قیمت چوب ترموود نما

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

فیلتر محصولات

تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
ترموود 19 میل -UTV ترموود 19 میل -UTV () مازند چوب اریا - 1.160.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت چوب ترموود نما

قیمت چوب ترموود نما (+ نحوه نصب و اجرا نمای ترموود)

همانطور که به سادگی می توانید امروز در سطح شهر مشاهده کنید استفاده از محصولات چوبی از کاربرد زیادی علی الخصوص در نمای ساختمان و حتی نمای دکور های داخلی به کار می رود. در حقیقت چوب هیچوقت طرفداران خود را در بازار از دست نداده است و این موضوع هم از کیفیت و هم زیبایی نشئت میگیرد. یکی از با کیفیت ترین محصولات چوبی که در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرد ترموود است که ما در این مطلب فصد داریم علاوه بر برسی قیمت چوب ترموود نما این محصول و ویژگی های آن را برای شما برسی کنیم. 

پس با ما در این صفحه همراه باشید و به کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت چوب ترموود نما بپردازید. این لینک نیز این امکان را به شما می دهد که امکان مقایسه قیمت انواع برند این محصول بپردازید : نماپوش ترموود

ترمووود نما چیست ؟

پیش از آنکه به قیمت چوب ترموود نما بپردازیم مهم است که در خصوص ماهیت و جنس این محصول اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. بدون شک این سوال برای شما به وجود آمده است که اولا ترموود چیست و ایا چوب ترموود نما با سایر ترموود ها تفاوتی دارد یا خیر ؟ در این قسمت به این سوالات پاسخ می دهیم

ترموود یک کامپوزیت کاملا چوبی می باشد که به کمک پودر چوب و یا مشتقات چوبی در محیط کارخانه قرار میگیرد و به کمک یک فرایند کاملا گرمایشی به کامپوزیت های ترموود تبدیل می شود. تغییراتی که با چوب در کارخانه ایجاد می شود موجب می گردد تا این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد و حتی از نظر جنس و مقاومت با چوب طبیعی رقابت کرده و از آن نیز بهتر باشد. 

بدون شک چوبی بودن این کامپوزیت در قیمت چوب ترموود نما تاثیر زیادی دارد اما مورد دیگری که در قیمت ترموود مخصوص نما تاثیر دارد رنگ آن است. ترموودی که در نما استفاده می شود حتما باید رنگ گردد در غیر این صورت هم رطوبتی که در بیرون قرار دارد و هم اشعه خورشید می تواند مقاومت آن را کم کند و این مهم ترین تفاوتی است که نماپوش ترمووود با چوب های ترمو معمولی دارد. 

در ادامه در خصوص قیمت این محصول اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهید.

قیمت چوب ترموود نما

قیمت چوب ترموود به چه صورت است ؟

به طور کلی باید ابتدا در خصوص قیمت کامپوزیت های ترمووود صحبت کنیم که به علت کیفیت بالا خود طبیعتا از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. در حقیقت این دو عامل در بالا تر بودن قیمت محصولات ترموود نسبت به سایر کامپوزیت ها تاثیر زیادی دارند :

  1. این محصولات تماما چوبی بوده و ویژگی های چوب را دارا می باشند. جنس این چوب از عمدتا از کاج می باشد.
  2. برخی از ویزگی های این محصول مانند کیفیت و طول عمر آن ها به نسبت چوب طبیعی نیز بهتر می باشد.

علاوه بر این موارد قیمت چوب ترموود نما نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که همانطور که گفتیم این کامپوزیت ها به علت استفاده از رنگ های مخصوص با کامپوزیت های معمولی تفاوت دارد. در زمان رنگ آمیزی این محصول از رنگ های مخصوص کامپوزیت های خارجی استفاده می شود که هم در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد و هم نسبت به اشعه یو وی مقاوم است. در نتیجه باید انتظار داشت که قیمت این محصولات به نسبت کمی بالاتر باشد.

