قیمت آلاچیق چوب پلاست

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان
پروفیل چوب پلاست p5 پروفیل چوب پلاست p5 (50*30) پلاستوود 93.000 تومان 1.860.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

بررسی قیمت آلاچیق چوب پلاست

در واقع قبل از بررسی قیمت آلاچیق چوب پلاست باید درباره خود آلاچیق چوب پلاست و قیمت چوب پلاست اطلاعات داشته باشید. آلاچیق چوب پلاست یک سازه خارجی است که از مواد چوب پلاست ساخته می‌ شود. این نوع آلاچیق دارای مزایای زیادی است که آن را به یک گزینه محبوب برای محیط‌ های بیرونی تبدیل می‌ کند که به خاطر بررسی بهتر قیمت آلاچیق چوب پلاست به برخی از مزایای آلاچیق چوب پلاست می پردازیم:

  • مقاومت به شرایط جوی: چوب پلاست به طور عمومی مقاومت بسیار خوبی به شرایط جوی مختلف نشان می‌ دهد. این به این معناست که آلاچیق چوب پلاست در برابر باران، برف، آفتاب و نور UV مقاوم است و به مدت طولانی از زمان می‌ تواند کارایی خود را حفظ کند.
  • مقاومت به حشرات و پوسیدگی: چوب پلاست به عنوان یک ماده ترکیبی از چوب و پلاستیک، مستعد حمله حشرات نیست و از پوسیدگی در امان می‌ ماند.
  • نگهداری آسان: آلاچیق چوب پلاست به دلیل ساختار خود، نیاز به نگهداری و تعمیرات کمتری دارد. برای نظافت آن، کافیست از آب و صابون استفاده کنید.

قیمت آلاچیق چوب پلاست

  • ظاهر زیبا: چوب پلاست دارای ظاهری طبیعی مانند چوب سنتی است که به محیط خارجی زیبایی می‌ بخشد و می‌ توان آن را با دیگر اجزای محیط‌ زیستی مطابقت داد.
  • قیمت مقرون به صرفه: آلاچیق چوب پلاست به طور معمول اقتصادی‌ تر از آلاچیق‌ های ساخته شده از چوب طبیعی یا مواد دیگر است و در طولانی‌ مدت هزینه نگهداری و تعمیرات آن کمتر است. همچنین قیمت آلاچیق چوب پلاست نسبت به خیلی از چوب های طبیعی مناسب تر است.

آلاچیق چوب پلاست معمولاً در فضاهای بیرونی مانند باغ‌ ها، تراس‌ ها و پارک‌ ها برای ایجاد سایه و فضایی زیبا و کاربردی استفاده می‌ شود. اما چه مواردی در قیمت آلاچیق چوب پلاست موثر است و قیمت آن را زیر و رو می کند؟

موارد موثر بر قیمت آلاچیق چوب پلاست

قیمت آلاچیق چوب پلاست تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌ گیرد و ممکن است با توجه به شرایط مختلف متغیر باشد. برخی از عواملی که بر قیمت آلاچیق چوب پلاست تأثیر می‌ گذارند عبارتند از:

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه آلاچیق چوب پلاست می‌ تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. آلاچیق‌ های بزرگ تر و با امکانات بیشتر معمولاً گران‌ تر هستند.

اندازه و مساحت آلاچیق: زمینه‌ ای که یک آلاچیق پوشش می‌ دهد و مساحت کل آن به طور مستقیم بر قیمت آلاچیق چوب پلاست تأثیر می‌ گذارد. آلاچیق‌ های بزرگ تر و با مساحت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

  • ارتفاع آلاچیق: ارتفاع آلاچیق از زمین تا سقف آن نیز می‌ تواند تأثیری بر قیمت آلاچیق چوب پلاست داشته باشد. آلاچیق‌ های با ارتفاع بالاتر معمولاً هزینه بیشتری می برند.
  • ساختار و طراحی: طراحی و ساختار آلاچیق چوب پلاست نیز تأثیری بر قیمت دارد. آلاچیق‌ های با طراحی مدرن و پیچیده‌ تر ممکن است قیمت آلاچیق چوب پلاست را بیشتر کند.

قیمت آلاچیق چوب پلاست

  • مواد مصرفی و کیفیت ساخت: نوع مواد چوب پلاست مورد استفاده در ساخت آلاچیق و کیفیت تولید ممکن است تأثیری بر قیمت داشته باشد. مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید پیشرفته‌ تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.
  • منطقه جغرافیایی: ممکن است در مناطق مختلف قیمت آلاچیق‌ های چوب پلاست متفاوت باشد. عواملی مانند هزینه حمل و نقل و شرایط بازار می‌ توانند تأثیر داشته باشند.
  • نصب و تعمیرات: هزینه‌ های نصب و تعمیرات نیز باید در محاسبه قیمت آلاچیق چوب پلاست مد نظر قرار گیرند. نیاز به نصب حرفه‌ ای یا تعمیرات پیچیده می‌ تواند هزینه را افزایش دهد.

