قیمت نرده چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 25*70) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 25*70) (70*25) ون وود 92.000 تومان 1.244.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نرده چوبی چیست؟ | میزان هزینه

یکی از مهم ترین سوالاتی که پیش می آید این است که اقسام نرده چوبی چیست؟ میزان قیمت این نرده چقدر است؟ و..

باید بیان داریم نرده چوبی انواع مختلفی دارد که در جنس های متفاوت ساخته می‌شود. از جمله جنس هایی که در قیمت نرده چوبی تاثیر گذار هستند، می‌توان به چوب بلوط، راش و روسی اشاره کرد. البته نرده های چوبی از پلاستیک های بازیافتی، تراشه چوب ها، خرده چوب ها و آرد مخصوص نیز ساخته می‌شوند.

انواع قیمت نرده چوبی

در این نوع نرده های چوبی استحکام بیشتری وجود دارد و می‌توان از آن در هر طراحی و دکوراسیونی استفاده کرد. یکی از استفاده های رایج از نرده چوبی در راه پله ها می‌باشد. این نرده ها به خصوص در خانه های دوبلکس خیلی به چشم می‌خورند و باعث لوکس بودن و کلاسیک بودن خاصی می‌شود.

مزایای نرده چوبی چیست؟

برای هر خریدی نیاز به دانستن مزایای محصول مورد نظر داریم. مزایای نرده چوبی چیست؟ از جمله مزایایی که می‌توانیم به آن ها اشاره ای داشته باشیم، طول عمر بالای نرده های چوبی، تغییر شکل ندادن آن ها در طولانی مدت، استفاده در انواع محیط مانند تراس، پشت بام، حیاط و…، امکان تطبیق با انواع طراحی ها، زیبایی و لوکس بودن، امکان استفاده از آن در فضای باز به دلیل استفاده از پروفیل مناسب نرده و…می‌باشد.

  • امکان استفاده در انواع محیط
  • امکان استفاده در فضاهای بسته و باز
  • زیبایی و لوکس بودن
  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر تغییر شکل در مدت زمان طولانی

قیمت نرده چوبی

قیمت نرده چوبی چقدر است؟

در قیمت نرده چوبی خیلی از موارد تاثیر گذار هستند. با توجه به مزایای گفته شده افراد بسیاری دنبال استفاده از نرده های چوبی در مکان های مختلفی هستند. از جمله مواردی که در قیمت نرده چوبی تاثیر گذار است، می‌توان به جنس، نوع، مکان مورد استفاده، طول و عرض و ارتفاع، تعداد نرده ها و کیفیت اشاره کرد.

انواع نرده های چوبی مدرن

در قیمت نهایی نرده چوبی انواع این نرده ها و جنس آن ها بسیار تاثیر گذار هستند. به طور کل نرده های چوبی در مکان هایی مانند آلاچیق، ویلا، باغ، باغچه، راه پله ها، پشت بام و تراس استفاده می‌شود.

1- نرده چوبی باغچه

در این نوع نرده ها از ساده ترین مدل استفاده می‌کنند که نه خیلی از هم فاصله دارند و نه خیلی به هم چسبیده اند. به این نوع نرده هایی که مناسب باغچه هستند، نرده های نیمه خصوصی می‌گویند. در انتخاب نرده ها به طور کل میزان هزینه نرده چوبی تاثیر گذاری خود را دارد، اما مهم ترین ملاک انتخاب آن ها سلیقه افراد است.

قیمت نرده چوبی باغچه

2- نرده چوبی تراس

نرده های چوبی که در تراس به کار برده می‌شود، در دو نوع عمودی و افقی وجود دارد. در نرده های تراس بیشتر باید به کیفیت چوب و نرده توجه کرد. چرا که نرده های تراس بیشتر در معرض آفتاب و نور خورشید هستند، بنابراین احتمال پوسیدگی و آسیب بیشتری دارند.

قیمت نرده چوبی تراس

3- نرده چوبی راه پله ها

بیشترین کارایی نرده های چوبی در راه پله های خانه های دوبلکس است. البته افراد می‌توانند برای پله های خانه های ویلایی خود نیز از نرده های چوبی راه پله ای استفاده کنند. در انتخاب این نوع نرده باید به ارتفاع، طول، عرض، نصب پاگرد برای برخی، و فاصله میله ها دقت کرد. اصولا ارتفاع پله ها نباید بیش از 18 باشد و ارتفاع پله های مناسب بین 15 تا 18 است.

