قیمت پرگولا چوبی

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت پرگولا چوبی

عاشق دور هم نشینی در فضای باز هستید ؟ نیاز به یک فضا سازی مناسب برای این دور هم نشینی ها دارید که با استفاده از تجهیزات مختلفی می تواند صورت بگیرد. این تجهیزات به شما این امکان را می دهد که در فضا ها باز جذاب ترین و زیبا ترین دکوراسیون را برای جمع شدن و گذراندن اوقات فراغت داشته باشید. یکی از این تجهیزات پرگولا نام دارد که ممکن است اسم آن برایتان نا آشنا باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا در مورد ساخت و قیمت پرگولا چوبی اطلاعات مورد نیاز شما را قرار دهیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرگولا چوبی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

قیمت پرگولا چوبی

منظور از پرگولا چوبی چیست ؟

از آنجا که پرگولا یک واژه نا آشنا می باشد قصد داریم تا در این قسمت توضیحات لازم در مورد این محصول و کاربرد آن به شما شرح دهیم. به طور کلی از نظر شبیه سازی پرگولا را می توانیم چیزی میان آلاچیق و طاق بست بدانیم. با این تفاوت که متریال ساخت این محصول با طاق بست متفاوت است و پرگولا به نسبت آلاچیق از کف برخوردار نمی باشد و در زمان ساخت آن به سقف و پایه ها اکتفا می شود. همچنین قیمت پرگولا چوبی نیست با این دو سازه متفاوت می باشد و به همین علت از نظر ساخت در دسته ای جدا قرار میگیرد.

قیمت پرگولا چوبی

به کمک طراحی پرگولا ها امکان فضا سازی و جدا کردن فضا از محیط باز امکان پذیر می باشد و در عین حال می توان از انجام این فضا سازی ها خودداری نمود. این مورد کاملا سلیقه ای محسوب می شود. همچنین ابعاد این سازه را می توانید بر اساس فضا و محیط و البته سلیقه و تعداد افرادی که می خواهید در آن جای دهید متفاوت کنید. طراحی و ساخت پرگولا به طور کامل شخصی سازی می شود و بر اساس سلیقه شما طراحی می شود. همچنین بدون شک طرحی که انتخاب می کنید در قیمت پرگولا چوبی نیز تاثیر گذار می باشد.

تفاوت قیمت پرگولا چوبی با آلاچیق و طاق بست

فوقا ذکر کردیم که این محصولات از نظر قیمتی نیز با سایر سازه ها متفاوت می باشند و علت آن به این شرح می باشد :

در تفاوت میان آلاچیق و پرگولا باید گفت که آلاچیق با متریال های مختلفی ساخته می شود و بر اساس این متریال و قیمت آن ها ، هزینه ساخت آن متفاوت می باشد. همچنین معمولا در ساخت آلاچیق کف سازی نیز صورت می گیرد که موجب می شود حجم متریال مورد استفاده افزایش پیدا کرده و هزینه ساخت نیز بالاتر برود. اگر آلاچیق چوبی باشد می توان گفت که هزینه ساخت آن از قیمت پرگولا چوبی بالا تر می رود و بر عکس… استفاده از سایر متریال ها ممکن است هزینه ی ساخت آن را کاهش دهد.

از پاراگراف قبل می توانید حدس بزنید که جنس پرگولا از چیست ؟ تا کنون پرگولا بیشتر با متریال چوبی شهرت پیدا کرده است و طرفداران این محصول به طور کلی پرگولا را به انواع چوب سفارش می دهند. قیمت چوب نیز می باشد که در قیمت پرگولا چوبی تاثیر بسیار زیادی گذاشته اند. 

در مقایسه با پرگولا و طاق بست باید گفت که در ساخت طاق بست از فلزات و یا متریال های غیر چوبی استفاده می شود که در باغ ها و پارک های عمومی نیز قابل مشاهده است. اما جنس مشهوری که در ساخت پرگولا به کار می رود چوب می باشد که بسته به انتخاب شما می تواند تمام چوب یا نیمه چوبی باشد و از این نظر دست برای انتخاب باز می باشد. فراموش نکنید که استفاده از متریال تمام چوبی بر قیمت پرگولا چوبی تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

همچنین در بین خود انواع پرگولا نیز تنوع قیمتی زیادی مشاهده می شود که تا حد زیادی از انتخاب شما و طرح مورد نظر شما تاثیر میگیرد. ما در ادامه مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت پرگولا چوبی را برای شما شرح می دهیم. اما پیش از آن شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و سفارش پرگولا با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره با گروه چوبست به اطلاعات مورد نظر خود در این زمینه دست پیدا کنید.

قیمت پرگولا چوبی چگونه محسوب می شود ؟

ابعاد مورد نظر شما :

در درجه اول مهم ترین فاکتور تاثیر گذار در قیمت پرگولا چوبی ابعاد مورد نظر شما می باشد. هرچه حجم پرگولا شما بیشتر باشد میزان متریال مورد استفاده افزایش پیدا می کند و بدیهی است که قیمت آن را نیز افزایش می دهد. علاوه بر آن ابعاد وسیع تر مدت زمان بیشتری را برای ساخت به خود اختصاص می دهند و سخت تر ساخته می شوند. به همین علت دستمزد ساخت آن ها بیشتر و می شود در نهایت هزینه ساخت پرگولا چوبی را افزایش می دهد.

