قیمت کفپوش پشت بام

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
دك سنگين 25*70 (F4) دك سنگين 25*70 (F4) (70*25) دکینگ وود 94.000 تومان 1.340.000 تومان
دك سنگين 25*145 (D1) دك سنگين 25*145 (D1) (145*25) دکینگ وود 199.000 تومان 1.340.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH13.5 پروفیل چوب پلاست DH13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D2H13.5 پروفیل چوب پلاست D2H13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH15 پروفیل چوب پلاست DH15 (150*25) پلاستوود 240.000 تومان 1.600.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D13 پروفیل چوب پلاست D13 (130*23) پلاستوود 170.000 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D14 پروفیل چوب پلاست D14 (140*165) پلاستوود 180.600 تومان 1.290.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت کفپوش پشت بام

استفاده از کفپوش مناسب برای هر مکانی و هر دکوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. چرا که یک کفپوش نه تنها بر روی ظاهر و دکور تاثیر زیادی دارد بلکه در صورت عدم استفاده از متریال مناسب هر چقدر هم که هزینه کرده باشید نه تنها می توانید استفاده مناسب را از فضا مناسب خود نمایید بلکه متاسفانه در مدت زمان کوتاهی کفپوش های شما از بین می رود. به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا ضمن پرداختن به قیمت کفپوش پشت به شما در یافتن مناسب ترین نوع کفپوش پشت بام نیز کمک کنیم. به همین علت با ما در این مطلب همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید. همچنین جهت خرید انواع کفپوش پشت بام با بهترین قیمت و کیفیت با گروه چوبست تماس بگیرید و اقدام به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

جهت اطلاع از قیمت چوب پلاست و قیمت ترموود می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

قیمت کفپوش پشت بام

کفپوش پشت بام چیست ؟

به طور کلی کفپوش متریالی می باشد که برای ساخت کف از آن استفاده می شود و بر اساس هر کاربردی از جنس های مختلف سنگی ، چوبی ، پلاستیکی و … برخوردار می باشد. کفپوش های پشت بام به طور خاص کفپوش های هستند که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر آسیب های محیطی مقاوم می باشند. این کفپوش ها که البته به اسم کفپوش های روف گاردن نیز معروف هستند از تنوع و مدل های مختلفی برخوردارند چرا که علاوه بر مقاومت ، زیبایی و دکوراتیو بودن این کفپوش ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

قیمت کفپوش های پشت بام از عوامل زیادی تاثیر می گیرد که مهم ترین آن نوع و جنس کفپوش ها می باشد. ما در ادامه پر استفاده ترین مدل این کفپوش ها را برای شما شرح می دهیم و البته به قیمت آن ها نیز می پردازیم… با ما همراه باشید.

قیمت انواع کفپوش پشت بام

مهم ترین انواع کفپوش پشت بام که شما به راحتی می توانید آن هارا به کار بگیرید به این شرح می باشد :

کفپوش پشت بام چوبی

بدون شک یکی از پر استفاده ترین انواع کفپوش ها کفپوش های چوبی می باشد که حتی در روف گاردن نیز قابل استفاده هستند. کفپوش های چوبی حسی از گرما و زیبایی را به شما القا می کنند و برای دکور سازی یک انتخاب ایده آل محسوب می شوند. قیمت کفپوش پشت بام چوبی به نسبت می تواند گران تر باشد اما بدیهی است که کیفیت آن نیز بالا می باشد کفپوش های چوبی به آسیب پذیر بودن در برابر رطوبت معروف هستند به همین علت بدیهی است که دغدغه استفاده از کفپوش در بام برای شما به وجود می آید. اما ما اینجاییم تا یک محصول فوق العاده برای به کار گیری در بام به شما معرفی کنیم :

کفپوش پشت بام چوب پلاست :

بر عکس کفپوش ترموود که به طور کامل از چوب ساخته شده است و از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد کفپوش چوب پلاست به طور ترکیبی از چوب و پلاستیک تشکیل شده است که اولین تاثیر خود را در قیمت کفپوش پشت بام می گذارد و بتون این محصول را قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد. همچنین استفاده از پلاستیک در ساخت این کفپوش موجب شده است تا این محصول به طور کامل ضد آب شود و برای استفاده در پشت بام یک انتخاب ایده آل محسوب شود.

قیمت کفپوش پشت بام

خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت از طریق گروه چوبست امکان پذیر شده است پس برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

کفپوش پشت بام سرامیکی

سرامیک را نیز می توان یکی از کفپوش های مناسب برای پشت بام معرفی کرد. چرا که این محصول اگر با کیفیت خوبی تهیه شود در برابر آب و رطوبت و گرد و خاک و تمامی عوامل مخربی که در محیط خارجی دارد از خود مقاومت نشان می دهد و به راحتی از بین نمی رود. با این وجود برخی از کفپوش های سرامیکی از قیمت بالایی برخوردار می باشند و بدیهی است که در هزینه کفپوش پشت بام سرامیکی تاثیر منفی می گذارد. همچنین در فصل های سرد سرمای سرامیک می تواند یک ویژگی منفی برای کفپوش بودن باشد.

 کفپوش پشت بام سنگی

در کنار سرامیک از کفپوش سنگی نیز می توان استفاده کرد که چندان برای کف سازی بام مناسب نمی باشد. چرا که اولا قیمت کفپوش پشت بام سنگی بالا می باشد و برای فضاهای وسیع می تواند هزینه های سنگینی ایجاد کند. دوما این محصول در برابر گرما و سرما ترک می خورد و می شکند. همچنین مشکل کفپوش های سرامیکی در فصل سرما برای کفپوش های سنگی دو چندان برابر می باشد به همین علت این کفپوش ها بیشتر برای محیط داخلی مناسبند تا خارجی.

چمن مصنوعی

امروزه استفاده از چمن مصنوعی در بالکن ها و پشت بام ها متداول شده است که البته انتخاب درست و مناسبی نیز می باشد. قیمت کفپوش پشت بام از نوع چمن مصنوعی می تواند کمی بالا باشد. همچنین استفاده سر تاسری در یک محیط وسیع می تواند از زیبایی دکور و فضای شما کاهش دهد به همین علت پیشنهاد می شود که از این محصول به صورت قسمتی و در برخی از قسمت های پشت بام استفاده شود و در سایر قسمت ها از انواع کفپوش های چوب پلاست یا سرامیکی استفاده شد.

قیمت کفپوش پشت بام

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیم کفپوش پشت بام با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

قیمت و خرید کفپوش پشت بام

شاید پیدا کردن یک فروشگاه مناسب برای خرید کفپوش پشت بام با بهترین قیمت و کیفیت کمی دشوار باشد. فروشگاه چوبست با سابقه ای ممتاز در زمینه فروش انواع کفپوش ها با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به خوبی می تواند این دشواری را برای شما از بین ببرد. همچنین این گروه چوبست امکان دسترسی به تنوع بالایی از کفپوش های پشت بام را برای شما میسر کرده است پس تعلل نکنید و برای کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت کفپوش پشت بام با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.