قیمت نرده چوبی راه پله

طول مجاز پله ها نیز بین 90 تا 110 سانتی متر می‌باشد. عرض پله ها نیز نباید بیش از 32 سانتی متر باشد. برای نصب پاگرد نیز باید به تعداد پله ها دقت کرد. اگر تعداد پله ها بیش از 12 عدد باشد، باید پاگرد نصب شود. نکته آخر فاصله نرده ها می‌باشد که پیشنهاد می‌شود از میله هایی با فاصله 10 تا 15 سانت استفاده کنید. حائز اهمیت است که بدانید اندازه طول، عرض، ارتفاع و…در قیمت نرده چوبی تاثیر گذار است.

4- نرده چوبی باغ ها

یکی از مواردی که در تعیین حد و مرز باغ ها و زمین های مختلف استفاده می‌شود، نرده های چوبی است. چرا که هم باعث تعیین این مرز می‌شود و هم زیبایی و هارمونی خوبی با طبیعت می‌سازد.

قیمت نرده چوبی باغ

5- نرده های چوبی ویلا

در ویلا ها از حصارها و نرده های مختلف استفاده می‌شود. نه تنها از نرده های چوبی استفاده می‌کنند، بلکه از نرده های بتنی، طرح چوب، پلاستیکی و…نیز استفاده می‌کنند.

6- نرده های چوبی پشت بام

در ساخت بیشتر روف گاردن ها از نرده های چوبی نیز استفاده می‌شود. جنس استفاده از این نوع نرده ها بستگی به روف گاردن و متریال استفاده شده در آن و سلیقه خود فرد بستگی دارد.

7- نرده های چوبی در آلاچیق

در ساخت آلاچیق ها نیز نرده های چوبی کاربرد دارند. افراد برای ساخت آلاچیق نیاز به خرید متریال های مورد نیاز و نرده برای آلاچیق دارند. البته افراد می‌توانند از آلاچیق های آماده نیز استفاده کنند که قیمت آلاچیق آماده حدودا مناسب تر است.

در نصب آلاچیق نیز علاوه بر اهمیت به قیمت آن به کیفیت و جنس و تعداد آن ها توجه می‌شود و از موارد موثر دیگر در قیمت آلاچیق نیز توجه به پروفیل مناسب سازه و پرگولا است.

قیمت نرده چوبی آلاچیق

جنس نرده های چوبی چیست؟

یکی از موارد مهم تاثیرگذاری در قیمت و هزینه نرده چوبی جنس نرده ها است. نرده های چوبی از متریال های متفاوتی متشکل می‌شوند. هر یک از این جنس ها خاصیت و مزایای خاص خودش را دارد.

در انتخاب جنس نرده ها باید به مواردی مانند فضای باز یا بسته و آب و هوا توجه کرد. بیشترین چوب هایی که در ساخت نرده ها استفاده می‌شود و بیشتر در دسترس و رایج هستند، چوب های بلوط، روسی و راش می‌باشند.

1- نرده های چوبی روسی

هزینه نرده چوبی روسی نسبت به جنس های دیگر مقرون به صرفه تر است. این نوع چوب گرچه قیمت خوبی که دارد، اما در برابر آسیب هایی همچون خط و خش مقاومت پایین تری را دارا است. در نرده های آلاچیق و تراس به هیچ وجه استفاده از این نوع چوب پیشنهاد نمی‌شود.

قیمت نرده چوبی روسی

2- نرده های چوبی راش

از نقاط قوت این نوع چوب می‌توان به استحکام بالای آن اشاره کرد. چوب راش در جنگل های شمال ایران وافر است و در رنگ های قرمز، قهوه ای و حدودا زرد موجود می‌باشد. از نقاط ضعف این نوع چوب می‌توان به قیمت حدودا بالای آن و نقش و موج کم چوب اشاره کرد.

از چوب راش در برخی موارد در ساخت آلاچیق و پرگولا نیز استفاده می‌شود، اما در انتخاب و ساخت آلاچیق ها و پرگولاهای مناسب بیشتر قیمت پرگولا چوب پلاست مد نظر افراد است.

