قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب چیست؟

از سالیان گذشته تا سال های اخیر استفاده از چوب و متریال های دیگر در ساخت نرده و یا حصار بسیار محبوب گشته است. چوب یکی از متریال های بسیار محبوب در بین جنس نرده ها می‌باشد. اما به خاطر قیمتی که دارد، مانعی بر سر انتخاب آدمی است. اما نقش و طرح چوب و نرده های چوبی بسیار زیبا تر از هر متریال دیگری می‌باشند. چوب پلاست نیز یکی از متریالی ست که می توان از آن در نرده استفاده نمود. اگر مایل هستید از چیستی آن با خبر شوید کلیک کنید : چوب پلاست چیست؟

همچنین می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت چوب پلاست به سایت چوبست رجوع کرده و به خرید اینترنتی چوب پلاست بپردازید.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

به همین خاطر در انتخاب متریال برای ساخت نرده و حصار به دنبال نقش و نگارهای چوبی هستند. یکی از این متریال ها پلاستیک های طرح چوب است.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب به نسبت از نرده های چوبی خیلی مقرون به صرفه است و با گذشت زمان و پیشرفت فن آوری مزایای بیشتری نسبت به چوب به آن ها اضافه شده و زیبایی و ظاهری مشابه چوب دارند.

از متریال هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند، می‌توان به چوب پلاستیک، چوپکس و چوب پلاست اشاره کرد.

ساختار نرده پلاستیک طرح چوب چگونه است؟

متریال پلاستیک طرح چوب در سال 1990 در آمریکای شمالی ساخته و عرضه گشت. آن ها از ذرات چوب و پلیمرهای دیگری مانند پلی اتیلن هایی با چگالی کم، بالا و پلی وینیل کلرید تشکیل شده است که خمیر یکنواختی را با هم می‌سازند. این فرایند به دو نوع یکنواخت و جدا جدا انجام می‌شود.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

این محصول خصوصیات زیادی دارد که جایگزین خوبی برای چوب می‌باشد. این محصول به خاطر صفاتی که دارد برای وسایلی که در فضای کار نیز کاربردی هستند، از جمله این وسایل نرده و حصار هایی می‌باشند که در باغ، باغچه، تراس، پشت بام و…می‌باشند.

مزایای نرده پلاستیکی طرح چوب | چرا نرده طرح چوب؟

در راستای اهمیت قیمت نرده پلاستیکی طرح چو بهتر است به مزایای نرده پلاستیکی در این طرح بپردازیم..

نرده هایی که با پلاستیک ها و متریال های طرح چوب ساخته شده اند، از مزایای خوبی برخوردار می‌باشند. این نرده ها خواص مکانیکی مناسب تری نیز نسبت به نرده های چوبی دارند. به طور کل نرده های چوب پلاست و وسایلی که با این نوع متریال ساخته می‌شوند، از ویژگی های خوبی برخوردار می‌باشند.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

از جمله این موارد می‌توان به آلاچیق های چوب پلاست و فلاورباکس ها اشاره کرد. برای مثال قیمت آلاچیق چوب پلاست مقرون به صرفه تر از بقیه متریال ها به خصوص چوب می‌باشد. از مزیت های نرده پلاستیکی طرح چوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هزینه نگهداری کمتری به نسبت نرده های چوبی دارد.
  2. مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و عوامل محیطی دیگر دارد.
  3. در برابر ترک خوردن در تغییر دمای هوا مقاوم است.
  4. مقاوم در برابر عوض شدن ابعاد در طول زمان می‌باشد.
  5. به خاطر ساخت این نوع نرده هیچ درختی قطع نمی‌شود.
  6. با محیط سازگاری خوبی دارد.
  7. نیازی به هزینه جداگانه برای رنگ آمیزی ندارد.

