ترمووود پشت تلویزیون

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل تایل ترموود 40*40 – ضخامت 19میل () معماریکا - 621.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19 میل () معماریکا - 800.000 تومان
تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل تایل ترموود 30*30 – ضخامت 19میل () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 140*42 میل ساده – shb ترموود 140*42 میل ساده – shb (140*42) معماریکا - 1.400.000 تومان
ترموود 42*92 میل ساده – shb ترموود 42*92 میل ساده – shb (92*42) معماریکا - 1.630.000 تومان
ترموود 42*68 میل ساده – shb ترموود 42*68 میل ساده – shb (68*42) معماریکا - 1.470.000 تومان
ترموود 42*42 میل ساده – shb ترموود 42*42 میل ساده – shb (42*42) معماریکا - 1.430.000 تومان
ترموود 26 میل گره پروانه – shb ترموود 26 میل گره پروانه – shb () معماریکا - 900.000 تومان
ترموود 26 میل ساده – shb ترموود 26 میل ساده – shb () معماریکا - 850.000 تومان
ترموود 19*42 میل ساده – shb ترموود 19*42 میل ساده – shb (42*19) معماریکا - 950.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

ترمووود پشت تلویزیون

سال‌هاست که به جای میز تلویزیون از تیوی ست که مهم ترین آیتم آن ترمووود پشت تلویزیون است، استفاده می‌کنند. تنوع ابعادی و رنگی ترمووود پشت تلویزیون بسیار بالاست و هر طراحی به راحتی و با دست باز می‌تواند از آن بهره بگیرد.

چوب ترمووود پشت تلویزیون چیست؟

بیشتر زمان ما در خانه سپری می‌شود. خانه محل سکونت، آرامش و قرار ماست پس لازم است که دکوراسیون آن برایمان مطلوب باشد. داشتن خانه‌ای جذاب و شیک طبق سلیقه ساکنین خانه با متریال باکیفیت و زیبا و ماندگار ، ایده آل هر کسی است. برای طراحی هر قسمت خانه متریال های بسیار متنوعی وجود دارد که روز به روز هم به تعدادشان افزوده می‌شود.

امروزه علاوه بر کف پوش و نمای ساختمان، ترمووود پشت تلویزیون هم به کاربردهای ترمووود اضافه شده است. همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید استفاده از این متریال جذابیت فضا را چند برابر کرده است. در سبک‌های مدرن با متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود و تلویزیون روی آن قرار می‌گیرد که ترمووود پشت تلویزیون هم امروزه متریال منتخب بسیاری از افراد است.

تیوی وال چیست؟

تیوی وال (TV Wall) چیست؟

ترمووود نوعی چوب فراوری شده می‌باشد که به خاطر استحکام و ماندگاری بالایی که دارد کاربردهای فراوانی از جمله ساخت نمای دیوار، کف پوش پوشش بالکن دارد و در این مقاله درباره ترمووود پشت تلویزیون که از جمله کاربردهای آن است صحبت خواهد شد.

تی‌وی وال یا دیوارپوش  پوششی است برای دیوار پشت تلویزیون که گاها تلویزیون روی آن نصب می‌شود و گاهی با کمی فاصله روی میز قرار می‌گیرد. آیتم‌های بسیاری برای طراحی تی‌وی وال وجود دارد.  همیشه چوب و فرآورده‌های چوب جز بهترین و جذاب ترین متریال‌ها برای طراحی دیوار پشت تلویزیون است.

قاعدتا از هر نوع چوبی برای دیوار پشت تلویزیون نمی‌توان استفاده کرد و طبق معمولا فرآورده‌های چوبی که دارای ویژگی‌های بهتر و همچنین ظاهر شیک‌نری هستند برای این کار مناسبند و ترمووود پشت تلویزیون در صدر انتخابات بوده است. ترمووود پشت تلویزیون علاوه بر پوشش نواقص دیوار پشت تلویزیون و همچنین پوشش کابل و الحاقات تلویزیون زیبایی و جذابیتی منحصر به فرد را به دیوار اضافه می‌کند.

کاربردترمووود در تیوی وال

ویژگی طراحی اصولی برای تیوی وال

در هر کاری اگر فقط زیبایی را ملاک قرار دهید ضرر خواهید کرد. زیبایی در لایه‌ی بعدی کیفیت قرار دارد  پس ترمووود پشت تلویزیون صرفا نباید زیبا باشد بلکه باید ترمووود مرغوب خریداری کنید و طراحی و اجرای آن را به کادری مجرب و حرفه‌ای بسپارید. لازم است اطلاعاتی کلی و در حد آشنایی با مراحل نصب و اجرای اصولی ترمووود پشت تلویزیون داشته باشید تا از کیفیت تیم اجرای تیوی وال منزلتان اطمینان حاصل کنید.