مزایا چوب ترموود نما چیست ؟

مهم ترین مزایایی که این کامپوزیت را به یک انتخاب ایده ال برای ما تبدیل می کند می توان به این موارد اشاره کرد :

  1. ترموود ضد آب می باشد و در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد.
  2. ترموود نما ضد گرد و غبار نیز می باشد و از این رو این محصول کاملا برای شرایط بیرونی مناسب است.
  3. (در صورت استفاده از رنگ ترموود) در برابر اشعه یو وی از خود مقاومت نشان می دهد و از آنجایی که ایران یک کشور آفتابی است بدون شک این ویژگی ضروری است.
  4. این محصول در برابر ضربه و فشار مقاوم است.
  5. وزن نسبتا کمی دارد و به بنا و سازه فشار مضاعف وارد نمی کند و البته حمل و نقل و نصب ترموود را نیز آسان تر می کند.
  6. با محیط زیست سازگار است و از استفاده و قطع بی رویه چوب درختان جلوگیری می کند.
  7. به نسبت کیفیتی که دارد قیمت چوب ترموود نما بسیار خوب و به صرفه است.
  8. این چند ویژگی ساده این محصول را به یک انتخاب ایده آل برای هر کسی تبدیل می کند.

قیمت چوب ترموود نما

نحوه نصب چوب ترموود نما

برای نصب و اجرای چوب ترموود نما از دو روش می توان استفاده کرد :

  • روش میخ
  • روش پیچ و مهره

روش پیچ و مهره یک انتخاب زیبا تر می باشد چرا بدون شک یک نصاب حرفه ای پیچ و مهره را به صورت داخلی نصب می کند.

همچنین در نصب و اجرای چوب ترموود نما در قسمت زیر سازه از چوب های نرم تر استفاده می شود که بتوان ساده تر آن را به بنا پیچ و مهره کرد و برای قسمت بیرونی که بیشتر در شرایط آسیب های محیطی قرار میگیرد از چوب های سخت تر استفاده می شود که مقاومت این محصول در دراز مدت حفظ شود و این محصول به سادگی آسیب نبیند.

نکات مهم برای استفاده از چوب ترموود نما

  1. برای نصب و اجرای چوب ترمووود نما باید چند نکته ساده را رعایت کنید و در نهایت این محصول را در دراز مدت و بدون کوچک ترین مشکل استفاده نمایید.
  2. حتما از رنگ های مخصوص چوب ترموود استفاده کنید تا عواملی مانند رطوبت و اشعه های خورشید به آن اسیب وارد نکند.
  3. نمای بیرونی بیشتر در معرض آسیب قرار میگیرد پس از برند های با کیفیت خارجی استفاده نمایید.
  4. از نصاب حرفه ای استفاده کنید تا زیبایی کار تضمین شود.
  5. بهتر است از چوب ترموود نما بر روی سازه های بتنی یا سیمانی استفاده شود و اگر زیر ساز نیز چوبی باشد بدون شک کار نصب راحت تر می شود.
  6. توجه کنید که برای زیبایی حجم بالایی از چوب را استفاده نکنید تا وزن سازه بالا نرود.

هزینه و قیمت نصب چوب ترموود نما

در خصوص قیمت اجرا و نصب چوب ترموود نما باید در نظر بگیرید که این یک مورد توافقی با نصاب است و بر اساس حجم و وسعت کار می تواند متفاوت باشد. اما از آنجایی که نصب ترموود به طور مستقیم در زیبایی نمای خارجی تاثیر دارد بهتر است از نصاب حرفه ای استفاده کنید و بدون هیچ مشکلی در دراز مدت از این محصول بهره ببرید.

قیمت چوب ترموود نما

خرید و مقایسه قیمت چوب ترموود نما

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در خصوص قیمت چوب ترموود نما و همچنین ویژگی های این محصول اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. در آخر همانطور که گفتیم این صفحه و این سایت این امکان را به شما می دهد که قیمت روز و دقیق این محصول را به طور کامل مشاهده و مقایسه کنید و بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید. کافیست بر روی این لینک کلیک کنید و اطلاعات کامل مورد نظر خود را در این زمینه به دست بیاورید : مقایسه قیمت نماپوش ترموود

خوب است بدانید که در آخر شما می توانید از طریق لینکی که در ادامه این مطلب برای شما قرار داده ایم به خرید این محصولات نیز به صورت انلاین و با بهترین شرایط نیز بپردازید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.