قیمت نیمکت چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
تایل 12*160 (F7) تایل 12*160 (F7) (160*12) دکینگ وود 185.000 تومان 1.155.000 تومان
تایل 12*70 (F9) تایل 12*70 (F9) (70*12) دکینگ وود 79.000 تومان 1.130.000 تومان
دك سبک 20*120 (F6) دك سبک 20*120 (F6) (120*20) دکینگ وود 125.000 تومان 1.040.000 تومان
دك سبک 21*100 (F2) دك سبک 21*100 (F2) (100*21) دکینگ وود 99.000 تومان 990.000 تومان
دك سنگين 25*70 (F4) دك سنگين 25*70 (F4) (70*25) دکینگ وود 94.000 تومان 1.340.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 25*70) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 25*70) (70*25) ون وود 92.000 تومان 1.244.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توپر ( 25*70) پروفیل چوب پلاست توپر ( 25*70) (70*25) ون وود 143.000 تومان 1.933.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نیمکت چوب پلاست

استفاده از نیمکت همیشه یکی از راه ای زیبا سازی و دکوراسیون محیط طبیعی بوده است و این سازه ها را می توانید در هر پارک و باغ و بوستان و … مشاهده کنید. اما این سوال وجود دارد که که برای تهیه این نیمکت ها کدام چوب بهتر می باشد و بهتر است از کدام محصول استفاده کنیم ؟ نیمکت ها ممکن است از متریال مختلفی ساخته شوند که یکی از مهم ترین های آن چوب پلاست می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا ضمن پرداختن به اطلاعات لازم و مهم در مورد این محصول به قیمت نیمکت چوب پلاست بپردازیم و شما را در زمینه راهنمایی کنیم. 

پس پیش از خرید حتما در مطلب قیمت نیمکت چوب پلاست با ما همراه باشید. شما همچنین می توانید جهت خرید و ثبت سفارش این محصول با گروه چوبست تماس بگیرید و به راحتی انواع محصول مورد نظر خود را در صنایع چوبی را خریداری نمایید.

منظور از نیمکت چوب پلاست چیست ؟

وقتی پای چوب به میان می آید تصور ما همیشه از چوب طبیعی بوده است که قیمت زیادی را به خود اختصاص داده و برای خریدن آن باید هزینه زیادی نیز صرف کرد. این موضوع در مورد چوب طبیعی و فرآورده های که تنها از چوب در ساخت آن استفاده شده است تا حدودی درست می باشد و به همین علت است که ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت نیمکت چوب پلاست بپردازیم و یکبار برای همیشه به شما یک فراورده چوبی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب معرفی کنیم. 

در ساخت چوب پلاست یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده همین چوب طبیعی می باشد اما تنها متریال مورد استفاده نمی شود. پلاستیک نیز یکی از مواد تشکیل دهنده ی این محصول می باشد که موجب می شود هم قیمت چوب طبیعی تعدیل شود و هم مزایای زیادی به سازه مورد نظر شما اضافه شود. در حقیقت در ساخت این محصول خرده ها و تکه ها چوب با با پلاستیک ترکیب شده و چوب پلاست را می سازند و بعد از آن انواع کفپوش، نماپوش و نیمکت و … ساخته می شود. به همین علت است که با در نظر گرفتن قیمت نیمکت چوب پلاست و سایز ویژگی های آن این نیمکت یک انتخاب ایده آل برای هر کسی محسوب می شود.

ما در ادامه ضمن برسی مزایا به قیمت نیمکت چوب پلاس و ویژگی های تاثیر گذار در قیمت آن نیز می پردازیم . اما پیش از آن به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید به طور دقیق اطلاعات مورد نظر در مورد محصول خود را به دست بیاورید.

قیمت نیمکت چوب پلاست

قیمت نیمکت چوب پلاست چگونه تعیین می شود ؟

قیمت اصلی این محصول تا حدودی بر اساس سفارش خود شما تعیین می شود. این موارد می تواند قیمت سفارش شما را کم یا زیاد نماید :

طرح نیمکت :

اول از همه باید در نظر بگیرید کخ چه طرحی را برای ساخت سفارش می دهید. برخی از طرح ها سخت تر ساخته می شوند و دستمزد ساخت آن ها بالا تر می رود. همچنین برخی از این طرح ها از متریال بیشتری برای ساخت نیاز دارند و به همین علت است که قیمت نیمکت چوب پلاست در این مواقع بالاتر می باشد. علاوه بر آن پشت داشتن یا نداشتن نیمکت نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد. چرا که برای ساخت پشت یا تکیه گاه نیمکت باید جنس و مواد اولیه بیشتری تهیه شود که هزینه اولیه آن را نیز افزایش می دهد.

