قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

همانطور که می دانید ساخت ویلا و خانه در زمین های شما که برای تفریحاتتان به آن مراجعه می کنید می تواند هزینه زیادی داشته باشد که طبیعتا با توجه به هزینه مصالح و دردسر های ساخت و ساز انتخاب چندان مناسبی نمی باشد. در این صورت خرید یک اتاق چوبی پیش ساخته می تواند بهترین گزینه رو به رو شما باشد که ما در این مطلب قصد داریم قیمت اتاق پیش ساخته چوبی و مزایای آن را برای شما شرح دهیم و امکان انتخاب اسان تر را میسر کنیم.

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت اتاق پیش ساخته چوبی و خرید آن با بهترین قیمت با ما در این صفحه همراه باشید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

ما در این صفحه لیست دقیق قیمت این محصولات را برای شما قرار داده ایم اما باید بدانید که قیمت اتاق چوبی پیش ساخته در حقیقت از چه عواملی تاثیر میگیرد و چگونه تعیین می شود. مهم ترین عوامل تعیین قیمت این محصول به این شرح می باشد :

جنس چوب به کار رفته

در ساخت اتاق پیش ساخته چوبی متریال های مختلفی می تواند به کار گرفته شود که به این شرح می باشد :

  • چوب طبیعی
  • ترمووود
  • چوب پلاست

قیمت هر کدام از این متریال ها در بازار متفاوت می باشد و در حقیقت هر کدام از عوامل زیادی تاثیر می گیرند و باعث می شود تا قیمت نهایی آن ها در بازار متفاوت می باشد. بدیهی است که قیمت این محصولات به عنوان ماده اولیه ساخت این اتاق ها در قیمت اتاق پیش ساخته چوبی تاثیر زیادی دارد و در هزینه های شما موثر می باشد که باید در نظر داشته باشید.

قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

نوع متریال به کار گرفته شده

اتاق چوبی شما تنها با چوب ساخته نمی شود و از آیتم های زیادی مانند پنجره ، شیشه ، پیچ و مهره ها و … استفاده می شود که در حقیقت اتاق چوبی شما قابل استفاده باشد. قیمت این محصولات در درجه اول و کیفیت مواد اولیه در درجه دوما در قیمت اتاق پیش ساخته چوبی تاثیر بسیار زیادی دارد که باعث می شود هزینه های نهایی شما نیز متفاوت باشد. با این وجود بدیهی است که استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که این اتاق قرار به محل اقامت شما تبدیل شود.

مدل اتاق پیش ساخته چوبی

شکی نیست که زیبایی اتاق های چوبی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و به همین علت این اتاق ها در مدل های مختلفی تولید و ساخته می شوند که طبیعتا به علت مدل های مختلف از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار می باشد. معمولا مدل های ساده از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد و این درحالی است که قیمت اتاق پیش ساخته چوبی با مدل های خاص تر از قیمت بالا تری برخوردار می باشد و سلیقه شما در این مورد تاثیر گذار است.

قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

ابعاد اتاق پیش ساخته چوبی

خوب است بدانید که این محصولات در ابعاد مختلفی ساخته می شود و به فروش می رسد و معمولا این ابعاد به سفارش شما قابل تغییر می باشد. اما طبیعتا باید انتظار داشته باشیم که با افزایش ابعاد :

  • ساخت آن سخت تر می باشد.
  • مواد اولیه به کار گرفته در آن بیشتر می باشد.
  • هزینه حمل و نقل و سوار کردن آن بیشتر می شود.
  • در نتیجه قیمت اتاق پیش ساخته چوبی بدون شک بیشتر می باشد که البته اقامت را نیز برای شما آسان تر می نماید.

فروشگاه مورد نظر شما برای خریداری آن

در آخر فراموش نکنید که قیمت اتاق پیش ساخته چوبی را از چه فروشگاهی جویا می شوید. بدون شک برخی از فروشگاه قیمت های بیشتری را برای سود بیشتری ارائه می کنند و این موضوع ارتباطی با کیفیت ندارد. اما فروشگاه خوب برای شما فروشگاهی است که قیمت منصفانه و خوبی برای محصولات خود ارائه کند. پس حتما در خصوص قیمت سعی کنید که در انتخاب فروشگاه خود دقت لازم را به خرج دهید.

قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

اتاق پیش ساخته چوبی در چه ابعادی ساخته می شود ؟

فوقا گفتیم که ابعاد ها در انتخاب قیمت اتاق پیش ساخته چوبی تاثیر زیادی دارد اما سوال اینجاست که ابعاد این اتاق ها به چه صورت می باشد. ابعاد های مشخصی برای این خانه ها وجود دارد که بسته به نظر شما انتخاب می شود. متراژ اتاق پیش ساخته چوبی به این شرح می باشد:

  1. اتاق پیش ساخته چوبی 15 متری
  2. اتاق پیش ساخته چوبی 18 متری
  3. اتاق پیش ساخته چوبی 30 متری
  4. اتاق پیش ساخته چوبی 40 متری
  5. اتاق پیش ساخته چوبی 50 متری
  6. اتاق پیش ساخته چوبی 72 متری
  7. اتاق پیش ساخته چوبی 100 متری

همچنین برخی از فروشگاه ها این اتاق ها را در ابعاد 6 متری نیز ارائه می کنند که کوچک ترین حد ممکن می باشد و طبیعتا از قیمت کمتری نیز برخوردار می باشد.

مقایسه قیمت روز اتاق پیش ساخته چوبی

تا اینجا تمامی عواملی که در قیمت اتاق چوبی پیش ساخته تاثیر زیادی دارند را شرح داده ایم. اما چگونه قیمت این محصول را با توجه به این عوامل مقایسه کنیم ؟ مقایسه قیمت اتاق پیش ساخته چوبی از طریق همین صفحه ای که هم اکنون در آن هستید امکان پذیر شده است کافیست این صفحه را برسی کنید و به سادگی این مقایسه قیمت را انجام دهید.

قیمت اتاق پیش ساخته چوبی

خرید اتاق پیش ساخته چوبی با بهترین قیمت

اگر از مقایسه قیمت تصمیم به خریداری اتاق پیش ساخته چوبی نموده اید می توانیداز طریق همین سایت به خریداری آن بپردازید. در صورتی که در خصوص این محصولات نیز با سوالاتی رو به رو بوده اید می توانید با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره با کارشناسان ما به اطلاعات دقیق تر در خصوص این محصولات دست پیدا کنید.  چوبست سعی کرده است تا با استفاده از با کیفیت ترین محصولات چوبی به ساخت  اتاق پیش ساخته چوبی بپردازد  و در اختیار شما قرار دهد پس با ما همراه باشید.

ما در این مطلب سعی کردیم در خصوص قیمت اتاق پیش ساخته چوبی اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم استفاده برده باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.