قیمت پرگولا چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان
پروفیل چوب پلاست p5 پروفیل چوب پلاست p5 (50*30) پلاستوود 93.000 تومان 1.860.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

پرگولا چوب پلاست

داشتن یک فضای اختصاصی برای گردهمایی و دور همایی ها در محیط باز خواسته ای بود که تا سال ها امکان ساخت و به وجود آمدن آن میسر نبود تا زمانی که ساخت پرگولا ها در محیط های اختصاصی نیز امکان پذیر شد. پرگولا همان محیط اختصاصی است که می توانید از آن به عنوان این فضای اختصاصی استفاده کنید. ممکن است نام پرگولا برای شما نا آشنا باشد. به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا به این محصولات و قیمت پرگولا چوب پلاست بپردازیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پرگولا چوب پلاست با ما در این مطلب همراه باشید. شما می توانید برای خرید این محصول با گروه چوبست تماس بگیرید و از طریق مشاوره با کارشناسان ما به اطلاعت مورد نظر خود دست پیدا کنید.

منظور از پرگولا چوب پلاست چیست ؟

ممکن است اسم پرگولا چوب پلاست تا حدودی برای شما نا آشنا باشد این موضوع تا حدودی طبیعی است. تا کنون اگر طاق بست یا آلاچیق در سطح خیابان مشاهده کرده اید می توانید از نظر ظاهری این محصول زا مشابه آلاچیق یا طاق بست بدانید. هرچند که از نظر ظاهری این دو محصول شبیه هم هستند اما در واقعیت تفاوت های اساسی و قابل توجهی باهم دارند که یکی از مهم ترین های آن قیمت پرگولا چوب پلاست می باشد.

تفاوت پرگولا چوب پلاست یا آلاچیق چیست ؟

در زمان ساخت آلاچیق به طور معمول متریال بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و از این نظر در برخی از موارد قیمت این محصول بالا تر می رود. همچنین در ساخت آلاچیق به طور معمول انواع متریال فلز ، آلومینیوم ، چوب و چوب پلاست نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالی است که در ساخت پرگولا تنها از چوب استفاده می شود و این محصول از انواع مختلف چوب ساخته می شود. به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا در مورد قیمت پرگولا چوب پلاست صحبت کنیم.

باید در نظر داشته باشید که چوب پلاست را می توان ارزان ترین نوع چوب به شما آورد و به همین علت قیمت پرگولا چوب پلاست نسبت به سایر انواع چوب بسیار مقرون به صرف تر می باشد.

تفاوت پرگولا چوب پلاست با طاق بست چیست ؟

در مقایسه پرگولا و طاق بست باید گفت که این محصول در بیشتر مواقع با آلومینیوم ساخته می شود و از این نظر از نظر قیمتی تفاوت قابل توجهی با پرگولا دارد. باید در نظر بگیرید استفاده از آلومینیوم در ساخت طاق بست آن را نسبت به پرگولا چوبی در برخی از موارد مناسب تر می کند. اما با این وجود قیمت پرگولا چوب پلاست به علت به صرفه بودن آن می تواند یک انتخاب ایده آل برای فضا سازی و دکوراسیون محیط های شخصی شما به شمار بیاید.

شما می توانید پرگولا چوب پلاست را با بهترین قیمت و کیفیت از طریق گروه چوبست سفارش دهید. کافیست برای انجام مشاوره ، دریافت ایده برای طرح پرگولا ، کسب اطلاعات دقیق از قیمت انواع محصولات چوبی و … با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات کامل با اگاهی بیشتری دست به خرید کردن بزنید.

در ساخت پرگولا چوب پلاست از چه موادی استفاده می شود؟

تا اینجا در مورد ظاهر و طراحی پرگولا به طور کامل صحبت کرده ایم و حال نوبت به جنس استفاده شده در پرگولا چوب پلاست می رسد. فوقا ذکر کردیم که قیمت پرگولا چوب پلاست نسبت به سایر انواع آلاچیق چوبی یا طاق بست و … مناسب تر و به صرفه تر می باشد. همچنین ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن آن موجب می شود که طول عمر خوبی نیز برخوردار باشد و به راحتی خراب یااز کار افتاده نگردد. این سوال وجود دارد جنس این محصول از چه چیزی ساخته شده است که چنین ویژگی های مثبتی را دارا می باشد.