کیفیت چوب پلاست :

هرچند که به طور کلی این محصول از مزایا زیادی برخوردار می باشد اما با این وجود برند و ها شرکت های مختلفی به ساخت این محصول می پردازند که در نهایت موجب می شود که کیفیت آن محصول در بازار متفاوت باشد. کیفیت بالا در بازار با قیمت بالاتری نیر عرضه می شود که خرید آن در قیمت نیمکت چوب پلاست مورد سفارش شما تاثیر گذار می باشد. با این وجود برای استفاده از این محصول بدون مشکل و با طول عمر بالا بهتر است با صرف هزینه بیشتر محصول با کیفیت تری سفارش دهید.

متریال ساخت نیمکت :

چوب پلاست تنها چیزی نمی باشد که در ساخت این محصول از آن استفاده می شود بلکه تکمیل سفارش شما بسته به خریداری برخی متریال دیگر به جز چوب پلاست می باشد. این متریال اولا که در کیفیت نیمکت چوبی تاثیر زیادی دارد و دوما در ساخت یک محصول ظریف و زیبا نقش قابل توجهی را ایفا می کند. اما بدیهی است که استفاده از محصولات با کیفیت تر موجب بالا تر رفتن خرید نیمکت چوب پلاست می باشد. اما شما می توانید با استفاده از جنس و طرح های ساده تر قیمت سفارش خود را به صرف تر کند.

ابعاد نیمکت :

نیمکت به طور معمول برای نشستن چندین نفر طراحی می شود اما با این وجود همین ظرفیت ممکن است کم یا زیاد شود. بسته به ظرفیت و ابعاد نیمکت مد نظر شمت قیمت نیمکت چوب پلاست نیز تغییر می کند. علاوه بر آن ساختن نیمکت های بزرگتر مستلزم ساختن پایه های مستحکم تر می باشد و به همین علت هم ساخت آن را دشوار تر می کند و هم مواد اولیه آن را زیاد تر می کند. پس بهتر است بر اساس نیاز خود نیمکت های چوب پلاست جمع و جور تر را مورد خریداری قرار دهید.

خارجی یا ایرانی بودن متریال مورد استفاده :

در برخی از موارد برخی از برند های مورد استفاده برای ساخت نیمکت چوب پلاست ایرانی نمی باشند و داخل کشور تولید نمی شوند. در چنین شرایطی است که هزینه های گمرک و ارز خارجی بر روی قیمت نیمکت چوب پلاست تاثیر زیادی می گذارند. علاوه بر با توجه به فیزیک فرآورده های چوبی هزینه های حمل و نقل بر قیمت این متریال در بازار داخلی تاثیر زیادی می گذارد. در آخر برخی از برند های خارجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که موجب می شود در قیمت این محصول کمی بالا و پایین شود. با این وجود شما می توانید با استفاده محصولات ایرانی قیمت سفارش خود را تعدیل کنید.

طرح و رنگ نیمکت :

تا اینجا در مورد تاثیر فیزیک و کیفیت متریال بر قیمت این نیمکت حرف زدیم. اما یک مورد دیگر نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد و آن طرح و نقش چوب مورد خریداری شما می باشد. برخی از طرح ها در بازار از فروش خوبی برخوردار می باشند و به همین علت با قیمت بیشتری در بازار عرضه می گردند. علاوه بر آن ساخت برخی از نقش ها کمی دشوار تر و با هزینه بیشتری همراه می باشد که به همین علت قیمت نیمکت چوب پلاست را افزایش می دهد. اما شما می توانید برای متعادل سازی قیمت از طرح های ساده تر استفاد نمایید.

فروشگاه منتخب شما برای خرید :

و در آخر فروشگاه مورد نظر شما نیز در قیمت ساخت نیمکت تاثیر گذار است. برخی از فروشگاه ها وجود دارند که قیمت بالایی را به نسبت رنج قیمتی بازار ارائه می کنند و برعکس. برخی از فروشگه سعی خود را ارائه بهترین قیمت می کنند. به همین علت مهم است که برای سفارش و خرید نیمکت چوب پلاست به چه فروشگاهی مراجعه می کنید. ما اینجا در چوبست سعی داریم تا بهترین قیمت را برای تمامی محصولات خود ارائه کنیم پس نگران نباشید با خیال راحت اقدام به خریداری محصول مورد نظر خود نمایید.

قیمت نیمکت چوب پلاست

مزایا نیمکت چوب پلاست

  • امکان طراحی انواع مدل نیمکت
  • ضد آب بودن
  • طرح و تنوع رنگی بالا
  • کیفیت بالا و طول عمر زیاد
  • قیمت مناسب نسبت به سایر جنس های نیمکت

البته که مزایای نیمکت چوب پلاست محدود به این موارد نیست. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و در آخر اقدام به سفارش و خرید نیمکت مورد نظر کنید. فروشگاه چوبست با ارائه بهترین کیفیت و قیمت برای انواع فراورده های چوبی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است پس همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات فروشگاه ما بهره مند شوید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.