قیمت آلاچیق چوبی

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت آلاچیق چوبی

همه شما بدون شک با آلاچیق آشنا هستید. این سازه یکی از سازه های مهم فضا سازی باغ ها پارک ها و مکان های عمومی و خصوصی می باشد که افراد زیادی تمایل به ساختن آن در فضاهای شخصی خود دارند. برای فضاهای شخصی و خصوصی بدون شک بهترین جنس آلاچیق ، آلاچیق چوبی می باشد که از مزایا زیادی برای دکوراسیون و فضا سازی شما می باشد. اگر می خواهید در مورد این محصول به کسب اطلاعات لازم بپردازید با ما در این مطلب همراه باشید و در مورد قیمت آلاچیق چوبی و مزایای این محصول اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

شما می توانید ضمن کسب اطلاعات در مورد قیمت آلاچیق چوبی با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره با کارشناسان ما به ثبت سفارش و خرید سازه مورد نظر خود نیز بپردازید.

قیمت آلاچیق چوبی

منظور از آلاچیق چوبی چیست ؟

آلاچیق چوبی یک سازه با طراحی و دکوراسیون باز یا نیمه باز می باشد که محیطی را برای نشستن ، جمع شدن ، غذا خوردن و … را در فضای باز میسر می کند و در آخر تاثیر زیادی در داشتن یک فضای خاص و مناسب برای دور همی و … را ایجاد می کند.ا اما این سازه را می توان با متریال های متنوع و مختلفی ساخت. آهن ، آجر ، و … انواع متریال ساحت آلاچیق می باشد که چوب یکی از آن ها می باشد. علاوه بر قیمت آلاچیق چوبی ویژگی های این دو محصول نیز با هم فرق می کنند که در نهایت بر اساس سلیقه شما انتخاب می شود.

فراموش نکنید که برای فضا های شخصی آلاچیق چوبی یک انتخاب ایده آل تر محسوب می شود چرا که تاثیر زیادی در داشتن یک محیط گرم و صمیمی و حرفه ای دارد. علاوه بر آن چوب به علت خواصی که دارد برای محیط های عمومی به هیچ عنوان مناسب نمی باشد و به همین علت کاربرد آلاچیق چوبی برای باغ های و محیط های شخصی می باشد.

چرا قیمت آلاچیق چوبی نسبتا گران تر می باشد ؟

ممکن است در زمان خرید این محصول این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا قیمت این متریال از سایر مواد گران تر می باشد. پیش از آنکه به علت آن بپردازیم شایان ذکر است که همه متریال های ساخت آلاچیق چوبی از قیمت بالایی برخوردار نمی باشند بلکه این چوبی طبیعی است که تاثیر زیادی در بالا بودن قیمت دارد. علاوه بر آن باید در نظر داشته باشید که خود چوب منتخب شما تاثیر زیادی در قیمت دارد و برخی از آلاچیق های چوبی به علت جنس چوب خود از قیمت چندان بالایی برخوردار نمی باشد.

اما با این وجود این سوال همیشه باقیست که چرا آلاچیق چوبی نسبتا قیمت بالاتری دارد. به علت ویژگی های کشور ایران چوب را می توان از متریال های کم یاب این کشور دانست. چوب هایی که در این کشور نیز وجود دارد به علت مسائل زیست محیطی قابل استفاده نیستند و همین کمیابی موجب می شود که قیمت چوب در بازار ایران نسبتا بالاتر باشد و در قیمت آلاچیق چوبی نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین برخی از چوب های داخل ایران نیز به صورت وارداتی از خارج از کشور وارد می شوند و همین موضوع باعث می شود که هزینه های گمرک و ارز خارجی به اضافه هزینه باربری محصولات تا ایران در قیمت آن در بازار داخلی تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این موضوعات نباید فراموش کنید که چوب به علت ویژگی های فیزیکی که دارد باربری دشوار تری دارد که مجددا موجب می شود قیمت آلاچیق چوبی در برخی از موارد بالا باشد.

در بین خود آلاچیق های چوبی برخی از ویژگی های آن می باشد که بر قیمت تاثیر گذار است. مهم ترین آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

قیمت آلاچیق چوبی چگونه تعیین می شود ؟

فوقا قیمت این آلاچیق را در مقایسه با سایر متریال ها مورد برسی قرار داده ایم. در اینجا قصد داریم تا مهم ترین ویژگی و عوامل تاثیر گذار در قیمت آلاچیق چوبی را مورد برسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

نوع چوب :

چوب ها ار درخت های مختلفی به دست می آیند که بر اساس نوع چوب و میزان وجود آن در بازار قیمت آن ها متفاوت می باشد. همچنین برخی از چوب ها به علت استحکام و مزایایی که دارند به طور کلی از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. به همین علت چوب مورد نظر شما در قیمت آلاچیق چوبی تاثیر گذار است. همچنین نباید از تمام چوب بودن یا روکش چوب بودن در تعیین قیمت ساخت آلاچیق چوبی غافل ماند.

