قیمت هر متر مربع ترمووود

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 140*42 میل ساده – shb ترموود 140*42 میل ساده – shb (140*42) معماریکا - 1.400.000 تومان
ترموود 42*92 میل ساده – shb ترموود 42*92 میل ساده – shb (92*42) معماریکا - 1.630.000 تومان
ترموود 42*68 میل ساده – shb ترموود 42*68 میل ساده – shb (68*42) معماریکا - 1.470.000 تومان
ترموود 42*42 میل ساده – shb ترموود 42*42 میل ساده – shb (42*42) معماریکا - 1.430.000 تومان
ترموود 26 میل گره پروانه – shb ترموود 26 میل گره پروانه – shb () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 26 میل ساده – shb ترموود 26 میل ساده – shb () معماریکا - 850.000 تومان
ترموود 19*42 میل ساده – shb ترموود 19*42 میل ساده – shb (42*19) معماریکا - 950.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت هر متر مربع ترمووود

به طور کل می توان گفت چوب هایی که برای دکوراسیون های داخلی می توان به کار برد، انواع و اقسام مختلفی را شامل می شود و به تبع این تنوع، در موارد مختلفی نیز به کار برده می شود. چرا که کارایی آن ها بر اساس کاربرد هر چوب و ویژگی های متفاوتش، متنوع و مختلف است. یکی از انواع متریال هایی که امروزه بیشتر در صنایع سازه و دیزاین از آن استفاده می کنند، چوب ترموود است. دغدغه برخی از افراد متخصص در این زمینه، قیمت هر متر مربع ترمووود و هزینه آن می باشد.

ما در این صفحه قصد داریم تا به قیمت هر متر مربع ترمووود بپردازیم پس با ما همراه باشید. البته بدیهی است که شما در این مطلب به سادگی می توانید لیست قیمت ترموود در هر متر مربع را به طور دقیق ببینید و در صورت تمایل به سفارش آن نیز بپردازید اما این مطلب را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترموود متری از دست ندهید.

قیمت هر متر مربع ترمووود چه قدر است؟

همانطور که می دانید همیشه در تعیین لیست قیمت ترموود متری یک محصول عوامل زیادی تاثیر دارد که در قیمت هر متر مربع ترمووود نیز عوامل مشخص شده ای تاثیر گذارند. ابتدا باید بدانید که ترمووود به دو صورت به فروش می رسد :

  1. ترموود شاخه ای
  2. ترمووود متری

قیمت هر متر مربع ترمووود

معمولا ترمووود متری پر کاربرد تر می باشد و افراد بیشتری از آن استفاده می کنند. در خصوص تفاوت قیمت این دو محصول ارائه شده نیز باید گفت که این محصولات از یک جنس برخوردار می باشند و هر دو ترمووود می باشند. در نتیجه شیوه قیمت گذاری متفاوت اما در نهایت قیمت آن ها یکی می باشد. عواملی که در قیمت هر متر مربع ترمووود تاثیر دارد به طور مختصر به این شرح می باشد :

  1. جنس
  2. کیفیت
  3. مواد اولیه
  4. برند
  5. کشور تولید کننده برند
  6. وضعیت ارز
  7. رنگ و مدل
  8. فروشگاه منتخب شما برای خرید

در ادامه بیشتر در خصوص این عوامل موثر در قیمت هر متر مربع ترمووود و لیست قیمت ترموود متری صحبت خواهیم کرد.

قیمت هر متر مربع ترموود

ترمووود چیست ؟

خوب است پیش از آنکه در خصوص قیمت ترمووود در هر متر مربع به کسب اطلاعات لازم بپردازید بدانید که این محصول چیست :

این محصول فرآورده ای حاصله از پودر چوب می باشد که معمولا از چوب کاج نیز به دست می آید و طی یک فرآیند گرمایشی در محیط کارخانه کامپوزیت های آن ساخته می شود.

این متریال فوق العاده یکی از متریال هایی است که می توان از آن در انواع زمینه ها استفاده کرد. این چوب برای افراد و مشتریانی که خواهان دیزاینی فوق العاده خاص و چشمگیر می باشند و در عین حال کیفیت و استحکام برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ترموود نیز به طور کل یکی از مواردی است که دغدغه افراد این حوزه می باشد.

