چوب مصنوعی نمای ساختمان

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بهترین چوب مصنوعی نمای ساختمان

چوب مصنوعی نمای ساختمان با استفاده از مخلوطی از فیبرهای چوبی و پلیمرهای پلاستیکی، یک محصول نو است که از زیبایی و دوام چوب طبیعی بهره می‌ برد و در عین حال دارای مقاومت بیشتری در برابر عوامل جوی و حشرات است. این ویژگی‌ها چوب مصنوعی را به یک گزینه مقرون به‌ صرفه برای ساخت نماهای متنوع و زیبا در ساختمان‌ ها تبدیل کرده است.

با توجه به محیط زیستی بودن این محصول و کاهش استفاده از چوب های قطعه شده، استفاده از چوب مصنوعی همچنین به عنوان یک گام موثر در حفظ جنگل‌ ها و حیات وحش است. علاوه بر این این نوع چوب با توجه به خصوصیات مکانیکی و مقاومت در برابر فشار و خمش، می‌ تواند در برابر تغییرات دمایی و رطوبتی از طریق دور زدن مشکلات معمولی چوب طبیعی بهتر عمل کند. به همین دلیل چوب مصنوعی نمای ستختمان امروزه خیلی محبوب تر از قبل است.

بهترین چوب مصنوعی نمای ساختمان

به دلیل ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی مناسب خود، چوب مصنوعی نمای ساختمان قابلیت پذیرش رنگ‌ ها و پوشش‌ های مختلف را داراست، که این امکان را فراهم می‌ کند که به راحتی به سلیقه‌ ها و نیازهای طراحی مورد نظر تطبیق یابد و به نمایی زیبا و هماهنگ در ساختمان‌ ها دست پیدا کند.

با توجه به همه این ویژگی‌ هایی که گفتیم، چوب مصنوعی به عنوان یک جایگزین مناسب و پایدار برای چوب طبیعی در نمای ساختمان مطرح شده است که در معماری مدرن، بازسازی ساختمان‌ ها و طراحی داخلی و خارجی، جایگاه ویژه‌ ای برای خود دارد. خوب است که بدانید یکی از دلایل محبوبیت آن قیمت چوب پلاست است، چرا که قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به مزایای خود دارد.

مزایای استفاده چوب مصنوعی در نمای ساختمان

چوب مصنوعی به عنوان یک جایگزین محبوب برای چوب طبیعی در نمای ساختمان، دارای مزایای فراوانی است که آن را به گزینه‌ ای مناسب و پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز تبدیل کرده است. یکی از مهم ترین مزایای چوب مصنوعی نمای ساختمان مقاومت بالای آن در برابر عوامل مختلف است. این نوع چوب، به خوبی در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب، رطوبت، حشرات و اشعه UV خورشید مقاومت نشان می‌ دهد.

به عبارت دیگر، با توجه به این مقاومت، چوب مصنوعی دارای عمر طولانی‌ تری نسبت به چوب طبیعی می‌ باشد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد. زیبایی و ظاهر طبیعی نیز از دیگر مزایای این نوع چوب است. با تنوع رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوعی که در دسترس است، می‌ توان به راحتی زیبایی و شکوه به نمای ساختمان داد. این انعکاسی از زیبایی طبیعت، به ساختمان‌ ها جذابیت و جلوه‌ ای استثنایی می‌ بخشد. قابلیت بازیافاد ت بکدن نیز از جمله مزایای حیاتی چوب مصنوعی نمای ساختمان است.

این نوع چوب از مواد قابل بازیافت ساخته شده است که باعث می‌ شود به حفظ محیط زیست کمک کند و در راستای تحقق اهداف پایداری و محیط زیستی تلاش کند. نصب آسان و سریع چوب مصنوعی نیز از دیگر مزایای آن محسوب می‌ شود. با نیاز کم به تخصص خاص، نصب این نوع چوب بسیار آسان و ساده است که باعث می‌شود هزینه و زمان مورد نیاز برای نصب نیز کاهش یابد.

در پایان قیمت مناسب چوب مصنوعی نمای ساختمان نسبت به چوب طبیعی، از دیگر مزایای این نوع چوب است که باعث می‌ شود انتخاب آن برای پروژه‌ های مختلف ساختمانی به‌ ویژه در مواقعی که درصد کاهش هزینه مهم است، مناسب و مطلوب باشد.

نکات انتخاب چوب مصنوعی ساختمان

در انتخاب چوب مصنوعی نمای ساختمان، برخی نکات حیاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند:

  • نوع مواد: مواد استفاده شده در تولید چوب مصنوعی می‌ توانند تاثیر زیادی در کیفیت و عملکرد نهایی داشته باشند. برای مثال، استفاده از پلیمرهای با کیفیت و الیاف چوب طبیعی می‌ تواند باعث مقاومت بیشتر و طول عمر طولانی‌ تر چوب مصنوعی شود.
  • ضخامت: تعیین ضخامت مناسب برای کاربرد مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نمونه، برای نصب ضخامت‌ های بیشتر معمولاً مناسب‌ تر هستند تا از استحکام و مقاومت لازم برخوردار باشند.
  • رنگ و طرح: تنوع در رنگ‌ ها و طرح‌ های موجود برای چوب مصنوعی نمای ساختمان، امکان انتخاب آن را براساس سلیقه و نیازهای شما فراهم می‌ کند. انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌ تواند یک جلوه‌ زیبا و هماهنگ را نمای ساختمان و دکور ساختمان ایجاد کند.
  • قیمت: قیمت چوب مصنوعی نمای ساختمان بستگی به عواملی مانند نوع مواد، ضخامت، رنگ و طرح آن دارد. برای انتخاب بهینه، باید به دقت عوامل مختلفی را در نظر گرفته و تصمیم گیری کرد که با توجه به نیازها و بودجه شما، چه نوع چوب مصنوعی مناسب‌ تر است.

نکات انتخاب چوب مصنوعی ساختمان

قیمت چوب مصنوعی نمای ساختمان

عوامل موثر بر قیمت چوب مصنوعی نمای ساختمان می‌ تواند مختلف باشد که تصمیم‌ گیری در خرید آن را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. از جمله این عوامل موثر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع مواد: نوع پلیمر استفاده شده در تولید چوب مصنوعی، از جمله PVC، PP و PE، بر قیمت آن تاثیر قابل توجهی دارد. پلیمرهای مختلف هزینه‌ های متفاوتی دارند، به طور کلی PVC ارزان‌ تر از PP و PE است. همچنین کیفیت الیاف چوب نیز بر قیمت چوب مصنوعی نمای ساختمان تاثیرگذار است، الیاف با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • مشخصات فنی: ضخامت چگالی و ابعاد چوب مصنوعی نیز بر قیمت آن تاثیر چشمگیری می‌ گذارند. چوب مصنوعی با ضخامت و چگالی بالاتر معمولاً قیمت بالاتری نیز دارد. همچنین رنگ و طرح خاصی که بر روی چوب مصنوعی اعمال شود، می‌ تواند قیمت آن را افزایش دهد.
  • برند و شرکت تولید کننده: برندهای معروف و شناخته شده معمولاً قیمت بالاتری دارند، زیرا معمولاً اعتبار بیشتری دارند و محصولات با کیفیت‌ تری ارائه می‌ دهند.
  • هزینه‌ های جانبی: هزینه حمل و نقل و هزینه نصب نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا به قیمت نهایی چوب مصنوعی نمای سختمان افزوده می شوند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.