قیمت فلاور باکس دیجی کالا

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
دیوارپوش 18*200 (F3) دیوارپوش 18*200 (F3) (200*18) دکینگ وود 215.000 تومان 1.075.000 تومان
تایل 12*160 (F7) تایل 12*160 (F7) (160*12) دکینگ وود 185.000 تومان 1.155.000 تومان
تایل 12*70 (F9) تایل 12*70 (F9) (70*12) دکینگ وود 79.000 تومان 1.130.000 تومان
دك سبک 20*120 (F6) دك سبک 20*120 (F6) (120*20) دکینگ وود 125.000 تومان 1.040.000 تومان
دك سبک 21*100 (F2) دك سبک 21*100 (F2) (100*21) دکینگ وود 99.000 تومان 990.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بررسی قیمت فلاور باکس دیجی کالا

فلاور باکس‌ های چوبی، یکی از گزینه‌ های محبوب برای نگهداری و نمایش گل و گیاهان هستند. این باکس‌ها به دلیل طبیعی بودن و زیبایی ظاهری که دارند در دکوراسیون داخلی خانه و محیط‌ های کاری مورد استفاده قرار می‌ گیرند که برای اطلاع از قیمت می توانید قیمت فلاور باکس دیجی کالا را سرچ کرده و بررسی کنید.

قیمت فلاور باکس دیجی کالا

فلاور باکس‌ های چوبی با طرح و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌شوند و می‌ توانند به عنوان یکی از دکوراسیون‌ های مهم در خانه و محیط‌ های کاری باشند. علاوه بر این، با استفاده از فلاور باکس‌ های چوبی می‌ توانید گیاهان خود را در خانه داشته باشید و در عین حال به دکوراسیون داخلی خانه‌تان زیبایی ببخشید. فلاورباکس های چوبی محبوب از چوب پلاست و ترموود ساخته می شوند که برای قیمت ترموود و قیمت چوب پلاست می توانید به چوبست مراجعه کنند.

قیمت فلاورباکس دیجی کالا

قیمت فلاورباکس چوبی به چند عامل بستگی دارد که عبارتند از:

  1. اندازه و طرح فلاورباکس: فلاورباکس‌ های چوبی در اندازه‌ ها و طرح‌ های متنوعی در بازار موجود هستند. هر چه فلاورباکس بزرگ تر و پیچیده‌ تر و دارای طرح باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود.
  2. نوع چوب استفاده شده: نوع چوب استفاده شده برای ساخت فلاورباکس نیز بر روی قیمت آن تأثیر دارد. چوب‌ های با کیفیت و گران‌ تر مانند بلوط، راش و ترمووود، هزینه بیشتری نسبت به چوب‌ های روزمره مانند خرما و یا چوب پلاست دارند.
  3. نوع پوشش: فلاورباکس‌ های چوبی می‌ توانند با پوشش‌ های مختلفی همچون رنگ، روغن و ورنیش تهیه شوند. هر پوششی هزینه متفاوتی دارد که به قیمت نهایی فلاورباکس اضافه می‌ شود.
  4. محل تولید: محل تولید و توزیع فلاورباکس چوبی نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. در برخی مناطق به دلیل نوع چوب مورد استفاده، شرایط آب و هوایی و قوانین تجاری محل تولید و توزیع، قیمت فلاورباکس‌ های چوبی بیشتر است.

با توجه به مواردی که بیان شد، برای خرید یک فلاورباکس چوبی بهتر است ابتدا بررسی کاملی از بازار انجام داده و بین انواع و مدل‌ های مختلف قیمت‌ ها را مقایسه کنید. در این بررسی باید به اندازه، شکل، کیفیت چوب، نوع پوشش و محل تولید و توزیع توجه کنید. در کل، هزینه یک فلاورباکس چوبی به طور متوسط در بازار ایران متغیر است.

قیمت فلاور باکس دیجی کالا

اما به طور کلی، فلاورباکس‌ های بزرگ تر و با کیفیت‌ تر، با چوب‌ های گران تر و پوشش‌ های بهتر، هزینه بیشتری دارند. همچنین، در برخی مناطقی که محل تولید و توزیع فلاورباکس‌ های چوبی هستند، قیمت‌ ها بیشتر از دیگر مناطق خواهد بود. در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که خرید یک فلاورباکس چوبی، بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. بنابراین، برای خرید بهترین گزینه، بهتر است ابتدا نیاز های خود را مشخص کرده و برای خرید اقدام کنید.

انواع فلاورباکس چوبی

فلاورباکس‌های چوبی به شکل‌ها و سایزهای مختلفی موجودند که می توانید قیمت فلاور باکس دیجی کالا را سرچ کنید و در دیجی کالا مشاهده کنید و یا در سایت چوبست نیز به صورت مقایسه ای قیمت ها را مشاهده کنید. در زیر نمونه‌هایی از آن‌ها را آورده ایم:

  • فلاورباکس چوبی دایره‌ای: این نوع فلاورباکس‌ها شکل دایره دارند و معمولاً برای قرار دادن گل‌هایی با شکل گرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • فلاورباکس چوبی مستطیلی: این نوع فلاورباکس‌ها شکل مستطیل دارند و معمولاً برای قرار دادن گل‌هایی با شکل های مختلف و یا به صورت ترکیبی از گل‌های مختلف استفاده می‌شوند.
  • فلاورباکس چوبی مربعی: این نوع فلاورباکس‌ها شکل مربع دارند و معمولاً برای قرار دادن گل‌هایی که هارمونی مناسبی دارند یا به صورت ترکیبی از گل‌های مختلف استفاده می‌شوند.
  • فلاورباکس چوبی مثلثی: این نوع فلاورباکس‌ها شکل مثلث دارند و معمولاً برای قرار دادن گل‌هایی مانند اگزالیس و کاکتوس ها یا به صورت ترکیبی از گل‌های مختلف استفاده می‌شوند.
  • فلاورباکس چوبی همگن: این نوع فلاورباکس‌ها با رنگ و طرحی همگن ساخته شده‌اند و معمولاً برای قرار دادن گل‌هایی با رنگ‌های مشابه و یا گل‌هایی با رنگ‌های گرادینت استفاده می‌شوند.
  • فلاورباکس چوبی با طرح چوب: این نوع فلاورباکس‌ها با طرح چوب ساخته شده‌اند و معمولاً برای قرار دادن گل‌هایی با رنگ‌های متفاوت و طبیعی استفاده می گردد.

