فروش چوب روسی به قیمت عمده

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
نرده چوب پلاست پرتابل نرده چوب پلاست پرتابل (300*300) مهدی مغاری 1.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) نرده چوب پلاست تراس مدل سالید (solid) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) نرده چوب پلاست تراس مدل فارم (farm) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) نرده چوب پلاست تراس مدل تاپ فلش(top flash) (300*300) چوپکس 4.500.000 تومان -
نرده چوب پلاست دور باغچه نرده چوب پلاست دور باغچه (300*300) چوپکس 1.200.000 تومان -
نرده پلاستیکی نرده پلاستیکی (20*530) - 250.000 تومان -
زیره پلاستیکی 300*300 (M2) زیره پلاستیکی 300*300 (M2) (300*150) دکینگ وود - 165.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) کفپوش موزاییکی 300*300 (M3) (300*300) دکینگ وود - 1.100.000 تومان
کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) کفپوش موزاییکی 300*300 (M1) (300*300) دکینگ وود - 1.650.000 تومان
نبشی 45*45 (C1) نبشی 45*45 (C1) (45*45) دکینگ وود 62.000 تومان -

مشاهده محصولات بیشتر

فروش چوب روسی به قیمت عمده

فروش چوب روسی به قیمت عمده

همانطور که می دانید چوبی که برای ساخت محصولات یا دکور چوبی خود به کار می گیرید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مقاومت خوبی را به همراه بیاورد و هم از زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد که شما بتوانید از آن بهره مند شوید. از این روست که فروش چوب روسی به قیمت عمده می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد چرا که می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت تهیه کنید. 

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مرکز فروش چوب روسی به قیمت عمده آشنا کنیم و البته لیست قیمت آن را در نیز در اختیار شما قرار دهیم پس با ما در این صفحه همراه باشید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

منظور از قیمت عمده چیست ؟

همانطور که می دانید در همه اجناسی که در بازار وجود دارد قیمت عمده و قیمت تک فروشی متفاوت می باشد. در حقیقت فروشنده در میزان فروش بالاتر از میزان سودی که برای محصول وجود دارد می کاهد و در نتیجه خرید عمده از قیمت بهتری برخوردار می باشد و بر عکس در محصولاتی که با حجم کم به فروش می رسد معمولا چون تعداد محصول کم است سود اصلی محاسبه می شود.

وقتی از فروش چوب روسی به قیمت عمده حرف می زنیم یعنی شما چه محصول را حجم بالا و چه در حجم کمتر خریداری نمایید قیمت کمتری را بابت محصول پرداخت می نمایید.

آیا برای استفاده از فروش چوب روسی به قیمت عمده نیاز به خرید عمده می باشد ؟

ممکن است این سوال پیش بیاید که اگر خرید عمده نباشد همچنان قیمت به صورت عمده محاسبه می شود ؟ اصل خدمات فروش چوب روسی به قیمت عمده از این نکته نشات می گیرد که با هر حجم فروشی بتوانید بهترین قیمت را در اختیار خود داشته باشید و در حقیقت محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. البته هر فروشگاه به فروش این محصولات مخصوصا چوب روسی به قیمت عمده نمی پردازد اما فروشگاه چوبست این امکان را برای شما میسر کرده است. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت چوب روسی بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : قیمت چوب روسی

کجا می توانیم از فروش چوب روسی به قیمت عمده استفاده کنیم ؟

همانطور که گفتیم یکی از بهترین فروشگاه هایی که سعی می کند محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه کند فروشگاه چوبست می باشد. ما سعی داریم تا انواع محصولات خود از جمله چوب روسی را با بهترین قیمت به شما عرضه کنیم. شما می توانید به کمک این صفحه اقدام به مشاهده لیست فروش چوب روسی به قیمت عمده نمایید و در خصوص قیمت این محصول به کسب اطلاعات کافی بپردازید. همچنین این امکان برای شما میسر شده است تا از طریق همین سایت به خرید این محصول به صورت آنلاین بپردازید.

