قیمت نرده باغچه

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت نرده باغچه

نرده باغچه یکی از راه های افزودن زیبایی به جلوه و نمای حیاط و خونه می باشد. حصاری که دور باغچه چیده می شود و آن را مرتب و چشم نواز می کند. گرچه موارد مهم دیگری در طراحی وجود دارد، اما کسی منکر نقش موثر موارد کوچکی مثل باغچه نمی شود. باغچه یکی از مواردی است که در اکثر خانه ها و ساختمان ها دیده می شود و برای تزئین آن وقت گذاشته می شود.

قیمت نرده باغچه

یکی از این موارد تزئینی نرده کشی و یا حصار دور باغچه است که در انواع و جنس های مختلف وجود دارد. حائز اهمیت است که جنس و کیفیت متریال آن روی قیمت نرده باغچه تاثیر گذار است.

انواع جنس نرده باغچه

همان طور که اشاره شد، یکی از موارد موثر در قیمت نرده باغچه، جنس آن می باشد. جنس نرده دور باغچه شامل چوبی، استیل، فلزی، آهنی، شیشه ای، آلومینیومی، نرده های طرح چوب و پلاستیکی می شود.

1- نرده های استیل

به طور کلی می توان گفت که هدف ساخت این نوع نرده ها شاید در ابتدا برای ایجاد امنیت و استفاده از آن برای حفاظ بوده است، اما امروزه به خاطر طرح ها و مدل های زیبایی که در ساخت آن به کار می رود، می توان در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان از آن استفاده کرد. همان طور که واضح است، استیل به خاطر مقاومتی که در برابر رطوبت و آب و هوای نم دار و مرطوب دارد، بسیار مناسب نرده های باغچه می باشد.

قیمت نرده باغچه استیل

چرا که در برابر انبساط، رطوبت، تابش نور، خط و خش و آسیب و انقباض بسیار مقاوم است. نرده استیل در گذر زمان تغییر رنگ نمی دهد و همین مورد باعث می شود تا افراد نیازی به ترمیم رنگ نرده دور باغچه خود نداشته باشند. اکسید کرومی که سطح استیل را می پوشاند، مانع خوردگی یا زنگ زدن نرده می شود. نرده های استیل به تنهایی کاربرد نرده باغچه را ندارند، از آن ها می توان در راه پله ها استفاده کرد و هارمونی جالبی را ایجاد کرد.

2- نرده های فلزی باغچه

اگر دنبال نرده هایی می گردید که طول عمر خوبی داشته باشند و استحکام آن ها بالا باشد، نرده های فلزی برای شما بسیار مناسب هستند. این نرده های فلزی به تعمیر و مراقبت نسبتا کمتری نیاز دارند و امکان رنگ شدن نیز در آن ها وجود دارد. به همین منظور می توانید نرده های خود را با رنگ نمای خانه و یا نمای حیاط خود ست کنید و با طراحی های امروزی همراه باشید.

قیمت نرده باغچه فلزی

نکته مهم درباره نرده های فلزی زنگ زدگی آن ها است‌. برای استفاده از آن ها باید از ضد زنگ استفاده کرد و قیمت نرده باغچه فلزی نسبت به دیگر متریال ها مقرون به صرفه تر می باشد.

3- نرده های آلومینیومی

نرده های آلومینیومی کاربردهای زیادی دارد و در اکثر بالکن ها، استخر ها، فروشگاه ها و مکان های دیگر جهت حفاظت و زیبایی به کار می رود. حائز اهمیت است که در جریان باشید، نرده آلومینیومی از آلات آلومینیوم برای اتصالات بهتر پروفیل مناسب نرده ساخته می شود و به عنوان نرده های کم وزن به حساب می آید.

قیمت نرده باغچه آلومینیومی

چرا که آلومینیوم یک سوم چگالی فولاد را دارد. آلومینیوم ذاتا در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارد. این نوع نرده دور باغچه به نسبت نرده های دیگر حدودا تنوع خوبی در رنگ و شکل دارد و در عین تنوع بالا ماندگاری خوبی را شامل می شود.

4- نرده های شیشه ای باغچه

شیشه به طور کل یک متریال دکوراتیو محسوب می شود که در طراحی های ساختمان استفاده می شود و شفافیت و زیبایی خاصی را می بخشد. این متریال به طور ذاتی نور را عبور می دهد. نکته مهم درباره متریال های شیشه ای این است که برخلاف باور عامه مردم که هر نوع شیشه ای شکننده می دانند، باید گفت شیشه های نشکنی وجود دارد که در برابر رطوبت، تغییرات آب و هوا و ضربه بسیار مقاوم می باشند.

قیمت نرده باغچه شیشه ای

نرده های شیشه ای برای نرده های باغچه پیشنهاد نمی شود و اگر افراد دوست دارند از متریال شیشه در نرده های خود استفاده کنند، بهتر است از آن ها در ساخت نرده راه پله استفاده کنند. از شیشه های که مناسب ساخت نرده راه پله هستند، می توان به شیشه سکوریت و لمینت اشاره کرد.