طراحی و استایل آلاچیق مورد نظر

طراحی و استایل آلاچیق نیز تأثیری در قیمت آلاچیق چوب پلاست دارد. آلاچیق‌ های با طراحی های متفاوت و مدرن ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

مواد ساخت

نوع مواد چوب پلاست مورد استفاده در آلاچیق (مثلاً نوع چوب و پلاستیک) تأثیرگذار است. مواد با کیفیت بالاتر ممکن است قیمت را افزایش دهند. برای مثال اگر خرده چوب های طبیعی از چوب های گرانی باشند و پلاستیک استفاده شده نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد، قطعا قیمت آلاچیق چوب پلاست را جا به جا می کند.

قیمت آلاچیق چوب پلاست

نرخ تبادل ارز

اگر مواد اولیه یا تجهیزات مورد نیاز برای تولید آلاچیق از خارج کشور وارد شوند، نرخ تبادل ارز نیز تأثیرگذار است. این بستگی به چوب پلاست دارد که ساخت داخلی باشد یا از خارج از کشور به صورت وارداتی تهیه شده باشد. به طور کل یکی از مهم ترین موارد در بیشتر محصولات داخلی بودن یا وارداتی بودن آن است.

کیفیت چوب پلاست موثر بر قیمت

کیفیت چوب پلاست بر قیمت آلاچیق چوب پلاست تأثیر مهمی دارد. این کیفیت به عنوان یکی از عوامل اصلی در تشکیل قیمت تعیین می‌ شود و تأثیر مستقیمی بر کارایی، دوام، و زیبایی آلاچیق دارد. انتخاب چوب پلاست با کیفیت می‌ تواند به داشتن یک آلاچیق دوامی، زیبا، و کارآمد کمک کند، حتی اگر قیمت آلاچیق چوب پلاست بیشتر شود. از این رو، در انتخاب آلاچیق چوب پلاست باید به کیفیت مواد و ساختار دقت کرده و سپس تصمیم گیری کنید.

مقایسه آلاچیق چوب پلاست با آلاچیق چوب طبیعی

حال که با قیمت آلاچیق چوب پلاست و موارد موثر بر آن آشنا شویم، به تفاوت این آلاچیق ها با آلاچیق های چوبی می‌ پردازیم. آلاچیق چوب پلاست و آلاچیق‌ های ساخته شده از چوب طبیعی در بسیاری از جنبه‌ ها تفاوت‌ های مهمی دارند. در ادامه به برخی از این تفاوت‌ ها اشاره می‌ کنیم:

  • مقاومت به تغییرات آب و هوا: آلاچیق چوب پلاست معمولاً دارای مقاومت بالاتری در برابر شرایط جوی مختلف می‌ باشد. این نوع آلاچیق به باران، برف، آفتاب و حتی نور UV مقاومت بیشتری دارد و در طولانی مدت دچار فرسودگی کمتری می‌ شود. در مقابل، آلاچیق‌ های چوبی نیاز به نگهداری و نگهداشت دقیق‌ تری دارند تا از تأثیرات شرایط جوی محافظت شوند.
  • دوام و عمر مفید: چوب پلاست با کیفیت معمولاً دارای عمر مفید بیشتری هستند. این به معنای کمترین نیاز به تعمیرات و تعویض اجزاء و مواد استفاده شده در آلاچیق است. آلاچیق‌ های چوبی ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیرات داشته باشند.
  • نگهداری و تعمیرات: چوب پلاست عموماً به دلیل مقاومت به حشرات و پوسیدگی نیاز به نگهداری و تعمیرات کمتری دارند. در مقابل، چوب طبیعی نیاز به نگهداری منظم دارد. همین هزینه ها و قیمت آلاچیق چوب پلاست را کم تر می کند.

قیمت آلاچیق چوب پلاست

  • ظاهر طبیعی: چوب پلاست با کیفیت عموماً دارای ظاهری طبیعی است که به محیط خارجی زیبایی می‌ بخشد. این می‌ تواند با دیگر اجزاء محیط‌ زیستی مطابقت داشته باشد. آلاچیق‌ های چوبی نیز ظاهری طبیعی دارند، اما نیاز به مراقبت زیادی دارند تا ظاهرشان حفظ شود.
  • هزینه: آلاچیق چوب پلاست معمولاً اقتصادی‌ تر از آلاچیق‌ های چوبی هستند و قیمت آلاچیق چوب پلاست مقرون به صرفه تر است. مواد اولیه و فرآیند تولید ارزان‌ تری دارند. از این رو، انتخاب آلاچیق چوب پلاست می‌ تواند به تأمین یک پوشش کیفی با هزینه کمک کند.

به طور کل برای انتخاب بین آلاچیق چوب پلاست و یا آلاچیق های طبیعی به سلیقه افراد و هزینه ای که می خواهند خرج کنند، بستگی دارد. در واقع اگر دنبال یک گزینه با کیفیت و در عین حال با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب می گردید، می توانید از چوب پلاست های با کیفیت استفاده کنید و از مزایای فوق العاده این کامپوزیت چوب پلاست بهره مند شوید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.