قیمت فلاور باکس دیجی کالا

خرید فلاورباکس های چوبی آماده

فلاورباکس آماده یا همان جعبه گل آماده، جعبه‌ای است که در آن گل‌های تازه، بومی و یا وارداتی، با توجه به فصل و موقعیت خاصی که مد نظر است، با هم ترکیب شده و آماده تحویل به مشتری می‌شوند. این جعبه‌های گل معمولاً شامل گل‌های مختلفی مانند رز، آستر، کاکتوس و… با ترکیبات مختلف هستند و به عنوان هدیه‌ای زیبا و متفاوت، برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، عروسی، ولنتاین، روز مادر و… استفاده می‌شوند.

فلاورباکس آماده معمولاً به صورت آنلاین از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و یا به صورت حضوری در فروشگاه‌های گلخانه‌ای و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شوند. فلاورباکس های اماده دیگری نیز وجود دارد که برای نگهداری گل در خانه و یا باغ و حیاط استفاده می شوند. در هر صورت برای خرید فلاورباکس های آماده، به چند نکته مهم باید توجه کرد:

  • نوع و کیفیت گل‌های استفاده شده در فلاورباکس را بررسی کنید. بهتر است از گل‌های تازه و با کیفیت برای تهیه فلاورباکس استفاده شود.
  • نوع بسته‌بندی فلاورباکس را بررسی کنید. باید از بسته‌بندی محکم و مناسبی استفاده شود تا گل‌ها در حین حمل و نقل آسیب نبینند.
  • هزینه فلاورباکس را با قیمت‌های مشابه در بازار مقایسه کنید تا از صرفه‌جویی در هزینه اطمینان حاصل کنید. پیشنهاد می شود، همانند قیمت فلاورباکس چوبی دیجی کالا که به طور مقایسه ای قیمت ها گذاشته شده اند، به چوبست نیز برای بررسی قیمت و مقایسه آن ها مراجعه کنید.
  • در صورتی که قصد دارید فلاورباکس را به عنوان هدیه به شخص دیگری بدهید، به دنبال فلاورباکسی با طراحی زیبا و جذاب باشید.
  • قبل از خرید فلاورباکس، نظرات و بازخوردهای مشتریان را درباره شرکت یا فروشگاهی که فلاورباکس را ارائه می‌دهد، بررسی کنید.

خرید فلاور باکس 

برای خرید فلاور باکس می‌توانید به چندین روش مختلف اقدام کنید:

  • خرید حضوری: می‌توانید به فروشگاه‌های زیادی مراجعه کنید که فلاور باکس به فروش می‌رسانند. بهتر است قبل از خرید، قیمت و کیفیت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • خرید آنلاین: در سایت‌های فروشگاهی مثل دیجی کالا، ترب، چوبست و… می‌توانید انواع فلاورباکس چوبی را ببینید و در زمینه اطلاع از قیمت ها می توانیو به قیمت فلاور باکس دیجی کالا و یا چوبست مراجعه کنید و با مطالعه نظرات مشتریان، بهترین راهنمایی را در خرید داشته باشید.
  • خرید سفارشی: می‌توانید با تماس با یک تولید کننده و یا کارگاه سفارش دهید که برای شما فلاورباکس چوبی بسازند. این روش معمولاً برای خرید عمده و یا محصولاتی با طرح و ابعاد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت فلاور باکس دیجی کالا

مرجع معتبر خرید فلاورباکس چوبی

سایت چوبست یکی از مراجع معتبر برای خرید فلاورباکس چوبی و چوب پلاست است که قیمت فلاورباکس چوبی چوبست مانند قیمت فلاورباکس چوبی دیجی کالا از مقایسه قیمت برخوردار می باشد. این سایت از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که می توان به برخی از ویژگی‌های این سایت اشاره کرد:

  • ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب: سایت چوبست به عنوان یکی از مراجع اصلی فروش فلاورباکس چوبی و چوب پلاست، محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.
  • محصولات متنوع: سایت چوبست بسیاری از انواع فلاورباکس چوبی و چوب پلاست را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
  • ارسال سریع و مطمئن: سایت چوبست برای رضایت مشتریان خود، سفارشات را به سرعت و با امنیت بالا ارسال می‌کند.
  • امکان مشاهده تصاویر و انتخاب آنلاین: مشتریان سایت چوبست می‌توانند با مشاهده تصاویر و انتخاب آنلاین، فلاورباکس مورد نظر خود را سفارش دهند.
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش: سایت چوبست با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از مشتریان، اعتماد و رضایت مشتریان خود را به دست آورده است.
  • طراحی و ساخت فلاورباکس‌ های سفارشی: در صورت نیاز، مشتریان می‌توانند با تعریف نیازهای خود، فلاورباکس چوبی و چوب پلاست (Wood plastic composite) سفارشی را از سایت چوبست تهیه کنند.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.