انتخاب مکان

شاید قبلا که از میز تلویزیون استفاده می‌کردید هر چند وقت یکبار جای تلویزیونتان را تغییر می‌دادید اما در مورد تیوی وال به این صورت نیست. پس لازم است برای اجرای ترمووود پشت تلویزیون جای مناسبی را انتخاب کنید که از هر نظر برایتان مطلوب باشد که  این مکان می‌تواند دیوار اصلی اتاق نشیمن یا پذیرایی و یا تیوی روم و… باشد نکته ی مهم در انتخاب محل اجرای ترمووود پشت تلویزیون این است که این مکان باید دسترسی و دید خوبی داشته باشد.

انتخاب ترمووود مرغوب و طبق سلیقه کارفرما

انتخاب چوب ترمو مرغوب و طبق سلیقه کارفرما

بارها عنوان شده است که تنوع رنگبندی و ابعادی ترمووود بالاست پس به راحی می‌توان برای ترمووود پشت تلویزیون از رنگ دلخواه و همچنین متناسب با باقی دکوراسیون منزل‌تان استفاده کنید و از تماشای زیبایی و جذابیتی که به فضای منزل‌تان داده لذت ببرید.

نصب تلویزیون

بعد از نصب ترمووود پشت تلویزیون نوبت قرار دادن تلویزیون روی آن یا مقابل آن است. معمولا دیوار پشت تلویزیون را به اندازه تلویزیون طراحی می‌کنند و سیم و باقی اتصالاتش را پشتش قرار می‌دهند اما گاهی هم شرایط متفاوت خواهد بود.

افزودن اجزای دیگر

وقتی صحبت از ترمووود پشت تلویزیون می‌شود به این معنا نیست که اینجا فقط محل قرار گیرید تلویزیون است بلکه با همان ترمود یا متریال های دیگر می‌توان قفسه‌ها، کتابخانه‌ها، یا میز و صندلی نیز اضافه کرد و کاربری فضا را بالا برد.

نورپردازی در طراحی تیوی وال

نورپردازی تیوی وال

برخی آیتم‌های تیوی وال اختیاری و سلیقه‌ای هستند که نورپردازی از جمله این آیتم‌هاست شما می‌توانید برای ترمووود پشت تلویزیون، کتابخانه و قفسه و یا هر کدام از عناصر تیوی وال نورپردازی در نظر بگیرید.

نقاشی روی دیوار پشت تلویزیون

بنا به سلیقه خودتان علاوه بر ترمووود پشت تلویزیون میتوانید دیواری سنگی یا نقاشی شده را هر پشت تلویزیون در نظر بگیرید.

مخفی کردن کابل ها با تیوی وال

مخفی کردن کابل‌های تلویزیون

همانطور که بالاتر گفته شد از جمله کاربردهای ترمووود پشت تلویزیون مخفی سازی و مرتب سازی کابل های تلویزیون است پس در اینجا از مرتب بودن و پوشانده شدن کابل‌های پشت تلویزیون اطمینان حاصل کنید.

مزایا استفاده از ترمووود پشت تلویزیون

مزایا استفاده از ترمووود پشت تلویزیون

  • مقاومت در برابر رطوبت

چوب ترمووود به خاطر فرایند ترمو، حجم زیادی از آبش کشیده شده است ازین جهت بسیار مقاوم در برابر رطوبت می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود که تی‌وی وال ساخته شده از ترمووود در مکان‌های با میزان رطوبت بالا، مثل حمام یا آشپزخانه، بدون پوسیدی زیبایی و استحکام خود را حفظ کند

  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات و فرسایش

چوبی که به عنوان ترمووود پشت تلویزیون استفاده می‌شود در فرآیند ترمو نسبت به نفوذ حشرات موذی و قارچ‌ها و  خوردگی مقاوم شده است. این ویژگی هم به ماندگاری و بالا رفتن عمر مفید دکوراسیون شما کمک خواهد کرد.

  • عمر مفید بالا

ترمووود پشت تلویزیون به خاطر فرآوری شده بودنش عمر مفید بالایی دارد و تا سال‌ها زیبایی و جذابیت و کیفیت خود را حفظ می‌کند.