به طور کلی این چوب است که به علت کمبودی در ایران از قیمت بسیار بالایی گاها برخوردار می باشد. به همین علت ساخت محصولات گوناگون تنها با استفاده چوب علی الخصوص در محیط هایی که رطوبت و گرما زیاد می باشد جای خود را به چوب پلاست داده است تا هم نیاز به خرید محصول گران قیمت نباشد و هم بتوان از طول عمر محصول جدید به راحتی استفاده کرد. 

امروزه در فرایند صنعتی فراورده ها و مشتقات چوب با استفاده از دستگاه های مخصوص با پلاستیک ترکیب می شود و چوب پلاست را می سازد. استفاده از پلاستیک  به جای چوب صد در صد موجب می شود که قیمت پرگولا چوب پلاست کمتر سایر انواع آن باشد و همجنین استفاده از پلاستیک موجب می شود که مقاومت این محصول نسبت به باد و بارون و رطوبت …. بسیار بالا تر برود. با وجود این ویژگی هاست که می توان گفت پرگولا چوب پلاست یک انتخاب ایده آل برای هر کسی محسوب می شود. 

قیمت پرگولا چوب پلاست چگونه تعیین می شود ؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت نهایی این محصول نقش دارد که مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

  • ابعاد : بدیهی است برای پرگولا های بزرگتر متریال بیشتری نیز نیاز می باشد و این در قیمت پرگولا چوب پلاست تاثیر بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن طرح های وسیع تر سخت نیز ساخته می شوند.
  • طرح : اگر از یک طرح ساده برای ساخت پرگولا چوب پلات استفاده کنید بدیهی است که هزینه ی کمتری نیز برای ساخت صرف می کنید در حالی که طرح های پیچیده تر هزینه بیشتری را نیز برای ساخت می طلبند. همچنین طرح های دشوار تر گاهی متریال بیشتری نیز می خواهند.
  • کیفیت چوب پلاست : با این که شیوه ساخت چوب پلاست مشخص است اما نباید از تفاوت کیفیتی که این محصولات دارن غافل ماند چرا که به طور مستقیم در قیمت پرگولا چوب پلاست تاثیر گذار می باشد. اینکه از چه چوب و پلاستیکی در ساخت چوب پلاست استفاده شده است و کیفیت ساخت آن به چه شکل بوده است همگی تاثیر قابل توجهی دارند.
  • طرح و رنگ جوب : برخی از طرح ها و رنگ ها به علت فروش خیلی خوبی که دارند از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. همچنین جدید و ترند بودن یک رنگ در مقابل طرح های قدیمی موجب افزایش قیمت می شود.
  • برند چوب پلاست : برند تولید کننده متریال پرگولا یعنی چوب پلاست نیز بدون در قیمت پرگولا چوب پلاست تاثیر گذار می باشد. این برند ها به علت کیفیت بالای خود یا شهرتی که در طول سالیان طولانی کسب کرده اند از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشند.
  • خارجی یا داخلی بودن برند چوب پلاست : بدون شک استفاده از برند هار خارجی موجب می شود که هزینه های ساخت شما تا حد بسیار زیادی بالا برود. برند های خارجی با ارز خارجی وارد می شوند و هزینه های حمل و نقل تا ایران و … در قیمت آن ها در بازار داحلی تاثیر بسیار زیادی می گذارد.
  • فروشگاه منتخب شما : و در آخر نباید فراموش کنید فروشگاه منتخب شما نیز در قیمت پرگولا چوب پلاست نیز تاثیر زیادی دارد. برخی از فروشگاه محصولات خود را با قیمت بالاتری ارائه می کنند که موجب می شود هزینه ساخت پرگولا برای شما بالاتر برود این درحالی است که برخی از فروشگاه قیمت مناسب تری را برای محصولات خود ارائه می کنند و شما با کیفیت ترین جنس ها را با بهترین قیمت تهیه می کنید.

فروشگاه چوبست با ارائه بهترین کیفیت بهترین قیمت را نیز برای تمامی محصولات خود ارائه می کند. شما می تواند انواع محصولات چوبی از جمله پرگولا چوب پلاست را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چوب پلاست و انجام مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن کسب آگاهی در مورد محصول منتخب خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.