طرح مورد نظر شما :

علاوه بر ابعاد نباید از طرح پرگولا منتخب شما غافل ماند. گاهی طرح انتخابی با ابعاد وسیع تری همراه است اما ساده می باشد و گاهی طرح منتخب شما پیچیده تر می باشد و ساخت آن را دشوار تر می کند. به همین علت می گوییم طرح منتخب شما برای پرگولا چوبی در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد. با این وجود چون این محصول تغییر نمی کند و سال ها مورد استفاده قرار میگیرد بهتر است هزینه را فدای طرح دلخواه خود کنید و باب دل این محصول را سفارش دهید.

جنس چوب :

فوقا ذکر کردیم که متریال مورد استفاده در ساخت و سفارش پرگولا چوب می باشد. در اینجاست که قیمت چوب و جنسی که انتخاب می کنید در قیمت پرگولا چوبی تاثیر زیادی خواهد داشت. اگر متریال مورد استفاده تمام چوب باشد بدیهی است که قیمت زیادی را به خود اختصاص می دهد و اگر فقط از روکش چوبی ساخته شود به همان نسبت نیز قیمت کمتری را نیز به خود اختصاص می دهد. البته استفاده از چوب طبیعی برای ساخت و سفارش پرگولا مزایای زیادی دارد اما در آخر نمی توان قیمت آن را نادیده گرفت.

 

 

قیمت پرگولا چوبی

کیفیت متریال مورد استفاده برای ساخت :

چوب تنها متریال مورد استفاده برای ساخت این سازه نیست و بدون شک مواد دیگری نیز برای ساخت و سوار شدن چوب ها بر روی هم مورد استفاده قرار میگیرد. کیفیت این متریال مورد استفاده تاثیر شایان توجهی اولا رو کیفیت کار و زیبایی سازه شما دارد و دوما قیمت پرگولا چوبی را می تواند زیاد تر یا کمتر کند. با این وجود برای این که سازه شما از کیفیت و استحکام لازم برخوردار باشد بهتر است این متریال با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

طرح و رنگ چوب :

چوب ها به طور معمول از رنگ های یکسانی برخوردار می باشند مگر آنکه نوع چوب رنگ متفاوتی داشته باشد که در این صورت بر اساس قیمت چوب قیمت پرگولا چوبی نیز تغییر می کند. یا چوب طی فرآیند متفاوتی رنگ می شود که در این صورت هزینه ارزش افزوده بر قیمت آن در بازار تاثیر گذار بوده و قیمت متریال را افزایش می دهد. باید در نظر داشته باشید که برخی از این متریال به علت ترند بودن یا داشتن طرفداران زیاد از قیمت بالاتری در بازار برخوردار می باشند.

برند متریال مورد استفاده :

البته که در پرگولا چوبی برند را نمی توان چندان تاثیر گذار در قیمت دانست اما با این وجود نمی توان از تاثیر آن نیز چشم پوشی کرد. برخی از برند های متریال های پرگولا چوبی با قیمت بالاتری در بازار عرضه می شوند یا به علت کیفیت بالا خود قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهند. همچنین برخی از این برند های وارداتی هستند که هزینه گمرک و واردات آن ها بر قیمت نهایی پرگولا چوبی تاثیرگذار می باشند. اما در نهایت برای کیفیت بیشتر بهتر است از برند های معتبر تری نیز استفاده نمایید.

فروشگاه و سازنده پرگولا چوبی :

در آخر فروشگاهی که اقدام به خریداری متریال مورد نظر خود از آن می کنید در نیز در قیمت پرگولا چوبی تاثیر بسزایی دارد. برخی از این فروشنده با کسب سود بیشتر قیمت محصولات خود را گران تر عرضه می کنند و برخی دیگر با هدف کسب رضایت مشتری سعی در ارائه خدمات با کیفیت ضمن داشتن قیمت منصفانه دارند.

قیمت پرگولا چوبی

علاوه بر آن هزینه سازنده را نیز باید در نظر داشته باشید. خرید متریال تنها 50 درصد ماجرا می باشد و ما بقی مربوط به هزینه های ساخت آن می باشد. به طور کلی هزینه های ساخت از طرح شما نشات میگیرد. همچنین در صورت مشاوره با یک گروه طراحی هزینه های مربوط به ارائه ایده نیز بر هزینه های شما اضافه می گردد و قیمت پرگولا چوبی و ساخت آن را افزایش می دهد. 

اما نگران نباشید چرا که ما در گروه چوبست سعی کرده ایم تا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به شما عرضه کنیم. در طول سال ها فعالیت تمرکز ما بر این بوده ست که با حفظ کیفیت و داشتن نهایت ظرافت و دقت قیمت منصفانه ای را نیز برای اجرای خدمات و عرضه محصولات متریال نیز ارائه دهیم. پس اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید پرگولا چوبی و سفارش آن می گردید کافیست با گروه ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.