  • ظاهر زیبا

جذابیت و ظاهر شیک و زیبای چوب و فرآورده‌هایش احتیاجی به تعریف ندارد و به خاطر تنوع رنگ بالایی که دارد قابلیت تطبیق پذیری با هر سلیقه و سبکی را دارد. همین ویژگی سبب شده با وجو متریال های فراوانی که برای تیوی وال وجود دارد ترمووود پشت تلویزیون در صدر انتخاب ها باشد.

  • سازگاری با محیط زیست

محل استخراج ترمووود پشت تلویزیون جنگل‌های مدیریت‌شدههستند از این جهت به محیط زیست آسیبی نمی‌زنند.

  • نظافت آسان

برای نظافت ترمووود پشت تلویزیون با پروسه سختی رو به رو نیستید و با یک دستمال نمدار یا خشک هم می‌توانید آن را مانند روز اولش تمیز و زیبا کنید.

10ایده ترمووود پشت تلویزیون و تی‌وی وال

7 ایده ترمووود پشت تلویزیون و تی‌وی وال

طراحان دکوراسیون داخلی همیشه آیتم‌ها و طرح های جذابی برای ترمووود پشت تلویزیون در نظر می‌گیرند اما چون نظر و شناخت کارفرما بسیار اهمیت دارد در ادامه به 10 ایده جذاب برای طراحی تیوی وال یا دیوار پشت تلویزیون پرداخته خواهد شد:

  • تیوی وال با قفسه و کتابخانه
  • ترکیب ترمووود پشت تلویزیون با سنگ
  • ترمووود پشت تلویزیون در جهت عمودی 
  • دیوار پشت تلویزیون با روکش چوب ترمو
  • ترکیب ترمووود با نقاشی یا پترن
  • تیوی وال با ادغام نورپردازی
  • دیوار پشت تلویزیون با ترمووود در جهت افقی

دیوار پشت تلویزیون با قفسه‌های ترمو

می‌توان دور تا دور تلویزیون را با قفسه پوشاند یا یک لان قفسه در نظر گرفت که هم می‌توانند از جنس ترمووود باشند و هم میتوانند از جنس سایر متریال ها باشند.

دیوار پشت تلویزیون با چوب ترمو و سنگ

ترمووود پشت تلویزیون قابلیت و پتانسیل ترکیب با سایر متریال‌ها مانند سنگ را دارد. از جمله مزایای ترکیب ترمووود با سنگ کاهش هزینه خواهد بود.

دیوار پشت تلویزیون با پنل‌های چوب ترمو

ترمووود پشت تلویزیون را میتوان به تنهایی هم به کار برد یعنی تیوی وال شما صرفا از جنس ترمووود باشد که این هم در نوع خود جذاب است.

دیوار پشت تلویزیون با پنل‌های معکوس

پنل‌های ترمووود دارای جهت هستند و طراح می‌تواند برای ترمووود پشت تلویزیون از پنل‌های معکوس استفاده کند که ظاهری متفاوت به تیوی وال شما خواهد داد.

دیوار پشت تلویزیون با نقاشی چوب ترمو

پترن‌ها متفاوتی وجود دارند که می‌توانند با ترمووود پشت تلویزیون ترکیب شوند همچنین میتوانید از آیتم نقاشی هم برای تیوی وال استفاده کنید اما مطمئن شوید که این کار با قسمت‌های دیگر دکوراسیون منزلتان همخوانی دارد.

دیوار پشت تلویزیون با روکش چوب ترمو

گاهی ترمووود پشت تلویزیون بیشتری از این که المان یا دکوری زیبا باشد جهت کار کردن نقص های دیوار پشت تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد که این هم در نوع خود انتخابی معقول است.

دیوار پشت تلویزیون با ادغام نورپردازی

ترمووود پشت تلویزیون می‌تواند دارای نورپردازی نیز باشد. نورپردازی در دکوراسیون منزل عنصری مهم محسوب می‌شود و جلوه‌ی منزلتان را چندین برابر خواهد کرد. می‌توانید این نورپردازی را داخلی باکس ها، قفسه و یا دورتادور تلویزیون و حتی داخل شیارهای ترمووود پشت تلویزیون قرار دهید.

این 7 ایده جذاب مذکور می‌تواند به شما کمک کند تا  ترمووود پشت تلویزیون تان بسیار زیبا باشد و جلوه دکوراسیون منزلتان را قوت ببخشد. برای مشاوره و خرید ترمود نیز میتوانید با کارشناسان چوبست ارتباط برقرار کنید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.