قیمت ترموود دور استخر

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 140*42 میل ساده – shb ترموود 140*42 میل ساده – shb (140*42) معماریکا - 1.400.000 تومان
ترموود 42*92 میل ساده – shb ترموود 42*92 میل ساده – shb (92*42) معماریکا - 1.630.000 تومان
ترموود 42*68 میل ساده – shb ترموود 42*68 میل ساده – shb (68*42) معماریکا - 1.470.000 تومان
ترموود 42*42 میل ساده – shb ترموود 42*42 میل ساده – shb (42*42) معماریکا - 1.430.000 تومان
ترموود 26 میل گره پروانه – shb ترموود 26 میل گره پروانه – shb () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 26 میل ساده – shb ترموود 26 میل ساده – shb () معماریکا - 850.000 تومان
ترموود 19*42 میل ساده – shb ترموود 19*42 میل ساده – shb (42*19) معماریکا - 950.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت ترموود دور استخر

استفاده از کفپوش و نمای مناسب برای دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و به همین علت است که در زمان بازسازی یک بنا استفاده از متریال مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. قطعا شما تا کنون معروف ترین متریالی که برای دکوراسیون استخر و دور آن سراغ داشته اید ، سرامیک بوده است. البته که سرامیک یک محصول بسیار خوب است که شما می توانید از آن استفاده کنید اما در این مطلب ما قصد داریم شما را با ترموود دور استخر و قیمت آن آشنا کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ترممود دور استخر با ما در این مطلب همراه باشید.

همچنین خوب است بدانید که شما می توانید از طریق این صفحه به کسب اطلاعات در مورد قیمت این محصولات و همچنین مقایسه قیمت برند های مختلف بپردازید. کافیست با ما در این مطلب همراه باشید.

منظور از ترموود چیست ؟

ترموود یکی از محصولات بسیار پر طرفدار است که از نظر ماهیت شباهت بسیار زیادی به چوب طبیعی دارد. با این وجود به علت مزایای بسیار زیادی که این محصول دارد به جای چوب طبیعی از از ترموود برای دور استخر استفاده می شود. فاقد از قیمت ترموود دور استخر ، ویژگی های این محصول است که باعث می شود با خیالی راحت بتوانید از این مصحول استفاده کنید. ما در ادامه به ویژگی ها و مزایا ترموود به طور کامل خواهیم پرداخت اما ابتدا باید در مورد ماهیت این محصول صحبت کنیم.

ترموود نوعی چوب است اما به طور طبیعی استخراج و مورد استفاده قرار نمی گیرد. در حقیقت ترموود از مشتقات چوب ساخته می شود و خرده های چوب طی یک فرایند گرمایشی در محیط کارخانه به ورق های ترموود تبدیل می شود. سپس بر اساس مدل و طرح رنگ آمیزی می شود و برای استفاده در دور استخر مناسب می باشد. اما فرایندی که چوب در کارخانه طی می کند باعث می شود که معایب چوب تا حد بسیار زیادی بر طرف شود.

مزایا ترموود چیست ؟

مهم ترین مزایای ترموود به این شرح می باشد :

  • بر خلاف چوب طبیعی که ممکن است در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان ندهد ، ترموود کاملا ضد آب می باشد و برای استفاده در دور استخر یک انتخاب کاملا مناسب می باشد.
  • ترموود دور استخر کاملا ضد غبار نیز می باشد و گرد خاک به هیچ عنوان برای این محصول مضر نیست.
  • ترموود در طرح و رنگ بسیار متنوعیی تولید می شود کاملا می تواند متناسب با دکوراسیون مد نظر شما خریداری شود.
  • قیمت ترموود دور استخر نسبتا مناسب می باشد و شما برای خریداری آن مشکلی نخواهید داشت.

خوب است بدانید این امکان برای شما به وجود آمده است که از طریق چوبست به مقایسه قیمت انواع محصولات ترموود و چوب پلاست دسترسی داشته باشید و بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما با سایت چوبست همراه باشید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

قیمت ترموود دور استخر بیشتر از یا چوب پلاست ؟

در زمان خرید ترموود دور استخر بدون شک یکی از سوالات مهمی که برای شما ایجاد می شود مربوط به قیمت ترموود دور استخر و تفاوت آن با چوب پلاست است.