در طراحی ها و افزایش زیبایی خانه ها و یا فضای بیرونی آن ها از فلاورباکس ها استفاده می شود که جنس های مختلفی دارند، از جمله این جنس ها می توان به چوب پلاست اشاره کرد. قیمت فلاورباکس چوب پلاست مقرون به صرفه تر از جنس های دیگر است.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

معایب نرده پلاستیکی طرح چوب چیست؟

در هر موضوعی به خصوص خرید و انتخاب یک وسیله باید مزایا و معایب آن را بررسی کرد. نرده پلاستیکی طرح چوب نیز علاوه بر مزایایی که دارد عاری از معایب نیست و بهتر است که به هر دوی آن ها پرداخته شود. از معایب این نوع نرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احتمال تغییر رنگ در طول زمان وجود دارد.
  • احتمال پوسیدگی، رطوبت زدگی و کپک در طول زمان وجود دارد.
  • این نوع نرده ها از وزن بیشتری برخوردار می‌باشند.
  • استحکام کمتری دارند.

انواع نرده های پلاستیکی طرح چوب

طرح حصار

این طرح به خاطر ایجاد یک حفاظ به دور باغ ها یا مزارع و یا باغچه ها استفاده می‌شوند. به طور معمول پروفیل مناسب نرده طرح حصار شامل پروفیل 110×110 و قوطی 60×30 فلزی برای پایه حصار و نرده ها و پروفیل 110×20 می‌باشد. 

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

طرح سه خط

این طرح در راه پله ها، تراس و بالکن استفاده می‌شود. به این نوع نرده سه لاین و یا سه ترانزیت می‌گویند. زیبایی و سادگی که دارد، باعث لوکس بودن و چشمگیر بودن تراس و راه پله ها می‌شود. البته از این نوع نرده می‌توان در موارد دیگر استفاده کرد اما مورد مناسب تری برای راه پله و تراس می‌باشند.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

طرح پرچین

در این طرح از پروفیل هایی به اندازه 110×110 برای استارت و نرده های عمودی در پروفیل هایی با اندازه 40×60 که به صورت افقی به استارت ها وصل می‌شوند و نصب می‌شوند. اندازه فاصله استارت با یک دیگر در این طرح 2 متر می‌باشد. در این نوع طرح برای زیبایی بیشتر از کلاهک استفاده می‌شود.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

در واقع به خاطر ساختاری که چوب پلاست دارد، برای فضای باز و بیرون فوق العاده می‌باشد. برای همین در طرح پرچین نیز می‌توان در فضای بیرون مانند تراس استفاده کرد.

انواع مدل ظاهری نرده ها چیست؟

چگونه طرح نرده مورد نظر خود را تهیه کنیم؟ جای نگرانی نیست این نوع نرده در طرح های گوناگون به عرضه می رسند که به آن ها اشاره نموده ایم.

به جز آن که نرده های پلاستیکی در طرح های مختلف عرضه می‌شود که به برخی از ان ها اشاره کردیم، در مدل های ظاهری متفاوتی نیز ساخته می‌شوند. نرده ها را نیز می‌توان به صورت آماده خرید کرد. از جمله موارد دیگری که می‌توان به صورت آماده ان را خرید می‌توان به آلاچیق آماده اشاره کرد. قیمت آلاچیق آماده نیز از قیمت خوبی برخوردار است.

نرده های تخت

در نرده های تخت معمولا یک قسمت از نرده، مربع می‌باشد. می‌توان گفت که سبک این نوع نرده مانند نرده های کلبه ای می‌باشد. نرده های تخت شکل ساده تری نسبت به بقیه دارند و در عین سادگی شیک هستند. این نوع نرده ها معمولا از چوب گردو یا بلوط می‌باشند و در فرایند ساخت آن ها از اکسترود استفاده می‌شود. هنگامی که در این نوع نرده ها از چوب پلاست استفاده می‌شود، قیمت آن بسیار پایین می‌آید و مقرون به صرفه تر می‌شود.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

