قیمت چوب روسی برای نما

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت چوب روسی برای نما

به طور کلی قبل از آن که درباره عوامل موثر بر قیمت چوب روسی برای نما و مواردی که روی هزینه نهایی آن تاثیر می گذارد، بپردازیم، باید درباره چوب روسی توضیحاتی بدهیم. در واقع می توان گفت که تمامی چوب هایی که از سمت کشور همسایه روسیه وارد کشور ما می شود، چوب روسی نامیده می شود. البته که این چوب ها دارای مزایای فوق العاده ای می باشند که به آن ها نیز اشاره خواهیم کرد.

یکی از واردات ایران، چوب روسی است. چرا که کشور روسیه به خاطر دارا بودن جنگل و درختان فراوان یکی از صادرکنندگان چوب های فوق العاده می باشد که این چوب ها اکثرا برای کفپوش، نما، دیوارپوش، آلاچیق یا پرگولا و… استفاده می گردد. بخش عمده ای از واردات چوبی ایران دست کشور روسیه می باشد. چرا که از نظر موقعیت مکانی به ایران نزدیک تر است و همچنین چوب های مرغوبی دارد.

قیمت چوب روسی برای نما

بیشتر به صنوبر سفیدی که از روسیه وارد می شود، چوب روسی می گویند. چوب صنوبر دارای محبوبیت فراوانی بین مصرف کنندگان است. چرا که از ویژگی های فوق العاده ای همچون مقاومت مناسب، مقام در برابر خم شدن، مقاوم در برابر ضربه، مقاوم دربرابر سایش و همچنین رطوبت و بسیاری مزایای دیگر برخوردار می باشد و لبخند بر لب مصرف کنندگان می گذارد.

اما به طور کل چوب روسی به خصوص نوع صنوبر سفید در ساخت محصولات سختی مانند مبلمان، دیوارپوش، نماپوش، پارکت و… به کار می رود. اما از طرفی به خاطر زیبایی که بین چوب ها دارد، در حیطه تزئیات نیز از آن استفاده می کنند. به طور کل قیمت چوب روسی برای نما به موارد مختلفی مانند نوع چوب و یا کیفیت آن بستگی دارد. به تمامی موارد موثر بر قیمت چوب روسی برای نما می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت چوب روسی برای نما

می توان ادعا کرد که هر محصولی به خصوص چوب های وارداتی دارای تغییرات قیمت زیادی می شوند‌. چرا که به طور منطقی قیمت و هزینه نهایی آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین قیمت چوب روسی برای نما بدیهی است که ثابت نماند و تغییرات خود را بر اساس عوامل زیر داشته باشد:

کیفیت چوب روسی

یکی از مواردی که در قیمت چوب روسی برای نما بسیار تاثیر دارد، کیفیت این نوع چوب است. به طور کل می دانیم که هر محصول با کیفیت تر باشد، قیمت آن بیشتر است. برای مثال چوب ساسنا، یولکا، نراد و… بهترین چوب های روسی محسوب می شوند.

در صنعت نما به خاطر استحکام بالایی که یولکا دارد و از مزایایی همچون زیبایی، انعطاف پذیری و شکل دهی آسان و رشد خوب درختان بهره می برند. این چوب به خاطر آن که انعطاف خوبی دارد به راحتی شکل می گیرد و بیشتر در نمای ساختمان، دیوارپوش، کفپوش، قرنیز ها، آلاچیق، مبل، درب، پنجره ها و… استفاده می شود.

قیمت چوب روسی برای نما

فصل خرید چوب روسی

قیمت چوب روسی برای نما به فصل خرید چوب نیز بستگی دارد. گرچه شاید برایتان عجیب یا جالب باشد که خریدن چوب فصل دارد. اما واقعیت امر این است که برای مثال در فصل زمستان چوب ها کمتر بریده می شوند و کمبود چوب باعث افزایش قیمت چوب روسی برای نما می شود. اما بهترین زمان برای خرید چوب روسی در فصل تابستان است.

چرا که قیمت چوب روسی در این فصل نسبت به فصول دیگر مناسب تر می باشد. در فصل زمستان به خاطر کمبود چوب افراد به خاطر سودآوری بیشتر این کالاها را قاچاق می کنند تا به بهای بیشتری آن را به فروش برسانند.

کمبود چوب و افزایش قیمت چوب روسی برای نما

کمبود چوب با افزایش قیمت یک رابطه کاملا مستقیم دارند. اگر کمبود چوب افزایش یابد و در بازار چوب برای خرید کم باشد، قطعا قیمت چوب بالا می رود. از دلایلی که می توان به کمبود چوب روسی اشاره کرد و قیمت چوب روسی برای نما را بالا می برد، می توان به مواردی همچون خشک‌سالی، طوفان، گرم شدن زمین، آتش سوزی های مداوم در جنگل ها و… اشاره کرد. ابن عوامل باعث کاهش چوب و درختان می شود. البته می توان به آب هم اشاره کرد، به خاطر آن که کمبود آب نیز باعث رشد کم درختان می شود.

قیمت چوب روسی برای نما

عرضه و تقاضا و قیمت چوب روسی برای نما

یکی از مهم ترین دلایل تغییرات قیمت چوب روسی برای نما عرضه و تقاضا افراد در بازار می باشد. در واقع اگر افراد بیش از چوب عرضه شده در بازار، تقاضای خرید داشته باشند، قیمت چوب روسی برای نما افزایش پیدا می کند. این امر بسیار منطقی است، هر چه قدر تقاضا زیاد شود و عرضه کمتر باشد، چوب گران تر می شود و همچنین هر چه قدر عرضه نسبت به تقاضا بیشتر باشد، قیمت چوب کاهش پیدا می کند. در فصل تابستان می توان گفت تقاضا و عرضه در روند مناسبی هستند و همین امر باعث مناسب تر شدن قیمت چوب روسی می شود.

به طور کلی اگر قیمت چوب روسی برای شما گران بود می توانید برای نمای خانه، از چوب‌ های مختلفی استفاده کرد. چوب‌ هایی مانند سرو و کنیا دارای مقاومت طبیعی به تغییرات آب و هوا هستند. چوب ترمووود با نحوه حرارتی که داده می شود، مقاوم به ترک و فرسایش است و به عنوان جایگزین محیطی پرطرفداری معرفی می‌ شود. چوب سدر با بوی خوشبو کننده‌ ای معروف است و تغییر رنگ می‌ دهد.

قیمت چوب روسی برای نما

چوب ماهون دارای مقاومت متوسط به شکستن و فرسایش است و برای طراحی‌ های متنوع استفاده می‌ شود. البته چوب‌ های روسی مثل صنوبر و یولکا با قیمت مناسبی برای نمای خانه‌ ها مناسب هستند. همچنین چوب مصنوعی مثل PVC یا همان چوب پلاست نیز گزینه‌ های مقاوم با کمتر نیاز به نگهداری هستند. انتخاب چوب مناسب بستگی به سلیقه، بودجه و شرایط محیطی دارد.

به طور کل می توان گفت قیمت ترمووود نسبت به قیمت چوب پلاست بیشتر است، اما ترمووود و چوب روسی دارای مقاومت خوبی هستند و حس طبیعی تری به فرد می دهند. اگر بودجه شما در زمینه قیمت چوب روسی و یا ترمووود کافی بود، قطعا پیشنهاد می شود از چوب های باکیفیتی که دارای مزایای فوق العاده ای هستند و حس طبیعی بودن چوب را القا می کنند، استفاده کنید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.