خوب است بدانید که چوب پلاست یک محصول کاملا پلاستیکی می باشد و با وجود شباهتی که به چوب دارد همچنان از پلاستیک تشکیل شده است. باید مستحضر باشید که با توجه به تفاوت قیمت پلاستیک و چوب ، در قیمت ترموود دور استخر و چوب پلاست نیز تفاوت حس می شود و این به علت ماهیت متریالی است که خریداری می کنید.

چرا که چوب به نسبت پلاستیک در دنیا کمتر می باشد و منابع آن علی الخصوص در ایران محدود تر می باشد ، به همین علت است که طبیعتا قیمت ترموود و چوب پلاست با یکدیگر تفاوت زیادی دارد.  در صورتی که میخواهید قیمت این دو محصول را مقایسه کنید و با دست باز تری محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق سایت چوبست به مقایسه قیمت بین ترموود دور استخر و چوب پلاست بپردازید

قیمت ترموود دور استخر چگونه تعیین می شود ؟

تا اینجای این مطلب سعی کردیم تا اطالاعات زیادی را در ترموود و تفاوت قیمت آن با سایر محصولات را اختیارتان قرار دهیم. با این وجود خوب است بدانید که قیمت ترموود دور استخر از موارد زیادی تاثیر می گیرد که مهم ترین آن به این شرح می باشد :

برند :

ترموود یک محصول است اما شرکت ها و برند های مختلفی به تولید آن می پردازند. به همین علت است که برند این محصول بدون شک در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. برای مثال ممکن است یک برند به علت بالاتر بودن هزینه های تولید قیمت بیشتری برای محصولات خود عرضه می کنند. همچنین ممکن است یک شرکت به علت معروف تر بودن برای محصولات خود قیمت بالاتری عرضه کند که در این صورت قیمت ترموود دور استخر طبیعتا بیشتر می باشد.

کشور تولید کننده برند :

کشور های مختلفی به تولید این محصولات می پردازند و همین عامل باعث می شود که قیمت ترموود دور استخر از رنج قیمتی مختلفی برخوردار باشد. برای مثال اگر محصولات تولید داخل باشند طبیعتا از قیمت ارزان تری برخوردار می باشند. با این وجود در صورتی که از برند های خارجی استفاده کنید هزینه هایی مانند قیمت ارز و همچنین هزینه ترابری و حمل و نقل این محصولات در قیمت نهایی و هزینه عرضه آن در بازار تاثیر گذار می باشد.

کیفیت مواد اولیه :

هر محصولی که در محیط کارخانه تولید می شود از مواد اولیه تشکیل می شود که قیمت مواد اولیه در قیمت نهایی آن تاثیر بسیار زیادی دارد. طبیعتا هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد هزینه تولید آن نیز بیشتر می باشد و در نهایت قیمت آن در بازار نیز بالا تر می رود. با این وجود به شما پیشنهاد می کنیم برای بالا بودن طول عمر این محصول ، از برند های با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید تا سال ها بدون دغدغه از این محصول زیبا استفاده کنید.

رنگ و طرح :

همانطور گفتیم که ترموود یکی از محصولاتی است که در رنگ و طرح مختلفی تولید می شود. بر اساس طرح و رنگ ، قیمت ترموود دور استخر می تواند متفاوت باشد. برخی از رنگ هایی که تولید می شود به علت ترند بودن از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. همچنین هزینه تولید برخی رنگ ها بیشتر می باشد می باشد و به همین طرح و رنگ در قیمت ترموود دور استخر می باشد.

فروشگاه منتخب شما :

خیلی اهمیت دارد که یک فروشگاه مناسب را برای خرید ترموود دور استخر پیدا کنید. در صورتی که یک فروشگاه خوب و مناسب پیدا کنید نه تنها می توانید با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت تهیه کنید بلکه می توانید از تنوع بالایی از محصولات برخوردار شوید به سادگی دست به انتخاب بزنید. اگر تا کنون نتوانسته اید یک فروشگاه مناسب در این زمینه پیدا کنید پیشنهاد ما به شما چوبست است که به شما در خریداری انواع ترموود کمک خواهد کرد.

قیمت و خرید ترموود دور استخر

نه تنها این امکان برای شما میسر شده است که به مقایسه قیمت ترموود دور استخر و چوب پلاست بپردازید ، بلکه می توانید انواع برند ها و مدل های این محصول را به طور کامل از طریق این صفحه مشاهده کنید و به خوبی در مورد قیمت این محصولات اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق این صفحه به خریداری انواع محصولات ترموود بپردازید و بهترین خرید را داشته باشید.

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمامی اطلاعات شما را در قیمت ترموود دور استخر در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.