5- نرده های چوبی باغچه

به طور کل چوب یکی از متریال هایی است که به شدت در طراحی داخلی و فضای بیرونی خانه به کار می رود. گرچه قیمت نرده باغچه چوبی کمی گران تر از اکثر نرده ها می باشد، اما در برابر کیفیت و زیبایی که دارد، به چشم نمی آید.

نرده های چوبی در دسته نرده های لوکس و شیک قرار می گیرند که هم جلوه طبیعی تری می دهد و هم احساس خوشایندی را به افراد منتقل می کند. به طور کل ساخت وسایل با متریال چوب قیمت آن ها را نسبت به سایر متریال ها بیشتر می کند. برای مثال قیمت فلاورباکس چوبی نسبت به پلاستیکی بیشتر است ولی زیبایی و گیرایی آن نیز حائز اهمیت می باشد.

قیمت نرده باغچه چوبی

نرده های چوبی باغچه خیلی زیبایی خاصی به باغچه و فضای حیاط می دهد اما نکته مهم درباره متریال چوب این است که چوب به طور کل نسبت به متریال های دیگر در برابر تغییرات آب و هوا و رطوبت و بارش مقاومت کمتری دارد و در طول زمان نیاز به تعمیرات و مراقبت های بیشتری نیز دارد.

البته باید گفت که جنس های چوب متفاوت هستند و چوب هایی وجود دارند که مقاومت خوبی در برابر خراش و آسیب و یا رطوبت داشته باشند. اگر شما نیز از طراحی های لوکس و در عین حال نچرال و ساده خوشتان می آید، متریال چوب می تواند انتخاب خوبی برای نرده دور باغچه شما باشد.

قیمت نرده باغچه چوبی

به طور کل از چوب در خیلی از موارد استفاده می شود که قیمت این وسایل کمی بیشتر است. مثلا قیمت کفپوش چوبی و یا قیمت نیمکت ترموود بیش از متریال های دیگر ارزش دارد. نکته مهمی که درباره چوب باید دانست، جنس چوب ها می باشند. برای مثال چوب ترموود در برابر چوب پلاست طبیعی تر است ولی ارزش مادی سازه های آن نیز بیشتر می باشد. مثلا قیمت نماپوش ترمووود از کفپوش چوب پلاست مقرون به صرفه تر است.

6- نرده های آهنی

جالب است که بدانید، برخلاف تصور عامه مردم که نرده های آهنی را زیبا نمی دانند و آن ها ظریف و دوست داشتنی نمی بینند، نرده های آهنی که ظرافت خوبی داشته باشند و مدل زیبایی را شامل شوند، وجود دارد. نرده های آهنی نسبتا سبک هستند و برای استفاده آن در باغچه مناسب می باشند، تنها کافی است به مواردی همچون ضد زنگ، رنگ مناسب، انتخاب مدل و اندازه و فاصله آن ها دقت کنید.

قیمت نرده باغچه آهنی

7- نرده باغچه چوب پلاست

نرده چوب پلاست چیست؟ نرده چوب پلاست یا همان نرده POLY WOOD محصول جدیدی در نرده ها می باشد که در گروه مواد کامپوزیتی قرار می‌ گیرد و به شکل صفحه صفحه و با به کار گرفتن خرده های چوب ساخته می شود.

نرده چوب پلاست از مزایای خوبی برخوردار است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت نرده باغچه چوب پلاست به صرفه تر است.
  2. مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد.
  3. خراش بر نمی‌دارد و طبله هم نمی کند و همچنین نیز تغییر شکل نمی دهد.
  4. در برابر نفوذ آب مقاوم است.
  5. عاشق های خوبی در برابر گرما و سرما می باشند.
  6. با استفاده از آن ها در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.
  7. سازگاری خوبی با شرایط آب و هوایی مختلفی دارد.
  8. دوام بسیار بالایی را شامل می شود.
  9. هیچ درختی برای ساخت نرده چوب پلاست قطع نمی شود.
  10. تنوع رنگ و مدل بسیاری دارد.
قیمت نرده باغچه چوب پلاست
معایب نرده چوب پلاست

رنگ چوب پلاست ناپایدار است و در مرور زمان تغییر رنگ می دهد.
به اندازه خود چوب طبیعی نیست.

کاربرد چوب پلاست

کاربرد چوب پلاست چیست؟ چوب پلاست در خیلی از موارد همچون کفپوش، نماپوش، نیمکت، مبلمان، آلاچیق و پرگولا، دیوارپوش و ساخت دکوراسیون کاربرد دارد. یکی از رایج ترین کاربرد های چوب پلاست استفاده از آن ها در ساخت پرگولا و آلاچیق است.

از دلایل این محبوبیت می توان به مقرون به صرفه بودن قیمت آن و مقاومت آن در برابر رطوبت و نور خورشید اشاره کرد. قیمت پرگولا چوب پلاست به نسبت متریال های دیگر به صرفه تر می باشد. در واقع به طور کل استفاده از چوب پلاست در هر موردی به خصوص نرده باغچه در چندسال اخیر خیلی محبوب شده است.

برای نرده های باغچه هم پیشنهاد می شود که اگر افراد دنبال یک متریال با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه می باشند، از چوب پلاست استفاده کنند. چرا که قیمت نرده باغچه چوب پلاست به طور مناسبی به صرفه تر است.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.