کیفیت چوب :

کیفیت جنس چوبی که می گیرید نیز در قیمت آلاچیق چوبی تاثیر زیادی دارد. برخی از این فراورده های چوبی طی فرایند سخت کارخانه ای به بهترین شکل ممکن آورده شده اند و یک انتخاب ایده آل برای ساخت یک سازه محکم می باشند. بدیهی است که چنین چوبی از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. البته که کیفیت بالای متریال اصلی ساخت آلاچیق چوبی در نهایت موجب می شود تا یک بنا و سازه محکم تر با طول عمر بالاتر بسازید پس سعی کنید از کیفیت خوبی برای ساخت آلاچیق چوبی استفاده نمایید.

کیفیت متریال ساخت آلاچیق :

شما تنها برای ساخت آلاچیق چوبی از چوب استفاده نمی کنید بلکه متریال بسیار دیگری برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار میگیرد. شاید توجه نکرده باشید اما بسیاری از مواقع این جزئیات خرید است که در قیمت نهایی آلاچیق چوبی تاثیر زیادی می گذارد چرا که این متریال جزئی در زمان محاسبه قیمت به چشم نمی آیند و پس از اتمام کار می فهمید که این مواد چه تاثیر قابل توجهی در قیمت آلاچیق چوبی داشته اند و البته در کیفیت و زیبایی نهایی کار نیز تاثیر مربوط به خود را گذاشته اند.

خارجی یا داخلی بودن متریال :

از دیگر موارد تاثیر گذار در ساخت هر چیزی خارجی یا داخلی بودن متریال مورد استفاده است. فوقا ذکر کردیم که وارداتی بودن چوب در ساخت آلاچیق چوبی و قیمت آن چه تاثیری دارد موجب می شود که قیمت تا حد زیادی بالا برود. این موضوع در مورد سایر مواد مورد استفاده نیز صادق است و خارجی یا داخلی بودن آن بدون شک تاثیر خود را در قیمت نهایی می گذارد. البته این موضوع که کیفیت برخی از برند های خارجی بهتر می باشد و با قیمت بیشتری در بازار ارائه می شود نباید فراموش گردد.

طرح منتخب چوبی :

چوب ها معمولا به یک شکل می باشند و مغزی آن ها به شکل واحد است اما این طرح و رنگی که شما از آن می بینید بدون شک حاصل فعالیت و کار انسان بر روی آن می باشد. به همین علت است که طرح و رنگ شما نیز در قیمت آلاچیق چوبی تاثیر دارد. برخی از این رنگ ها سخت تر ساخته می شوند و به همین علت قیمت بالاتری دارند. همچنین بالا بودن فروش یک طرح و رنگ در فرآورده های چوبی می تواند در قیمت آن تاثیراتی داشته باشد.

طرح آلاچیق :

قیمت آلاچیق چوبی تنها به جنس و متریال و مواد اولیه آن اختصاص ندارد بلکه متریال انتخاب شده برای ساخت آلاچیق مورد استفاده قرار میگیرد. آلاچیقی که شما برای ساخت انتخاب می کند هرچه طرح و نقش پیچیده تری داشته باشد ساختن آن سخت تر می شود و بدیهی است که در چنین مواردی دستمزد سازنده بالا تر می رود. علاوه بر آن معمولا طرح های پیچیده به جز چوب متریال بیشتری را به خود اختصاص می دهند که در نهایت موجب می شود قیمت آلاچیق های چوبی با طرح و نقش پیچیده تر بیشتر نیز باشد.

ابعاد آن :

برای چه ظرفیتی آلاچیق می خواهید ؟ بدیهی است که هزچه ابعاد مورد نظر شما گسترده تر باشد اولا که متریال بیشتر و چوب زیاد تری برای ساخت آن می سازید. دوما طراحی آن باید به شکلی باشد که با وجود وسعت زیاد از مقاومت خوبی نیز برخوردار باشد. سوما ساخت آلاچیق های بزرگتر زمان بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهد که تمامی این موارد موجب می شود که قیمت ساخت آلاچیق چوبی بزرگتر بیشتر از ابعاد کوچک تر آن باشد.

قیمت آلاچیق چوبی

فروشگاه مورد نظر شما برای ساخت آلاچیق :

و در نهایت از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در قیمت آلاچیق چوبی مربوط می  شود به فروشگاهی که اقدام به خریداری از آن می کنید. متاسفانه برخی از فروشگاه ها به علت کسب سود بیشتر با کاهش کیفیت خود به قیمت محصولات خود افزوده اند و مشتری را در زمان خرید با مشکلات زیادی رو به رو می کنند. این درحالی است که یک فروشگاه خوب و معتبر ضمن ارائه بهترین کیفیت ، بهترین قیمت را نیز برای تمام محصولات خود ارائه می کند.

اما این سوال وجود دارد که از کجا می توان چنین فروشگاه را پیدا کرد ؟ برای پیدا کردن این فروشگاه کافیست با گروه چوبست تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره با کارشناسان ما محصول و متریال مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت بازار تهیه کنید و از مراجعه به سایر فروشگاه های لوازم چوبی بی نیاز شوید.

 گروه چوبست اماده خدمت گذاری به شما می باشد پس با ما تماس حاصل فرمایید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.