قیمت نرده چوبی راش

3- نرده های چوبی بلوط

چوب بلوط یکی از چوب هایی است که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر آسیب ها و فرسایش دارد. این نوع چوب زیبایی طبیعی و خوبی را دارا می‌باشد. به خاطر زیبایی و مقاومت خوبی که دارد حدودا از محبوبت خوبی برخوردار است.

قیمت نرده چوبی بلوط

چگونه نرده چوبی را نصب کنیم؟

یکی از دغدغه های پس از خرید نرده های چوبی نصب آن ها می‌باشد. نصب آن ها بهتر است که به دست متخصص سپرده شود ولی خود افراد نیز می‌توانند دست به نصب نرده ها بزنند. در ابتدا باید با مته 10 الی 12 از بالا تا زیر پله سوراخ شود، سپس اگر نرده روی پله یا تراس سنگی در حال نصب است، باید بعد از سوراخ کردن داخل سوراخ چسب سنگ ریخته شود.

مرحله بعد میل تراس که حدودا سایز 10 می‌باشد، داخل سوراخ قرار داده و آن را باید از دو طرف بالا و پایین پیچ و مهره کرد. در مرحله بعد کفی را داخل پیج انداخته می‌شود و نرده در آن جایگذاری می‌شود. بعد از آن نیاز است که قسمت اضافی آن کوتاه شود. پس از آن سری نرده جایگذاری می‌شود و اکسسوار روی پیچ چرخانده خواهد شد.

قیمت نرده چوبی

در مرحله بعد نیاز است که زاویه درست شود و دسته نرده روی آن جایگذاری شود. سپس شاه پله روی نرده جایگذاری و پیچانده تا محکم شود. اتصال باتسون توسط پیچ سرخود به شاه پله وصل می‌شود و در مرحله بعد در صورتی که لوله مستقیم بود از فلانژه جهت اتصال به شاه پله کمک می‌گیریم.

4 مرحله اساسی نصب نرده چوبی | چطور نرده چوبی را نصب کنیم؟

  1. آماده سازی کفی (نعلبکی) که باید با پیچ روی زمین نصب شود.
  2. آماده کردن پایه های نرده
  3. نصب کفی ها
  4. اجرای نرده چوبی به واسطه نصب پایه ها و قرارگیری دسته نرده ها

برترین نکات خرید نرده چوبی

1- اهمیت به کیفیت

از موارد مهم در انتخاب و خرید نرده چوب، کیفیت است. برخی چوب ها در مقابل نفوذ حشرات و یا آسیب هایی همچون شکستگی، فرسایش، خط و خش و نفوذ رطوبت خیلی ضعیف هستند و برخی دیگر استحکام خوبی دارند. در نتیجه در انتخاب و خرید نرده چوب باید به کیفیت آن توجه کرد.

2- اهمیت به قیمت نرده چوبی

نرده هایی که چوب طبیعی دارند و از چوب های خوبی ساخته شده اند، عموما به قیمت های بالایی به فروش می‌رسند. از دلایل قیمت بالای آن ها می‌توان به زیبایی و لوکس بودن چوب طبیعی و ساخت سخت تر آن ها اشاره کرد. طراحی چوب، جنس و نوع چوب در قیمت نرده چوبی تاثیر گذار می‌باشند.

نرده های چوبی ارزان عموما از کیفیت پایینی برخوردار هستند و نقش و نگار کمتری دارند. این نرده ها، نرده های ساده نام گذاری می‌شوند. اما نرده هایی که طرح آن ها پیچیدگی بیشتری دارد، قیمت بیشتری را نیز دارا می باشند.

3- توجه به طرح و کاربرد نرده چوبی

نرده های ظریف بهتر است که در فضای داخلی استفاده شود و نرده هایی که استحکام بیشتر و ظرافت کمتری دارند، بهتر است در فضای باز استفاده شوند. به هر حال کاربرد نرده ها نیز بسیار تاثیر گذار است. برای مثال برای نرده های چوبی باغچه بهتر است از نرده هایی استفاده شود که مخصوص باغچه هستند و دربرابر به نفوذ رطوبت دوام بالایی دارند.

قیمت نرده چوبی

4- توجه به رنگ نرده چوبی

حتی رنگ نیز در انتخاب و قیمت نرده چوبی تاثیر دارد. رنگ باید هارمونی خوبی با دکوراسیون و دیزاین چه بیرونی و چه داخلی داشته باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.