چوب پلاست در مشهد

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بررسی و مقایسه چوب پلاست در مشهد

چوب پلاست در مشهد یک جایگزین مصنوعی برای چوب است که از مخلوط موادی مانند الیاف چوب طبیعی، پلیمرها و مواد افزودنی تشکیل شده است. این محصول به دلیل مزایایی مانند مقاومت به آب، مقاومت به حرارت، و قابلیت بازیافت جذب توجه کاربران در صنایع مختلف را به خود جلب کرده است. همچنین که قیمت چوب پلاست در مشهد نیز بسیار باعث محبوبیت این محصول شده است.

چوب پلاست در مشهد از یک ترکیب پایه‌ های الیافی چوب، مانند چوب خرده یا الیاف گیاهان و پلیمرهای مصنوعی مثل پلی‌ استر، پلی‌ اتیلن، یا پلی‌ پروپیلن تولید می‌ شود. فرآیند تولید این محصول عبارت است از مخلوط کردن الیاف چوب با پلیمرها و افزودن مواد افزودنی مانند رنگ‌ ها یا مواد مقاومت‌ افزا که به مزایای این محصول اضافه می کند.

بررسی و مقایسه چوب پلاست در مشهد

پس از مخلوط شدن، مواد به شکلی خاص فشرده می‌ شوند و سپس در قالب‌ های مخصوص به شکل دلخواه انداخته می‌ شوند. سپس این قالب‌ ها تحت فشار، حرارت یا هر دو به مدت زمانی خاص قرار می‌ گیرند تا مواد به خوبی ترکیب شده و شکل نهایی چوب پلاست را بگیرند. این فرآیند می‌ تواند باعث ایجاد یک محصول سبک، مقاوم و قابل تنظیم به ویژگی‌ های خاص فرد شود.

چرا در مشهد از چوب پلاست استفاده می شود؟

در مشهد یا هر منطقه‌ ای استفاده از چوب پلاست به دلایل متنوعی افزایش یافته است. این دلایل برای مثال مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، قابل بازیافت بودن، قیمت مناسب، وزن سبک و… می باشد. اما به طور کل می توان گفت که شامل موارد زیر است:

  • مقاومت به شرایط محیطی: چوب پلاست در مشهد به خوبی در برابر رطوبت، حرارت و سایر شرایط محیطی مقاوم است که می‌ تواند مناسب برای مناطق مختلف باشد.
  • قابلیت بازیافت: این نوع چوب به دلیل محتوای پلیمری، امکان بازیافت دارد که می‌ تواند در جهت حفظ محیط زیست مؤثر باشد.
  • وزن سبک: چوب پلاست در مشهد معمولاً سبک تر از چوب طبیعی است که این ویژگی می‌ تواند در حمل و نقل و استفاده از محصولات از آن سهولت بخشد.

مزایای چوب پلاست در مشهد

  • متنوع بودن در طراحی: این نوع چوب به راحتی قابل فرم‌ دهی است و می‌ تواند در طراحی‌ های مختلف و شکل‌ های متعدد مورد استفاده قرار گیرد.
  • قیمت مقرون به صرفه: از آن‌جایی که چوب پلاست از پلیمر و خرده چوب ساخته می شود، نسبت به جوب طبیعی قیمت مناسی تر و مقرون به صرفه تری دارد.

استفاده از چوب پلاست در مشهد و بسیاری از مناطق دیگر امروزه به علت مزایای زیادی از جمله زیست‌ محیطی و قیمت آن یعنی توجه به موارد اقتصادی و مقرون به صرفه، افزایش یافته است. این امر باعث می شود که محبوبیت و استفاده از چوب پلاست در مشهد نیز بیشتر شود، چرا که شناخته تر شده است.

کاربرد چوب پلاست در مشهد چیست؟

چوب پلاست در مشهد به دلیل خصوصیاتش مانند مقاومت به آب و حرارت و ویژگی‌ های قابل فرم‌دهی، در صنایع مختلف کاربرد دارد. این جایگزین مصنوعی چوب در ساخت مبلمان، کفپوش‌ ها، تخته‌ های ساختمانی و تولید وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول به دلیل وزن سبک خود و قابلیت بازیافت، در ساخت بسته‌ بندی‌ ها نیز به کار می‌ رود.

به طور کلی، چوب پلاست به عنوان جایگزین محیط‌ زیستی و با کیفیت برای چوب طبیعی، در صنایع مختلف به منظور کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست و ایجاد محصولات مقاوم و قابل استفاده تر مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجه کاربرد های چوب پلاست در مشهد به موارد زیر ختم می گردد:

  • مبلمان: ساخت میز ها، صندلی‌ ها و دیگر قطعات مبلمان از جمله کاربرد های اصلی چوب پلاست در مشهد است. ویژگی‌ های مقاومت به آب و حرارت، این محصول را در این زمینه محبوب می‌ کند.
  • ساختمان و دکوراسیون داخلی: از چوب پلاست در کفپوش‌ ها، درب‌ ها، پنجره‌ ها و قطعات دیگر ساختمانی به عنوان جایگزینی سبک و مقاوم به محصولات چوبی سنتی استفاده می شود.

کاربرد چوب پلاست در مشهد چیست؟

  • بسته‌ بندی ها: از چوب پلاست در مشهد که علاوه بر محافظت از محصولات، از نظر زیست‌ محیطی نیز مزیت دارد برای ساخت بسته‌ بندی‌ های سبک و مقاوم با استفاده می گردد.
  • تولید وسایل آشپزخانه: ساخت محصولات آشپزخانه مانند تخته‌ ها و ظروف از چوب پلاست به دلیل مقاومت به رطوبت و حرارت.
  • سازه های مختلف: از چوب پلاست در مشهد برای سازه هایی همچون کفپوش، نماپوش، دیوارپوش، فلاورباکس و… استفاده می گردد.

برای خرید چوب پلاست در مشهد و هر شهر دیگر در نقاط جهان ایران می توانید به سایت چوبست اعتماد کنید. چرا که با مقایسه قیمت انواع چوب پلاست و ترمووود می تواند به افراد اطمینان خاطر بدهد و افراد با خیالی آسوده از این سایت فوق العاده خرید کنند. این سایت دارای پشتیبانی بسیار خوب و پاسخگویی 24 ساعته می باشد و می تواند در زمینه نیاز های افراد به آن ها مشاوره دهد و بهترین ها را به شما معرفی کند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.