گرد ساده

این مدل نرده ها به صورت استوانه ای است، به همین دلیل بسیار راحت تر نصب می‌شوند. در این نوع نرده ها از دستگاه خراطی استفاده می‌شود. این مدل نرده ها عموما قطری به اندازه 20 تا 45 سانتی متر می‌باشد. این نرده ها را بیشتر در جنس چوب راش یا روسی می‌سازند، اما از پلاستیک طرح چوب نیز ساخته می‌شود.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

نرده های CNC

این نرده ها جزو نرده های بسیار گران و پیچیده می‌باشد. چرا که در ساخت این نرده ها از پیشرفته ترین فناوری و دستگاه CNC استفاده می‌شود. جنسی که برای این نوع نرده استفاده می‌شود باید دارای گره های بسیار کمی باشد تا به هنگام تراش و ماشین کاری ترک نخورد و نشکند. مراحل ساخت این نوع نرده اینطوری می‌باشد که قبل از ساخت آن طرحش را در دستگاه CAD ترسیم می‌شود و تمام ابزار مورد نیاز ان از قبل پیش بینی می‌شود.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله این عوامل می‌توان به متراژ و اندازه کار، کیفیت متریالی که انتخاب می‌شود و طرح مورد انتخاب اشاره کرد. طرح های پرچین، سه خط و حصار معروف ترین طرح های نرده های پلاستیکی طرح چوب می‌باشند که در حال حاضر استفاده می‌شود.

متراژ و اندازه کار نیز عامل دیگری است که تاثیرگذاری مهمی در قیمت کار دارد. از همه مهم تر عامل کیفیت می‌باشد. جنس در قیمت کار بسیار تاثیر دارد و این تاثیر به قدری می‌باشد که تا 15 درصد قیمت را بالا و پایین می‌کند.

کاربردهای نرده پلاستیکی طرح چوب

چطور می توانیم از این نرده پلاستیکی استفاده کنیم؟ در ادامه به این مبحث پرداخته ایم.

این نوع نرده ها در راه پله ها و فضای داخل یا باز استفاده می‌شود. راه پله ها می‌توانند در داخل خانه یا بیرون از خانه باشند. نرده برای تراس یا بالکن نیز قابل استفاده است. این نوع نرده ها در شکل های مختلفی مثل سه خط، یک تکه، طرح حصار و پرچین ساخته می‌شوند. در این نوع کاربرد بهتر است که ارتفاع نرده ها بیشتر در نظر گرفته شود تا امنیت بیشتری را رقم بزند.

از کاربرد های دیگر آن می‌توان به بهار خواب اشاره کرد که نرده در کنار گل و گیاه بسیار منظره زیبایی را رقم می‌زند..

پیشنهاد می‌شود که در هنگام ساخت پایه نرده را بر روی سنگ یا کاشی قرار گیرد. یک استفاده دیگر نرده نیز جنبه زیبا سازی آن است. چرا که برای مثال استفاده از نرده یا همان فنس به دور باغ، باغچه، مزارع، تراس، پشت بام و… باعث افزایش زیبایی می‌شود.

قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب

یکی از کاربرد های فوق العاده آن نرده برای پرگولا و آلاچیق می‌باشد. البته پیشنهاد می‌شود جنس نرده با جنس خود پرگولا و یا آلاچیق همسان باشد و یا حداقل هارمونی خوبی داشته باشد. برای مثال اگر پرگولا چوبی است از نرده های چوبی استفاده شود. گرچه قیمت پرگولا چوبی کمی بیش از قیمت پرگولا چوب پلاست می‌باشد.

حائز اهمیت است که گفته شود، کاربرد های نرده در قیمت نرده پلاستیکی طرح چوب تاثیر گذار است. چرا که هر کاربرد نیاز به متراژ جداگانه و جنس متفاوت خود دارد و این موارد گفته شده جزو مواردی است که روی قیمت تاثیر گذار هستند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.