سطح مقطع ترموود و ضخامت این چوب، حال برای هر دلیلی که قصد خرید آن را دارند، توجه کنند. مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد، مکانی است که می خواهند از این چوب در آن مکان استفاده کنند.

یکی از نگرانی هایی که در زمان خرید این نوع چوب به افراد دست می دهد، خرید کردن چوب ترمووود برای مگان های مختلف و مناسب بودن آن در این زمینه است. خوشبختانه خبر خوب این است که افراد می توانند با چوبست که سایتی مرجع در زمینه خرید قیمت چوب پلاست و ترموود می باشد، تماس گیرند.

این امر باعث‌ می شود تا با کارشناسان سایت چوبست آشنا شوند و درباره مکان هایی که می توان از این چوب عالی استفاده کرد، مشورت کنند. به طور کل هر تنوع و متفاوت بودن ضخامت چوب بی دلیل نیست. برای آن که واضح باشد، مثلا در مکان هایی که دارای آب و هوای خشک مانند یزد و اصفهان هستند، بهتر می باشد که از چوب های مقطع 16×29 برای نماپوش ساختمان استفاده گردد.

در مناطقی که آب و هوای سرد مانند تبریز و ارومیه دارند و به طور کل می توان آن ها را جزو مناطق سردسیر دانست، چوب هایی که افراد می خواهند، تهیه کنند باید ضخامت بیشتری را شامل شود. چرا که این امر باعث می سود تا مقاومت بهتری در برابر آب و هوا داشته باشند.

قیمت چوب ترمو ترب 

از موارد دیگر نیز می توان به کیفیت چوب ها اشاره کرد. کیفیت چوب ها با هم متفاوت است و به همین دلیل توصیه می شود برای خرید چوب ترمو به کیفیت آن ها توجه کنید و کیفیت ها را با هم مقایسه کنید. از نکات دیگر نیز بسته بندی محکم و ضد ضربه می باشد. چرا که برای جا به جایی این نکته بسیار حائز اهمیت است و این اطمینان را به فرد می دهد تا از سالم رسیدن چوب های خود مطلع شوند.

قیمت چوب ترمو ترب

یکی از دلایلی که قیمت چوب ترمو ترب نیز حتی ثابت نیست و مختلف است که البته این امر همچنین در چوبست نیز وجود دارد، نوسانات قیمت ارز می باشد. از موارد دیگری که باعث نداشتن ثبات قیمت می شود، می توان به مواردی مثل حجم بر اساس نوع چوب، نوع تراش، اره و… اشاره کرد. در آخر یک مورد بسیار حائز اهمیت، نوع الوار ها می باشد. برای‌ مثال ترموود نوع ایرانی، ترمووود نوع فنلاند و… مد نظر است.

قیمت نوع ایرانی چوب ترمو ترب

نوع این چوب در برابر نوع چوب فنلاندی کیفیت پایین تری را شامل‌ می شود و البته به خاطر کیفیت پایین تری که دارد، قیمت مقرون به صرفه تری را دارا است. این قیمت می تواند خیلی به سود مصرف کننده باشد و می توان گفت به طور کل این قیمت به نفع مصرف کننده است.

زیرا با وجود چوب های ترمووود ایرانی می توان در هزینه های یک پروژه صرفه جویی نمود و هارمونی خوبی برای فضا ساخت و برای طراحی داخلی و دیزاین داخلی از این نوع چوب استفاده کرد. به طور کل می توان این ادعا را داشت که ترمووود ایرانی برای محیط هایی که کمتر در معرض فرسودگی قرار می گیرند، مثلا محیط های کم رطوبت، بسیار مناسب تر می باشد.

قیمت چوب ترمو ترب 

البته خوب است بدانید که قیمت ترمووود های ایرانی نیز به خاطر آن که سه نوع کیفی مختلفی دارند، متفاوت می باشد. البته متفاوت بودن کیفیت این نوع ترمووود به سود مصرف کننده می باشد. چرا که می تواند از هر یک از ترمووود های ایرانی در کارایی مختلف بهره ببرد.

به افراد پیشنهاد می شود، به خاطر قیمت بالای چوب های ترمو فنلاندی، برای دیزاین های خارج از خانه و محیط هایی که بیشتر در معرض فرسایش قرار می گیرند، استفاده شود و از چوب های ترموی ایرانی در دیزاین های داخلی استفاده کنند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.