فروش چوب روسی به قیمت عمده

عوامل موثر در قیمت چوب روسی

هر چند که شما با استفاده از خدمات فروش چوب روسی به قیمت عمده می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت کمتری خریداری کنید اما نباید فراموش کنید که در هر صورت عواملی بر قیمت خرید این محصولات تاثیر دارد که ناگزیر باید آن ها را به شما معرفی کنیم که در خصوص قیمت این محصولات اطلاعات کامل را داشته باشد و آگاهانه خرید نمایید.

کشور وارد کننده :

بدون شک می دانید که منابع موجود چوب روسی در کشور ما محدود می باشد و شما نمی توانید کل نیاز کشور را از داخل تهیه کنید. قوانینی که در خصوص حفاظت از محیط زیست به تصویب رسیده است بهره برداری از چوب را محدود کرده است و به همین علت بسیاری از چوب های موجود در کشور از روسیه وارد می شود و از این رو به ان چوب روسی می گویند.

البته بیشتر منظور از چوب روسی چوب هایی می باشد که در جنگل های سوزنی و سرد سیری روسیه وجود دارد و اگر این چوب از کشور دیگری وارد شود باز نوعا به آن چوب روسی می گویند اما در هر صورت بخش قابل توجهی از چوب داخل کشور ما از روسیه تامین می شود.

فصل واردات

باید بدانید که فصل بهره برداری و وارد کردن این محصولات به کشور مهم است چرا که در دو مورد تاثیر زیادی دارد :

  1. اولا که در برخی از روز های سال واردات دشوار می باشد و هوای سرد و باد و باران هزینه های وارد کردن این محصولات را به داخل کشور سخت می کند.
  2. در برخی از فصل های سال امکان بهره برداری دشوار می باشد و تعداد چوب های برداشت شده کم می شود که به علت کمتر بودن چوب در بازار قیمت چوب بالا تر می رود.

قیمت ارز و نوسانات آن

نمی توان از تاثیر ارز بر روی قیمت چوب روسی غافل ماند. در هر صورت نوسانات ارز در کشور ما قابل ملاحظه می باشد و بر روی چوب روسی تاثیر دارد هرچند که از فروش چوب روسی به قیمت عمده بهره ببریم. همچنین باید در نظر داشته باشید که قیمت ارز حتی بر روی چوب های داخل کشور هم تاثیر دارد چرا که سطح قیمت بازار چوب روسی به طور کامل بالا تر می رود.

تعداد گره و کیفیت چوب

کیفیت چوب همه جنگل ها به یک صورت نمی باشد و برخی با کیفیت تر و برخی معمولی تر می باشد. همیشه نیز کیفیت یکی از مهم ترین عواملی می باشد که بر روی قیمت محصولات تاثیر زیادی دارد. به همین علت بر اساس تعداد گره های چوب ، مقاومت ، استحکام و … قیمت این محصول در نهایت متفاوت می باشد و شما می توانید بر اساس بودجه خود دست به انتخاب بزنید.

نوع چوب

در نهایت باید بدانید که وقتی از چوب روسی حرف می زنیم چوب های زیادی وجود دارد که همه و همه در ذیل دسته بندی چوب روسی می گنجد که برخی از این انواع چوب را در این مطلب معرفی می کنیم :

  1. صنوبر
  2. کاج
  3. نراد
  4. چوب لمبه
  5. چوب ساسنا
  6. چوب یولکا
  7. و…

بدیهی است که کیفیت هر کدام از این محصولات متفاوت بوده و در نهایت موجب تفاوت در قیمت نهایی این محصولات می باشد که باید در زمان خرید بر اساس نیاز خود و بودجه ای که در اختیار دارید دست به انتخاب بزنید.

فروش چوب روسی به قیمت عمده

لیست فروش چوب روسی به قیمت عمده (قیمت روز محصول)

ما در این مطلب سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص فروش چوب روسی به قیمت عمده نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم و حتی عوامل موثر در قیمت را نیز به شما معرفی کنیم. خوب است بدانید که اگر از خرید خود مطمئن نیستید همچنان این امکان برای شما میسر شده است تا به کمک فروشگاه چوبست به انجام مشاوره اولیه رایگان بپردازید و بسیار ساده تر و البته با آگاهی بیشتر به خرید چوب روسی بپردازید. کافیست با ما تماس بگیرید و در صورت تمایل از طریق همین صفحه به خرید انلاین محصول مورد نظر خود بپردازید.

همچنین امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.