قیمت هر متر مربع ترمووود

بررسی قیمت هر متر مربع ترمووود (ضخامت)

بهتر است که افراد بدانند، هر سایزی از چوب های ترمووود برای پروژه های مختلف و کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که در قیمت تاثیر گذار است . برای مثال اگر 16 میل باشند، این امر متفاوت است و اگر ضخامت آن بیشتر باشد در مکان های متفاوتی می توان از آن استفاده کرد.

چوب های ترمو ای که برای کفپوش ها بیشتر استفاده می شوند، در سایزهای 16 میل، 19 میل، 26 میل و در نهایت 40 میل می توانند وجود داشته باشند و پیشنهاد می شود از 26 میل و یا 40 میل استفاده شود. (به طور کل از 16 میل خیلی کم تر در زمینه کفپوش استفاده می کنند، چرا که ضخامت آن کم است و احتمال آسیب رسیدن به آن در طول مدت بیش از بقیه ضخامت ها می باشد.)

بدیهی است که هرچه این محصول ضخیم تر باشد قیمت هر متر مربع ترمووود نیز بیشتر می شود چرا که مواد بیشتری در ساخت آن به کار گرفته شده  است.

قیمت هر متر مربع ترموود

شایان ذکر است اگرچه افراد خواهان سایز های 26 و 40 میل نیستند،( پیشنهاد این است که در نهایت از ضخامت 19 میل استفاده کنند.) با این وجود همان طور که مشخص است، هر چه ضخامت کار بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر خواهد بود و همین امر باعث قیمت بیشتر آن می شود. پس می توان ادعا داشت که قیمت چوب های ترمو در هر متر مربع به طور مستقیم با سایز و ضخامت آن ها مرتبط می باشد.

ترمووود هایی که در سایز های 26 قرار دارند نسبت به سایز های 16 و 19 میل قیمت بیشتری دارند و این امر به خاطر ضخامت بیشتر چوب طبیعی است. البته مقاومت چوب های ترمو را می توان با رنگ ترمو بیشتر نمود.

قیمت هر متر مربع ترموود

 

قیمت هر متر مربع ترمووود برای طراحی نما

نماپوش های ترمو امروزه بسیار محبوب هستند و طرفداران پر و پا قرص خود را یافته اند. این نوع چوب از زیبایی خاصی بهره می برد که همین امر باعث محبوبیت آن در بین دیزاینر ها شده است. به طور کل این چوب هارمونی منحصر به فردی را با فضا ایجاد می کند و باعث زیباتر شدن فضا می‌ شود.

البته حائز اهمیت است که بدانید قیمت هر متر مربع ترمووود نسبت به خیلی از انواع چوب ها بیشتر است. این قیمت به خاطر مقاومت بیشتر چوب ترمو و زیبایی منحصر به فردی است که شامل می شود. چرا که چوب ترمووود در برابر تغییرات آب و هوایی و رطوبت و یا نم بیش از چوب های دیگر مقاومت و ماندگاری دارد.

قیمت هر متر مربع ترموود

به طور کل می توان گفت، چوب های ترمووود برای نما های بیرونی فوق العاده هستند، چرا که نمای بیرون در معرض آسیب و فرسایش بیشتری قرار دارد و ترمووود نسبت به چوب ها و متریال های دیگر، مقاومت بهتر و بیشتری را شامل می شود.

عوامل موثر در قیمت هر متر مربع ترمووود

حدودا اشاره کردیم که قیمت این نوع چوب در ضخامت های مختلف متفاوت خواهد بود. از موارد دیگری که در قیمت ترمووود موثر است، می توان به مواردی همچون ابعاد و کیفیت این نوع چوب اشاره کرد. در ادامه برخی از مهم ترین عوامل را به تفسیر بیان می کنیم :

1.کشور تولید کننده چوب

یکی دیگر از دلایلی که باعث ثبات نداشتن قیمت چوب ترمووود می شود و قیمت های ترمووود را مختلف می سازد، نوسانات قیمت ارز است. از موارد دیگری که باعث ثابت نبودن قیمت می شود، می توان به مواردی مثل حجم بر اساس نوع چوب، نوع تراش، اره، ابعاد و… اشاره نمود. به طور کل می توان گفت نوع الوار نیز مهم است، چرا که نوع ترمووود ایرانی را می توان با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به فنلاندی آن یافت.

