قیمت نماپوش چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست پرتابل نرده چوب پلاست پرتابل (300*300) مهدی مغاری 1.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نماپوش چوب پلاست

امروزه نمای دیوار های ساختمانی علی الخصوص ساختمان های مسکونی شیک یا شرکت های خصوصی و … از اهمیت زیادی برخوردار می باشند چرا که تاثیر قابل ملاحظه ای در جلب نظر عموم به خود دارد و می تواند در تعداد مراجعه کنندگان یک شرکت یا قیمت یک واحد مسکونی تاثیر داشته باشد. یکی از نما هایی که می توانید در ساختمان های خود به کار بگیرید نماپوش چوبی می باشد که از انواع ترمووود و چوب پلاست برخوردار می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت نماپوش چوب پلاست بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نما پوش و قیمت آن این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

منظور از نماپوش چوب پلاست چیست ؟

پیش از آنکه به قیمت نماپوش چوب پلاست بپردازیم خوب است بدانید که این نماپوش چیست و از چه چیزی ساخته شده است. در حقیقت در این قسمت به این می پردازیم که شما بودجه خود را صرف خرید چه متریالی می کنید.

نماپوش چوب پلاست نماپوشی است که در ساخت آن از ترکیبی از چوب و پلاستیک استفاده می شود. همانطور که از اسم این محصول بر میاید چوب و پلاست به معنی پلاستیکی در فرآیندی صنعتی با هم ترکیب می شوند و نماپوش چوب پلاست را تشکیل می دهند. استفاده از پلاستیک در فرآیند ساخت این محصول موجب شده است تا قیمت نماپوش چوب پلاست بسیار به صرفه باشد و برای انواع دکور ها مناسب باشد. در ادامه ی این مطلب عوامل تاثیر گذار بر قیمت نماپوش چوب پلاست و البته مزایا و معایب آن را توضیح می دهیم پس ادامه ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

قیمت نماپوش چوب پلاست به چه صورت می باشد ؟

همانطور که فوقا گفتیم این محصول از قیمت بسیار به صرفه ای برخوردار می باشد و برای شما یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. اما در نهایت مهم ترین عوامل در قیمت نماپوش چوب پلاست به این صورت می باشد :

  • جنس و متریال مورد استفاده : اولین فاکتوری که در قیمت نماپوش چوب پلاست تاثیر گذار می باشد جنس و متریال مورد استفاده در این محصول می باشد. هر چه مواد سازنده این محصولات با کیفیت تر باشد یعنی هزینه بیشتری برای ساخت آن ها صرف شده است و بدیهی است که قیمت آن را به همان نسبت نیز بالا می برد.
  • برند : معمولا در هر محصولی برند یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت می باشد. برخی از برند ها محصولات خود را ارزان تر و برخی دیگر گران تر در بازار عرضه می کنند که این تفاوت قیمتی از عواملی همچون جنس و کیفیت و فناوری ساخت تاثیر میگیرد و به همین علت در قیمت نهایی نماپوش چوب پلاست تاثیر گذار می باشد.
  • فناوری ساخت : برخی از کارخانه های برای تولید این محصولات از فناوری بیشتری استفاده می کنند که در نهایت در کیفیت آن و افزایش مزایا و کاهش معایب تاثیر گذار می باشد. به همین علت قیمتی که برای این محصولات تعیین می شود کمی بالاتر بوده که در اثر افزایش ارزش افزوده این محصولات می باشد.
  • خارجی یا ایرانی بودن : یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت نماپوش چوب پلاست تاثیر گذار است مربوط به خارجی بودن آن است. محصولات خارجی به صورت وارداتی در بازار ایران قرار میگیرند و به همیت علت از بازار ارز کشود تاثیر پذیری زیادی دارند. به همین علت قیمت ارز در قیمت این محصولات تاثیر دارد. البته در نظر داشته باشید که برخی از برند های خارجی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و به همین علت از قیمت بالاتری نیز به همان نسبت برخوردار می باشند.
  • طرح : برخی از طرح ها چه در کفپوش و چه در نماپوش از قیمت بالاتری برخوردار می باشند چرا که گاها ساخت این طرح ها پر هزینه تر می باشد یا تولید کننده با درک پر فروش تر بودن این طرح ، قیمت مصرفی آن ها را بیشتر تعیین می کند و در نهایت این محصولات را گران تر عرضه می کند.
  • رنگ : در کنار طرح این رنگ نیز است که در قیمت نماپوش چوب پلاست تاثیر زیادی دارد. این رنگ ها بر اساس ترند هر سال ممکن است ارزان تر یا گران تر باشند چرا که کارخانه در آن سال تمرکز خود را بر تولید آن رنگ گذاشته و قیمت بیشتری را نیز برای آن تعیین می کند.
    هر چند که این عوامل تاثیر قابل توجهی در قیمت نماپوش چوب پلاست دارد اما به طور کلی این محصول از قیمت خوبی برخوردار می باشد و استفاده از آن مقرون به صرف می باشد

. با توجه به این شرایط اگر به دنبال خرید این محصول هستید کافیست با گروه چوبست تماس بگیرید. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین نماپوش ها و کفپوش ها را از چوب پلاست تهیه نمایید.

مزایا نماپوش چوب پلاست

فوقا ذکر کردیم که این محصول کاملا به صرفه می باشد و یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. قیمت نماپوش چوب پلاست به علت مزایی است که از آن برخوردار می باشد. برخی از این مزایا به این شرح می باشد :

  • چوب پلاست کاملا ضد آب است و در نمای بیرونی به راحتی قابل استفاده است.
  • این محصول نصب بسیار آسانی دارد و هزینه نصب را کاهش می دهد.
  • چوب پلاست وزن سبکی دارد که موجب کاهش فشار و افزایش مقاومت می باشد.
  • طول عمر و استحکام این محصول بسیار قابل قبول است و با توجه به قیمت نماپوش چوب پلاست به صرفه می باشد.
  • به نسبت سایر نماپوش ها از قیمت بهتری برخوردار می باشد.
  • مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارد و رنگ آن پس از مدتی از بین نمی رود.
  • این محصول از تنوع بالایی برخوردار می باشد و برای هر سلیقه ای مناسب می باشد.
  • نگهداری و تعمیر این محصول به خوبی قابل انجام است.

در آخر با توجه به این مزایا شما با پرداخت قیمتی بسیار کمتر به نسبت سایر نماپوش ها از یک محصول ایده آل برای نمای ساختمانی خود برخوردار می شوید. شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر و خرید نماپوش چوب پلاس با ما تماس بگیرید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.