قیمت هر متر مربع ترموود

2.محصول مورد نظر شما و نصب آن

اجرت نصب نیز می تواند در قیمت هر متر مربع ترمووود و هزینه نهایی این چوب تاثیر گذار باشد. اجرت نصب چوب ترمووود نیز متفاوت است و بستگی به مرکز خرید افراد دارد. نکته دیگر نیز رنگ کاری چوب ترمووود می باشد. حائز اهمیت است که افراد بدانند، چوب های ترمووود قبل از اجرا به رنگ نیاز دارند. چرا که هنگام ساخت آن ها، رنگ اصلی آن ها سفید است که بعد از قرار گرفتن زیر حرارت شدید، به قهوه ای تغییر پیدا می کنند.

قیمت هر متر مربع ترموود

3.رنگ مورد استفاده برای ترمووود

باید گفت که ترموود بعد از برش در یک شرایط خاصی تحت گرما و حرارت زیاد قرار می گیرد و با استفاده از دستگاه های مختلفی که مخصوص این نوع چوب ها است، این چوب ها را خشک می کنند. ترموود را به طوری خشک می کنند که رطوبت آن ها حدودا به طور کامل گرفته می شود و همین استحکام چوب را بالا می برد. در هنگام انجام این فرآیند شیره و مواد دیگر این چوب گرفته می شود و همین باعث تغییر رنگ آن خواهد شد.

قیمت هر متر مربع ترمووود

رنگ های مختلفی را می توان برای ترمووود ها به کار برد. از رنگ های محبوب می توان به رنگ های عسلی، گردویی، فندقی و… اشاره کرد. رنگ آمیزی نیز دو نوع دارد :

  1. اول آن که افراد از مرکز خریدی که چوب ها را تهیه نموده اند، درخواست کنند تا برای آن ها رنگ شود و سپس به آن ها تحویل داده شود و
  2. دوم آن که از مرکز معتبر رنگ خریداری شود و خود افراد آن را رنگ کنند که قیمت هر متر مربع ترمووود در هر کدام متفاوت است.

خوب است بدانید یکی از متریال هایی که می توان گفت از اساسی ترین موارد در زمینه ترموود ها می باشد، رنگ های ترمووود است. این نوع رنگ ها باعث می شوند تا چوب ترمو از مقاومت بیشتری برخوردار شود و به طور مقاومت چوب را بیشتر می کند.

قیمت هر متر مربع ترمووود

نحوه محاسبه کردن قیمت هر متر مربع ترمووود

نحوه محاسبه نمودن کلی چوب های ترمووود در ایران طبق محاسبات انجام شده، بر اساس متر مربع می باشد. این امر باعث می سود که در برآورد های قیمت، هر واحد متر مربع در نظر گرفته شود و به کار آید. در نتیجه در برآورد قیمت ها به هر واحد متر مربع قیمت داده می شود.

از جمله عواملی که در محاسبه قیمت های ترمووود تاثیر دارند، درجه، تراش چوب، کیفیت نوع چوب، نوع الوار و اندازه تراکت های ترمووود می باشد‌. انواع محبوب چوب ترمویی که در بازار ایران به عرضه می رسد، به طور عمده یا چوب ترمووود فنلاندی است و یا روسی و چینی، البته نوع ایرانی این چوب نیز وجود دارد که هر کدام از انواع چوب های ترمووود دارای قیمت های مختص به خود بر اساس کیفیت آن ها می باشد.

اما خوب است بدانید که شما با خریداری محصول مورد نظر خود و استعلام قیمت هر متر مربع چوب ترمووود از یک فروشگاه خوب می توانید مطمئن باشید که این محصولات با بهترین قیمت به دست شما می رسند و از این رو باید به فروشگاه مورد نظر خود دقت کنید.

قیمت هر متر مربع ترموود

به طور کل پیشنهاد می شود، افراد برای قیمت هر متر مربع ترمووود و خرید آن، از مراکز و سایت هایی خرید کنند که دارای گارانتی می باشند و رضایت مشتری یکی از اهداف آن ها می باشد.

در چوبست تمامی چوب ها دارای ضمانت سه ساله می باشد که افراد با خیالی آسوده و راحت می توانند دست به خرید بزنند و بابت کیفیت محصول خود اطمینان خاطر داشته باشند. چوب های ترمووود چوبست هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد و هم از تنوع های خوبی برخوردار می باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.